Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šiaip būtent šito ir reikia. Čia daug visi šneka kaip viskas nekontroliuojama, bet problema tame, kad jau dabar yra tam tikri ribojimai, bet policija absoliučiai nieko nedaro, kad jie būtų įgyvenditi. Pvz Švedijoje esu ne kartą matęs kaip prie dvirtakio stovi policininkai ir matuoja greitį, išrašo baudas ir konfiskuoja transporto priemones.
LTSA pažadėjo, kad dar šią vasarą imsis matuoti paspirdukų max greitį specialiu įrenginiu, t/y. darys tai, ką dar 2007-ais knygoje rašė CROW ir kas, jų pačių teigimu, nelabai tepadėjo.
Comment
-
Su normaliu paspirtuku važiuoji 25, kai leidžiamas 20. Matuoklio paklaida + paspirtuko paklaida ir niekas nieko neįrodo.
Bet šito nebus, nes kiekvieno bomžiuko su vogtu paspirtuku nenubaus, nes net nepagaus, o keliuose mašinas baust jau yra visa infrastruktūra, kuri automatiškai baudas formuoja. Pinigai patys plaukia į biudžetą.
Jeigu policija nevažiuoja į normalius iškvietimus, nes "labai užsiėmę" tai negi jie gaudys vaikus su paspirtukais kiemais? Pfff, netikiu.
Taip, kad, niekas nieko nenubaus
- 5 patinka
Comment
-
Būtent. Esama situacija leidžia drąsiai sakyti, kad jokios kontrolės nebus (gal tik kokios parodomosios akcijos). O problemų padaugės žymiai, ypač konfliktų tarp eismo dalyvių.
Mano siūlymas būtų griežčiau reguliuoti pardavimą – reikalauti, kad visuose parduodamuose paspirtukuose galia būtų apribota, būtų tai įrodantys sertifikatai. Kitaip tariant, turėtų būti nelegalu pardavinėti priemones, kurios gali važiuoti greičiau. Jei gali greičiau – tai jau mopedas, o mopedas turėtų turėti numerius, praeiti techninę apžiūrą ir atitikti visus kitus reikalavimus.
Žinoma, tai galima apeiti paspirtukus perkant ar atsivežant iš užsienio (ar "čipuojant" kokiam garaže), bet efektas būtų žymiai didesnis, manau.
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąBūtent. Esama situacija leidžia drąsiai sakyti, kad jokios kontrolės nebus (gal tik kokios parodomosios akcijos). O problemų padaugės žymiai, ypač konfliktų tarp eismo dalyvių.
Mano siūlymas būtų griežčiau reguliuoti pardavimą – reikalauti, kad visuose parduodamuose paspirtukuose galia būtų apribota, būtų tai įrodantys sertifikatai. Kitaip tariant, turėtų būti nelegalu pardavinėti priemones, kurios gali važiuoti greičiau. Jei gali greičiau – tai jau mopedas, o mopedas turėtų turėti numerius, praeiti techninę apžiūrą ir atitikti visus kitus reikalavimus.
Žinoma, tai galima apeiti paspirtukus perkant ar atsivežant iš užsienio (ar "čipuojant" kokiam garaže), bet efektas būtų žymiai didesnis, manau.
Comment
-
Ne tai, kad nereguliuojama, bet dar ir katučių visi paploja "dviračių kultūros" propaguotojams. Pictured here pilietis Benediktas Vanagas su kilovatiniu beveik motociklu kažkuriam Velomaratone. Kaži jis jį įregistravęs Regitroj? Nematau valstybinio numerio.
https://krinona.lt/elektriniai-dvira...ah-juodas.html
El. variklis: 160 Nm (2-4x nei paprastas miesto el. dviratis)
Maksimalus greitis: iki 50 km/val. (2x nei paprastas miesto el. dviratis, viršija net L1e-B?)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai kad visi parduodami paspirtukai gali važiuoti greičiau Ir padaryti tą didesnį greitį nereikia jokio garažo - tik mobilaus telefono. Tai čia niekaip ne sprendimas.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąYra skirtingos versijos skirtingoms rinkoms, Pvz. tas pats paspirtukas gamykliškai važiuoja JAV 30 kmh, Vokietijoje 20 kmh, likusioje EU 25 kmh. Modelio ženklinimo gale būna raidė D/E/darkažkokia. Tiekėjams teks išpardavus turimus, pirkti DE versiją.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąNe tai, kad nereguliuojama, bet dar ir katučių visi paploja "dviračių kultūros" propaguotojams. Pictured here pilietis Benediktas Vanagas su kilovatiniu beveik motociklu kažkuriam Velomaratone. Kaži jis jį įregistravęs Regitroj? Nematau valstybinio numerio.
https://krinona.lt/elektriniai-dvira...ah-juodas.html
El. variklis: 160 Nm (2-4x nei paprastas miesto el. dviratis)
Maksimalus greitis: iki 50 km/val. (2x nei paprastas miesto el. dviratis, viršija net L1e-B?)
ne šita persona tik už KET laikymąsi, šitas asas "niekada" nekelia storių prie auto vairo ir panašiai
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
O koks Švedijos dvirtakiuose greičio maksimumas, kad ten policija kažką matuoja?
LTSA pažadėjo, kad dar šią vasarą imsis matuoti paspirdukų max greitį specialiu įrenginiu, t/y. darys tai, ką dar 2007-ais knygoje rašė CROW ir kas, jų pačių teigimu, nelabai tepadėjo.
Skandinavijoje dar yra kita problema, kuri kolkas aplenkė Lietuvą - "Moded klass II" motoroleriai, kurie yra iki 1kw ir max 25km/h ir gali važiuot per dvirtakius (kas dažnu atveju reiškia, kad varo ir per šaligatvius). Maža to, kad tai ir šiaip yra pakankamai pavojingas dalykas, tai juos dar labai mėgsta pa'tuning'uot ir paskui važiuoji sau ramiai dvirtakiu ir pro tave pralekia 60km/h 2-3 motoroleriai su kokiais 6 penkiolikmečiais
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąSkandinavijoje dar yra kita problema, kuri kolkas aplenkė Lietuvą - "Moded klass II" motoroleriai, kurie yra iki 1kw ir max 25km/h ir gali važiuot per dvirtakius (kas dažnu atveju reiškia, kad varo ir per šaligatvius). Maža to, kad tai ir šiaip yra pakankamai pavojingas dalykas, tai juos dar labai mėgsta pa'tuning'uot ir paskui važiuoji sau ramiai dvirtakiu ir pro tave pralekia 60km/h 2-3 motoroleriai su kokiais 6 penkiolikmečiaisLietuva visiems.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
ne šita persona tik už KET laikymąsi, šitas asas "niekada" nekelia storių prie auto vairo ir panašiai
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Įdomu, ar būtų lengviau kontroliuoti, jei paspirtukai turėtų, pvz., būti privalomai registruojami ir turėti numerius. Tokiu atveju užfiksuoji pažeidimą ir pildai e-policijoje.
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kaip automobiliai, kurių galia apribota? O greičio ribotuvai, diegiami į kai kurias transporto priemones? Yra gi tokie dalykai. Tai jei su automobiliais galima taip padaryti, tai kodėl negalima reikalauti iš pardavėjų, kad pardavinėtų tik tokius paspirtukus, kur tai gamykliškai įgyvendinta?
Automobilio galios ribojimo irgi kaip nėra, tik kai kur nuo didesnės galios reikai didesnius mokesčius mokėti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X.
-
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X. Be to, dar neteko matyti automobilio kuris būtų apribotas bent kažkur arti maksimalaus autostrados greičio, tai realiai autoombiliam ribotuvai niekaip netrukdo lakstyti per dideliu greičiu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Virš 1kW paspurtukai yra privalomai registruojami ir turi turėti numerius. Ar kas baudžia už neregistravimą? Tikrai ne.
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nežinau niuansų, bet daugelio vokiškų galingų automobilių top speed 250 kmh ne atsitiktinai sutapo.
* - išimtis gali būti bėginis transportas
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.
O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.-
Comment
Comment