Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Bet dėl paspirtuku kažkokia anomalija - turėtų jais džiaugtis vairuotojai nes dažnas paspirtukininkas juo važiuoja vietoj automobilio, ir tai likusiems automobiliuose reiškia mažiau kamščių, sklandesnį eismą ir t.t. Valdžia (įvairi ) irgi turetu džiaugtis, nes mažinama tarša, mažiau dėvisi asfaltas, ir t.t.

    Bet bent jau iš spaudos/soc medijos susidaro įspudis kad paspirtukai totalus blogis, reikia apribot, uždraust, leist važiuot tik ant 6kmh, neleist važiuot nei dviračių takais nei šaligatviais ir pan.
    Kiek matau tarp paspirtukininkų turbūt daugiau šlykščiai važiuojančių nei tarp BMW vairuotojų. Ypač iš pėsčiojo ar dviratininko perspektyvos.

    Skersai takų numesti nuomoti paspirtukai irgi neprisideda prie gero įvaizdžio.

    Comment


      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

      Bet dėl paspirtuku kažkokia anomalija - turėtų jais džiaugtis vairuotojai nes dažnas paspirtukininkas juo važiuoja vietoj automobilio, ir tai likusiems automobiliuose reiškia mažiau kamščių, sklandesnį eismą ir t.t. Valdžia (įvairi ) irgi turetu džiaugtis, nes mažinama tarša, mažiau dėvisi asfaltas, ir t.t.

      Bet bent jau iš spaudos/soc medijos susidaro įspudis kad paspirtukai totalus blogis, reikia apribot, uždraust, leist važiuot tik ant 6kmh, neleist važiuot nei dviračių takais nei šaligatviais ir pan.
      Labai džiaugiusi paspirtukininkais. Ypač kai be jokio perspėjimo pakeičia važiavimo kampą 90 lapsnių ir neria per gatvę patikrinti ar veikia mano automobilio ABS sistema! Dviračiai taip staigiai nesisukioja ir galima juos nuspėti, o paspirtukai nieko nežiūrėdami tiesiog šoka po ratais. Dar labai džiugina paspirtukininkai kai einant šaligatviu trenkiasi į tave lekiantis ir dar aprėkia kad "žiūrėk kur eini".
      (...)
      Paskutinis taisė Romas; 2021.07.15, 12:19. Priežastis: Kopija iš temos "Elektromobiliiai"

      Comment


        Po avarijų gausos Oslas nusprendė pažaboti paspirtukininkus – draus paspirtukų nuomą naktimis, mažins ir jų skaičių
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-ir-ju-skaiciu

        Oslo keliuose per mėnesį užregistravus daugiau kaip keturis šimtus incidentų su elektriniais paspirtukais, miesto taryba paskelbė nuomojamų paspirtukų eismo ribojimo taisykles. Nuo rugpjūčio bus draudžiama šiomis transporto priemonėmis važinėti naktimis, o nuo rudens – nuomojamų paspirtukų skaičius bus sumažintas beveik 4 kartus.
        į temą:

        Policija ir medikai gūžčioja pečiais: prie traumatologų kabinetų – eilės, bet dviračių ir paspirtukų vairuotojai į taisykles numoja ranka
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-numoja-ranka

        V. Grašys aiškina, kad per 2020 metus dar 99 eismo įvykiuose dalyvavo elektrinių paspirtukų vairuotojai. Šių įvykių metu 101 eismo dalyvis buvo sužeistas, o dar du paspirtukininkai žuvo. Viena tragiška nelaimė įvyko Klaipėdos rajone, kai partrenktas automobilio žuvo elektriniu paspirtuku važiavęs 14 metų berniukas, antroji žmogaus gyvybę nusinešusi nelaimė įvyko Panevėžyje – žuvo 62 metų vyras.

        Comment


          Radvilė Rumšienė, LRT.lt
          Vairuoja neblaivūs, kelia grėsmę sau ir aplinkiniams, patiria lūžių ir sunkių traumų: naujieji kelių ereliai persikėlė ant šaligatvių?
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ant-saligatviu

          Medikams ir policijos pareigūnams nerimą kelia vis labiau populiarėjantys elektriniai paspirtukai, jų eismo ypatybės bei vairuotojų nesąmoningumas. Medikai akcentuoja, kad pastaruoju metu tenka itin dažnai skubėti teikti pagalbos traumų patyrusiems paspirtukininkams. Susižeidžiama net ir naktimis. Dviratininkai situaciją vertina kaip nevaldomą chaosą ir drauge su policijos pareigūnais ragina paspirtukus prilyginti mopedams bei motoroleriams ir nukelti juos nuo dviračių takų.
          Pareigūnas akcentavo, kad policija jau ne pirmus metus signalizuoja, jog būtina spręsti elektrinių paspirtukų teisinio reguliavimo klausimą. „Kažko naujo mums sukurti nereikia. Tam tikrose šalyse – Nyderlanduose, Vokietijoje – yra sukurtas teisinis mechanizmas, kaip paspirtukas turėtų įsilieti į viešąjį eismą“, – sakė M. Džermeika.
          Pašnekovas vardijo, jog minėtose šalyse yra numatyta, kad paspirtukas yra transporto priemonė, kuri privalo būti draudžiama civiline tvarka, juo galima važiuoti važiuojamosios kelio dalies kraštu, vairuotojas privalo dėvėti liemenę ar šalmą. Lietuvoje šalmas yra privalomas tik nepilnamečiams paspirtukininkams.Manoma, kad paspirtukų nuomotojai taip pat turėtų būti įpareigoti šiose transporto priemonėse įrengti tam tikrus ribotuvus, kurie neleistų transporto priemonei įsibėgėti labiau, nei numato taisyklės. Nors pagal reikalavimus paspirtukų varikliai neturėtų būti galingesni nei 1 kilovato ir įsibėgėti labiau nei iki 20–25 km/val., pareigūnų žiniomis, kai kurie paspirtukai išvysto 45 km/val. greitį.

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Radvilė Rumšienė, LRT.lt
            Vairuoja neblaivūs, kelia grėsmę sau ir aplinkiniams, patiria lūžių ir sunkių traumų: naujieji kelių ereliai persikėlė ant šaligatvių?
            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ant-saligatviu

            Straipsnyje vien hate'as. Paspirtuku per metus pravažiuoju. 3-5k km, jokių rimtų įvykių nesu turėjęs, nors avarinių situacijų pasitaiko kasdien. Norima perkelti paspirtukus į bendrą eismą, nuimti juos nuo dviračių takų? LOL. Kaip siūlytojai įsivaizduoja važiuoti paspirtuku gatve, kurio greitis 25-30km/h? Suprantu, jei kalba eina apie 50km/h, bet tokių paspirtukų procentas gatvėse kol kas labai mažas ir vargu ar labai pakils. Važiuoti gatve paspirtuku kol kas yra labai pavojinga, viskas susiveda į vairavimo kultūrą. Tiesiog reikia plėsti dviračių takų tinklą ir problemos išsispręs.
            Juokingiausiai dviratininkų nuomonė, kad problemą kelia 40-50km/h važiuojantys paspirtukai. O elektriniai dviračiai tokiais greičias lakstantys, nėra problema?
            Kažkaip visi tyli apie pėsčiuosius dviračių takuose, čia irgi didžiūlė problema. Mamytės su vėžymėliais, tėveliai mokinantis paspirtuku važiuoti savo dvimečius vaikus. Jiems ne vieta dviračių takuose. O kai važiuoji ir pasignalini, kad trauktųsi nuo dvirtakio ir pasakai, kad šalia šaligatvis, neretai būni ir pasiunčiamas ant trijų raidžių

            Comment


              Aš matau tokią darnaus judumo viziją, kad olandiškas planavimas ateis neišvengiamai, o nemaža dalis transporto naudotojų bus su transp. priemonėmis, kurių greitis 20-30 km/h (iki paspirtukų tokie buvo dviratininkai). Bus trijų dalių infrastruktūra: automobiliams gatvės (greitis 30-50+ km/h), paspirtukams/dviračiams/riedžiams dviračių juostos ir takai (20-30 km/h) ir pėstiesiems šaligatviai (5-7 km/h).

              Automobiliai neišnyks, VT arba keisis, arba išnyks*, o dviračių takų statymą turėtų skatinti el. paspirtukų ir dviračių plėtra.

              *Dabartinis variantas, kai viena erdve dalinasi 20-30 žmonių gali būti nepatrauklumo faktorius ne vien dėl pandemijos.

              Comment


                Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                Kažkaip visi tyli apie pėsčiuosius dviračių takuose, čia irgi didžiūlė problema. Mamytės su vėžymėliais, tėveliai mokinantis paspirtuku važiuoti savo dvimečius vaikus. Jiems ne vieta dviračių takuose. O kai važiuoji ir pasignalini, kad trauktųsi nuo dvirtakio ir pasakai, kad šalia šaligatvis, neretai būni ir pasiunčiamas ant trijų raidžių
                Deja debiliška naujai daroma infrastruktūra pėsčiuosius stūmia į dvirtakius Pavyzdžiai - Santaros gatvė (vienoj pusėj tik šaligatvis, kitoj tik dvirtakis), Tujų dvirtakis (dalyje tako kieta danga tik dvirtakyje, visi kiti į žvyriuką/tešlyną).

                Comment


                  Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                  Juokingiausiai dviratininkų nuomonė, kad problemą kelia 40-50km/h važiuojantys paspirtukai. O elektriniai dviračiai tokiais greičias lakstantys, nėra problema?
                  Kadangi niekaip nėra įmanoma nustatyti koks yra didžiausias projektinis greitis, tai matyt teks uždrausti važinėti dviračių takais ir visiems paspirtukams, ir visiems dviračiams?

                  Comment


                    Netinkama infrastruktūra ir nemąstanti liaudis (rusiškai tai skamba duraki i dorogi) yra problema.
                    ПТН ПНХ
                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                    Comment


                      Dvirtakių tinklas dar labai netobulas ir jo naturaliai nebus periferinėse vietose. Todėl sugyventi bendrame eisme reikia tiek su pėsčiaisiai, tiek su automobiliais..

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
                        Neužtenka takų tik centre padaryti, kad galėtų žmonės pramogai pasivažinėti nuomotais paspirtukais palei kokią Nerį ar Vingio parką, realiai turi būti su kiekvienu rajonu ar tarp jų susisiekimas dviračiu/paspirtuku patogus kaip ir su auto, kad įvyktų rimtesnis proveržis kaip Olandijoje ar Danijoje.
                        Flickr

                        Comment


                          Iš pėsčiojo perspektyvos labiausiai paspirtukai erzinai kai važiuoja siaurais šaligatviais, privažiuoja tyliai iš galo ir tada tu turi šokti nuo bortelio ant važiuojamosios dalies tam kad praleistum paspirtuką. Vaikštant senamiestyje šitas dalykas labai erzina. Mano siūlymas būtų, kad senamiesčio zonoje tiek paspirtukams, tiek dviračiams būtų leidžiama važiuoti tik dviračiu taku arba važiuojamąja dalimi, tam kad pėstiesiems nebūtų trukdoma. Įrengus atitinkamą infrastruktūrą (dviračių takai arba lėto eismo gatvės), tas turėtų įsigalioti ir gyvenamuosiuose rajonuose.

                          Kita problema: girtumas. Ar buvo daromas nors vienas reidas stabdant paspirtukininkus ir dviratininkus savaitgalio vakarais ir duodant pūsti į alkotesterį? Paspirtukas neturėtų būti toleruojamas kaip transporto priemonė girtam grįžti namo iš centro.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                            Iš pėsčiojo perspektyvos labiausiai paspirtukai erzinai kai važiuoja siaurais šaligatviais, privažiuoja tyliai iš galo ir tada tu turi šokti nuo bortelio ant važiuojamosios dalies tam kad praleistum paspirtuką. Vaikštant senamiestyje šitas dalykas labai erzina. Mano siūlymas būtų, kad senamiesčio zonoje tiek paspirtukams, tiek dviračiams būtų leidžiama važiuoti tik dviračiu taku arba važiuojamąja dalimi, tam kad pėstiesiems nebūtų trukdoma. Įrengus atitinkamą infrastruktūrą (dviračių takai arba lėto eismo gatvės), tas turėtų įsigalioti ir gyvenamuosiuose rajonuose.

                            Kita problema: girtumas. Ar buvo daromas nors vienas reidas stabdant paspirtukininkus ir dviratininkus savaitgalio vakarais ir duodant pūsti į alkotesterį? Paspirtukas neturėtų būti toleruojamas kaip transporto priemonė girtam grįžti namo iš centro.
                            Iš esmės, taip. Centre, kur automobilių greičiai maži dviratininkams ir paspirtukininkams tikrai nebūtina važiuoti šaligatviu, nes važiavimas gatve yra visiškai saugus. O pėsčiajam, prie kurio iš nugaros privažiavo paspirtukininkas, reikia tiesiog niekur nesitraukti, kad nebūtų sukeltas net to lūkestis. Pats dažnai minu dviračiu (ir šalia judrių gatvių, kur nėra dviračių takų, tikrai tenka pavažiuoti ir šaligatviu) ir žinau, kad pasivilkti kažkiek paskui pėsčiuosius tikrai nėra sunku.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Pats dažnai minu dviračiu (ir šalia judrių gatvių, kur nėra dviračių takų, tikrai tenka pavažiuoti ir šaligatviu) ir žinau, kad pasivilkti kažkiek paskui pėsčiuosius tikrai nėra sunku.
                              Skirtumas tas, kad tavo dviratis, kitaip nei dažnas paspirtukas mieste nėra apmokestinamas minutiniu tarifu, dėl to paspirtukininkai kantrybės nedemonstruoja.

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Skirtumas tas, kad tavo dviratis, kitaip nei dažnas paspirtukas mieste nėra apmokestinamas minutiniu tarifu, dėl to paspirtukininkai kantrybės nedemonstruoja.
                                Nuomuojami dviračiai valandiniu tarifu jei neklystu?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Nuomuojami dviračiai valandiniu tarifu jei neklystu?
                                  manau skiriasi procentas nuomotų vs nuosavų dviračių nuo paspirtukų

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Skirtumas tas, kad tavo dviratis, kitaip nei dažnas paspirtukas mieste nėra apmokestinamas minutiniu tarifu, dėl to paspirtukininkai kantrybės nedemonstruoja.
                                    Tai taip. Bet vis tiek, jei nesitrauksi jiems teks kantriai pasivilkti iš paskos. Tiesiog nereikia sudaryti tokios praktikos, kad pėstieji šaligatviuose traukiasi dviračiams su paspirtukais į šalį.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Neaišku, į kurią temą tinka šis incidentas.

                                      Lrytas.lt 2021.07.29
                                      Sulūžus paspirtukui patyrė traumą
                                      Nustebino pasiūlyta 0,31 euro kompensacija
                                      Trečiadienio popietę sostinės senamiestyje, Vokiečių g. „Bolt“ paspirtuku nedidelį atstumą įveikti norėjęs daugkartinis Lietuvos bėgimo čempionas patyrė skaudžią traumą, už kurią įmonė suteikė kompensaciją – apmokėjo kelionės išlaidas – 0,31 euro centą.

                                      https://www.lrytas.lt/bendraukime/re...cija-20251393/

                                      Comment


                                        Jeigu tai rimtai ateina į Vilnių, tai forumo antipaspirtukininkai su nostalgija prisimins laikus kai nuomavo tik paspirtukus ir tai buvo didžiausia problema

                                        Comment


                                          Tai gal kaip tik pataisys situaciją? Tokie juk negali važinėti šaligatviais ir dviračių takais? Tokie būtų didesnis galvos skausmas automobilistams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X