Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus-Kauno autostradą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Plane iki 2015 irgi pažymėta perspektyvinė trasa.

    Paskutinis taisė Romas; 2017.02.14, 19:11. Priežastis: Pridėtas BP brėžinys

    Comment


      #62
      Manau nutiesti šį kelią yra mažai įmanoma, nors ir būtų poreikis antrajam įvažiavimui iš vakarų. Juk reiktų išpirkti bent 3 km atkarpą bei būtų visiškai užkištas Pilaitės pr./Narbuto g - sprendžiant vieną problemą būtų užprogramuota kita.

      Jau šiai dienai nuo vakarinio aplinkkelio iki Sėlių g. reikia po dar vieną juostą, kad būtų 3 juostas kiekviena kryptimi (arba bent Pilaitės->centro kryptimi būtų 3 juostos). Tiesa, piko metu

      Gal kas pasakytų, kokie maksimalūs pralaidumai rekomenduotini 1+1, 2+2, 3+3 keliams?

      Comment


        #63
        Laikraštis "Lietuvos žinios" 1940 m. balandžio 9 d.

        Comment


          #64
          Neįprasta, kad planavo įvažiavimą į Vilnių iš šiaurės vakarinės pusės, pro Šeškinę.

          Comment


            #65
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Neįprasta, kad planavo įvažiavimą į Vilnių iš šiaurės vakarinės pusės, pro Šeškinę.
            Taip, tuo metu ir pačią pilaitę planavo labai didelę, todėl ir pagrindis kelias į Kauną turėjo eiti pro ten.



            Beje, nėra ir dabar dar visiškai atsisakyta šitos vizijos:

            Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.20, 12:59.
            Flickr

            Comment


              #66
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Taip, tuo metu ir pačią pilaitę planavo labai didelę, todėl ir pagrindis kelias į Kauną turėjo eiti pro ten...
              Tai Pilaitę planavo jau 1940m. ???
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                #67
                /\ Pirmasis žemėlapis yra apie 1978-1982 metus - yra panaši į dabartinę Viršuliškių, Šeškinės ir Justiniškių struktūra, tačiau Pašilaičių vizija buvo kitokia.
                Geležinio Vilko gatvės trasa yra tokia kaip ir dabar, o vakarinis išvažiavimas iš Vilniaus turėjo būti per Pilaitę - nuo Ozo gatvės (be "alkūnės" prie Saltoniškių kapinių) ir nuo Spaudos rūmų

                Diskusija nutolo nuo kelio A1 temos.
                Žiūrėsim, kur kryps diskusija - alternatyvus išvažiavimas iš Vilniaus arba bendros urbanistinės vizijos.

                Comment


                  #68
                  Manau, kad antras kelias iš Kauno turi būti siejamas su tikru Vakariniu Vilniaus aplinkkeliu. Kažin ar kelias 5212 virs magistraliniu, jau ten "pridirbta".

                  Arba nuo Karveliškių iki Pilaitės turėtų eiti kita trasa nei dabartinė.

                  P.S. šalia Karveliškių patogu būtų statyti tiltą per Nerį ir sujungti su Molūvėnų sankryža iš vienos pusės, o 5212 - iš kitos. Ten kaip tik lygiagrečiai tiesiai kaip styga elektros linijai. Kitur yra draustiniai, sunku būtų suderinti.
                  Paskutinis taisė Sula; 2016.11.21, 10:53.

                  Comment


                    #69
                    Akivaizdu, kad "kitas kelias" reikalingas. Ir su Šiaurine gatve stotų į "artimos ateities didžiųjų projektų sąrašą".
                    Tada ir Moluvėnų mazgas "atsistoja į vietą", ir "kablio" per Dūkštas, Sudervę galima atsisakyti.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Akivaizdu, kad "kitas kelias" reikalingas. Ir su Šiaurine gatve stotų į "artimos ateities didžiųjų projektų sąrašą".
                      Tada ir Moluvėnų mazgas "atsistoja į vietą", ir "kablio" per Dūkštas, Sudervę galima atsisakyti.
                      Ar yra "rezervuoti" sklypai tokiai "antro" kelio trasai į vakarus nuo Pilaitės? Jei ne - panašu, kad ten situacija tokia, jog vargiai susidėlios tokios trasos "ekonomika". Žinoma kaštų/naudos analizė daugumai šio forumo aktyvių dalyvių nerūpi, tačiau tai nereiškia jog tai nesvarbu.

                      Comment


                        #71
                        Kaštų-naudos analizė?

                        Jos pagrindu buvo siūloma nedidinti greičio Vilnius-Kaunas...

                        Comment


                          #72
                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Kaštų-naudos analizė?

                          Jos pagrindu buvo siūloma nedidinti greičio Vilnius-Kaunas...
                          Čia turbūt turėta omenyje R.Kuodžio teorija, tame tarpe jo pasitelktas pavyzdys dėl nereikalingo Moluvėnų mazgo. Atseit, išleista keliolika milijonų eurų, o jokios apčiuopiamos naudos nėra.
                          Dalis tiesos tame yra.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Manau, kad antras kelias iš Kauno turi būti siejamas su tikru Vakariniu Vilniaus aplinkkeliu. Kažin ar kelias 5212 virs magistraliniu, jau ten "pridirbta".

                            Arba nuo Karveliškių iki Pilaitės turėtų eiti kita trasa nei dabartinė.

                            P.S. šalia Karveliškių patogu būtų statyti tiltą per Nerį ir sujungti su Molūvėnų sankryža iš vienos pusės, o 5212 - iš kitos. Ten kaip tik lygiagrečiai tiesiai kaip styga elektros linijai. Kitur yra draustiniai, sunku būtų suderinti.
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Čia turbūt turėta omenyje R.Kuodžio teorija, tame tarpe jo pasitelktas pavyzdys dėl nereikalingo Moluvėnų mazgo. Atseit, išleista keliolika milijonų eurų, o jokios apčiuopiamos naudos nėra.
                            Dalis tiesos tame yra.
                            O iš antros autostrados ir tiltų statybos būtų didelė nauda? Kišti šimtus milijonų į lygiagretaus kelio statybas šalyje, kai gyventojų ir taip sparčiai mažėja? Tas pats, kas atidarinėti naujus universitetus ir mokyklas...Labai būtų įdomu pamatyti kaštų naudos analizę tokio projekto. Manau labiau apsimoka dabartinį kelią rekonstruoti padarant daugiau apsisukimų ar lygiagrečių jungiamųjų kelių nei antrą magistralę tiesti ir dar per miegamąjį pilaitės rajoną su n šviesaforų ir perėjų.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.22, 08:56.
                            Flickr

                            Comment


                              #74
                              Jau nuo ateinančių metų keliu iš Vilniaus į Kauną automobiliai geru oru net ir žiemą galės važiuoti 130 km per valandą greičiu. Į šį sprendimą socialiniame tinkle „Facebook“ dėmesį atkreipęs ekonomistas Raimondas Kuodis iškėlė klausimą, ar tai nelems tik didesnės degalinių apyvartos, kuomet pačių vairuotojų kelyje sutaupyto laiko vertė yra mažesnė už padidėsiančias išlaidas degalams?
                              Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...iau-667-674385

                              Čia apie šitą, o ne apie Moluvėnus ar Rumšiškes.

                              Išeitų 80-85 km/h turėtų būti pats geriausias greitis:
                              -laiko sąnaudos didelės, bet dar priimtinos
                              -kuro sąnaudos mažiausios
                              -ekologija
                              -galėtų važiuoti dviračiai, važnyčiotojai, traktoriai ir t.t.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                O iš antros autostrados ir tiltų statybos būtų didelė nauda? Kišti šimtus milijonų į lygiagretaus kelio statybas šalyje, kai gyventojų ir taip sparčiai mažėja? Tas pats, kas atidarinėti naujus universitetus ir mokyklas...Labai būtų įdomu pamatyti kaštų naudos analizę tokio projekto. Manau labiau apsimoka dabartinį kelią rekonstruoti padarant daugiau apsisukimų ar lygiagrečių jungiamųjų kelių nei antrą magistralę tiesti ir dar per miegamąjį pilaitės rajoną su n šviesaforų ir perėjų.
                                Niekas nesiūlo jokios antros autostrados - šiuolaikiško 1x2 kelio pakanka.
                                Tiltas ties Grigiškėmis siūlomas jau bene 40 metų, kai automobilių buvo 10 kartų mažiau. Apie tai skalambijo visų vakarinių rajonų bendruomenės dar prieš statant dabartinį Vakarinį.
                                Rašyta, kad tai sietina su tikru Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu (kurio nėra).
                                Infrastruktūros atveju, įtariu, kad kaštų-naudos analizė daugeliu atveju rodys minusus.
                                Galima net sakyti, kad 10 numuštų žmonių ir keliasdešimt suknežintų automobilių net neverti paprastos žiedinės sankryžos.
                                Jau nekalbu apie Rail Baltica projektą su milijardinėmis išlaidomis ir vos keliais milijonais pajamų per metus. Nes Baltijos šalyse gyventojai baigia išnykti.

                                Comment


                                  #76
                                  Vištos ir kiaušinio dilema. Kas pirma turi atsirast ? Gerint sąlygas, KAD atsirastų daugiau norinčių gyventi čia, ar NES atsirado ? Pirmu atveju rizika, kad pinigai į balą, antru atveju - kad ir neatsiras.

                                  Taip, daug kas emigruoja, gal dalis grįš. Persiskirsto, kas gyvena LT ir kodėl, bet kuo didesnis bus patrauklumas visapusiškai, tuo daugiau norės gyventi. Nebūtinai lietuviai.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                                    Šiaurinės g. tęsinys tarp Vakarinio aplinkkelio ir Smalinės g. (Sūduvių g.).
                                    Siūloma atsisakyti Šiaurinės gatvės tęsinio iki Pilaitės (Smalinės g.) nes Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje tam nebuvo rezervuota žemė. Dalis trasos jau yra užstatyta naujais statiniais. Siūloma Šiaurinės gatvės tęsinį sujungti su Sūduvių gatve, sumažinant jos kategoriją nuo Vakarinio aplinkkelio iki miesto ribos iš B1 į C2, dėl jau esamų šios gatvės parametrų ir transporto srautų sumažėjimo nedarant tęsinio iki Pilaitės rajono."
                                    "
                                    Pilaitės gyventojams gal ir nereikia. Bet kai pastatys kažkur čia "Rykantų tiltą" - tai per kur tranzitas važiuos?

                                    Geriau vieną kartą išpirkti ir nugriauti, nei leisti dar statybas ir po n metų mokėti nxk kartų brangiau.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Pilaitės gyventojams gal ir nereikia. Bet kai pastatys kažkur čia "Rykantų tiltą" - tai per kur tranzitas važiuos?

                                      Geriau vieną kartą išpirkti ir nugriauti, nei leisti dar statybas ir po n metų mokėti nxk kartų brangiau.
                                      Vilniaus rajono administracija yra iš esmės prieš aplikkelį tose teritorijose. Taip buvo planuojant tikrąjį Vilniaus vakarinį aplinkkelį per Grigiškes, kuris dar buvo sename Vilniaus BP.
                                      Kadangi didžioji dalis įsivaizduojamo aplinkkelio eitų per Vilniaus rajono teritoriją, tai nieko čia nebus artimiausius 50 metų (kuomet, tikėtina, Vilniaus rajonas perims į savo rankas vadovavimą perims iš tiesioginio Kristaus Karaliaus valdymo)

                                      Comment


                                        #79
                                        Savivaldybių rinkimai po 2 metų. Kai tik VRSA pamatys naudą "iš žmogaus", pradės jam teikti paslaugas. Dabar mato naudą, bet "žmonės ne tie".

                                        Nelaidočiau tų projektų.

                                        Comment


                                          #80
                                          o kalbant apie naują išvažiavimą iš Vilniaus, ar dar figūruoja jis kokiuose nors planuose ar idėja jau palaidota?
                                          Kažkada esu matęs koncepciją išvažiavimo per Pilaitę link Koplyčninkų, bet ten dabar taip viskas apstatyta, kad normalaus kelio be milijardų nenutiesi arba jis bus visiškai nenaudingas, nes bus lėtesnis už esamą kelią.
                                          Pažiūrėjau tai realesnė trasa man tik viena pasirodė, prikabinu pabraižymą. Tokia trasa išvengtų tankiau apgyvendintų plotų ir sutrumpintų atstumą apie 4km. Nuo Vilniaus vakarinio aplinkkelio iki Kauno rytinio aplinkkelio būtų 80.5 km, 140kmph (kas būtų realu turint 2x3) greičiu įveikiami per 34 minutes.
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X