Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus-Kauno autostradą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    5-7 km ir tiltas nėra kažkas utopiško.

    Poreikis tikrai yra, nes atsiradus Vakariniam apl. ir Šiaurinei g. net ir panaikinus Gariūnus atsiras problema su Vakarinio apl. nuvažiavimu į Oslo g. (prie 1-2-3 degalinės). Be to, menka avarija Oslo g. iš karto sutrikdo visą arteriją.

    Be to, 171 ir 108 keliuose esantis Sudervės miestelis turi kiemų išvažiavimus tiesiai į, nebijokim pavadinti, magistralinį kelią (pagal apkrovą 3021) . Dūkštos turi tokį "ale aplinkelį", bet taip pat su kiemais, kapinėmis, autobuso stotele, perėjomis, STOP ženklais.

    Comment


      #42
      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      5-7 km ir tiltas nėra kažkas utopiško.
      Yra.

      Comment


        #43
        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Yra.
        Na su tokiu trumpu argumentu nepasiginčysi.

        Bet prisiminkime - Tūkstantmečio g. su Lazdynų tiltu, estakada virš Savanorių ž., geležinkelio viadukais (mazgu) Vilkpedėje buvo sudėtinga tiek suprojektuoti, tiek viską suderinti (išpirkti, nugriauti), tiek įgyvendinti.

        Comment


          #44
          Būtent - tai žymiai svarbesni projektai, be to, didžiąją dalį mokėjo ES fondai. Tai artimiausioje ir vidutinėje perspektyvoje - utopija.

          Comment


            #45
            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Na su tokiu trumpu argumentu nepasiginčysi.

            Bet prisiminkime - Tūkstantmečio g. su Lazdynų tiltu, estakada virš Savanorių ž., geležinkelio viadukais (mazgu) Vilkpedėje buvo sudėtinga tiek suprojektuoti, tiek viską suderinti (išpirkti, nugriauti), tiek įgyvendinti.
            Na, išpirkinėti ten nebuvo daug ko.
            Bet tuo tarpu prisimename trobelę prie A1 magistralės Grigiškėse - teismai vyko bene 10 metų. Panašių vietų nusimato ir numanomoje trasoje. Beje, kur ją tiesite? Per Papiškes?
            Dar įvertinkime tai, kad bent jau ties Rykantais yra Neries regioninis parkas, tai gali nepritarti gamtosaugininkai.

            Comment


              #46
              Apie artimą net nešnekame. Tik vidutinis arba ilgasis laikotarpis.

              Šiandien Avižieniai, Šeškinė, Fabijoniškės, Žirmūnai, Antakalnis, Baltupiai, Nemenčinė turi savo "išvažiavimo" būdus į greitkelį Vilnius-Kaunas. Nutiesus Šiaurinę g. - tie srautai pasisuks Šiaurinė - Vakarinis apl. dėl judėjimo greičio (nėra šviesoforų).

              Dėl pinigų - projektams "ne mieste" lengviau gauti pinigus iš ES fondų. Beje, nei ankstesnieji projektai, nei vykstantys, nei ateities negali ES lėšų naudoti žemės išpirkimui. Taip pat iš valstybės - o miestuose savivaldybės pačios vargsta.

              Comment


                #47
                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                5-7 km ir tiltas nėra kažkas utopiško.

                Poreikis tikrai yra, nes atsiradus Vakariniam apl. ir Šiaurinei g. net ir panaikinus Gariūnus atsiras problema su Vakarinio apl. nuvažiavimu į Oslo g. (prie 1-2-3 degalinės). Be to, menka avarija Oslo g. iš karto sutrikdo visą arteriją.

                Be to, 171 ir 108 keliuose esantis Sudervės miestelis turi kiemų išvažiavimus tiesiai į, nebijokim pavadinti, magistralinį kelią (pagal apkrovą 3021) . Dūkštos turi tokį "ale aplinkelį", bet taip pat su kiemais, kapinėmis, autobuso stotele, perėjomis, STOP ženklais.
                Menka avarija jokios arterijos nesutrikdo. Oslo g. uždarymas neuždaro Savanorių prospekto ir A19 kelio.
                Bet koks papildomas kelias apokaliptinio scenarijaus neįtakos, jei jau norisi tokį svarstyti.

                Comment


                  #48
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Dar įvertinkime tai, kad bent jau ties Rykantais yra Neries regioninis parkas, tai gali nepritarti gamtosaugininkai.
                  108 keliu veda Neries RP pėsčiųjų, dviračių maršrutai. Nemanau, kad RP tuo džiaugiasi. Turistai nelabai jaukiai eina (važiuoja dviračiu) ta atkarpa.
                  141 kelio abiejose pusėse yra pažintiniai takai (Ąžuolyno, Dūkštos, Karmazinų ir kt.). Tranzitinis eismas savo srautu iš esmės neleidžia į tuos objektus atvykti dviračiu.
                  Nemanau, kad RP direkcija labai priešinsis jei protingu atstumu bus nutiestas 4 juostų kelias, kuris nuims srautą nuo kertinių RP teritorijų.

                  Comment


                    #49
                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                    Menka avarija jokios arterijos nesutrikdo. Oslo g. uždarymas neuždaro Savanorių prospekto ir A19 kelio.
                    Bet koks papildomas kelias apokaliptinio scenarijaus neįtakos, jei jau norisi tokį svarstyti.
                    Eilinį vasaros penktadieni pavakarį ties Maksima baze fūra pagauna žirkles, užskersuoja A1 "iš Vilniaus", verčiasi, kabina lengvąjį automobilį ir kitą fūrą. Iš pirmosios išbyra kokios nors smulkios prekės, yra 2 sužeistieji, reikia laukti kol viskas bus pamatuota, perkrauta ir sušluota. Per kur apvažiuoti?

                    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

                    Comment


                      #50
                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Eilinį vasaros penktadieni pavakarį ties Maksima baze fūra pagauna žirkles, užskersuoja A1 "iš Vilniaus", verčiasi, kabina lengvąjį automobilį ir kitą fūrą. Iš pirmosios išbyra kokios nors smulkios prekės, yra 2 sužeistieji, reikia laukti kol viskas bus pamatuota, perkrauta ir sušluota. Per kur apvažiuoti?

                      http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
                      Per čia: http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
                      Niekas antros magistralės tikrai neties dėl tokių atvejų.
                      Flickr

                      Comment


                        #51
                        Remiantis kitų išsivysčiusių šalių su ekscentrinėmis sostinėmis patirtimi, ar galima laikyti atitinkančia karinio saugumo normą tai, kad šalies sostinė sujungta su hinterlandu tik vienu normaliu išvažiavimu (į autostrada) ?
                        Paskutinis taisė Zosys; 2015.11.18, 01:46.
                        blaivumas išlaisvina

                        Comment


                          #52
                          Parašė Zosys Rodyti pranešimą
                          Remiantis kitų išsivysčiusių šalių su ekscentriškomis sostinėmis patirtimi, ar galima laikyti atitinkančia karinio saugumo normą tai, kad šalies sostinė sujungta su hinterlandu tik vienu normaliu išvažiavimu (į autostrada) ?
                          Tai čia kurio neskaičiuoji? Kauno ar Panevėžio?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            #53
                            Nu cia kolegos pateike tokiu apokaliptiniu argumentu, kad ojojoi...
                            Tokiais argumentais tikrai nestatomi keliai, o miestas nors ir sostine, bet lyginkim su analogiskomis sostinemis, kurios turi iki 600 t gyventoju, tada manau esama infrastruktura tikrai nera prasta.

                            Apskritai tokiais argumentais statant kelius praskolinsim saly iki 200 proc BVP. Gal labiau susidekim prioritetus ir pasakykim sau, kad toks kelias artimiausius 10 m. nereikalingas (atsizvelgiant i kitus projektus), o paskui galima svarstyti.

                            Comment


                              #54
                              Gal geriau tautines kosmines pajegas kurti kurios is lazeriu saudytu i vatnikus, jie gerai degtu. Vata daug dumu duoda

                              Comment


                                #55
                                tektų išgriauti pusę Karoliniškių ir Krasnuchos
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  #56
                                  Valstybei, kuri per 20 metų pastatė ~5 tiltus per Nemuną ir ~4 per Nerį, manot 4-7 km asfalto ir tiltas per Nerį yra amžiaus projektas? Aš taip nemanau. Noro nėra.

                                  Ir prioritetų. Todėl leidžia dešimtis milijonų padidinti greitį Vilnius Kaunas +10 km/h 7 mėnesius per metus (nors tam kelyje žuvusių skaičius (2) palyginus su srautu yra minimalus) ir neaiškiai konsesijai Vilnius Utena (kelias juk yra ir dabar ir bus tokio pačio pločio išleidus dešimtis milijonų). Tai vat prioritetai bėda ir fantazijos stoka.

                                  Comment


                                    #57
                                    Pafantazavom ir užteks. Pigiau būtų panaikinti Gariūnų šviesoforą (užtektų tik pėsčiųjų viaduko, o vairuotojai tegul apsisukinėja per A1 arba Titnago g. viadukus), bei prailginti nuovažas/užvažiavimus iš/į Vakarinį. Viskas. Pabaigus Vakarinį ir nutiesus Šiaurinę gatvę dalis važinėtojų per Sudervę pasirinks važiavimą per aplinkkelį nes nebeapsimokės važiuot per tuos kaimus.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      #58
                                      Jau dabar yra sunku rytais ir vakarais vaziuoti nuo Pilaites pro spaudos rumus I centro puse, baisu pasidarys, kai pabaigs vakarini aplinkkleli, tada visi nuo Ukmerges bruksis aplinkeliu pro spaudos rumus I centra, o jei dar nutiestu sujungima pro pilaite I Kauno puse, tai jau spaudos rumu mazgas bus mirtis eismui.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                        Jau dabar yra sunku rytais ir vakarais vaziuoti nuo Pilaites pro spaudos rumus I centro puse, baisu pasidarys, kai pabaigs vakarini aplinkkleli, tada visi nuo Ukmerges bruksis aplinkeliu pro spaudos rumus I centra, o jei dar nutiestu sujungima pro pilaite I Kauno puse, tai jau spaudos rumu mazgas bus mirtis eismui.
                                        Tai jau kas antrą dieną ištisinis kamštis apie 16:30-18:00 dviem kryptimis: nuo Tūkstantmečio g. Dariaus ir Girėno viaduko iki Lazdynų ir nuo Gariūnų iki Pilaitės.
                                        Bet kas antrą diena to kamščio beveik nėra. Nuo ko tai priklauso taip niekas ir neįsikerta.
                                        Šiaip tai yra pamąstymai kitai temai.
                                        Kas bus, kai veiks visas Vakarinis aplinkkelis (dabar bent fūros nevažiuoja nuo Minsko pl.)?

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Tai jau kas antrą dieną ištisinis kamštis apie 16:30-18:00 dviem kryptimis: nuo Tūkstantmečio g. Dariaus ir Girėno viaduko iki Lazdynų ir nuo Gariūnų iki Pilaitės.
                                          Bet kas antrą diena to kamščio beveik nėra. Nuo ko tai priklauso taip niekas ir neįsikerta.
                                          Šiaip tai yra pamąstymai kitai temai.
                                          Kas bus, kai veiks visas Vakarinis aplinkkelis (dabar bent fūros nevažiuoja nuo Minsko pl.)?
                                          Kamštis dėl labai nepatogaus ir siauro patekimo į Vakarinį aplinkkelį tiek iš vienos pusės, tiek iš kitos. Jokių šviesaforų ar juostų susiaurėjimo juk nėra. Galėtų gatvę ties ta vieta praplatinti iki 3-4 juostų, kad į aplinkkelį būtų galima įvažiuoti 2 juostomis, o ne kaip dabar tik viena iš kurios dar ir tiesiai dalis važiuoja. Vietos irgi sočiai yra. Geras pvz., kai analogiškoje jungtyje prie 2 juostų pagrindine kryptimi atsiranda 2 papildomos įvažiavimui į kitą greitkelį:
                                          https://www.google.lt/maps/@52.65841...7i13312!8i6656
                                          Apie įvažiavimą į aplikkelį nuo savanorių žiedo pusės iš vis nekalbu, įvažiavimas padarytas kaip į kokį šalutinį kiemą su trumpa lėtėjimo juosta, o ten juk srautas nemažesnis nei pagrindiniu keliu link Gariūnų.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2015.11.18, 12:02.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X