Parašė Palergonijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nauja gatvė Žemuosiuose Šančiuose
Collapse
X
-
Radau ką primena šis Kauno pasiūlymas: parkingai, tvorelės prie šlaito, viskas atitinka. Tik kad čia statyta beveik prieš 20 metų: https://www.instantstreetview.com/@5....37h,-8.03p,1z
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip, pati 1+1 gatvė nebūtų kažkas labai blogo, ypač jei perėjus būtų iškilę (gal dar kiek tankiau) ir smagiai prasilėkti neleistų. Bet jau aplinką tai reikia iš pagrindų perdaryti.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Gatvė 1+1 atrodytų gerai jei jos galuose būtų ženklas su automobiliu apskritime raudonu rėmeliu, nors jis mažai gelbėtų, nes mieste pažįstančių ženklus ir mokančių skaityti vairuotojų mažėja kiekvienais metais.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Nenoriu būti demagogas, bet dažnai tenka nardyti krantų gatvelėmis, ir vis dar nesuvokių poreikio krantinės gatvei, bet plačiai pasivaikščiojimų alėjai, tikrai taip. Labiausiai ko reikia tai vokiečių gatvėje įrengti vienpusį eismą su normaliu parkavimu ir normalia gatvės tiesimo kokybe.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąNenoriu būti demagogas, bet dažnai tenka nardyti krantų gatvelėmis, ir vis dar nesuvokių poreikio krantinės gatvei, bet plačiai pasivaikščiojimų alėjai, tikrai taip. Labiausiai ko reikia tai vokiečių gatvėje įrengti vienpusį eismą su normaliu parkavimu ir normalia gatvės tiesimo kokybe.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
O tai kaip gyventojai privažiuos prie savo daugiabučių, jeigu padarysi vietoj to žvyrkelio tik pasivaikščiojimo alėja? Dabar vietiniai važinėja šiuo žvyrkeliu ir prie savo namų statos automobilius. Įmetu foto, kaip dabar ši Nemuno krantinės gatvė atrodo. Nesuprantu aš ką geriau toks žvyrkelis, o ne sutvarkyta, išasvaltuota gatvė? Plius padarys naujas žaidimo aiškteles, automobiliams statyti prie namų naujas aikšteles ko gyvenime šie daugiabučių gyventojai nematę. Ko čia būti nepatenkintiems? Ateis konservatoriai į valdžią Kaune ir vėl nieko nedarys, kaip tai buvo su meru Kupčinsku.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
O tai kaip gyventojai privažiuos prie savo daugiabučių, jeigu padarysi vietoj to žvyrkelio tik pasivaikščiojimo alėja? Dabar vietiniai važinėja šiuo žvyrkeliu ir prie savo namų statos automobilius. Įmetu foto, kaip dabar ši Nemuno krantinės gatvė atrodo. Nesuprantu aš ką geriau toks žvyrkelis, o ne sutvarkyta, išasvaltuota gatvė? Plius padarys naujas žaidimo aiškteles, automobiliams statyti prie namų naujas aikšteles ko gyvenime šie daugiabučių gyventojai nematę. Ko čia būti nepatenkintiems? Ateis konservatoriai į valdžią Kaune ir vėl nieko nedarys, kaip tai buvo su meru Kupčinsku.
Kaip pavyzdys, vienpusė bendro naudojimo lėto eismo gatvė, kur automobiliams draudžiama lenkti dviračius. Utrechtas, NL
Paskutinis taisė John; 2021.03.07, 00:24.
- 1 patinka
Comment
-
Vienpusė gatvė reikštų, kad reikėtų daryti ratą papildomą arba atvažiuojant arba išvažiuojant iš namų. Neefektyvu daryti gatvę pusiau nepatogią ir dar neekologiška (daugiau sukti ratu, kad atvažiuot namo).
O tokia gatvė, kur draudžiama lenkti dviračius tai net ir optimistiškiausias forumietis turėtų suprasti, kad šiuo metu Lietuvoje yra smarkiai per progresyvu. Net neliečiant dviračių kultūros ir svarbos skirtumų tarp LT ir Olandijos.
Tai labiau pasvajojimas nei realus pasiūlymas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tokia gatvė, kur draudžiama lenkti dviračius tai net ir optimistiškiausias forumietis turėtų suprasti, kad šiuo metu Lietuvoje yra smarkiai per progresyvu. Net neliečiant dviračių kultūros ir svarbos skirtumų tarp LT ir Olandijos.
Tai labiau pasvajojimas nei realus pasiūlymas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąVienpusė gatvė reikštų, kad reikėtų daryti ratą papildomą arba atvažiuojant arba išvažiuojant iš namų. Neefektyvu daryti gatvę pusiau nepatogią ir dar neekologiška (daugiau sukti ratu, kad atvažiuot namo).
O tokia gatvė, kur draudžiama lenkti dviračius tai net ir optimistiškiausias forumietis turėtų suprasti, kad šiuo metu Lietuvoje yra smarkiai per progresyvu. Net neliečiant dviračių kultūros ir svarbos skirtumų tarp LT ir Olandijos.
Tai labiau pasvajojimas nei realus pasiūlymas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Be to ar nebus tai susiję, kad ten nebuvo vietos geram dvirtakiui šalia, todėl reikėjo kito sprendimo?
Arba variantas dalyje gatvės uždėti tą dviračių pirmenybę, to užtektų, kad nenaudotų kaip tranzitinės ar lakstymo gatvės.Paskutinis taisė Gator; 2021.03.07, 12:36.
- 1 patinka
Comment
-
Pritariu sprendiniui, kad nauja gatvė būtų vienpusė, o Vokiečių g. taip pat būtų vienpusė, panašiai kaip Kęstučio g./K. Donelaičio g. Centre arba Linkuvos g./Panerių g. Vilijampolėje.
Viena kryptimi palei Nemuną galima būtų nukreipti 43 autobusą, kuris važiuoja Vokiečių g.
A. Juozapavičiaus g. linkčiau siaurinti iki 1+1, įrengiant dviračių juostas šonuose ir normalias kairiųjų posūkių juostas per vidury.Paskutinis taisė PoDV; 2021.03.07, 16:01.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąVienpusė gatvė reikštų, kad reikėtų daryti ratą papildomą arba atvažiuojant arba išvažiuojant iš namų. Neefektyvu daryti gatvę pusiau nepatogią ir dar neekologiška (daugiau sukti ratu, kad atvažiuot namo)..
- 1 patinka
Comment
-
Vokiečių g. irgi netranzitinė ir gana tuščia. Galima būtų išskaidyti srautus per Vokiečių g. ir Nemuno kr., nauju maršrutu paleisti 43 autobusą viena puse (kita puse liktų Vokiečių g.).
Mažeikių g. ir kažkurios ten Kranto gatvelės pasitarnautų kaip jungtys. Šiaip norėtųsi, kad ir Vokiečių g. šaligatvius ir apšvietimą sutvarkytų, kad autobusams būtų patogiau pravažiuoti.
Dviračių takas turėtų būti 3-3,5 m pločio, šaligatvis gal 2,5-3 m pločio, o vietoj tvorelės, kaip mini John, turėtų būti gyvatvorė.
Toks mano pasiūlymas
EDIT: Pastebėjau, kad projektas yra rengiamas tik tarp Juozapavičiaus pr. ir Kranto 11-osios g. Toliau, kur gyventojai labiausiai protestavo, gatvės nebus, tačiau gaila, kad nors dviračių taką galėjo rekonstruoti. Sutinku, kad Nemuno kr. galėtų būti vienpusė, nes Kranto 11-oji gatvėje viena juosta ir tebetelpa.Paskutinis taisė PoDV; 2021.03.07, 17:26.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kokio ta gatvė ilgio lyginant su šita? Įsivaizduoju tokią trumpą gatvelę, bet ne kelių km.
Vienintelis faktorius gali būti nebent kultūrinis. Vietiniam kontingentui pradžioje gali būti sunku suprasti, kad jie negalės gatvėje spausti dugno su savo dūmijančiais laužais. Bet šitam išspręsti užtektų elementarios diskusijos ir kalbėjimo su vietiniais. Vėliau patys neatsidžiaugtų normaliai sutvarkyta aplinka sau po langais.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai koks ten galimas ilgiausias atstumas nuo parkavimo vietų iki artimiausios gatvės, kurį tektų prarasti važiuojant tik į vieną pusę? 100 metrų? 200 gal? Šita gatvė nebūtų skirta tranzitui (kaip norima planuoti dabar). Ji būtų skirta tiik privažiavimui iki daugiabučių gyventojų parkavimo vietų nuo artimiausių gatvių t.y. Mažeikių g., Kranto 11-oji, Kranto 2-oji ir pan. Jokių ratų niekur nereiktų sukti, nes tiek atvažiuojant, tiek išvažiuojant šia gatve būtų važiuojama, viso labo, koks 100-200 metrų.
Suklaidino vadinasi mane tie protestuotojai rėkdami kaip čia padarys autostradą palei Nemuną, o pasirodo tik 100 ar 200 m gatvelė bus.
Comment
Comment