Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus-Kauno autostradą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Sukurta atskira tema

    Kadangi vėl iškyla klausimas dėl alternatyvaus įvažiavimo į Vilnių nuo [A1] Kauno autostrados, sukurta atskira tema.
    Dėja, dėl planuotojų ir politikų netoliaregiškumo šio reikalingo kelio perspektyvos labai miglotos.

    Comment


      #22
      Nesuprantu apie ką kalbat. Ant žemėlapio galit parodyti?
      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

      Adam Mickiewicz

      Comment


        #23
        /\ Atkelsiu pranešimus iš kitų temų su žemėlapiais

        Comment


          #24
          /\ Atkėliau pranešimus iš kitų temų

          Vilniaus apskrites bendrajame plane pažymėjau vakarinį išvažiavimą iš Vilniaus per Pilaitę.


          Tuomet būtų buvę trys patogūs išvažiavimai iš Vilniaus į Kauną:
          1. Dabartinis pagrindinis Pietvakarinis išvažiavimas - per Grigiškes (iš Savanorių pr. ir iš Gariūnų). Deja, vakarinis aplinkkelis turi du "butelio kakliukus" - Vakarinio aplinkkelio jungtį su Oslo gatve ir chaosą prie Gariūnų turgaus šviesoforų.
          2. Vakarinis išvažiavimas, apie kurį yra ši tema - Nuo Pilaitės pr. ir/arba Šiaurinės gatvės dabartiniu 5212 keliu ir ten, kur kelias pasuka link Sudervės (tarp Karveliškių ir Šilėnų) naujas kelias jis eitų tiesiai link autostrados A1 ties Rykantais ar Lazdėnais
          3. Šiaurės vakarų išvažiavimas - 171 ir 108 krašto keliais per Avižienius, Sudervę ir Dūkštas link A1 prieš Vievį. Šis išvažiavimas baigiamas beviltiškai sugadinti, nes tai beveik visas visoje atkarpoje nuo Avižienių iki Bukiškių tampa užstatyta teritorija, ten galioja 40 ar 70 km/h ribojimas ir negana to, neseniai pridaryta papildomų "gulinčių policininkų". Apie 171 kelią kelią ir stringančią jo rekonstrukciją yra atskira tema: [171] Bukiškis - Sudervė - Dūkštos


          Deja, patogaus vakarinio išvažiavimo iš Vilniaus turbūt niekada nebus:
          - Vilniaus apskrites bendrajame plane (~2005-2006 m.) kelias buvo pažymėtas kaip perspektyvinis.
          - Jau 2008 m. Vilniaus rajono bendrajojo plano sprendinių projektuose tas kelias išnyko.
          - Per tuos kelerius metus nuo Pilaitės iki Karveliškių priepat kelio pristatyta namų ir keląi platinti bus labais sunku

          Comment


            #25
            Na, iš tiesų kyla klausimas, ar tikrai reikalingas Vilniui tas plentas, kai po kelių metų jau turėsime pilnai pabaigtą Vakarinį aplinkelį, kuriuo, beje, gali labai patogiai naudotis ir Pilaitės gyventojai. Nauja jungtis gali būti naudinga tik į vakarus nuo Vilniaus esančioms rajono gyvenvietėms, bet jos ir taip turi 108 kelią.

            Kas dėl Vilniaus- tai jau greitai šiaurinių mikrorajonų gyventojai turės net tris būdus, kaip patekti į A1 - be Vakarinio aplinkelio, juk išliks ir abi dabartinės arterijos - Laisvės pr.->Pilaitės pr.->Vakarinis (Karoliniškės ir Lazdynai ir taip turi savo išvažiavimus) arba pagrindinė arterija - Ukmergės->Geležinio Vilko->Savanorių pr./Oslo g., kurioje garantuotai apmažės kamščių.
            Sakyčiau, miesto poreikiams patenkinti to tikrai užtenka.

            Netgi drįsčiau teigti, kad, užbaigus Vakarinį, o vėliau- ir Išorinį Pietinį pratęsus iki A3 kelio, Vilnius turės kone pažangiausią aplinkelių sistemą Baltijos šalyse. Palyginimui, Rygos aplinkelių sistemą daugiausia sudaro 2 juostų keliai, su išimtim kai kuriuose ruožuose.

            Gariūnų sankryža iš tiesų yra probleminė, bet ten matau tik vieną sprendimą. Esamą šviesoforinę sankryžą reikia panaikinti, paliekant tik dešiniuosius posūkius. Kiek tolėliau nuo esamos sankryžos (maždaug toje vietoje, kur dabar pastatytas naujas Gariūnų pastatas) pastatyti viaduką be nuvažiavimų į plentą (arba požeminę pralaidą). Kad tuo viaduku būtų galima naudotis, teks nutiesti jungiamąjį kelią atvažiavusiems nuo A.Panerių/Kauno pusės (turgavietės pusėje toks kelias jau yra). Pėstiesiems įrengti požeminę perėją.
            Įrengti pilnavertę dviejų lygių sankryžą esamos vietoje jau nelabai yra vietos.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.11.15, 11:20.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              #26
              Supratau. Po 50 metų (maždaug).
              "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
              Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

              Adam Mickiewicz

              Comment


                #27
                Turint omeny chaotišką ir nekontroliuojamą Vilniaus plėtrą į vakarus ir šiaurės vakarus Vakarinio aplinkkelio nepakaks jau po 10 metų.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  #28
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Na, iš tiesų kyla klausimas, ar tikrai reikalingas Vilniui tas plentas, kai po kelių metų jau turėsime pilnai pabaigtą Vakarinį aplinkelį, kuriuo, beje, gali labai patogiai naudotis ir Pilaitės gyventojai.
                  1. Vakarinis aplinkkelis tik iš dallies sprendžia išvažiavimo į Kauną problemą.
                  Rekomenduojama pabandyti darbo dieną ar šeštadienį nuvažiuoti kelių kilometrų atstumą nuo Vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų (arba vakare - priešinga kryptimi).
                  2. Šiaurinės miesto dallies gyventojams dabar greičiau pasiekti Kauno autostradą 171 ir 108 keliais per Bukiškes-Dūkštas. Tačiau per keletą metų važiavimo laikas tuo keliu labai pailgėjo - ir dėl priemiesčių plėtros, ir dėl Ukmergės gatvės šviesoforų (ypač ties Norfa).

                  Comment


                    #29
                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    1. Vakarinis aplinkkelis tik iš dallies sprendžia išvažiavimo į Kauną problemą.
                    Rekomenduojama pabandyti darbo dieną ar šeštadienį nuvažiuoti kelių kilometrų atstumą nuo Vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų (arba vakare - priešinga kryptimi).
                    Reiktų dar pažymėti vakarinį kamštį nuo A1 iki Vakarinio. Kartais kamštis išsirikiuoja jau nuo Maximos Bazės (aikštelės, kur tikrinamos fūros).
                    Jei tai "normalu", tai nieko ir nebus daroma.

                    Ties Rykantais (nuo Krveliškių kitame krante) jau prasideda Neries regioninis parkas - abejotina, ar ten bus leista statyti tiltą ir kelią.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Reiktų dar pažymėti vakarinį kamštį nuo A1 iki Vakarinio. Kartais kamštis išsirikiuoja jau nuo Maximos Bazės (aikštelės, kur tikrinamos fūros).
                      Jei tai "normalu", tai nieko ir nebus daroma.

                      Ties Rykantais (nuo Krveliškių kitame krante) jau prasideda Neries regioninis parkas - abejotina, ar ten bus leista statyti tiltą ir kelią.
                      Tame kamštyje labai maža dalis automobilių yra nuo Kauno. Problema nepatogus patekimas į Vakarinį aplinkkelį tiek nuo gariūnų pusės, tiek nuo lazdynų tilto, kur irgi kamštis susidaro.
                      Flickr

                      Comment


                        #31
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tame kamštyje labai maža dalis automobilių yra nuo Kauno. Problema nepatogus patekimas į Vakarinį aplinkkelį tiek nuo gariūnų pusės, tiek nuo lazdynų tilto, kur irgi kamštis susidaro.
                        Aš tai žinau, bet yra ir nuo Kauno. Į aplinkkelį reikia daryti dviejų juostų įvažiavimą, o į Lazdynus palikti vieną, arba platinti - vietos ten kiek nori.
                        Betgi dar pats aplinkkelis nepabaigtas - potencialiai srautas ten dar augs.

                        Bet jau nematau galimybės išvažiavimą daryti nuo Pilaitės pr. Tikriausiai lieka variantas palei aukštos įtampos elektros perdavimo liniją piečiau Kriaučiūnų su išėjimu akurat prie statomos A1 Moluvėnų sankryžos.

                        Comment


                          #32
                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Turint omeny chaotišką ir nekontroliuojamą Vilniaus plėtrą į vakarus ir šiaurės vakarus Vakarinio aplinkkelio nepakaks jau po 10 metų.
                          Kokie argumentai ir kuo remiantis tokie teiginiai?

                          Comment


                            #33
                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                            Nereikia nes yra kelių tinklas, kurį galima išnaudoti pritaikius eismo valdymo priemones (nuo kelių policininko su lazdele iki automatinės sistemos). Žinoma labai patogu būtų turėti dvi to paties lygio alternatyvas, tačiau nemanau, kad esame pasiruošę mokėti už tokią prabangą.

                            Projektuotojai, kurie planavo perspektyvines trasas matyt rėmėsi prielaidomis, kurios neatitinka dabarties tendencijų.
                            Teisingai!
                            Nors suprantu cia esanciu entuziastu sveikintina nora tobulinti infrastruktura, taciau nematau prasmes itin didelems investicijoms tokioms jungtims, kurios dubliuos esama aplinkelio infrastruktura. Vilniaus (su priemiesciais) dydzio miestui (pabaigus Vakarini bei tikraji pietini aplinkeli, taip pat nutiesus Siaurine gatve) jungtys tikrai bus adekvacios ir tokios populiacijos miestai daugelyje ES valstybiu neturi geresniu susisiekimo salygu.

                            Zinoma, sutinku, kad Gariunu sankryza yra rakstis aplinkelio schemoje, taciau velgi remiantis vakaru praktika - jos naikinimas butu efektyviausias sprendimas.

                            Comment


                              #34
                              Neatsimenu kur, bet tikrai buvo minėta planuose bent jau panaikinti Gariūnų pėsčiųjų perėją (požeminė lyg ir). Mašinoms laisvai galima uždaryti apsisukimą ir posūkį į kairę. Kam reikės gali naudotis viaduku prie upės ir A1 apsisukimui.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                #35
                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Neatsimenu kur, bet tikrai buvo minėta planuose bent jau panaikinti Gariūnų pėsčiųjų perėją (požeminė lyg ir). Mašinoms laisvai galima uždaryti apsisukimą ir posūkį į kairę. Kam reikės gali naudotis viaduku prie upės ir A1 apsisukimui.
                                Gariunams yra viadukas prie BP-Skoda. Reik tik privaziuojama kelia sutvarkyti

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Gariunams yra viadukas prie BP-Skoda. Reik tik privaziuojama kelia sutvarkyti
                                  Visiskai sutinku! naikinti Gariunu sankryza, o BP-Skoda viaduka panaudoi susisiekimui.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Gariunams yra viadukas prie BP-Skoda. Reik tik privaziuojama kelia sutvarkyti
                                    Juolab ten palyginus nedidelis srautas suka į kairę, net ir dabar galima patekti į Gariūnus per Paneriškių g. Kur kas didesnė problema Liepkalnio - Žirnių g. sankryža, kur iš visų pusių srautai dideli. Jau dabar kamštis vakarais būna nuo D&G viaduko.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #38
                                      Gal kas apsiimtų nupiešti kaip tai atrodytų ant palydovinės foto? Pilaitė-Rykantai.

                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Kur kas didesnė problema Liepkalnio - Žirnių g. sankryža, kur iš visų pusių srautai dideli. Jau dabar kamštis vakarais būna nuo D&G viaduko.
                                      Kaip suprantu šita bėda jau projektavimo stadijoje (t.y. didelė pažanga nuo svajų stadijos, nes skirtas prioritetas ir pradiniai resursai).

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Gal kas apsiimtų nupiešti kaip tai atrodytų ant palydovinės foto? Pilaitė-Rykantai.
                                        Tai ką ten piešti. Brėži liniją nuo Koplyčninkų į Rykantų sankryžą. Tikslumas jau nuo gamtinių sąlygų ir sklypų savininkų priklausys.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Gal kas apsiimtų nupiešti kaip tai atrodytų ant palydovinės foto? Pilaitė-Rykantai.
                                          Ten, kur eina aukštos įtampos laidai, žemėlapyje gerai matosi iškirsta miško linija, visur kitur tiesti kelią nėra vietos dėl sodų/individualių namų gausos. Bet čia kosminius pinigus kainuotų išpirkti žemes, perkelti elektros liniją, pastatyti naują tiltą per Nerį, viadukus ties A1 ir kitais keliais, o nauda labai menka. Šitas projektas buvo planuojamas tada, kai pačioje pilaitėje buvo planuojama, kad gyvens pan. gyventojų, kiek Kaune, turės metro ir pan. Dabar daug pigiau ir efektyviau sutvarkyti Gariūnų sankryžą ir praplatinti įvažiavimus į Vakarinį aplinkkelį. Ateityje galbūt dar ir patį A1 praplatinti iki 6 juostų iki Grigiškių.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2015.11.17, 11:22.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X