Tada žiūri į pakrantės projektą ir atrodo, kad Kaune vyksta kažkas šizofreniško.
Nemuno pakrantėje mažiausiai ko reikia tai automobilių srauto ir naujų parkofkių kauno triperiams. Čia labiausia reikia platesnio pėsčiųjų tako (gal net medžių alėjos) su galimybę spec tarnyboms greičiau patekti į įvykio vietą.
Šiaip, pati 1+1 gatvė nebūtų kažkas labai blogo, ypač jei perėjus būtų iškilę (gal dar kiek tankiau) ir smagiai prasilėkti neleistų. Bet jau aplinką tai reikia iš pagrindų perdaryti.
Nelabai žinau Šančių konteksto, bet gal sekant darnaus judumo principus visą pakrantę reiktų atiduoti žmonėms, o ten kur jau būtinai reikia automobilių būtų dviračių gatvė, kokia planuojama P. Vileišio Vilniuje. Automobiliai važiuoja paskui dviračius siauroje gatvėje.
Šiaip, pati 1+1 gatvė nebūtų kažkas labai blogo, ypač jei perėjus būtų iškilę (gal dar kiek tankiau) ir smagiai prasilėkti neleistų. Bet jau aplinką tai reikia iš pagrindų perdaryti.
Gatvė 1+1 atrodytų gerai jei jos galuose būtų ženklas su automobiliu apskritime raudonu rėmeliu, nors jis mažai gelbėtų, nes mieste pažįstančių ženklus ir mokančių skaityti vairuotojų mažėja kiekvienais metais.
Gatvė 1+1 atrodytų gerai jei jos galuose būtų ženklas su automobiliu apskritime raudonu rėmeliu, nors jis mažai gelbėtų, nes mieste pažįstančių ženklus ir mokančių skaityti vairuotojų mažėja kiekvienais metais.
Na, aš manau, kad ten pilnai gali būti automobilių eismas. Kai kurias vietas privažiuoti gal lengviau, gal bendrai labiau prasiskirstys rajone jie. Tik esmė, kad automobilių eismas turi būti nedidelis, vykti lėtai ir ramiai.
Galėtų ten būti tiesiog vienos juostos eismo gatvė į vieną pusę tiems, kam reikia važiuoti, bet nesudarytų salygų triperistams skraidyti ir kelti triukšmo.
Nenoriu būti demagogas, bet dažnai tenka nardyti krantų gatvelėmis, ir vis dar nesuvokių poreikio krantinės gatvei, bet plačiai pasivaikščiojimų alėjai, tikrai taip. Labiausiai ko reikia tai vokiečių gatvėje įrengti vienpusį eismą su normaliu parkavimu ir normalia gatvės tiesimo kokybe.
Nenoriu būti demagogas, bet dažnai tenka nardyti krantų gatvelėmis, ir vis dar nesuvokių poreikio krantinės gatvei, bet plačiai pasivaikščiojimų alėjai, tikrai taip. Labiausiai ko reikia tai vokiečių gatvėje įrengti vienpusį eismą su normaliu parkavimu ir normalia gatvės tiesimo kokybe.
O tai kaip gyventojai privažiuos prie savo daugiabučių, jeigu padarysi vietoj to žvyrkelio tik pasivaikščiojimo alėja? Dabar vietiniai važinėja šiuo žvyrkeliu ir prie savo namų statos automobilius. Įmetu foto, kaip dabar ši Nemuno krantinės gatvė atrodo. Nesuprantu aš ką geriau toks žvyrkelis, o ne sutvarkyta, išasvaltuota gatvė? Plius padarys naujas žaidimo aiškteles, automobiliams statyti prie namų naujas aikšteles ko gyvenime šie daugiabučių gyventojai nematę. Ko čia būti nepatenkintiems? Ateis konservatoriai į valdžią Kaune ir vėl nieko nedarys, kaip tai buvo su meru Kupčinsku.
O tai kaip gyventojai privažiuos prie savo daugiabučių, jeigu padarysi vietoj to žvyrkelio tik pasivaikščiojimo alėja? Dabar vietiniai važinėja šiuo žvyrkeliu ir prie savo namų statos automobilius. Įmetu foto, kaip dabar ši Nemuno krantinės gatvė atrodo. Nesuprantu aš ką geriau toks žvyrkelis, o ne sutvarkyta, išasvaltuota gatvė? Plius padarys naujas žaidimo aiškteles, automobiliams statyti prie namų naujas aikšteles ko gyvenime šie daugiabučių gyventojai nematę. Ko čia būti nepatenkintiems? Ateis konservatoriai į valdžią Kaune ir vėl nieko nedarys, kaip tai buvo su meru Kupčinsku.
Aš dėl to ir rašiau, kad gatvė (o ne tik pėsčiųjų takas) ten yra matyt reikalingas, nes stovi namai prie kurių privažiuoti reikia. Bet jau parkingo tai pavaryta ypatingai gausiai, matyt kad gyventojai po antrą automobilį nusipirktų.
O tai kaip gyventojai privažiuos prie savo daugiabučių, jeigu padarysi vietoj to žvyrkelio tik pasivaikščiojimo alėja? Dabar vietiniai važinėja šiuo žvyrkeliu ir prie savo namų statos automobilius. Įmetu foto, kaip dabar ši Nemuno krantinės gatvė atrodo. Nesuprantu aš ką geriau toks žvyrkelis, o ne sutvarkyta, išasvaltuota gatvė? Plius padarys naujas žaidimo aiškteles, automobiliams statyti prie namų naujas aikšteles ko gyvenime šie daugiabučių gyventojai nematę. Ko čia būti nepatenkintiems? Ateis konservatoriai į valdžią Kaune ir vėl nieko nedarys, kaip tai buvo su meru Kupčinsku.
Variantas galėtų būti vienpusė vienos juostos gatvė, skirta šitam tikslui. Arba kažkas panašaus į dbipusę bendro naudojimo gatvę, kaip kažkas ankčiau pasiūlė. Eismas ten tikrai nėra intensyvus, tai bet kuris variantas tiktų.
Kaip pavyzdys, vienpusė bendro naudojimo lėto eismo gatvė, kur automobiliams draudžiama lenkti dviračius. Utrechtas, NL
Vienpusė gatvė reikštų, kad reikėtų daryti ratą papildomą arba atvažiuojant arba išvažiuojant iš namų. Neefektyvu daryti gatvę pusiau nepatogią ir dar neekologiška (daugiau sukti ratu, kad atvažiuot namo).
O tokia gatvė, kur draudžiama lenkti dviračius tai net ir optimistiškiausias forumietis turėtų suprasti, kad šiuo metu Lietuvoje yra smarkiai per progresyvu. Net neliečiant dviračių kultūros ir svarbos skirtumų tarp LT ir Olandijos.
Tai labiau pasvajojimas nei realus pasiūlymas.
O tokia gatvė, kur draudžiama lenkti dviračius tai net ir optimistiškiausias forumietis turėtų suprasti, kad šiuo metu Lietuvoje yra smarkiai per progresyvu. Net neliečiant dviračių kultūros ir svarbos skirtumų tarp LT ir Olandijos.
Tai labiau pasvajojimas nei realus pasiūlymas.
Vienpusė gatvė reikštų, kad reikėtų daryti ratą papildomą arba atvažiuojant arba išvažiuojant iš namų. Neefektyvu daryti gatvę pusiau nepatogią ir dar neekologiška (daugiau sukti ratu, kad atvažiuot namo).
O tokia gatvė, kur draudžiama lenkti dviračius tai net ir optimistiškiausias forumietis turėtų suprasti, kad šiuo metu Lietuvoje yra smarkiai per progresyvu. Net neliečiant dviračių kultūros ir svarbos skirtumų tarp LT ir Olandijos.
Tai labiau pasvajojimas nei realus pasiūlymas.
Jeigu Kaunas neturi ambicijų keistis į patogų miestą, tai ir nebus Garantuoju, kad padarius taip kaip priklauso erdvė būtų be galo populiari. Tik klausimas ar KMS tą supranta.
Pritariu sprendiniui, kad nauja gatvė būtų vienpusė, o Vokiečių g. taip pat būtų vienpusė, panašiai kaip Kęstučio g./K. Donelaičio g. Centre arba Linkuvos g./Panerių g. Vilijampolėje.
Viena kryptimi palei Nemuną galima būtų nukreipti 43 autobusą, kuris važiuoja Vokiečių g.
A. Juozapavičiaus g. linkčiau siaurinti iki 1+1, įrengiant dviračių juostas šonuose ir normalias kairiųjų posūkių juostas per vidury.
Vienpusė gatvė reikštų, kad reikėtų daryti ratą papildomą arba atvažiuojant arba išvažiuojant iš namų. Neefektyvu daryti gatvę pusiau nepatogią ir dar neekologiška (daugiau sukti ratu, kad atvažiuot namo)..
O tai koks ten galimas ilgiausias atstumas nuo parkavimo vietų iki artimiausios gatvės, kurį tektų prarasti važiuojant tik į vieną pusę? 100 metrų? 200 gal? Šita gatvė nebūtų skirta tranzitui (kaip norima planuoti dabar). Ji būtų skirta tiik privažiavimui iki daugiabučių gyventojų parkavimo vietų nuo artimiausių gatvių t.y. Mažeikių g., Kranto 11-oji, Kranto 2-oji ir pan. Jokių ratų niekur nereiktų sukti, nes tiek atvažiuojant, tiek išvažiuojant šia gatve būtų važiuojama, viso labo, koks 100-200 metrų.
Vokiečių g. irgi netranzitinė ir gana tuščia. Galima būtų išskaidyti srautus per Vokiečių g. ir Nemuno kr., nauju maršrutu paleisti 43 autobusą viena puse (kita puse liktų Vokiečių g.).
Mažeikių g. ir kažkurios ten Kranto gatvelės pasitarnautų kaip jungtys. Šiaip norėtųsi, kad ir Vokiečių g. šaligatvius ir apšvietimą sutvarkytų, kad autobusams būtų patogiau pravažiuoti.
Dviračių takas turėtų būti 3-3,5 m pločio, šaligatvis gal 2,5-3 m pločio, o vietoj tvorelės, kaip mini John, turėtų būti gyvatvorė.
Toks mano pasiūlymas
EDIT: Pastebėjau, kad projektas yra rengiamas tik tarp Juozapavičiaus pr. ir Kranto 11-osios g. Toliau, kur gyventojai labiausiai protestavo, gatvės nebus, tačiau gaila, kad nors dviračių taką galėjo rekonstruoti. Sutinku, kad Nemuno kr. galėtų būti vienpusė, nes Kranto 11-oji gatvėje viena juosta ir tebetelpa.
Kokio ta gatvė ilgio lyginant su šita? Įsivaizduoju tokią trumpą gatvelę, bet ne kelių km.
Pamatavus Google maps, Vileišio+Sluckų gatvė Vilniuje, kur planuojama "bendro eismo gatvė" rodo apie 1.7km. Tai ne visai "tokia trumpa gatvelė". Tai mažiau, nei planuojama Šančių krantinės gatvė, bet ilgio skirtumas nėra esminis, kad būtų reikšmingas faktorius. O funkcija, lokacija ir aplinkos užstatymas yra netgi labai panašūs. Tiesą sakant, Šančių atveju su tokia gatve viskas būtų netgi paprasčiau, nes ten dar daugiau privažiavimui tinkamų gatvių (jau mano minėtos Mažeikių g., Kranto 11-oji, Kranto 2-oji ir kitos), kurios kaip tik labiau įprasmina tokios gatvės kūrimą šitoje vietoje ir leidžia daugiau lankstumo su privažiavimu skirtingose vietose, kas leidžia daugiau patogumo ir tuo pačiu leidžia išvengti važiavimo per aplinkui..
Vienintelis faktorius gali būti nebent kultūrinis. Vietiniam kontingentui pradžioje gali būti sunku suprasti, kad jie negalės gatvėje spausti dugno su savo dūmijančiais laužais. Bet šitam išspręsti užtektų elementarios diskusijos ir kalbėjimo su vietiniais. Vėliau patys neatsidžiaugtų normaliai sutvarkyta aplinka sau po langais.
O tai koks ten galimas ilgiausias atstumas nuo parkavimo vietų iki artimiausios gatvės, kurį tektų prarasti važiuojant tik į vieną pusę? 100 metrų? 200 gal? Šita gatvė nebūtų skirta tranzitui (kaip norima planuoti dabar). Ji būtų skirta tiik privažiavimui iki daugiabučių gyventojų parkavimo vietų nuo artimiausių gatvių t.y. Mažeikių g., Kranto 11-oji, Kranto 2-oji ir pan. Jokių ratų niekur nereiktų sukti, nes tiek atvažiuojant, tiek išvažiuojant šia gatve būtų važiuojama, viso labo, koks 100-200 metrų.
Tada ok jei 100 ar 200m. Aš galvojau gatvė planuojama 1-2+ km ilgio (iki pat Panemunės tilto beveik).
Suklaidino vadinasi mane tie protestuotojai rėkdami kaip čia padarys autostradą palei Nemuną, o pasirodo tik 100 ar 200 m gatvelė bus.
Comment