Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiuo atveju nepakanka to "dažniausiai" - pasitraukti turėtų visada. Visų pirma dėl kamščių, visų antra dėl saugumo.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tokiose avarijose dažniausiai yra pasitraukiama į šalikelę.

    Comment


      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

      Jūs pats bent skaitėte VIA Lietuvos atsakymą? Šioje šakoje, prieš kelis puslapius buvo. Linijos buvo papaišytos "ten kur buvo eismo įvykių", kas visiškai prasilenkia su sveiku protu. Čia tas pats kas sudėjus naują namo stogą sudėlioti puodus ten, kur prie seno stogo lašėdavo. Todėl ir sakau - gerai kad nugalėjo sveikas protas.
      Bendrai, saugumas yra svarbu, bet nereikia teisinti akivaizdžiai absurdiškų dalykų.
      Palyginimas visiškai ne į temą. Jūs manote, kad vien naujas asfaltas sprendžia avarijų problemą? Ne, problemą labiau sprendžia ne asfaltas, o saugumo priemonės.

      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
      Nieko jos nesprendžia, nes ant kiekvieno kampo kameros nepastatysi. Tiesiog eilinį kartą nubausi tuos, kurie ir taip laikosi taisyklių, tuo tarpu kai lakstūnai kaip lakstė, taip toliau lakstys. Nes patinka jums tai ar ne, didžioji dalis žmonių turi galvą ant pečių ir ignoruos akivaizdžiai absurdiškus reikalavimus. Infrastruktūra turi skatinti kad žmonės važiuoti kuo greičiau (atsižvelgiant į saugumą), o ne 15 km vilktis ant 20 km/h iš paskos traktoriui, nes prieš 10 metų, dar neatnaujintame kelyje čia dėl kažkokios priežasties būta avarijos. Būtent dėl tokių absurdiškų reikalavimų ilgainiui atsiranda tolerancija kelio ženklų ignoravimui, nes visi jau įprato, kad pas mus jie sustatyti be ryšio. Šiuo atveju reikėtų pasimokyti iš vakarų, kad ir tos pačios Vokietijos - jei yra ženklas 30, tai toje zonoje, kur būna daug pėsčiųjų, vaikų, o ne šiaip iš lempos. Pas mus gi absoliutus kargo kultas - vakaruose stato ženklą 30, ir mes įkalkime, o aplinkybės dzin. Ir tokie kaip jūs visą tą teisinat, susidaro įspūdis kad iš kažkokios piktdžiugos.
      Apie ženklą 30 ne be reikalo prisiminiau. Prieš kokį mėnesį mačiau LT tokį kelią, kur ant vingių buvo ženklai 30 sustatyti. Užmiestiniame kelyje, kur žmonių nebūna. Naujas asfaltas. Spėkit ar kas to laikėsi.
      Mano siūlomos kameros baustų tuos, kurie lenkia per ištisinę liniją, t. y. pažeidžia taisykles. Jeigu nelenki - neliksi nubaustas. Traktoriai turėtų važinėti kaimo keliukais.

      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
      Na nežinau, jei jums važiavimas lygiu, tiesiu ir naujai suasfaltuotu keliu ant 90 (pagal navigaciją) kelia diskomfortą, gal būtų verta teises padėti į stalčių. Dėl greičių skirtumo - tai sustatyk ženklus, kad jo nebūtų, to greičių skirtumo, tai taip pat VIA Lietuvos atsakomybė. Nejaugi sunku po sankryžos pastatyti papildomą ženklą "visų ribojimų pabaiga", jei jau mūsų tautiečiai taip neprisimena, kad ženklai galioja iki sankryžos ir toliau velkasi ant 70? Viskas yra išsprendžiama, jei yra noras tą spręsti. Bet tam pirmiausiai reikia pripažinti problemą.
      Ar skaitėte ką rašiau, ar šiaip komentuojate? Problema Lietuvoje ta, kad važiuodamas leistinu greičiu (pagal navigaciją) esi lenkiamas iš visų pusių. Ypač tai jaučiasi mieste, kai užsimeti 55 km/h (pagal navigaciją tip top 50), bet už nugaros visada atsiras koks nors nerimaujantis veikėjas, kuriam būtinai reikės aplenkti. Panašiai ir užmiesčiuose.

      Kai Lietuvoje vairuotojų kultūra bus tokia, kaip Vokietijoje, ir ribojimų galės būti mažiau. Dabar kultūra toli gražu nesiekia civilizuotų kraštų.

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą

        Mano siūlomos kameros baustų tuos, kurie lenkia per ištisinę liniją, t. y. pažeidžia taisykles. Jeigu nelenki - neliksi nubaustas. Traktoriai turėtų važinėti kaimo keliukais.
        Tame ir problema, kad eismo priežiūra statoma ant kamerų. Vakar prasilenkiau (tamsoje) su frūktu, kuris ant priekio, tiesiai po numeriu pasikabinęs ir įsijungęs belenkokio intensyvumo baltą LED. Šiandien važiavau paskui BMW SUV, kuris akivaizdžiai persipiešęs P raidę į R numerio ženkle. Dar kitą dieną važiavau paskui miniveną, kuris ANT numerio ženklo uždėjęs galinio vaizdo kamerą, o šalia kameros (tiesiai atgal) šviečia 2 ryškios lemputės...

        Ir ką tos kameros padarys tokiems gudručiams?

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Palyginimas visiškai ne į temą. Jūs manote, kad vien naujas asfaltas sprendžia avarijų problemą? Ne, problemą labiau sprendžia ne asfaltas, o saugumo priemonės.
          Ne vien naujas asfaltas, bet ir susiaurintas kelias, sustatyti atitvarai, etc., kas buvo padaryta šiame kelyje. O bet ir šiaip, aš manau kad draudimas lenkti bet kur, kur įvyko eismo įvykis yra absurdas. Nes tas eismo įvykis galėjo įvykti dėl šimtų priežasčių (girtas, užmigo, maigė telefoną, netvarkinga mašina ir daug daug kitų) ir tai savaime nereiškia, kad ta vieta yra pavojinga. Nes su tokia logika ilgainiui niekur Lietuvoje negalėsime lenkti.

          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Mano siūlomos kameros baustų tuos, kurie lenkia per ištisinę liniją, t. y. pažeidžia taisykles. Jeigu nelenki - neliksi nubaustas. Traktoriai turėtų važinėti kaimo keliukais.
          Sėkmės sustatyti kameras visame 30 km ruože. Kurios nebūtų aplytos, puikiai filmuotų visą parą ir nedarytų false positive. Juk geriau investuoti šimtus milijonų nei tiesiog peržiūrėti, kur iš tikro nesaugu lenkti, o kur saugu?

          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Ar skaitėte ką rašiau, ar šiaip komentuojate? Problema Lietuvoje ta, kad važiuodamas leistinu greičiu (pagal navigaciją) esi lenkiamas iš visų pusių.
          Ne tokia ir bloga ta situacija, patikėkite. Europa yra didelis kontinentas, jame yra ne vien Vokietijos su Belgijom, bet ir tokios pažangios šalys kaip Italija, Albanija, Ispanija, Turkija ir pan. Aš neteisinu pažeidinėjimų, bet ir over dramatizuoti nereikėtų.

          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Kai Lietuvoje vairuotojų kultūra bus tokia, kaip Vokietijoje, ir ribojimų galės būti mažiau. Dabar kultūra toli gražu nesiekia civilizuotų kraštų.
          Dar kartą - jūsų siūlomi nelogiški ribojimai tik dar labiau skatins žmones pažeisti taisykles.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

            Ne vien naujas asfaltas, bet ir susiaurintas kelias, sustatyti atitvarai, etc., kas buvo padaryta šiame kelyje. O bet ir šiaip, aš manau kad draudimas lenkti bet kur, kur įvyko eismo įvykis yra absurdas. Nes tas eismo įvykis galėjo įvykti dėl šimtų priežasčių (girtas, užmigo, maigė telefoną, netvarkinga mašina ir daug daug kitų) ir tai savaime nereiškia, kad ta vieta yra pavojinga. Nes su tokia logika ilgainiui niekur Lietuvoje negalėsime lenkti.

            Sėkmės sustatyti kameras visame 30 km ruože. Kurios nebūtų aplytos, puikiai filmuotų visą parą ir nedarytų false positive. Juk geriau investuoti šimtus milijonų nei tiesiog peržiūrėti, kur iš tikro nesaugu lenkti, o kur saugu?

            Ne tokia ir bloga ta situacija, patikėkite. Europa yra didelis kontinentas, jame yra ne vien Vokietijos su Belgijom, bet ir tokios pažangios šalys kaip Italija, Albanija, Ispanija, Turkija ir pan. Aš neteisinu pažeidinėjimų, bet ir over dramatizuoti nereikėtų.

            Dar kartą - jūsų siūlomi nelogiški ribojimai tik dar labiau skatins žmones pažeisti taisykles.
            Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
              Kažkodėl nei Vokietijoje, nei Belgijoje, nei Prancūzijoje nemačiau, kad būtų tiesiami tiesūs nauji keliai su ištisinėmis per pusę kelio. Ten, jeigu jau yra ištisinė, tai ne be priežasties ir tikrai ne dėl to, kad ten kažkada vyko avarija (kuri gali įvykti dėl šimtų priežasčių, ne vien dėl to, kad ten nesaugi vieta lenkimui). Bet pas mus, žinoma, be geros idėjos suvedimo į absurdą niekaip.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
                Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje: https://www.google.lt/maps/@48.30104...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.29938...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30282...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30630...oASAFQAw%3D%3D
                Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
                  Reikia ir greičio apribojimą kaip Vokietijoj - 100

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje:
                    Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
                    Dvi ištisinės, šachas ir matas.

                    https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8

                    -

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      Dvi ištisinės, šachas ir matas.

                      https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8
                      Viskas pasiduodu

                      Dar klausimas kelių palyginimui, tik dabar atkreipiau dėmesį.... gal kas žino kaip ten su sankryžomis... įspėjamojo ženklo kad sankryža nėra, sankryžoje brūkšninis žymėjimas kaip ir nepasikeičia, -ženklai pagrindinis-šalutinis yra.... https://www.google.lt/maps/@48.04508...oASAFQAw%3D%3D tai gal ten ir lenkt leidžiama?

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        tai gal ten ir lenkt leidžiama?
                        ten net ant šventos žolės stovėti galima https://maps.app.goo.gl/baQJzb5CJJtUpV2EA

                        -

                        Comment

                        Working...
                        X