Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kaip manai kas pigiau pastatyti nekraunamus stovus ir iš jų surinkinėti paspirkukus krauti kažkur bazėje, ar įrengti įkraunamus stovus ir jie pasikrautų ten?
Comment
-
Žemėlapis - El. paspirtukų eismo organizavimas Vilniuje
https://sisp.maps.arcgis.com/apps/in...84f1a640201abb
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVistiek nesuprantu kaip gali galioti eismo zona 12km/h enforcinama ribotuvais, jeigu automobiliams galioja 20km/h neenforcinama niekaip? Ar tai nėra pavojinga žmonių gyvybėms? Yra koks nors viešas paaiškinimas šitos logikos kokio nors oficialaus atstovo?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPatikslinau žemėlapį.
Raudonose zone draudžiama stovėti.
Raudonos zonos patenka į riboto stovėjimo zoną.
Privalomo stovėjimo vietos patenka į draudžiamą stovėjimo zoną.
Kaip visada, mūsiškiai išradinėja dviratį.
Iš esmės, atrodo, šios taisyklės galios visiems el. paspirtukų naudotojams (privatiems ir boltininkams), gatvėse aišku, jokių ženklų nebus, teks su šiuo žemėlapiu važinėt, bet o kam, juk niekas vistiek nekontroliuos
- 2 patinka
Comment
-
Skroblų ir Žemaitės g. ten aklųjų kvartalas. Daro, kad jiems netrukdytų. Gedo pr. paaiškinimas buvo tas, kad daug kas nesinaudoja dviračių juostomis ir važiuoja šaligatviais trukdant pėstiesiems, todėl lėtina ir prospekte.
Juk nėra tokių KET ženklų kombinacijų, kad taikytų ir privatiems paspirtukams. Nebent būtų labai kvailos ir klaidinančios kombinacijos. Manau, galios tiks nuomuojamiems.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Žemėlapis gal ir ne pats geriausias bet kuo mažiau paspirtukų centre tuo geriau.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai pala pala. Gedo prospekte 12km/h ribojimas, nors ten yra dviračių juostos gatvėje
Parašė abruo Rodyti pranešimąDar reikia pridėti nekontroliuojamą kilpinį eismą. Kaip suprantu, kameros neveikia, o fizinių ribojimų vis dar nėra? Argi ne patogu mašinyte važinėtis...
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPaspirtukai tai važiuoja ne dviračių juostomis o šaligatviais. Jeigu kada apsilankysi gedo prospekte patirsi
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai čia ne greičio problema. Ir jie ir toliau važiuos šaligatviais, tik dabar 12km/h greičiu. Problemos tai nesprendžia.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, bet jeigu greitis panašus kaip pėsčioji tai tada mažiau bus ligoninėje su kaulų lūžiais (pėsčiųjų, ta prasme).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
2x nėra panašus greitis.
Na bet jei būtų mano valia tai paspirtukais būtų draudžiama važiuoti ten, kur yra intensyvus pėsčiųjų eismas.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮdomu ar yra koks nors nors ateities planas, kokios paspirtukų perspektyvos. Įsivaizduoju du variantus:
1. Taip kaip Paryžiuje, galų gale uždraus iš vis.
2. Įrengti susisiekiantį dviračių takų tinklą ir leisti važinėti tik dviračių takais.
Manau antrasis variantas būtų visai įmanomas. Pradžiai galima būtų vėl pasitelkti paišomus takus.
Toliau sekmingai veiks su palikimu tam skirtose zonose.
Comment
Comment