Parašė Vaidosius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvorelės
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimąBet kaip yra su naujų specialistų ruošimu? Ar jiems rodomi pavyzdžiai iš šalių, kurios tikrai pasižymi saugiu eismu (Nyderlandai, Šiaurės šalys, Vokietija)? Kodėl pas mus vis dar taikomos rusiškos eismo saugumo priemonės, nors jau daug metų gyvename kitoje informacinėje ir politinėje erdvėje?
Comment
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąKaunas toliau ramiai tveriasi. Vaidoto g. Šiaip šita gatvė dvelkia "rusynu", tai dabar vaizdas dar "pagerintas".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rombai perspėja apie perėjas, o ne apie prieš perėjas išbėgančius.
Perėja neužtverta tvorele, tad ar prieš perėją pristatyta tvorelių, ar nepristatyta - tai niekaip nekeičia rombų prasmingumo (nes rombai būtent tik apie perėjas įspėja, kuri abiem atvejais neužtverta tvorele)
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?
Buvo sakoma, kad tvorelės ale kažkaip prištarauja rombų idėjai.
Niekaip neprieštarauja, nes rombai susiję su tuo, kad pamatytų vairuotojai kur yra perėja.
O perėja tvorelių ir netvorelių atveju vienodai atvira.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tvorelės čia politnis reikalas ir jos nieko nesaugo, tik rusai kažkodėl jas deda? Kuo jie argumentuoja švaistymą ant nieko neapsaugančių tvorelių?
Matijošaitynas irgi rusų draugai, stato tvoreles, kad buduliai automobiliuose galėtų lakstyti gatvėmis ir sušikti pėstieji jiems netrukdytų, kol nenunešta tvorelė ir jos nuolaužos neišsilakstė aplink.
Akivaizdu, kad Matijošaitynas dažniausiai kaltina dėl pėsčiųjų žūties ar sužalojimo pačius pėsčiuosius. Pėstiesiems rombai sako: "žiūrėk, neik, jei kas nors lekia per rombus su mašina", o visoks mašinų lakstymo stabdymas nevyksta: nei juostų skaičiaus mažinimo, nei juostų siaurinimo, nei trajektorijos kreivinimo, nei pakeltų perėjų. Mažai saugumo salelių. Šviesoforai per pagrindines plačias gatves nustatomi taip, kad galėtų skubiai pereiti tik tie, kas jau stovėjo prie perėjos krašto ir laukė žalio signalo.
Vairuotojams, kad matytų kur yra perėja, yra daromi ženklai su geltonu apvadu, tie rombai. Bet vairuotojams neaiškinama, kad reikia pristabdyti prieš perėją, nedaroma, kad tektų pristabdyti ir saugiai praleisti pėsčiuosius.Paskutinis taisė manometras; 2020.07.12, 16:52.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNe taip buvo sakoma mano cituotame pranešime, paskaityk dar kartą jį.
Buvo sakoma, kad tvorelės ale kažkaip prištarauja rombų idėjai.
Niekaip neprieštarauja, nes rombai susiję su tuo, kad pamatytų vairuotojai kur yra perėja.
O perėja tvorelių ir netvorelių atveju vienodai atvira.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tamsta irgi skaitai knygą ir matai špygą. Skaityk dar kartą. Tvorelės - nesiparink, spausk tapkę. Rombai - dėmesio, mažink greitį. Aš ką, koks dročintojas? Nekelsiu tapkės...
Gal net priesšingai, nes tvorelės neretai būna netoli prėjų (kad ir pvz Kestučio g. padarė neseniai prie perėjų, kad neitų netoli perėjos, o eitų per perėją)
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąRusai argumentuoja? Jie argumentuoja senu tarybiniu įpročiu-papročiu ir tingi domėtis, ar ką apsaugo, ar kaip tik kam nors kelia didesnį pavojų.
.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kuo argumentavo tarybiniais laikais tvoreles tokias?
Tarybiniais laikais buvo mažiau mašinų.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Tvorelės, jų statymas, dažymas kainuoja pinigus. Paskui jos atima iš žmonių dalį šaligatvio ir apsunkina jo valymą. Jeigu į tvorelę trenkiasi lekiantis budulio automobilis, ji gali padėti užmušti arba bent sužaloti aplinkinius žmones arba patį budulį.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą.
Gal net priesšingai, nes tvorelės neretai būna netoli prėjų (kad ir pvz Kestučio g. padarė neseniai prie perėjų, kad neitų netoli perėjos, o eitų per perėją)
Jeigu būna ištisa tvorelė paleii visą gatvę, o gatvė plati ir tiesi, tikrai daug kas viršija greitį. Einant šaligatviu jaučiasi, kad tikrai ne penkiasdešimt važiuoja. Ir nejauku eiti. Pvz., Kaune, Birštono gatvėje.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Tvoreles rodo vairuotojui, kad toje gatveje jam yra saugu. Jokie adekvatus pestieji per jas neturetu lipti, todel i kelia reikia kreipti maziau demesio. Antra, jei pestysis kazkaip atsidurs vaziuojamojoje dalyje, jis simta procentu debilas ir pats bus kaltas, todel galima virsyti greiti. Tvoreles lyg duoda vairuotojui apsaugos ir savo virsenybes jausma, rodo visiska jo prioriteta gatveje, kur tera dvi juostos ir cia apskritai turetu buti 30kmh ribojimas bei bendra erdve, o ne vaizduojama autostrada.
- 6 patinka
Comment
-
Važinėjant Kaune man susidarė įspūdis, kad tvorelės visų pirma statomos tam, kad nebūtų stabdymų/sustojimų/stovėjimų vietose, kuriose to daryti nereikia ar negalima (visų tų - ai aš čia tik trumpam, numesiu mašiną 5 minutėm su avariniais, ai aš čia tik uošvienę 85 metų išleisiu ant gatvės, aš čia tik 5 siuntinius į 3 skirtingus pastatus atvežiau, negi dabar parkingo ieškosiu).
O vaikštant pėsčiomis yra akivaizdu, kad sąlygos pėstiesiems krabyne sudarytos kur kas geresnės, nei buvo anksčiau.Paskutinis taisė Tomas; 2020.07.13, 11:58.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
Comment