Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[140] Kaunas - Šakiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    LAKD prieš žiemą prisiminė, kad baigiasi 2016 metais pabaigto remonto 7 metų garantinio laikotarpio terminas ir paprašė rangovų sutvarkyti trūkumus

    Delfi.lt 2023.11.29
    Kelio darbai supykdė Kauno r. gyventojus: ar čia naujas greičio mažinimo būdas?

    https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...budas-95182361
    Paskutinis taisė Romas; 2024.07.15, 20:15.

    Comment


      #42
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Tarp Ringaudų ir Kačerdinės 2019-2022 m. vyko kelio remontas 6 km atkarpoje.
      Rezultatas - susiaurintas kelias, pristatyta saugumo salelių, greičio ribojimo iki 70 km/val. ir pristatyta radarų.
      Labai gerai.
      Buvo įrengtas ir dviračių takas, kuris pri vienos autobusų stoletelės nutrūksta ir lieka purvynas
      Delfi.lt 2023.11.12
      Naujo dviračių ir pėsčiųjų tako viduryje – „staigmena“:
      Nelabai suprantu, kam per 2 temas peistinti beletristikos apie tai, kaip blogai eiti purvynu (aišku, kad blogai), jei tame pačiame straipsnyje parašyta, kad takas dar nebaigtas dėl nebaigto ESO kabelio iškėlimo.

      Comment


        #43
        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Nelabai suprantu, kam per 2 temas peistinti beletristikos apie tai, kaip blogai eiti purvynu (aišku, kad blogai), jei tame pačiame straipsnyje parašyta, kad takas dar nebaigtas dėl nebaigto ESO kabelio iškėlimo.
        Tiesiog LAKD eilinį kartą nekokybiškai rengia konkursų medžiagą.
        Suprantu, kai betiesiant kelią netikėtai surandama archeologinė vertybė (pvz. kelyje RK4416)

        Pvz., "netyčia išaiškėjo", kad darbai užtruks, nes:
        - kelyje KK206 Šilutė-Rusnė netvirtas gruntas,
        - Via Baltika Panevėžio aplinkeklio A9/A17 viadukas dėl nenumatytų darbų įstrigo kelieriems metams,
        - šiuo metu įstrigo Trakų Vokės viaduko A15 / A4 rekonstrukcija.
        Labai panaši istorija su ESO ar kažkokiu kitu kabeliu ir keletui mėnesių įstrigusiu tilto remontu buvo kelyje KK229 prie Kėdainių (Vilūnų) viaduko.

        Tos kelio Nr.140 atkarpos (6 km ilgio - nuo 7,47 iki 13,415 km) konkursai paskelbti dar 2019 metais
        https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1636-1102790

        Dviračių tako tiesimui 2022.01.22 buvo paskelbtas atskiras supaprastintas pirkimas
        Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 7,47 iki 13,415 km rekonstravimas, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus
        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-615658

        Po konkurso paskelbimo pasirašyta sutartis su UAB "Autokausta", kuri turėjo būti baigta iki šių metų vidurio
        Sutarties sudarymo data 2022.07.18
        Sutarties galiojimo terminas 2023.06.30
        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Re...4?formTypeId=1
        Nei pirkimo sąlygose, nei viešoje informacijoje nekalbama apie kažkokios atkarpos remonto nukėlimą dėl kabelio.
        Paskutinis taisė Romas; 2024.07.15, 20:14.

        Comment


          #44
          Tai taip išeina, kad specialiai paliko nenutiestą atkarpą (viduryje!), nes tiesiog nespėjo arba taip nusprendė. Arba pamiršo. Ir tik kai žurnalistai užspaudė, sugalvojo atmazą su ESO kabeliu.

          Comment


            #45
            Diena.lt 2024.07.15
            Zapyškio atnaujinimo planus sustabdė akmenų grindinys
            Ilgai laukta Vytauto gatvės rekonstrukcija Zapyškio gyventojams ir kertantiems šią atkarpą jau spėjo apkarsti. Birželį kilo nepasitenkinimas dėl klojant šaligatvius panaikintų įėjimų į parduotuvę ir į gyvenamuosius namus per vartelius į kiemus, skersai suplanuotų įvažų į juos. Prieš porą savaičių darbai iš viso sustojo.





            Sulaukęs gyventojų skundų, Kauno rajono meras Valerijus Makūnas raštu kreipėsi į „Via Lietuva“ ir paprašė pateikti atsakymą, dėl kokių priežasčių šiuo metu yra sustabdyti Vytauto gatvės statybos darbai ir kada planuojama šiuos darbus atnaujinti
            „Via Lietuva“ projektų inžinierius Mantas Večkys „Kauno dienai“ sakė, kad atliekant rekonstrukciją po važiuojamosios kelio dalies danga buvo rastas akmenų grindinys. „Šis klausimas sprendžiamas skubos tvarka, manau, greitu metu turėtų būti viskas sutvarkyta ir darbai tęsis“, – patikino įmonės atstovas. Paprašytas patikslinti, kiek laiko galėtų trukti tas „greitu metu“, M. Večkys sakė, kad maždaug mėnesį. „Viskas priklausys nuo Kultūros paveldo departamento ataskaitos, dabar dirba archeologai“, – teigė projektų inžinierius. (...)

            Rekonstruojama atkarpa neilga – 776 m. Grindinį kelių statytojai aptiko Vytauto gatvės pradžioje (atvažiuojant nuo Kauno), projekto vadovo spėjimu, jis gali būti po visu rekonstruojamu ruožu.

            https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ndinys-1183284

            Comment


              #46

              Kas vyksta Kaune 2024.07.26
              Aiškėja, kodėl Zapyškyje sustojo kelio remonto darbai: laukiama Kultūros paveldo departamento išvadų
              Reaguodama į Kauno rajono mero Valerijaus Makūno raštą dėl Zapyškyje, Vytauto gatvėje, sustabdytų kelio rekonstrukcijos darbų, akcinė bendrovė „Via Lietuva“ atsiuntė paaiškinimą ir patikino, kad, gavus leidimą ardyti senovinį akmenų grindinį, darbai bus nedelsiant atnaujinti.

              „Sustabdyti darbai gyventojams kelia daug nepatogumų, todėl darome viską, kad saugiomis ir patogiomis kelionėmis vairuotojai galėtų mėgautis kuo greičiau“, – tvirtinama „Via Lietuva“ atstovo Remigijaus Lipkevičiaus atsiųstame rašte. Darbus ketinama atnaujinti po Kultūros paveldo departamento (KPD) išvados, kurią žadama gauti rugpjūčio mėnesį.
              Senovinį grindinį Vytauto gatvėje rangos darbus atliekantys „Autokaustos“ darbuotojai aptiko dar šių metų balandį ir kreipėsi į KPD dėl jo užkonservavimo galimybių, rašoma Kauno rajono savivaldybės pranešime žiniasklaidai.

              KPD Kauno teritorinio skyriaus vyriausioji specialistė Asta Naureckaitė tvirtino, kad kartu su statytojo ir rangovo atstovais apžiūrėjus grindinį buvo aptarti tolimesni veiksmai. Įvertinta aplinkybė, kad darbų metu radus vertingų dalių arba elementų, turi būti atliekami archeologiniai tyrimai bei architektūrinis vertinimas ir visi duomenys teikiami Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo tarybai spręsti dėl teisinės grindinio apsaugos. Dėl šių aplinkybių liepos 3 dieną rangos darbai buvo laikinai sustabdyti.
              R. Lipkevičiaus teigimu, Mokslinės archeologijos komisija nustatė, kad atidengtas grindinys yra ne archeologinis, o architektūrinis objektas, todėl tikslinga parengti architektūrinių tyrimų pažymą ir teikti ją svarstyti Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo tarybai.

              https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/07/...amento-isvadu/

              Comment


                #47
                Kažkas Zapyškyje pagaliau pajudės

                Kauno dena 2024.08.04
                Zapyškyje sustabdytus darbus žada tęsti rugpjūtį
                Reaguodama į Kauno rajono mero Valerijaus Makūno raštą dėl Zapyškyje, Vytauto gatvėje, sustabdytų kelio rekonstrukcijos darbų, akcinė bendrovė „Via Lietuva“ atsiuntė paaiškinimą ir patikino, kad, gavus leidimą ardyti senovinį akmenų grindinį, darbai bus nedelsiant atnaujinti. (...)
                Darbus ketinama atnaujinti po Kultūros paveldo departamento (KPD) išvados, kurią žadama gauti rugpjūtį.

                https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...gpjuti-1186198

                Priimti sprendimai, kurie vėl leis tęsti kelio darbus Zapyškyje
                KPD Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryba savo posėdyje nutarė, kad netikslinga skirti apsaugą Vytauto gatvėje aptiktam akmenų grindiniui, nes jam nepakanka verčių, rašoma Kauno rajono savivaldybės pranešime žiniasklaidai.


                „Akmenų grindinys yra tipiškas, neturintis istorinės ir kultūrinės vertės. Akmenys yra skirtingo dydžio ir neatrodo kokybiškai sudėti. Be to, neatitinka Nekilnojamųjų kultūros vertybių vertinimo ir atrankos kriterijų apraše nustatyto panaudojimo, eksponavimo galimybės“, – tvirtinama KPD direktorių pavaduojančio direktoriaus pavaduotojo Roberto Motuzo pasirašytame rašte.

                Kauno rajono savivaldybės merą pavaduojantis vicemeras Paulius Visockas sakė, kad demontuotus akmenis būtų galima panaudoti ir fragmentiškai eksponuoti kitose Zapyškio miestelio vietose. Tokią galimybę rekomenduoja ir KPD specialistai.

                https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/08/...bus-zapyskyje/
                Viskas su Zapyškio grindiniu išsisprendė gana greitai - per 4 mėnesius.
                Gerai, kad nereikėjo laukti žiemos.
                Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 23:21. Priežastis: Citavimas

                Comment


                  #48
                  Numatoma kelio Nr. 140 rekonstrukcija tarp Lukšių ir Šakių

                  CVPP 2024.08.28
                  Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 52,773 iki 59,13 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
                  Pasiūlymų pateikimo terminas 2024.10.04

                  https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-616534

                  Comment


                    #49
                    Kauno r. savivladybė 2025.01.07
                    Beveik baigti Zapyškio Vytauto gatvės rekonstrukcijos darbai
                    Zapyškyje vykdomi Vytauto gatvės rekonstrukcijos darbai beveik baigti. Paklota nauja asfalto danga, įrengti šaligatviai bei modernus apšvietimas džiugina gyventojus.
                    Pagrindinėje Zapyškio arterijoje darbai prasidėjo pernai pavasarį. Vytauto gatvė yra valstybinio kelio Kaunas – Šakiai dalis, todėl gatvės tvarkymo projektą savivaldybė įgyvendina kartu "Via Lietuva".
                    Vasarą vykdomus darbus pristabdė rastas akmenų grindinys. Kultūros paveldo departamento Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryba vertino rastus akmenis ir nutarė, kad netikslinga skirti apsaugą Vytauto gatvėje aptiktam akmenų grindiniui.(...)

                    Vytauto gatvėje neliko senųjų atitvarų, buvo sukurtos naujos eismo saugumo salelės nuo Muziejaus gatvės iki sklypo adresu Vytauto g. 71. Atsiradus poreikiui koreguoti eismo saugumo salelių sprendinius, Kauno rajono savivaldybė kreipėsi į „Via Lietuva“ dėl projekto korekcijos. Šiuo metu eismo saugumo salelių klausimas yra svarstomas „Via Lietuva“ eismo saugumo audite. Parinkti sprendiniai bus įgyvendinami kovo mėnesį atnaujinus gatvės rekonstrukcijos darbus. Taip pat tuomet bus paklotas viršutinis asfaltbetonio sluoksnis, įrengiamas horizontalus bei vertikalus ženklinimas bei sutvarkoma aplinka.






                    https://www.krs.lt/savivaldybe/nauji...bai-zapyskyje/

                    Comment


                      #50
                      Prisidirbo dar vieni siaurinimo ir "saugumo" salelių entuziastai.
                      UAB "Inžinerinis projektavimas" užmiršo, kad Zapyškio Muziejaus gatvėje važinėja ne tik lengvieji automobiliai bei dviračiai. Ši gatvė yra kelias Nr. 1910 nuo Ežerėlio miesto, kur yra ne tik durpynas, bet ir kiti miško ūkio bei pramonės objektai.
                      Vytauto ir Muziejaus gatvių sankryža suprojektuota su "saugumo" salelėmis taip, kad sunkusis transportas sukdamas Kauno link neišsitektų ir išvažiuodamas į priešingą juostą dėl projektuotojų ir "eismo saugumo auditorių" neapsižiūrėjimo keltų avarines situacijas.

                      Kas vyksta Kaune 2025.02.14
                      Zapyškio Vytauto gatvės projektuotojams teks taisyti grubias klaidas
                      Vyras pasakoja, su kokiais sunkumais susiduria vilkiko vairuotojai, vykstantys dalinai suremontuota Vytauto gatve Zapyškyje.
                      Jis prašo atkreipti dėmesį į gatvėje naujai įkurdintas eismo saugumo saleles. Vaizdo įraše akivaizdžiai matoma, kad salelės ne tik neprideda saugumo eismui, tačiau atvirkščiai – sukelia avarines situacijas, mat vilkiko vairuotojas, norėdamas sankryžoje pasukti į dešinę, yra priverstas išvažiuoti į priešpriešinę eismo juostą.
                      „Kas tuos kelius čia prižiūri? Ar čia viršininkas prastas, kad nemato..? Mato tik tuos, kas su lengvomis važiuoja… Kelius tvarko, daro, bet svarbu tik salelių pridaryti, o kad vilkikams neina išsisukti, reikia per bordiūrus draskyti padangas, tai jiems čia visai neaktualus dalykas“, – vaizdo įraše kalbėjo vyras.
                      Jis taip pat dėmesį atkreipė į gatvėje jau nulaužtus kelio ženklus, išvažinėtus kelkraščius ir (...)














                      Vasario 7 dieną Kauno rajono savivaldybės mero patarėjas Edmundas Mališauskas naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ patikino, kad Kauno rajono savivaldybė gerai žino šią problemą.
                      „Minėta valstybinio kelio Kaunas-Šakiai atkarpa priklauso įmonei „Via Lietuva“, kuri atsakinga už Vytauto gatvės rekonstrukciją ir darbų priežiūrą. Kauno rajono savivaldybė dar praėjusių metų pabaigoje „Via Lietuva“ vadovams išsiuntė savo pastabas. Mūsų žiniomis, šiuo metu jie tariasi su rangovais, kaip išspręsti šią problemą“, – komentavo E. Mališauskas.

                      Penktadienį, vasario 14 dieną, portalas „Kas vyksta Kaune“ pagaliau sulaukė ir „Via Lietuvos“ komentaro:
                      „Pirmiausia, informuojame, jog kapitalinio remonto darbai Vytauto gatvėje dar nėra baigti, jų pabaiga numatyta š. m. birželio mėn. (šiuo metu darbams keliuose taikoma technologinė pertrauka, jai pasibaigus darbai bus atnaujinti).
                      Vykdant šios gatvės kapitalinio remonto darbus, pagrindiniame ir šalutiniame keliuose taip pat įrengtos ir dvi eismo saugumo salelės. Šios salelės įrengtos atsižvelgiant į Transporto kompetencijų agentūros pateiktą pasiūlymą, turėjusį užtikrinti eismo dalyvių saugumą. Patį eismo saugumo salelių numatytose vietose sprendinį savo projekte pateikė projektuotojai, įmonė UAB „Inžinerinis projektavimas“.
                      Vis dėlto, „Via Lietuva“, reaguodama į vairuotojų lūkesčius, jau kreipėsi į projekto rengėjus ir jo įgyvendintojus. Nustatyta, jog projektuotojai, rengdami projektą jo metu neatliko visų būtinų veiksmų, t. y. nepatikrino sunkiųjų transporto priemonių pravažumo, šios klaidos neidentifikavo ir projekto kelių saugumo auditą atlikusi Transporto kompetencijų agentūra.
                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/02/...klaidas-video/
                      Jei siaurinimo entuziastams tektų "saugumo" dengti siaurinimo ir nesaugumo salelių perdarymo išlaidas, gal tokių siaurinimo entuziastų bus mažiau.

                      Šiandien ryte buvo reportažas per LRT laidą "Ryto garsai" . Užsakovas grasinasi išieškoti nuostolius iš projektuotojų. Šie teisinasi, kad projektavo pagal užsakovo pageidavimus ir specifikacijas. Jei šalys nesusitars, gali tekti bylinėtis. Įdomu, ar teismas visą kaltę ir išlaidas suvers vien projektuotojams, ar už tokius sprendinius bus pripažinta ir užsakovo bei "saugaus eismo" auditorių atsakomybė.
                      Paskutinis taisė Romas; 2025.02.18, 09:58.

                      Comment


                        #51
                        Kaip buvau rašęs Šiauliuose tokią tik guminę salelę Baltų gatvėje per laiką sunkusis transportas tiesiog "nušlavė", neliko ir niekas nepasigedo.

                        Comment


                          #52
                          Nustatyta, jog projektuotojai, rengdami projektą jo metu neatliko visų būtinų veiksmų, t. y. nepatikrino sunkiųjų transporto priemonių pravažumo, šios klaidos neidentifikavo ir projekto kelių saugumo auditą atlikusi Transporto kompetencijų agentūra.

                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/02/...klaidas-video/
                          Pasirodo, projektuojant reikia jausti ne tik paspirtuko ar lengvosios mašinos matmenis.
                          Tų "saugumo salelių" projektuotojai ir "kompetencijų agentūros" auditoriai turėtų būti privalomai išsilaikę C, CE ir gal D kategorijų teises.
                          Ar bent galėtų nuvažiavę į vietą paprašyti kokio fūristo sankryžoje padaryti posūkį į dešinę.

                          Comment


                            #53
                            Šios dienos LRT "Ryto garsų" laidos atpasakojimas

                            LRT 2025.02.18.
                            Kelionė pro Zapyškį vilkikams tapo iššūkiu
                            „Yra padaryta nesąmonė. Trukdo normaliai išsukti į pagrindinį kelią link Kauno. Kiekvieną kartą, pasikrovus krovinį, į Kauną vežant, tenka išvažiuoti į priešingą eismo juostą iš esmės. Tai sukelia pavojų tiek mums, tiek kitiems eismo dalyviams. Atvažiuojant 50–60 kilometrų per valandą prieš mus išsuka vilkikas. Aišku, mes tai darome atsargiai. Tikrai turi sutvarkyti ir kuo greičiau“, – pasakoja vilkiko vairuotojas Raimondas.

                            Anksčiau Vytauto ir Muziejaus gatvių sankryžoje eismo saugumo salelės nebuvo. Dabar, pasak vairuotojų, čia nepalikta pakankamai vietos vilkikams, sukantiems dešinėn, Kauno link.

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-aplinkiniams
                            LRT laidos įrašas (nuo 1:57:15 iki 02:03:02): https://www.lrt.lt/mediateka/audio/r...pisode=2490873

                            Comment

                            Working...
                            X