Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Jau matau kaip trikojais paspirtukų greitį šaudo
    Šiaip būtent šito ir reikia. Čia daug visi šneka kaip viskas nekontroliuojama, bet problema tame, kad jau dabar yra tam tikri ribojimai, bet policija absoliučiai nieko nedaro, kad jie būtų įgyvenditi. Pvz Švedijoje esu ne kartą matęs kaip prie dvirtakio stovi policininkai ir matuoja greitį, išrašo baudas ir konfiskuoja transporto priemones.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Šiaip būtent šito ir reikia. Čia daug visi šneka kaip viskas nekontroliuojama, bet problema tame, kad jau dabar yra tam tikri ribojimai, bet policija absoliučiai nieko nedaro, kad jie būtų įgyvenditi. Pvz Švedijoje esu ne kartą matęs kaip prie dvirtakio stovi policininkai ir matuoja greitį, išrašo baudas ir konfiskuoja transporto priemones.
      O koks Švedijos dvirtakiuose greičio maksimumas, kad ten policija kažką matuoja?
      LTSA pažadėjo, kad dar šią vasarą imsis matuoti paspirdukų max greitį specialiu įrenginiu, t/y. darys tai, ką dar 2007-ais knygoje rašė CROW ir kas, jų pačių teigimu, nelabai tepadėjo.
      Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2023-05-17 12-35-32.png
Views:	558
Size:	754,7 kB
ID:	2051454

      Comment


        Su normaliu paspirtuku važiuoji 25, kai leidžiamas 20. Matuoklio paklaida + paspirtuko paklaida ir niekas nieko neįrodo.

        Bet šito nebus, nes kiekvieno bomžiuko su vogtu paspirtuku nenubaus, nes net nepagaus, o keliuose mašinas baust jau yra visa infrastruktūra, kuri automatiškai baudas formuoja. Pinigai patys plaukia į biudžetą.

        Jeigu policija nevažiuoja į normalius iškvietimus, nes "labai užsiėmę" tai negi jie gaudys vaikus su paspirtukais kiemais? Pfff, netikiu.

        Taip, kad, niekas nieko nenubaus

        Comment


          Būtent. Esama situacija leidžia drąsiai sakyti, kad jokios kontrolės nebus (gal tik kokios parodomosios akcijos). O problemų padaugės žymiai, ypač konfliktų tarp eismo dalyvių.

          Mano siūlymas būtų griežčiau reguliuoti pardavimą – reikalauti, kad visuose parduodamuose paspirtukuose galia būtų apribota, būtų tai įrodantys sertifikatai. Kitaip tariant, turėtų būti nelegalu pardavinėti priemones, kurios gali važiuoti greičiau. Jei gali greičiau – tai jau mopedas, o mopedas turėtų turėti numerius, praeiti techninę apžiūrą ir atitikti visus kitus reikalavimus.

          Žinoma, tai galima apeiti paspirtukus perkant ar atsivežant iš užsienio (ar "čipuojant" kokiam garaže), bet efektas būtų žymiai didesnis, manau.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Būtent. Esama situacija leidžia drąsiai sakyti, kad jokios kontrolės nebus (gal tik kokios parodomosios akcijos). O problemų padaugės žymiai, ypač konfliktų tarp eismo dalyvių.

            Mano siūlymas būtų griežčiau reguliuoti pardavimą – reikalauti, kad visuose parduodamuose paspirtukuose galia būtų apribota, būtų tai įrodantys sertifikatai. Kitaip tariant, turėtų būti nelegalu pardavinėti priemones, kurios gali važiuoti greičiau. Jei gali greičiau – tai jau mopedas, o mopedas turėtų turėti numerius, praeiti techninę apžiūrą ir atitikti visus kitus reikalavimus.

            Žinoma, tai galima apeiti paspirtukus perkant ar atsivežant iš užsienio (ar "čipuojant" kokiam garaže), bet efektas būtų žymiai didesnis, manau.
            Tai kad visi parduodami paspirtukai gali važiuoti greičiau Ir padaryti tą didesnį greitį nereikia jokio garažo - tik mobilaus telefono. Tai čia niekaip ne sprendimas.

            Comment


              Ne tai, kad nereguliuojama, bet dar ir katučių visi paploja "dviračių kultūros" propaguotojams. Pictured here pilietis Benediktas Vanagas su kilovatiniu beveik motociklu kažkuriam Velomaratone. Kaži jis jį įregistravęs Regitroj? Nematau valstybinio numerio.

              https://krinona.lt/elektriniai-dvira...ah-juodas.html
              El. variklis: 160 Nm (2-4x nei paprastas miesto el. dviratis)
              Maksimalus greitis: iki 50 km/val. (2x nei paprastas miesto el. dviratis, viršija net L1e-B?)

              Click image for larger version

Name:	IMG_2823 (1).jpg
Views:	523
Size:	733,1 kB
ID:	2051488

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                Tai kad visi parduodami paspirtukai gali važiuoti greičiau Ir padaryti tą didesnį greitį nereikia jokio garažo - tik mobilaus telefono. Tai čia niekaip ne sprendimas.
                O kaip automobiliai, kurių galia apribota? O greičio ribotuvai, diegiami į kai kurias transporto priemones? Yra gi tokie dalykai. Tai jei su automobiliais galima taip padaryti, tai kodėl negalima reikalauti iš pardavėjų, kad pardavinėtų tik tokius paspirtukus, kur tai gamykliškai įgyvendinta?
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Yra skirtingos versijos skirtingoms rinkoms, Pvz. tas pats paspirtukas gamykliškai važiuoja JAV 30 kmh, Vokietijoje 20 kmh, likusioje EU 25 kmh. Modelio ženklinimo gale būna raidė D/E/darkažkokia. Tiekėjams teks išpardavus turimus, pirkti DE versiją.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Yra skirtingos versijos skirtingoms rinkoms, Pvz. tas pats paspirtukas gamykliškai važiuoja JAV 30 kmh, Vokietijoje 20 kmh, likusioje EU 25 kmh. Modelio ženklinimo gale būna raidė D/E/darkažkokia. Tiekėjams teks išpardavus turimus, pirkti DE versiją.
                    Yra ir daugiau Europos valstybių kur apribota iki 20 km/h, bet tikiuosi kad Lietuvoje paliks 25km/h. nes ne čia problema.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Ne tai, kad nereguliuojama, bet dar ir katučių visi paploja "dviračių kultūros" propaguotojams. Pictured here pilietis Benediktas Vanagas su kilovatiniu beveik motociklu kažkuriam Velomaratone. Kaži jis jį įregistravęs Regitroj? Nematau valstybinio numerio.

                      https://krinona.lt/elektriniai-dvira...ah-juodas.html
                      El. variklis: 160 Nm (2-4x nei paprastas miesto el. dviratis)
                      Maksimalus greitis: iki 50 km/val. (2x nei paprastas miesto el. dviratis, viršija net L1e-B?)

                      Click image for larger version

Name:	IMG_2823 (1).jpg
Views:	523
Size:	733,1 kB
ID:	2051488

                      ne šita persona tik už KET laikymąsi, šitas asas "niekada" nekelia storių prie auto vairo ir panašiai

                      Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-05-17 152207.jpg
Views:	522
Size:	77,9 kB
ID:	2051520

                      Comment


                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                        O koks Švedijos dvirtakiuose greičio maksimumas, kad ten policija kažką matuoja?
                        LTSA pažadėjo, kad dar šią vasarą imsis matuoti paspirdukų max greitį specialiu įrenginiu, t/y. darys tai, ką dar 2007-ais knygoje rašė CROW ir kas, jų pačių teigimu, nelabai tepadėjo.
                        Tai matuoja ne dėl dvirtakių greičio ribojimų, o dėl tam tikrų priemonių greičio ribojimų. Paprasti el. paspirtukai Švedijoje negali važiuoti greičiau nei 20km/h, tai jeigu važiuoji greičiau, reiškia šitas paspirtukas negali būti naudojamas Švedijoje. Kiek prisimenu pas mus yra 25km/h ribojimas, bet bent jau iš to ką pats matau gatvėse, labai daug kas važiuoja maždaug 35km/h, o kad policija ar kokie nors viešosios tvarkos pareigūnai kažką tikrintų nesu matęs nei karto gyvenime.

                        Skandinavijoje dar yra kita problema, kuri kolkas aplenkė Lietuvą - "Moded klass II" motoroleriai, kurie yra iki 1kw ir max 25km/h ir gali važiuot per dvirtakius (kas dažnu atveju reiškia, kad varo ir per šaligatvius). Maža to, kad tai ir šiaip yra pakankamai pavojingas dalykas, tai juos dar labai mėgsta pa'tuning'uot ir paskui važiuoji sau ramiai dvirtakiu ir pro tave pralekia 60km/h 2-3 motoroleriai su kokiais 6 penkiolikmečiais

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Skandinavijoje dar yra kita problema, kuri kolkas aplenkė Lietuvą - "Moded klass II" motoroleriai, kurie yra iki 1kw ir max 25km/h ir gali važiuot per dvirtakius (kas dažnu atveju reiškia, kad varo ir per šaligatvius). Maža to, kad tai ir šiaip yra pakankamai pavojingas dalykas, tai juos dar labai mėgsta pa'tuning'uot ir paskui važiuoji sau ramiai dvirtakiu ir pro tave pralekia 60km/h 2-3 motoroleriai su kokiais 6 penkiolikmečiais
                          Labai tikėtina, kad ir pas mus greitai taip bus, tai efektyvaus reguliavimo būtinai reikia.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            ne šita persona tik už KET laikymąsi, šitas asas "niekada" nekelia storių prie auto vairo ir panašiai
                            Jis renkasi "Beaster Scooter". Taip kad prekybą nelegaliais paspirtukais uždraust nikaip negalima. Dėt anūkams po eglute.

                            Click image for larger version

Name:	beaster.jpg
Views:	464
Size:	191,4 kB
ID:	2051541

                            Comment


                              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                              Įdomu, ar būtų lengviau kontroliuoti, jei paspirtukai turėtų, pvz., būti privalomai registruojami ir turėti numerius. Tokiu atveju užfiksuoji pažeidimą ir pildai e-policijoje.
                              Virš 1kW paspurtukai yra privalomai registruojami ir turi turėti numerius. Ar kas baudžia už neregistravimą? Tikrai ne.
                              Parašė abruo Rodyti pranešimą

                              O kaip automobiliai, kurių galia apribota? O greičio ribotuvai, diegiami į kai kurias transporto priemones? Yra gi tokie dalykai. Tai jei su automobiliais galima taip padaryti, tai kodėl negalima reikalauti iš pardavėjų, kad pardavinėtų tik tokius paspirtukus, kur tai gamykliškai įgyvendinta?
                              Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X. Be to, dar neteko matyti automobilio kuris būtų apribotas bent kažkur arti maksimalaus autostrados greičio, tai realiai autoombiliam ribotuvai niekaip netrukdo lakstyti per dideliu greičiu.

                              Automobilio galios ribojimo irgi kaip nėra, tik kai kur nuo didesnės galios reikai didesnius mokesčius mokėti.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X.
                                Nežinau niuansų, bet daugelio vokiškų galingų automobilių top speed 250 kmh ne atsitiktinai sutapo.

                                -

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Automobiliams ribotuvai labiau yra tam kad nesudeginti variklio per didelėmis apsukomis. Teisinio reguliavimo kažkokio neteko matyti, kad automobilis negali važiuoti greičiau nei X. Be to, dar neteko matyti automobilio kuris būtų apribotas bent kažkur arti maksimalaus autostrados greičio, tai realiai autoombiliam ribotuvai niekaip netrukdo lakstyti per dideliu greičiu.
                                  Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Virš 1kW paspurtukai yra privalomai registruojami ir turi turėti numerius. Ar kas baudžia už neregistravimą? Tikrai ne.
                                    IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
                                    Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      Nežinau niuansų, bet daugelio vokiškų galingų automobilių top speed 250 kmh ne atsitiktinai sutapo.
                                      Na nežinau kodėl taip sutapo, bet kad toks greitis nėra parinktas dėl eismo saugumo tai tikrai. Eismas 250 km/h nėra saugus niekur* (net autobane).

                                      * - išimtis gali būti bėginis transportas
                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Greičio ribotuvai vilkikuose. Max 90 ar tai 100 km/h, plius ataskaita į tachometrą.
                                      Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.
                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
                                      Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
                                      Va čia tai nebloga idėja. Pritariu.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                                        Vilkikuose ribotuvai yra dėl ekonomijos sudėti. 80 naudoja optimaliausiai kurą ir gaminant vilkiką jį subalansuoja kad optimaliausiai naudotų važiuojant 80.
                                        Labai abejoju, kad dėl ekonomijos. Dėl ekonomijos sprendžia firmos valdančios vilkikų parką kaip važiuoti.

                                        O dėl paspirtukų, tai manau tik kontrolė išspręstų. Nes tas pats kaip ir su auto, tarkim kai varo technikinę tai sugeba nusiimti kas draudžiama ir susidėti kas legalu (pvz.: žibintai), pravaro TA ir vėl susideda akinančius žibintus. O tokius sustabdžius gatvėje ir kiekvieną kart panaikinus TA galiojimą, manau nekiltų noras vėl dėtis nelegalius patobulinimus.
                                        Taip čia, sustabdė paspirtuką, patikrino ant mobilaus stendo, neatitinka, konfiskavo tokių 10-20, nušvietė žiniasklaidoje, manau kiti ir susitvarkytų ir atsirastų mažiau rizikuojančių.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          IMHO, pardavėjas turėtų pranešti policijai kam jis pardavė >1 kW "paspirtuką".
                                          Tuomet, jei pirkėjas jo neįregistravo per protinga laiką, policija tuo galėtų ir profilaktiškai pasidomėti.
                                          Kuo domėtis? Kaip jis savo privačiam sklype apie namą važinėja?
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X