Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kokie dar 7 km/h. Dabar net BOLT'ai beveik 40 km/h varinėja ir vargo nemato. Krūtesni aparatai varo net ir greičiau nei automobiliai mieste, ~60-70 km/h.
    Pardavėjai tiesiog klastoja techninius pasus.
    Nemačiau Lietuvoje nei vieno paspirtuko su numeriais. Nors Austrijoje tokių - pilna.
    Apie tai ir kalbu, kad mažinimas vyksta popieriuje. Nėra absoliučiai jokios kontrolės. Vietoje to, kad ją įvestų, jie atsisėda ir dar labiau ant popieriaus apriboja pasirinktą grupę.

    Comment


      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

      Apie tai ir kalbu, kad mažinimas vyksta popieriuje. Nėra absoliučiai jokios kontrolės. Vietoje to, kad ją įvestų, jie atsisėda ir dar labiau ant popieriaus apriboja pasirinktą grupę.
      Gal būt dėl to, kad "darnus judumas" - šventa karvė kuriai dabar viskas prikabinama ir viskas leistina.
      Kaip besispardantiems dviratininkams "mažorams"?

      Comment


        Tai, kaip taip kaip tik bloginamos sąlygos darniam judumui. Daugiau naudos duotų tarkim greičio ribos mažinimas automobiliams miestuose iki 40 km/h. Čia jeigu jau norima saugoti gyvybes.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Tai, kaip taip kaip tik bloginamos sąlygos darniam judumui. Daugiau naudos duotų tarkim greičio ribos mažinimas automobiliams miestuose iki 40 km/h. Čia jeigu jau norima saugoti gyvybes.
          Reiktų visų pirma paleisti nežymėtus patrulinius praspirdukininkus, kurie biški atvėsintų erelius ant dviejų ratų

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Dabar net BOLT'ai beveik 40 km/h varinėja i.
            25 km/h max su Bolt.

            Comment


              Dar yra elektrinės riedlentės. Kas moka, laksto su jomis, nes joms nėra taisyklių.
              ПТН ПНХ
              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

              Comment


                Mažiausiai taisyklių laikosi važinejantis su "Beaster" paspirtukais su galia <1kw ir greičiu <25km/h (kurie pagal anksčiau ikeltą paveiksliuką turėtu būti su numeriais ir vairuot tik su AM kategoriją.). Šitiem saugumas rūpi mažiausiai, per Laisvės alėja Kaune laksto ~40-50km/h, šviesaforų spalvų reikšmių nežino. Bent kelis su šalmais mačiau, padės kai važiuojant 60km/h greičiu per raudoną bus nutrenktas.

                Comment


                  Darnus judėjimas paspirtukais Lietuvoje atrodo maždaug taip:

                  Click image for larger version  Name:	V_JKlB.gif Views:	0 Size:	2,59 MB ID:	1982692

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Absurdiški reikalavimai, kurie absoliučiai nieko nepakeis. Kaip ir dabar galiojantis reikalavimas pro pėsčią žmogų važiuoti jo ėjimo greičiu. Neveikia ir tiek.
                    Tai ir automobilio statymo ant šaligatvio reikalavimai pagal jus absurdiški, nes nėra realios kontrolės?
                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Tai, kaip taip kaip tik bloginamos sąlygos darniam judumui. Daugiau naudos duotų tarkim greičio ribos mažinimas automobiliams miestuose iki 40 km/h. Čia jeigu jau norima saugoti gyvybes.
                    Matomai nesate susidūręs su paspirtukų vairuotojais.

                    Comment


                      Parašė manometras Rodyti pranešimą
                      Dar yra elektrinės riedlentės. Kas moka, laksto su jomis, nes joms nėra taisyklių.
                      viskam yra taisyklės, tik niekas nekontroliuoja. Kažkaip vdv sutvarkyta ir be problemų viskas, o elektra kažkoks stebuklas su visišku bardaku. Nereikia net jokių įstatymų keist, nieko, tik prižiūrėt kad esamų būtų laikomasi. Deja.
                      *censored*

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        viskam yra taisyklės, tik niekas nekontroliuoja. Kažkaip vdv sutvarkyta ir be problemų viskas, o elektra kažkoks stebuklas su visišku bardaku. Nereikia net jokių įstatymų keist, nieko, tik prižiūrėt kad esamų būtų laikomasi. Deja.
                        Skirtumas ne tarp vidaus degimo ir elektros, o automobilių ir smulkaus transporto. Dviratininkų bardaką riboja fizinės galimybės, bet paspirdukuose šito natūralaus apribojimo nebėra ir senos dviratinės besmegenių tendencijos pasimatė visu gražumu. Su motociklais irgi tas pats... Pilna kamikadzių :/

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Tai ir automobilio statymo ant šaligatvio reikalavimai pagal jus absurdiški, nes nėra realios kontrolės?
                          Absurdiška yra griežtinti reikalavimus, kai ir esamų beveik niekas nesilaiko. Ir dar su ta intencija, kad labiau "pagąsdinti".

                          Automobilių vairuotojai taisyklių daugmaž prisilaiko. Bent jau nesimato SUVais važinėjančių po šaligatvius be teisių, numerių ir TP, nes kinietiškoj popierkoj parašyta, kad tik 1 kW ir iki 25 km/h traukia.

                          Comment


                            Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
                            ...su galia <1kw ir greičiu <25km/h...
                            Parašėte "su galia mažiau 1 kw ir greičiu mažiau 25 km/h".
                            Tikriausiai turėjote omenyje "su galia >1kw ir greičiu >25km/h"?

                            Comment


                              Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                              viskam yra taisyklės, tik niekas nekontroliuoja. Kažkaip vdv sutvarkyta ir be problemų viskas, o elektra kažkoks stebuklas su visišku bardaku. Nereikia net jokių įstatymų keist, nieko, tik prižiūrėt kad esamų būtų laikomasi. Deja.
                              Na jau, ar tikrai VDV viskas sutvarkyta?

                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Absurdiška yra griežtinti reikalavimus, kai ir esamų beveik niekas nesilaiko. Ir dar su ta intencija, kad labiau "pagąsdinti".

                              Automobilių vairuotojai taisyklių daugmaž prisilaiko. Bent jau nesimato SUVais važinėjančių po šaligatvius be teisių, numerių ir TP, nes kinietiškoj popierkoj parašyta, kad tik 1 kW ir iki 25 km/h traukia.
                              Na taip, SUVai važinėja šaligatviais (teisių netikrinau) kartais ir be numerių nes taip patogiau ir nenori jie kinietiškos popierkos.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Tai ir automobilio statymo ant šaligatvio reikalavimai pagal jus absurdiški, nes nėra realios kontrolės?

                                Matomai nesate susidūręs su paspirtukų vairuotojais.
                                Kažkur savo mąstymo vingiuose ne ten pasukai, jeigu priėjai prie tokios išvados po mano komentarų.

                                Būtų absurdiška išleisti naujų atskirų draudimų parkuot ant žolės, kai tokie draudimai jau dabar yra, o kontrolės beveik nulis. Būtent tas dabar ir bus daroma: išleidžiami nauji ribojimai ir draudimai, dubliuojantys esančius, nors jokios kontrolės dabartiniams nėra.

                                Comment


                                  Štai kad ir šiandien. Varo paspirtukas bendrame eisme tarp automobilių. Be abejo, nėra jokių numerių, šalmo, liemenės. Vairuotojas, kas be ko kažkodėl piktas, barasi ant "nedarniųjų". Sprendžiant pagal savo spidometrą, paspirtuko greitis 45-55 km/h

                                  Comment


                                    Taip, su vdv simple - virš 1 kw ir 25 kmh - marš registruotis, technikinės ir gatvėn. Technikinėj - sužiūri šviesas posūkius ir t.t. . Man mistika kodėl reikalavimų netaiko paspirtukams. Ne srealia bazė yra.
                                    *censored*

                                    Comment


                                      Man labai smalsu kaip jūsų manymu atrodytų kontrolė. Ar užtektų kokio popieriuko? Ar reiktų ardyti ir kokią nors elementarią ekspertizę daryti?

                                      Comment


                                        Parašė Pipe Rodyti pranešimą
                                        Man labai smalsu kaip jūsų manymu atrodytų kontrolė. Ar užtektų kokio popieriuko? Ar reiktų ardyti ir kokią nors elementarią ekspertizę daryti?
                                        Turi būti sertifikatai (o ne popiergaliai, kuriuos mūsų parduotuvės pateikia), kaip CE ar net gal kas nors rimčiau. Dabar suknistos lemputės be sertifikato į Lietuvą neįveši, o čia kaip ir transporto priemonė, potencialiai daug pavojingesnis ir sudėtingesnis įrenginys.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Kažkur savo mąstymo vingiuose ne ten pasukai, jeigu priėjai prie tokios išvados po mano komentarų.

                                          Būtų absurdiška išleisti naujų atskirų draudimų parkuot ant žolės, kai tokie draudimai jau dabar yra, o kontrolės beveik nulis. Būtent tas dabar ir bus daroma: išleidžiami nauji ribojimai ir draudimai, dubliuojantys esančius, nors jokios kontrolės dabartiniams nėra.
                                          Ok, supratau mintį. Su šituo sutinku, reikia tiesiog didinti esamų ribojimų kontrolę.
                                          Parašė Pipe Rodyti pranešimą
                                          Man labai smalsu kaip jūsų manymu atrodytų kontrolė. Ar užtektų kokio popieriuko? Ar reiktų ardyti ir kokią nors elementarią ekspertizę daryti?
                                          Na yra certifikatai, o šiaip tai pradžiai užtektų ir elementaraus greičio radaro - viršija greitį ir neturi registracijos numerio - stabdai ir aiškiniesi. Dėl pavojingo vairavimo tas pats - stabdai ir baudi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X