Parašė thomcius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Na tai turėtų būti kontrolė, kad jei išsikrovusio bolto paspirtuko nenutempei į tinkamą vietą - bauda €1000 ar pan.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
ne tik kad nėra baudų, bet jų nesugeba net susirinkti, nes neleistinose pabaigti kelionės vietose, paliktą paspirtuką tekę matyti kelias dienas iš eilės, tai nejaugi išsikrauna baterija ant tiek jog neveikia GPS'as? Ar boltui giliai p...ui?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąAr tikrai su Bolt paspirtukais galima važiuoti iki kol jie jau 100% išsikrauna? Bent jau paimti mažai įkrauto Bolt paspirtuko tikrai neleidžia. Dėl baudų, už neleistinoj zonoj paliktą paspirtuką Boltas prašo kažkokios sumos, tiksliai nepamenu kokio dydžio.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGenijai tiesiog galiojantį 25km/h ribojimą padalino per pusę.
Bet nebūtinai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąApribojimai be kontrolės yra skirti "durniams ir lochams". Kaip skraidė idiotai su savo 1-2 kW paspirtukais 40 kmh greičiu dviračių takais, taip ir toliau skraidys.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
Bet nebūtinai.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąšovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį
Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kai neseniai buvau Klaipėdoje teko pamatyti kaip iš Lidl parkingo tiesiai į kelią (tokį max greitkelio tipo) išvažiavo paspirtukininkas su šalmu, net nežiūrėdamas ar yra mašinų ir galvojau teks stabdyt, nes buvau už kokių 30 metrų, bet paspirtukininkas, I shit you not, per kelias sekundes šovė iki kokių 80km/h ten, kur leistinas greitis yra 50 ir išriedėjo į saulėlydį Aišku pagalvojau, kad tikriausiai tai yra koks nors labai jaunas bičas dar be jokio suvokimo apie pasekmes, bet paskui pamačiau tą patį paspirtukininką jau vedantį paspirtuką šaligatviu ir be šalmo - tai buvo kokių 50-60 metų vyras O įdomiausia šioje istorijoje tai, kad iš kitos pusės Liepojos gatvės, kurioje jie niekaip negalėjo prasilenkti su tuo veikėju, važiavo policijos ekipažas, kuris tikrai visą tai matė, bet nieko nepadarė.
Krc, vienintėlį sprendimą matau VISAS transporto priemones su >1kW varikliais priverstinai registruoti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, ar tokie turi grečio ribotuvus.
Nepastebėjote, ar paspirtukas turėjo valstybinius numerius?
Kol kas Lietuvoje tokių dar nemačiau.
Kalbant apie greičio ribotuvus - tikriausiai turi, bet tai neturi jokios reikšmės, kai per 5-10min youtube tave išmokys jų ne tik atsikratyti, bet dar ir pa'tuning'uot gamyklinius nustatymus.
Asmeniškai man didžiausia problema atrodo šitų dalykų laisvas naudojimas mieste:
Vilniuje tai nėra toks masinis reiškinys, bet Pajūry pastebėjau, kad tai yra labai populiari transporto priemonė ir toje pačioje Klaipėdoje teko pamatyt kaip Wolt kurjeriai iš visokių Nigerijų ir Kamerūnų maksimaliai padeda ant visų KET ir laksto kaip tik nori ir kur tik nori. Važiuoja gatve, pravažiuoja per raudoną, paskui šauna ant šaligatvio, paskuka į perėją... o policijai vėlgi dzin.
Ir grįžtant prie tų VMS nesąmonių apie "prireikus bus pasitelkta viešosios tvarkos ir policijos pagalba" šiame konkrečiame atvejuje - ką man daryt su tuo juodaodžiu, kuris gyvenime nėra girdėjęs apie KET? Man kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos? Man tipo reikia tam juodaodžiui atlikti citizen's arrest ir laikyt jį visą tą laiką laukiant jų? O kas toliau? Kaip aš įrodysiu, kad jis kažką pažeidė?
Čia aišku hiperbolizuoju apie tuos citizen's arrest'us, bet maksimaliai realus pavyzdys - tarkim, kad kažkokiu būdu aš spėjau aiškiai nufilmuoti visus tuos pažeidimus ir net jeigu policija atkreips į tai dėmesį, kaip jie idenfikuos tą kurjerį ir nubaus jį? Arba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas? Na čia yra tiek pat prasmės kaip tame, kas dabar daroma su Vilniaus gatvėmis - jokios naudos, jokios prasmės, jokios logikos, viskas daroma naujai išrinktos valdžios išskirtinai dėl pigios reklamos ir populiarumo visuomenėje.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąMan kviesti policiją ir laukti pusvalandį, kol jie atvažiuos?
Comment
-
Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.
Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.
Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.
8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą8 metus praeita valdžia kaip iš esmės pagrindinį tikslą kėlė "darnu judumą" ir skatino atsisakyti mašinų ir persėsti ant dviraičių ir paspirtukų, o paskui pats Šimašius skatino balsuoti už šitą debilą, kuris jau vos per mėnesį pašiko kelerių metų progresą... Maža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problemaPaskutinis taisė R.D.; 2023.06.04, 23:41.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Ačiū visiems apribojusiems šitą d*bili*mą, kuris mieste vyko, važinėjimą šaligatviais (kodėl aš, kaip pėstytis turiu dalintis pėsčiųjų zona su važiuojančiais dviratininkais ir paspirtukinkais, tam yra kelias), žmonių nutrenkinėjimą, bauginimą, palikinėjimą šito mė*slo tiesiais ant praėjimų, daugiabučių kiemuose, aklųjų ir silpnaregių terorizavimą ypač Skroblų ir Naugaduko gatvėse ir t.t. Ačiū miesto valdžiai, artėjusiai į protą ir vieniems paskutiniųjų ES pabandžiusių sureguliuoti šitą nekontroliuojamą chaosą. Visiems paspirtukininkams (kaip pėstysis ir dviratininkas) linkiu degti visuose pragaro ratuose. Štai mano pozicija į tamstos užvėmimą.
P.S. rašydamas šiuos blėnius, pasžiūrėk bent jau kaip civilizuotos Europos ir Azijos šalys sprendė paspirtukų klausimą miestuose.
P.S.2: 200 sužalojimų per metus per šitą degradaciją: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...otoju-problema
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr tikrai taip liūdna, kad vieną-du kilometrus teks pavažiuot 12km/h, o ne 25km/h?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
12 kmh yra „Design manual for bicycle traffic“ nurodytas minimalus dviračio greitis, kuriuo judant įmanoma išlaikyti lygsvarą.
-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąArba tarkim aš nufilmavau, kaip jis ant tilto mano nuomone viršija tuos 12km/h ir kas toliau? Mano iPhone'as yra sertifikuotas greičio matavimo prietaisas?
Parašė ttttt Rodyti pranešimąMaža to, kad dabar asmeniškai man, gyvenančiam Paupy, nebeliko jokios prasmės važiuoti kažkur savo ar Bolt paspirtuku, ką sėkmingai dariau 4-5 metus ir taupiau savo laiką + neteršiau aplinkos ir neapkraudavau ir taip tragiško Vilniaus eismo, tai dar ir dviračiais jau pradeda drausti važiuoti... Na gerai, kas belieka, važinėsiu su mašina, nes juk su VT šitas klounas irgi nieko nežada daryt
- 1 patinka
Comment
-
Visa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVisa šita priešprieša susidaro ne dėl to, kad paspirtukai yra iš esmės bloga transporto priemonė, o dėl to, jog neturime normalios infrastruktūros. Paspirtukininkų manevravimas tarp pėsčiųjų 25 kmh greičiu yra idiotiškas, todėl kažkokie apribojimai buvo reikalingi. Bet 12 km/h tikrai yra juokingai mažas greitis kalbant apie keliavimą konkrečiai iš taško A į tašką B.
Comment
Comment