Tai nebaigtas, jei žvyro karjeras tako gale, o šviesoforai neperdaryti bei pervažų (matomų paties pateiktame projekto vaizde) taip pat nėra:
Nesuprantu, kodėl per 2 metus nebaigia judėt reikalai kitoje gatvės pusėje, nes šiandien pravažiavau, tai kelio ženklas dviračiams stovi nuo dviejų lygių sankryžos Titnago/Gariūnų g., bet iš kitos tako pusės nuo Lazdynėlių g. jokio ženklo nėra, nors raudonas asfaltas. Čia vidury pievų, tai ženklo neparmiršo. Įdomu ar perstatys bent už pusės metro nuo tako? Nuo kalniuko greitis dar tik padidės nes gerina dangą, o stulpas tiesiai atviram raktikaulio lūžiui pritaikytas.
Užmačiau šiandien naują VMS infrastruktūrą dviračiams. Grigiškės, matom, sprendiniai tikrai veikia, darbai dar vyksta ten tolėliau:
Svarbiausia tvoreles nepamirso. Ten desineje mokykla uz zaboro?
O geras. Tvora ir gimnazijos teritorijai, ir šaligatvis tvorų tuneliu atskirtas dar papildomai nuo gatvės, ir kitoj gatvės pusėj tvora. Išdidinus nuotrauką, dar ten nuo kioskų (?) tvora.
Šiaip juokinga, kad buvo gyvenamoji zona, o dabar dviračiai išprievartauti ant šaligatvio, nepaisant to, kad perėjos iškilios mažinančios greitį, o ten toliau dar siaurinama gatvė su betono bortų salelėmis iš šono, kreivinančiomis gatvę. Statybos dar jų ten vyksta. Senas vaizdas (tvorų sluoksningumas ir aukštis tik padidėjo):
Kaip tik ir aš nufotkinau, norėjau įkelti. Viena tvora eina aplink stadioną, tada palyginti gan siauras ruožas žolės iki gatvės ir pastatė dar vieną tvorą, o perimetrą dar apsodino tujom, labai keistai, neįsivaizduoju kas ten bus. Atrodo tai nekaip.
Pavilniuje, sutvarkytoje snakryžoje (Juodasis kl.- Tolimoji g.) pastatė didžiules tvoras, visiškai enaišku kam, ir kokios jos funkcijos. Kai kur tik pavieniai segmentai. Visiškai neaišku nuo ko jos ten turėtų sauguoti, kadangi takai yra ne už tvorų netgi. Nuo triukšmo irgi nesamonė, nės jie ažuriniai. Asmeninių sklypų irgi ne, nes visi namai turi asmeniniais tvoras.
Dėja nenufotkinau, gal kas nors ten dažniau buna ir gali pasidlainti?
Jo šitos. Čia aišku amtosi tik nemaža dalis. Jei vienoje pusėje nusimato statybvietė ir gan suprantama, tai kituose pusėse visiška nesamonė. Ten ir medeliai buvo sodinti, akmenis sudėti gražiai ir pan, o dabar už baisios tvoros be paskirties
Bet kam parkofkej reikalingos sitos tvoros? Atvažiuoji su masina ir turi eiti 100 metu vien tam kad iseiti is parkofkes i saligatvi - juk tai debilizmas. Vieta juk uzdaryta ne aklinai, dureliu nra, vistiek galima laisvai praeiti per tas vietas kur bus slagbaumai. Tai kam tuomet apriboti patekima per kitur?
Na smagu, puikios žinios, ten juk kaip tik trūksta parkavimosi vietų. Šiaip aišku yra humongously didžiulis parkingas šalia Rimi, bet labai toli, reikia eit kokius 100-200 metrų, o pas mus Vilniuje tą daro tik ubagai. Tad viskas čia puiku, parkingui reikia tvoros (šiaip ideale su rakinamu įvažiavimu, bet iš bėdos sueis ir su šlagbaumu), o tai dar koks pėšėchodas nuspręs šalia mašinos praeit kol normalūs žmonės atvažiavę iš Žirmūnų spardo kamuolį... God bless VMS už tai kad tvirtina tokius projektus ir neleidžia VIlniui tapti ubagų miestu, kaip kokia Kopenhaga, kur žmonės net į darbą (!) su dviračiais važinėja.
Bet kam parkofkej reikalingos sitos tvoros? Atvažiuoji su masina ir turi eiti 100 metu vien tam kad iseiti is parkofkes i saligatvi - juk tai debilizmas. Vieta juk uzdaryta ne aklinai, dureliu nra, vistiek galima laisvai praeiti per tas vietas kur bus slagbaumai. Tai kam tuomet apriboti patekima per kitur?
Spėčiau kad tam kad žmonės nevaikščiotų kirsdami aikštelę.
Na smagu, puikios žinios, ten juk kaip tik trūksta parkavimosi vietų. Šiaip aišku yra humongously didžiulis parkingas šalia Rimi, bet labai toli, reikia eit kokius 100-200 metrų, o pas mus Vilniuje tą daro tik ubagai. Tad viskas čia puiku, parkingui reikia tvoros (šiaip ideale su rakinamu įvažiavimu, bet iš bėdos sueis ir su šlagbaumu), o tai dar koks pėšėchodas nuspręs šalia mašinos praeit kol normalūs žmonės atvažiavę iš Žirmūnų spardo kamuolį... God bless VMS už tai kad tvirtina tokius projektus ir neleidžia VIlniui tapti ubagų miestu, kaip kokia Kopenhaga, kur žmonės net į darbą (!) su dviračiais važinėja.
Nežinau konkrečios rimi, bet ar nėra ten parkingas tik rimi klientams?
Kas dėl sarkazmo - visgi reiktų nepamiršti kad dauguma žmonių pirmenybę teikia automobiliui o ne dviračiams. Ir ubagiškumas čia ne prie ko. Žmonės nori komforto, o važiuojant dviračiu ar parkuojantis už kilometro - jo nėra.
Spėčiau kad tam kad žmonės nevaikščiotų kirsdami aikštelę.
Nežinau konkrečios rimi, bet ar nėra ten parkingas tik rimi klientams?
Kas dėl sarkazmo - visgi reiktų nepamiršti kad dauguma žmonių pirmenybę teikia automobiliui o ne dviračiams. Ir ubagiškumas čia ne prie ko. Žmonės nori komforto, o važiuojant dviračiu ar parkuojantis už kilometro - jo nėra.
Klaipėdiečiai nespėjo pasidžiaugti atnaujinto Taikos prospekto ruožo tvorele. Eismo įvykio metu mikroautobusas šios trapios tvoros dalį sumaitojo.
<...>
Klaipėdiečiai socialiniuose tinkluose aktyviai komentavo šią avariją ir stebėjosi, kad tvora pasirodė esanti tokia trapi. Iš arčiau matyti, kad ji pagaminta iš tuščiavidurių konstrukcijų.
Comment