Parašė TheCoach
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Nauja gatvė Žemuosiuose Šančiuose
Collapse
X
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąŽmonės protestuoja nes egzistuoja aktyvi bendruomenė kuriai rūpi aplinka kurioje reikia gyvent. Jie daug kartų pabrėžė, kad sutvarkyt krantinę bei dviračių taką ir įrengt tą paplūdimį yra sveikintina idėja, bet ta gatvė yra apsurdas moderniam kontekste.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Teisybę pasakius tai ta vadinama bendruomenė išties tai daugiau "šaika" kuri netoleruoja kitokios nuomonės net tų pačių šančiškių jei ji nesutampa su aršiausių nuomone - užtenka pasižiūrėti į jų feisbuko grupę, kurioje momentaliai išsityčiojama jei kažkas pasako jog gal ir gerai nupjauti seną medį ar sutvarkyti gatvę. Tiek toj grupėj tiek tarp protestuotojų (ypač daugiausiai rėkiančių) nemažai visai ne vietinių gyventojų, tiesiog etatinių "gamtos mylėtojų" kur dėl visokių medžių ir bruzgynų išsaugojimo kovoja. O ir iš pažįstamų šančių gyventojų (kad ir nedaug jų pažįstu) nė vienas nesipriešina gatvės sutvarkymui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Justin Rodyti pranešimą
Jeigu 3000 žmonių susirinkę į paplūdimį protestui ir daugiau kaip 6000 popierinių parašų yra "šaika", tai vadinkim ją "šaika". Gal reiktų susipažint su daugiau Šančių gyventojų?
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
tik 3000? Kodėl ne 30000? Visvien randominis skaičius.
- 1 patinka
Comment
-
Žemūjų šančių gyventojai ir vėl nerimsta dėl šios gatvės
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/07/...moniu-gerovei/
Comment
-
Net ir pilvo Chirurgas atkreipia dėmesį į būsimą ir tik mero aptukusiai aplinkai reikalingą gatvę Nemuno pakrantėje.
Žmonių sveikata kenčia nuo aplinkos veiksnių
Gydytojas pabrėžia, jog norint neatsigulti ant operacinio stalo derėtų laikytis bendrųjų taisyklių – sveiko gyvenimo būdo puoselėjimo ir sveikos aplinkos palaikymo, tačiau išreiškia nuogąstavimą, jog laikui bėgant žmonės tam turi vis mažiau įtakos.
„Jeigu gyvenimo būdą dar gali susitvarkyti pats, tai aplinkos klausimu tavo galimybės mažėja. Pavyzdžiui, aplink kertami medžiai, nuolatinis rekreacinių zonų mažinimas, susisiekimo tinklų tiesimas ten, kur šių neturėtų būti, išveda piliečius į gatves, skatina juos piketuoti, tačiau realaus mechanizmo, kuris leistų žmonėms daryti įtaką šiems procesams, tiesiog nėra“, – tikina G. Vislavičius.
„Visas kultūringasis pasaulis grįžta į žaliąją gamtą, kiek įmanoma riboja taršą, o Lietuvoje vyksta priešingi procesai. Tai labai skaudina. Šie klausimai yra ypatingai aktualūs. Sveikatos ministerija neapsiima, Aplinkos ministerijos galimybės yra ribotos, o žmonių sveikata kenčia. Tai, jog tokiu svarbiu klausimu rūpinamasi tik deklaratyviai, ypatingai jaudina kiekvieną gydytoją“, – teigia pašnekovas.
https://www.delfi.lt/sveikata/sveika....d?id=81294325
Comment
-
Kalbant apie tą gatvę, tai labiausiai gaila tų namukų, kur arčiausiai Nemuno stovi. Mačiau ir užrašus, kad nepritaria statybai. Gražiai (kaip ir) jie žiūrisi ramioje aplinkoje, sakyčiau gatvė vaizdelį jau gadintų. Toliau link Centro, kur šabakštynai, ten bet koks tvarkymas padėtų, ar tai būtų gatvė, ar tai dar kas nors.
Sutinku, kad gatvė turi privalumų ir trūkumų.
Juozapavičiaus pr. nors estetika yra vokiška, bet eismo organizavimas, sakyčiau, visai ne vokiškas. Per daug kairiųjų posūkių iš antros juostos, kuriame važiuojama tiesiai. Galėtų mieste po truputį atsisakyti tokių juostų, kur gali iš antros juostos galima neapsaugotai sukti tiek į kiemą, tiek važiuoti tiesiai. Tačiau taip būtų sumažintas gatvių pralaidumas, o pralaidumo trūkumą galėtų kompensuoti nauja gatvė.
Gatvė vis tiek įneštų daugiau tvarkos didesnėje dalyje pakrantės, bet tvarką galėtų įnešti ir šiaip aplinkos sutvarkymas
Trūkumai. Jei 100% mašinų kada nors bus elektromobiliai, gal tada užterštumas atpultų, lieka tik saugumo ir galbūt triukšmo klausimas. Dabar didžiausia problema, sakyčiau, bus užterštumas, o iš karto po to triukšmas ir eismo saugumas. Žmonės ir bijo, kad bus triukšmas ir užterštumas,
Dėl manęs aplinką ten būtina tvarkyt, ten tas turėtų būti Nr. 1 prioritetas, bet ar ten reikalinga gatvė... na, jos egzistavimas turėtų ir privalumų, bet gamtos ramybei keltų pavojų, sulaukiama protestų, kurie nėra visiškai nepagrįsti. Sakyčiau labiau pagrįsti, negu su medžiais, kur tiesiog nepasitikima specialistais dėl aplamai pastaruosius dešimtmečius prastai vystytos urbanistikos ir ypač želdinimo.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.03, 23:10.
- 1 patinka
Comment
-
Ten šiuo metu yra tikras žvyrkelis kur vietiniai gyventojai ir svečiai(tarp kurių kartais ir aš) palieka savo mašinas, plius važinėja pirmyn atgal, kelia dulkes ir t.t., Jau senai formuojasi aikštelės ant žalios vejos. Ten tikrai reiktų tai sutvarkyti įrengiant pačia siauriausią, pasyviai greitį ribojančia gatvę su pirmumu pėstiesiams, nes padarius antrą Smetonos alėją pro ten visi apvažinės absurdišką ir tragišką vairuotojam Juozapavičiaus prospektą.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė SuperPants Rodyti pranešimąTen šiuo metu yra tikras žvyrkelis kur vietiniai gyventojai ir svečiai(tarp kurių kartais ir aš) palieka savo mašinas, plius važinėja pirmyn atgal, kelia dulkes ir t.t., Jau senai formuojasi aikštelės ant žalios vejos. Ten tikrai reiktų tai sutvarkyti įrengiant pačia siauriausią, pasyviai greitį ribojančia gatvę su pirmumu pėstiesiams, nes padarius antrą Smetonos alėją pro ten visi apvažinės absurdišką ir tragišką vairuotojam Juozapavičiaus prospektą.
Pvz.: AlborgasPaskutinis taisė booraz; 2019.07.04, 11:08.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Justin Rodyti pranešimą
Jeigu 3000 žmonių susirinkę į paplūdimį protestui ir daugiau kaip 6000 popierinių parašų yra "šaika", tai vadinkim ją "šaika". Gal reiktų susipažint su daugiau Šančių gyventojų?
- 2 patinka
Comment
-
Pokyčiai Kranto alėjos prieigose: pigesnė šiluma, patogus susisiekimas ir kokybiška laisvalaikio infrastruktūra
Paskutiniu metu gana sparčiai besikeičiantys ir vis daugiau naujakurių dėmesio sulaukiantys Žemieji Šančiai greitai sulauks teigiamų pokyčių. Atsižvelgus į vietos bendruomenės pastabas, parengtas naujas teritorijos palei Nemuną sutvarkymo projektas. Kranto alėjos daugiabučius pasieks centralizuotas miesto šildymas, o greta namų suplanuotos patogios parkavimo aikštelės, vietos gyventojams skirtas kelias, šiuolaikiški pėsčiųjų bei dviračių takai. Didelis dėmesys skirtas ir aplinkos sutvarkymui: daugiau vaikų žaidimo aikštelių, nauji želdiniai, patogus bei kiekvienam prieinamas patekimas prie upės.
Teritoriją tvarkys kompleksiškai
„Pernai pristatę Nemuno krantinės gatvės atnaujinimo projektą sulaukėme išties nemažai diskusijų, pastabų ir komentarų. Į juos atsižvelgėme ir kartu su projektuotojais parengėme naujus teritorijos sutvarkymo sprendinius, su kuriais pakviesime susipažinti visus kauniečius“, – sakė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Šančių teritorija itin pastebimai pradėjo plėstis dar XIX a. viduryje – pramoninė veikla klestėjo, tad aplink vis gausiau kūrėsi fabrikų darbininkai. Kiek vėliau čia iškilo Kauno tvirtovės kareivinių kompleksas, o tarpukariu tai buvo apskritai vienas sparčiausiai besiplėtusių Kauno priemiesčių, ilgainiui priartėjęs prie miesto centro.
Dabar atėjo eilė visu gražumu suspindėti šioje teritorijoje esančiai Nemuno krantinės gatvei, kuri ilgą laiką stokojo dėmesio. Ligšiolinis dulkantis žvyrkelis nepuošia šios erdvės, o vietos gyventojai į savo namus Kranto alėjoje iki šiol priversti vinguriuoti siauromis gatvelėmis ir ten pat turi statyti savo automobilius.
Greta besidriekiantis vienas pirmųjų Kaune dviračių takas jau senokai tapo svarbia jungtimi tarp skirtingų miesto dalių ir nebeatlieka pilnavertiškos savo funkcijos – dėl nepakankamo pločio jame negali saugiai išsitekti pėstieji ir dviratininkai. Jų srautai šiltuoju metų laiku čia pastebimai išaugę.
„Pokyčiai vyksta visame mieste, tad Žemieji Šančiai – ne išimtis. Matome, kad šiame mikrorajone apsigyvena vis daugiau jaunų šeimų, čia pat kuriasi įmonės. Atitinkamai turi vystytis ir visa teritorija. Tikslas tik vienas ir labai konkretus – kompleksiškai sutvarkyti ir paversti šią vietovę patogia erdve, kuri būtų prieinama visiems.
Tikime, kad gyventojai įvertins tuos privalumus, kuriuos numatė projektuotojai: atskiri dviračių ir pėsčiųjų takai, saugi gatvelė su iškiliosiomis perėjomis, daugiau žalumos, į bendrą aplinkos visumą integruotos parkavimo aikštelės, vaikų žaidimų ir kitos laisvalaikio erdvės bei Nemuno link vedantys pandusai, kuriais patogiai galės naudotis ir žmonės su judėjimo negalia ar mamos su vežimėliais“, – numatomus pokyčius vardijo Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
Pigesnis šildymas šimtams šeimų
Pokyčiai Nemuno krantinės gatvėje prasidės nuo požeminių darbų. Iki šiol Kranto alėjoje esantys 9 daugiabučiai namai šiluma apsirūpindavo iš gamtinėmis dujomis kūrenamų nusidėvėjusių katilinių. Tiek už jų priežiūrą, tiek už suvartotas dujas apie 400 namų ūkių turėdavo gerokai patuštinti kišenes. Naujų katilinių įrengimas būtų kainavęs dar daugiau.
Dėl to dalis daugiabučių gyventojų prieš kelerius metus kreipėsi į bendrovę „Kauno energija“ dėl galimybės prisijungti prie centralizuoto šilumos tiekimo tinklo. Kiti kol kas tokią galimybę dar svarsto. Pigesnė šiluma apsisprendusius šančiškius turėtų pasiekti dar šiemet. Skaičiuojama, kad prisijungus prie miesto tinklų, sąskaitos už šildymą sumažės maždaug dešimtadaliu.
„Siekiant prijungti namus prie centralizuoto šilumos tinklo, „Kauno energija“ įtraukė šią investiciją į planą. Ji nustatyta tvarka bus derinama su Valstybine energetikos reguliavimo taryba bei kitomis institucijomis. Prijungus minėtus daugiabučius namus prie centralizuoto šilumos tiekimo tinklo, jų gyventojai už šilumą mokės vieną mažiausių kainų Lietuvoje“, – patikino bendrovės generalinis direktorius Tomas Garasimavičius.
Gyventojams nebereikės rūpintis kelių dešimtmečių senumo dujinių katilų atnaujinimu, eksploatacija bei reguliaria priežiūra. Šilumos punktų įrengimas daugiabučiuose atsieis bemaž trečdaliu pigiau nei esamų katilinių atnaujinimas.
Patogesnis susisiekimas
Centralizuoto šildymo trasos nutiesimas į daugiabučius prie Nemuno krantinės g. – tik dalis infrastruktūrinių pokyčių, kurie laukia vietos gyventojų ir čia užsukančių svečių. Įrengus komunikacijas po žeme, kompleksiškai bus sutvarkyta ir visa teritorija.
Nuo A. Juozapavičiaus prospekto iki Kranto 11-osios g. ruošiamasi iš pagrindų atnaujinti 1673 metrų ilgio žvyrkelį. Numatyta įrengti iškiliąsias sankryžas ir pėsčiųjų perėjas, kelio ženklus eismo saugumui užtikrinti, geresnį apšvietimą. Dviejų eismo juostų, 5,5 m pločio gatve nebus galima važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms.
Po rekonstrukcijos teritorija ir toliau išsaugos žalumą. Aplinką papuoš dar daugiau medžių ir kitos augalijos.
„Dabartinis žvyrkelis palei krantinę – prastos būklės, be aiškių ribų. Dėl to kyla nemažai netvarkos. Automobiliai vietomis statomi kur papuola, o transporto judėjimas tokiu keliu apskritai gali būti pavojingas aplinkiniams. Suprojektuota gana siaura gatvė iš esmės tarnaus vietos gyventojų poreikiams, nes, atvažiuojant nuo A. Juozapavičiaus prospekto, kitas jos galas pasibaigs ties Kranto 11-ąja gatve, todėl magistralinio judėjimo čia nebuvo ir negalės būti“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas A. Pakalniškis.
Atsižvelgus į bendruomenės poreikius prie Kranto alėjoje esančių daugiabučių ir rekonstruotos gatvės atsiras daugiau vietos aplinkinių gyventojų transporto priemonėms. Prie namų įrengus gana erdvias aikšteles, bus išspręsta problema ir dėl galimų Kelių eismo taisyklių pažeidimų, kuomet automobiliai būdavo statomi ant žalios vejos ir kitose neleistinose vietose. Be to, kilus incidentui, ši Žemųjų Šančių vieta taps greičiau pasiekiama specialiųjų tarnybų transportui.
Dviratininkams ir pėstiesiems
Greta kelio numatyta rekonstruoti esamą dviračių taką prie Nemuno. Jis bus išplatintas iki 2,5 metrų. Pėsčiųjų maršrutai drieksis atskirais šaligatviais. Pastarieji bus ne siauresni nei 1,5 m ir atsišakos bei tęsis iki pat daugiabučių. Visi takai bus pritaikyti žmonėms su specialiaisiais poreikiais.
Nuo Nemuno krantinės gatvės iki pėsčiųjų ir dviračių takų nusileisti bus itin patogu – projektuojami pustrečio metro pločio pločio pandusai su apsauginėmis tvorelėmis. Šlaitus numatyta sutvirtinti, keliose vietose įrengiant laiptus.
Šalia Nemuno krantinės ruošiamasi įrengti ir lauko treniruoklių bei vaikų žaidimo aikšteles, lietaus nuotekų tinklą su vandens surinkimo šulinėliais, šiuolaikišką LED apšvietimą. Įrengus tokią infrastruktūrą, ženkliai pagerės susisiekimas su vaizdinga upės pakrante.
Poilsio zonoje prie Nemuno planuojamos persirengimo kabinos, nauji suoliukai ir kita mažoji architektūra, tarnausianti aplinkinių gyventojų ir svečių poilsiui. Sutvarkyta ir išgražėjusi erdvė greta Kranto alėjos užtikrins geresnę gyvenimo kokybę ne tik esamiems, bet ir būsimiems šio mikrorajono naujakuriams.
Nuotolinis pristatymas internetu
Dėl šalyje paskelbto karantino ribojant renginius uždarose patalpose, gyventojų supažindinimas su rengiamu projektu gali būti organizuojamas tik nuotoliniu būdu. Tam numatyta pasitelkti vaizdo transliaciją internetu.
Vadovaujantis Aplinkos ministerijos rekomendacija dėl viešinimo procedūrų karantino metu, viešas svarstymas elektroninėmis ryšio priemonėmis vyks kovo 23 d. 17 val. Dalyvių prisijungimas: bit.ly/RegistracijaGyventojams (nuoroda aktyvuosis likus valandai iki renginio).
Susipažinti su parengtais projektiniais pasiūlymais galima nuo kovo 5 d. iki kovo 23 d. Kauno miesto savivaldybės svetainėje: bit.ly/NemunoKrantine.
Klausimai ir pasiūlymai dėl rengiamo projekto teikiami iki kovo 23 d. el. paštu rita.nageliene@kaunotiltai.lt arba raštu, adresu AB „Kauno tiltai“ Projektavimo skyriaus vadovei Ritai Nagelienei , Ateities pl. 46, LT-52502, Kaunas. Teikiant pasiūlymus projektuotojui turi būti nurodyta fizinio asmens vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas, el. pašto adresas bei kiti ryšio duomenys, pasiūlymo teikimo data ir motyvai.
- 3 patinka
Comment
-
Pavardink taisytinus dalykus, galima bus nusiųsti į svarstymą. Gal kažkas tikrai iš forumo narių dalyvaus?
Kas dėl tvoros tai ją nuėmusbus numindžota pievelė, nes daug kas eis žemyn tiesiai, o ne per tą takelį. Net jei takelis tiesus būtų, iki jo neprieitų daug kas.Paskutinis taisė Gator; 2021.03.05, 20:42.
- 2 patinka
Comment
-
Nemuno krantinės gatvės rekonstrukcija. Paklausius gyventojų ir susiaurinus iki 2 juostų, atrodo labai gerai. Pirmą kartą sužinojau, kad yra tokia Nemuno krantinės gatvė. Taip šiuo metu vadinamas tas molynas.
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ekimas-1014870
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPavardink taisytinus dalykus, galima bus nusiųsti į svarstymą. Gal kažkas tikrai iš forumo narių dalyvaus?
Kas dėl tvoros tai ją nuėmusbus numindžota pievelė, nes daug kas eis žemyn tiesiai, o ne per tą takelį. Net jei takelis tiesus būtų, iki jo neprieitų daug kas.
Beje, matosi ir tvora tarp parkingo ir daugiabučių. Kam? Žodžiu visiškas tvorelistanas. Nu kaip iš kokio stereotipinio "kaip nereikia daryti" projekto kokiam Novosibirske. Man tiesiog nuoširdžiai smalsui, koks žmogus, dar ir su atitinkamu architektūriniu/inžineriniu išsilavinimu, gali tai Kauno vietai rimtu veidu siūlyti tokį absoliutų mėšla?
O šiaip rimtai, ar bus kas nors iš forumo kauniečių, kas dalyvautų šitų "pasiūlymų" svarstyme? Viena yra ginti Kauno garbę nuo visokių John ir panašaus plauko puspižonių, bet dabar Kauną iš tikrųjų reikia ginti nuo elementaraus niokojimo, kurį rimtu veidu siūlo pati Savivaldybė.Paskutinis taisė John; 2021.03.05, 21:21.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPavardink taisytinus dalykus, galima bus nusiųsti į svarstymą. Gal kažkas tikrai iš forumo narių dalyvaus?
Kas dėl tvoros tai ją nuėmusbus numindžota pievelė, nes daug kas eis žemyn tiesiai, o ne per tą takelį. Net jei takelis tiesus būtų, iki jo neprieitų daug kas.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Pavarčiau "pasiūlymus" ir jų planus. Aš net nežinau, ką pasakyti. Tiesiog siaubas. Absoliučiai nesuvokiamas siaubas. Ką būtų galima pasiūlyti vienai vaizdingesnių ir geresnių rekreacijai tinkamų vietų Kaune? Nu pristatyti tvorų iš visų pusių. Ai dar didelių parkofkių išilgai. Gatvę, žinoma, kad vietiniai ereliai galėtų normaliai paskraidyti tiesėse. I mean how? Kodėl? Už ką šitie siūlytojai taip smarkiai nekenčia Šančių ir apskritai Kauno?
Net savo šūdinuose mėgėjiškuose renderiuose nesugebėjo nupiešti tinkamų nuolydžių/iškilimų
- 1 patinka
Comment
-
Dar dėl laisvalaikio infrastruktūros, tai geresnė laisvalaikio infrastruktūra būtų ne daug didžiulių parkingų (o čia jų tikrai solidžiai pavaryti nori, per visus susidarys ir antras Ąžuolyno parkingas), o bent viena kita įrengta vieta nusileisti iki Nemuno.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tuo pačiu Palionis metė Rusiškos propogandos, "Mažiau gatvėms, daugiau žmonėms"
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...monems-1014902
Tada žiūri į pakrantės projektą ir atrodo, kad Kaune vyksta kažkas šizofreniško.
Nemuno pakrantėje mažiausiai ko reikia tai automobilių srauto ir naujų parkofkių kauno triperiams. Čia labiausia reikia platesnio pėsčiųjų tako (gal net medžių alėjos) su galimybę spec tarnyboms greičiau patekti į įvykio vietą.
- 1 patinka
Comment
Comment