Iki Rykantų naujai tiesti brangu. Realiausia vieta prisijungti prie A1 yra ties Moluvėnais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus-Kauno autostradą
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki Rykantų naujai tiesti brangu. Realiausia vieta prisijungti prie A1 yra ties Moluvėnais.
Pvz naujasis Moluvėnų mazgas neleidžia iš Kauno nusukti į šiaurinėje pusėje esančius Vosyliukų/Valų/Moluvėnų sodus. Vargu ar tai buvo neapsižiūrėjimas, greičiau pilnavertis mazgas būtų kainavęs ryškiai daugiau.
Comment
-
Tai ir būtų galimybė pertvarkyti Moluvėnų mazgą su estakada praeinant per A1 į šiaurę (Kauno- Vilniaus kryptis, 2 juostos) ir kertant tą užpelkėjusią ežero dalį. O Kauno link tai panaudojant tą esamą kelią, kuriuo išvažiuojama iš sodų Kauno link, tik jį iškeliant aukščiau. O paskui įeinant į tą matomą miške proskyną, tikriausiai ten dujotiekis ar elektros linija?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir būtų galimybė pertvarkyti Moluvėnų mazgą su estakada praeinant per A1 į šiaurę (Kauno- Vilniaus kryptis, 2 juostos) ir kertant tą užpelkėjusią ežero dalį. O Kauno link tai panaudojant tą esamą kelią, kuriuo išvažiuojama iš sodų Kauno link, tik jį iškeliant aukščiau. O paskui įeinant į tą matomą miške proskyną, tikriausiai ten dujotiekis ar elektros linija?
Vietoj viso to galima esama proskyna varyti link Rykantų ir statyti naują mazgą tarp Emsi ir Kibininės. Vietos per akis, reljefo problemų nėra. Keliais kilometrais toliau, bet gerokai paprasčiau ir su mažiau posūkių.
Comment
-
Žiūrint į žemėlapį aiškiai matosi, kad įvažiavimas į Vilnių nuo Kauno gaunasi kaip per lankstą. Tas lankstas susidaro grynai per Grigiškes. Iš tiesų reikėtų dviejų greitkelinių išvažiavimų iš Vilniaus miesto. Naujas kelias būtų automagistralė (žali ženklai), o senoji kelio atkarpa, atsišakojusi nuo naujo kelio liktų greitkelis.
Problema tiesiant per mišką yra Griovių geomorfologinis draustinis. Kelias turėtų atsišakoti atkarpoje tarp Rykantų ir Molūvėnų, o ne ties Molūvėnais.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąŽiūrint į žemėlapį aiškiai matosi, kad įvažiavimas į Vilnių nuo Kauno gaunasi kaip per lankstą. Tas lankstas susidaro grynai per Grigiškes. Iš tiesų reikėtų dviejų greitkelinių išvažiavimų iš Vilniaus miesto. Naujas kelias būtų automagistralė (žali ženklai), o senoji kelio atkarpa, atsišakojusi nuo naujo kelio liktų greitkelis.
Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.08, 15:34.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąAš manau, kad neaplenkiant Grigiškių naujas išvažiavimas visiškai neturi prasmės. Mano pvz aplenkiami ir Molūvėnų ir Rykantų mazgai bet galbūt tai ir būtų per didelė prabanga, tarpinis variantas atrodo racionaliausias, prie Molūvėnų gana ankšta
Comment
-
Vakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:
Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąVakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:
Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPagal dabartinius srautus ten reiketu 2x2 jau iki pat Karveliskiu
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Pradžioje reikėtų pradėti nuo bazinių dalykų, kaip kad sužymėtos skiriamosios linijos ir kelkraščių užlopymas. Nes tamsiu paros metu ar lyjant vietomis baisu važiuoti. Ir įrengti elementarias eismo saugos priemones ties pagrindinėmis kryžkelėmis. Kada nors tolimoje ateityje gal ir apie 2x2 bus pagalvota. Didžioji dalis kelio yra Vilniaus rajono savivaldybėje, kuri kaip žinia gauna tokį mažą finansavimą kelių priežiūrai, kad jo užtenka tik pažintinėms Neries pakrančių trasoms skubos tvarka asfaltuoti.
Comment
-
Ten pakankamai dažnai siauručiu kelkraščiu vaikšto pėstieji. Jokių šaligatvių, apšvietimo (juolab dviračių takų) nėra. Nors vietovės aplinkui sparčiai apgyvendinamos.
Ir vėl mūsų "judrieji" smerks, kodėl žmonės važinėja automobiliais...
Aišku, daryti 2x2 ten būtų kvaila. Jei kažkada ir būtų tiesiamas tranzitinis kelias link A1, kaip jau diskutuota kitoje temoje, tai nebent palei Griovų miškus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na, už miesto ribos tas kelias turi numerį 5212, tai juo rūpinasi ne rajono savivaldybė, o pati kelių direkcija. Bet iš esmės sutinku, kad nereikia pulti platinti. Ten pagrindinė problema, kad pridarė nuovažų kas 100 metrų. Šituos simptomus ir reikia spręsti pirmiausia. Ir žinoma, jau galit pamiršti, kad ten bus leidžiama >50.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąReikia išvažiavimo - Pilaitės prospektas - Karveliškių kapinės - per Nerį į A1.
Nuimtų Vilniaus šiaurę.
Dalis kas važiuoja per Gariūnus, braunasi į priemiesčius "prie Regitros", Lentvarį, Grigiškes ir pan.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai gaila, tačiau šis išvažiavimas buvo palaidotas dar kokiais 2008, kai Vilniaus rajono bendrajame plane neliko net šio kelio vizijos, o dabar kelias link Karveliškių apstatytas namais. jei galėtų, namus kai kas statytų vos ne važiuojamojoje dalyje .
Negali visas Vilniaus išvažiavimas į vakarinę pusę (Palangą, Kauną, Lenkiją (per via Baltiką) laikytis ant A1 tiltuko per Vokę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Na tai išpirks ir nugriaus, negi pirmas kartas.
...
Comment
Comment