Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
    Įvertinant, kad įkrauinamiems stovams reikia atvesti elektrą, suderinti planus, dizainą su miestu, juos prižiūrėti... spėčiau pigesnis variantas surinkinėti ir viską daryti bazėje. Ypač kai neaiški įstatyminė bazė, pvz neaišku koks tų paspirtukų likimas bus, kai įsigalios naujas įstatymas ir pan. Ilgalaikės investicijos šiuo atveju tikrai per daug rizikingas dalykas.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
      Kad Vilniuje Boltas neveža į bazę, o turi keičiamas baterijas. Važinėja vaikinas su paspirtuku su dėže baterijų ir keičia tiesiog gatvėje.

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
        Pigiau yra pasisamdyti 2-3 bičiukus su VW Caddy ar VW Crafter, kurie naktį važinės ir keis baterijas už 900-1100 eurų į rankas, ką jie ir daro.

        Comment


          Žemėlapis - El. paspirtukų eismo organizavimas Vilniuje


          https://sisp.maps.arcgis.com/apps/in...84f1a640201abb

          Comment


            Įdomiai atrodo išskirtinė zona Skroblų ir Žemaitės gatvėse.

            Comment


              Patikslinau žemėlapį.

              Click image for larger version

Name:	masinytes.jpg
Views:	498
Size:	774,0 kB
ID:	2070115

              Comment


                Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Vistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
                  Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Patikslinau žemėlapį.

                    Click image for larger version

Name:	masinytes.jpg
Views:	498
Size:	774,0 kB
ID:	2070115
                    Šiaip dviprasmiškas žemėlapis.
                    Raudonose zone draudžiama stovėti.
                    Raudonos zonos patenka į riboto stovėjimo zoną.
                    Privalomo stovėjimo vietos patenka į draudžiamą stovėjimo zoną.

                    Kaip visada, mūsiškiai išradinėja dviratį.
                    Iš esmės, atrodo, šios taisyklės galios visiems el. paspirtukų naudotojams (privatiems ir boltininkams), gatvėse aišku, jokių ženklų nebus, teks su šiuo žemėlapiu važinėt, bet o kam, juk niekas vistiek nekontroliuos

                    Comment


                      Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Skroblų ir Žemaitės g. ten aklųjų kvartalas. Daro, kad jiems netrukdytų. Gedo pr. paaiškinimas buvo tas, kad daug kas nesinaudoja dviračių juostomis ir važiuoja šaligatviais trukdant pėstiesiems, todėl lėtina ir prospekte.

                        Juk nėra tokių KET ženklų kombinacijų, kad taikytų ir privatiems paspirtukams. Nebent būtų labai kvailos ir klaidinančios kombinacijos. Manau, galios tiks nuomuojamiems.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Žemėlapis gal ir ne pats geriausias bet kuo mažiau paspirtukų centre tuo geriau.

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje
                          Paspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Dar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
                          Taigi meras sakė nebus fizinių ribojimų nes "negražu".

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Paspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
                            Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.
                              Taip, bet jeigu greitis panašus kaip pėsčioji tai tada mažiau bus ligoninėje su kaulų lūžiais (pėsčiųjų, ta prasme).

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Taip, bet jeigu greitis panašus kaip pėsčioji tai tada mažiau bus ligoninėje su kaulų lūžiais (pėsčiųjų, ta prasme).
                                2x nėra panašus greitis.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  2x nėra panašus greitis.
                                  Panašesnis nei 4x.

                                  Na bet jei būtų mano valia tai paspirtukais būtų draudžiama važiuoti ten, kur yra intensyvus pėsčiųjų eismas.

                                  Comment


                                    Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
                                    1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
                                    2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
                                    Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.

                                    Comment


                                      Tai kad dabar jau praktiškai uždrausti. Pažiūrėkite Bolt paspirtukų žemėlapį - jų praktiškai niekur nebegalima palikti, todėl ir sumeta visą savo inventorių į kelias dar leistinas vietas.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
                                        1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
                                        Tai kad niekas Paryžiuje paspirtukų neuždraudė.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
                                          1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
                                          2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
                                          Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
                                          Trecias variantas, Berlyno variantas.

                                          Toliau sekmingai veiks su palikimu tam skirtose zonose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X