Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvorelės
Collapse
X
-
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Esu prieš tvoras, bet turėklai/atitvarai/kitos priemonės prie vandens telkinių/krantinių turi būti. Na, lygiai taip, kaip jūsų pasidalintose nuotraukose: skirtingi aukščiai ir takų pločiai (1 foto), prie pat vandens – kita („nepatogesnė“) grindinio danga, papildomos „perspėjančios“ priemonės (gigantiškos vazos, suoliukai, stulpai etc). Toks specas, o elementarių dalykų nematot.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip suprantu, diskusija kilo dėl Panevėžiečio pastabos dėl turėklų ant tvenkinio liepto. Kadangi ant liepto jokių kitų priemonių įrengti neįmanoma, ten turi būtų normalūs, t.y. tokie, pro kuriuos nepralįs dvimetis pyplys, turėklai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąStebina susirūpinimas vaikais, tačiau nematymas, kad turėklai yra tragiškai nepatogūs ir net pavojingi absoliučiai visiems. Kaip galima ir kodėl reikia palikti tarpus tarp atskirų turėklų?
Kaštų analizė iš vis ne prie ko, kai atitvarai jau stovi tiek prie "Artery" laiptų, tiek toj Panevėžio krantinėj. Jei jau stovi, turi stovėti funkcionalūs, o ne dėl vaizdo. Niekur neraginau statyti papildomų tvorų išskyrus Birutės g., kur kažkas vos ne / gal ir užsimušė. tttttt, Antonas tavo draugas? Linkėjimai jam.
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Ne, dondc, tokiais pavyzdėliais civilizuoti žmonės problemų nesprendžia, jie remiasi statistika bei kaštų/naudos analize.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kaštų analizė iš vis ne prie ko, kai atitvarai jau stovi
tttttt, Antonas tavo draugas? Linkėjimai jam.
Pavyzdį daviau tik tam, kad paneikti, kad niekas nekrenta jo tam Malmės gete į vandenį.
Pagal šitą jūsų ligotą logiką būtinai reiktų aptverti Neries krantines, nes ten juk mažiausiai keli žmonės nuskęsta kasmet, net su mašinom įvažiavusių buvo ne vienas, tai reiktų dar ir tų metalinių atitvarų kaip autostradoje, ane?
Blemba, o ką su tom gatvėm daryt? Mačiau ne vieną straipsnį, kad jose partrenkia žmones... Gal tokius, žinai, à la gaubtus uždėt, tokius kur neleistų žmonėms ten patekt, nes atitvarų ir sienų neužteks, tie pėstieji dar perlips žalčiai... Kažką va tokio:
Pats dar nesuprantat koks absurdiškas yra toks požiūris?. Sakau, daugiau pakeliaukit ir pasidomėkit šita tema, gal pagaliau suprasit, kad ir su atitvarais ir be jų nelaimių statistika niekuo ypatingai nesiskiria, o pinigine ir vaizdo taršos prasme atitvarai yra didžiulis minusas.
Comment
-
Seni, tu išprotėjęs. Kalba, kad statomi atitvarai, turėjo būti ne su vienu, bet dviem skersiniais. Analizė jau buvo / nebuvo atlikta prieš juos statant, tad dabar nebedomina. Birutės g. (kur betoninio-kampuoto šlaito foto po tiltu) Antonas atsakingas civiline tvarka, kaip "projektuotojas", nes čia pagal jo schemą įrengta tiesiogiai prieštaraujant STR ir kur realiai pavojinga bei vos ne / gal kažkas jau mirė. Nebūtų įrengtas oficialus dviračių eismas – atitvarų nepasigesčiau.
Aš pats pirmas FB / forume sukritikavau atitvarus šalia naujų dvirtakių Vilniuje: Laisvės pr./L. Asanavičiūtės g. sankryža, žvyro serpantinas nuo Gudelių g., Oslo g. nusileidimas link Laisvės pr., Nemenčinės pl. už Antavilių po tako remonto. Pirmoj vietoj panaikino pilnai, antroj dalinai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Kauno Vienybės aikštėje lyg ir buvo panašių reikalų su turėklais, tai ten buvo laidos apie tai.
Vienybės aikštės laiptai – tikri spąstai pėstiesiems: teks būti labai atsargiems | Kas vyksta Kaune
Comment
-
Senvagės projekte įvairūs sprendimai šiaip.
Kam ten ant šlaito skersinų daugiau sudėjo? Jei nedėt, tai visur.
Ta medinė pakrantės terasa tokia saugi, kad prakaitas išmuša, kai ten laksto mažieji. Lentos nelygios, užkliut kojai jokios problemos. Ančių būna, lenda lesint su batonais. Saugu viskas, tikrai nėra bėdų. Vežimėlis gali net ir nuriedėti, jokio bortelio. Prisegtam vaikui vežimylyje tikrai nieko neatsitiks. Atsigers vandens ir tiek.
Kompleksiškai tvarkoma Senvagė - Panevėžys (panevezys.lt)
Paskutinis taisė Panevezietis; 2024.01.12, 09:30.
Comment
-
Pirmoj foto: medinės terasos viename aukštyje. Tokiose vietose nereikia tverti visai, nes vanduo beveik tokiame pat aukštyje, viena ir neaptverta. Tačiau, vieną aptvėrus tik suaugusiųjų aukšty yra sudaroma iliuzija, kad ten saugi terasa. Tai tiek vaikų būrys apsistumdęs gali įmest kurį, tiek vežimėlis pavažiuot. Tai daug saugiau būtų visai be atitvarų, nes nebūtų saugumo iliuzijos.
Antra foto: atitvarų irgi nereikia, nes beveik vanduo tam pat lygy – kaip pvz. Neris Vilniuje neaptverta, bet jau Kaune, kur didelis aukščių skirtumas, jau aptverta. Tačiau, paminėta galimybė netyčiai paleidus vaiko vežimą nuo panduso žemyn ar pvz. riedlentę galėtų sulaikyti tik toje trajektorijoje žemas suoliukas. Visame plote nereiktų, nes atsimušus į suolą, vežimas įstrižai pavirstų ant suolo arba liktų ant visų ratų, bet beveik sustotų, o riedlentė atsimušus ir prilėtėjus riedėtų link vejos. Reiktų, kaip Klaipėdoj, bet be ertmės viduje, kad nepravažiuotų riedlentė ir be atlošo, kad truputį atitraukus suolą būtų galima sedėti abejomis kryptimis:
https://www.lrytas.lt/kultura/meno-p...ytoju-24110399
Vilniuje ten nieko labai baisaus, nes aplink platformą yra sietelis, bet apačioje papildoma mažesnė virvė galėjo būti ir vaikams, kad nereiktų taip jau akylai visai nepaleist iš akių. Fiziniai atitvarai, beje, veikia ne tik fiziškai, bet ir vizualiai – riba vaikui iki kur gali eit, tai net ir tos pašieptos palei kelius kabančios grandinės Švedijoj irgi neblogai veikia (vizualiai), o pribėgus vaikui, tikėtina jis tiesiog įsikibs ir siūbuos tą grandinę. Šeškinė, Vilnius:
https://www.miestai.net/forumas/foru...17#post2051917
Dėl "Artery", kad nutrūksta porankiai plokštumose: kur pandusas paaiškino Panevezietis, bet dar vienas pliusas, ten kur panduso nėra kitoj pusėj yra tas, kad gali veikti, kaip antivandaliniai – eliminuojama galimybė su BMX / riedlente grindin'ti per visą laiptų ilgį, taip keliant pavojų kitiems ir gadinant infrą:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAtrodo neblogai. Mane tik triggerina ta tvora palei sklypo perimetrą. Suprantu norą užsitverti vidinį kiemą, bet tik tiek.
Dar viena motyvacija tvoroms yra prie kiekvieno projekto įrengiamos vaikų žadiimo aikštelės, nes niekas nėra suinteresuotas, kad aplinkinio kvartalo vaikai ateitų ir "džiūgautų" tau tiesiai po langais. Bet čia vėlgi teisinis reguliavimas ir VMS reikalavimai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimąPritariu tvoroms, šiokia tokia apsauga nuo "grafiti" piešėju vagiu ir smalsuoliu, vistik gyventoju langai vitrininiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kokia prasmė tos tvoros? Ji ką nors pakeitė į gera?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąIki tvoros pastatymo, iki tų beprasmiškų augaliukų pasodinimo driekėsi lygi, tanki žolė. Dabar štai toks rezultatas... Vaikščiojimas palei tvorą, pro šiukšliakus, išmindytas plotas. Norėčiau galėti kažką pakeisti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kokia prasmė tos tvoros? Ji ką nors pakeitė į gera?
Paskutinis taisė Knope; 2024.05.06, 10:12.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąįdomu kiek laiko truks kol kažkas su atsuktuvu išims dalį segmentų
Comment
Comment