Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai žodžiu, vienintelis būdas padaryti kad eismas būtų saugus yra apriboti greitį 0 km/h Arba gal nesuvedinėkime visko į absurdą ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis. Tų priežasčių yra labai daug.
    Predator dar gerą priežastį prisiminė - pašalinių dalykų darymas sėdint už vairo. Kiek kartų teko apvažiuoti neprognozuotai važiuojantį, iš šono į šoną besimėtantį automobilį, kad paskui pamatyti kad pas vairuotoją vienoje rankoje ragelis.

    Comment


      Tai čia dar nieko. Mačiau, kaip vairuotojas centrinėje panelėje žiūri filmą, telefone kitoje pusėje kabo navigacija ir dar gurkšnoja kavą iš puodo.
      Kalbėjimas per telefoną prie ausies net moderniuose automobiluose šiaip jau stebina, nes visi jie turi laisvų rankų įrangą.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
        Dar papildomai iš interneto policijos klodų:
        būdamas apsvaigęs nuo alkoholio (avarijos metu jo kraujuje buvo 1,72 prom.) , nepasirinko saugaus greičio, nesilaikė saugaus atstumo iki priekyje važiavusio vilkiko „Daf FT 19“ su puspriekabe, kurį vairavo L. Z., ir , pastarajam mažinant važiavimo greitį, atsitrenkė į puspriekabės galą,
        vairavo transporto priemonę būdamas neblaivus (nustatytas 1,81 promilės neblaivumas), nepasirinko saugaus greičio, nesuvaldė transporto priemonės ir trenkėsi į pakelės medį,

        Būtų pasirinkę saugų greitį pagal promiles, viena priežastimi mažiau įvardytų? Koks girtam yra saugus greitis?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Tai čia dar nieko. Mačiau, kaip vairuotojas centrinėje panelėje žiūri filmą, telefone kitoje pusėje kabo navigacija ir dar gurkšnoja kavą iš puodo.
          Kalbėjimas per telefoną prie ausies net moderniuose automobiluose šiaip jau stebina, nes visi jie turi laisvų rankų įrangą.
          Primena Gruziją, kur esu matęs (ir, prieš savo valią, dalyvavęs) kaip mikriuko vairuotojas ramiai sau žiūrėjo ir komentavo filmą, sukdamas kalnų keliais, iš už posūkio vis išnyrant palaidoms karvėms. Įspūdingas reginys, tikrai.

          Lietuvoje filmų nesu matęs, bet telefono maigymas – masinis reiškinys. Automatiškai preziumuoju, kad žmogus į kelią nežiūri, kai keistai elgiasi kelyje. Praėjo tie laikai, kai įtardavai girtumą pirmiausia.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
            T ir pripažinkime akivaizdų dalyką - nesaugus greitis toli gražu nėra vienintelė priežastis, dėl ko galėjo atsitikti eismo įvykis.
            Ir atvirkščiai: bet kokiai avarijai galima pripaišyti "nepasirinko saugaus greičio". Nes jei vairuotojas būtų pasirinkęs saugų greitį, avarija nebūtų įvykusi. Filosofija tokia...

            O šiaip, jau senai minėjau, kad reikia grįžti į 1865, ir priimti raudonos vėliavos įstatymą.
            Attached Files
            Paskutinis taisė goolfietis; 2025.01.15, 21:07.

            Comment


              Kažkaip apgailėtina eilinį kartą skaityti, kaip apsilaižant „įmantraus“ sąmojo „pikantišku kandumu“, išvemiami runkeliški „siūlymai“ riboti greitį iki nulio ar remtis XIX a. viduryje panaikintais Anglijos teisės aktais. Pilnam jumoro komplektui trūksta tik užuominų į Lianzbergistaną, „RUSAI PUOLA!!!" ir „jej yra klymato atšylymas, taj kodiel šenden prisnygo, aa?!!"

              Comment


                Jei greitis mažiau 50 kmh, neveikia ultragarso švilpukai...

                Tai geriau 60 kmh važiuot nei 20 kmh...

                Comment


                  Parašė nnm Rodyti pranešimą
                  Kažkaip apgailėtina eilinį kartą skaityti, kaip apsilaižant „įmantraus“ sąmojo „pikantišku kandumu“, išvemiami runkeliški „siūlymai“ riboti greitį iki nulio ar remtis XIX a. viduryje panaikintais Anglijos teisės aktais. Pilnam jumoro komplektui trūksta tik užuominų į Lianzbergistaną, „RUSAI PUOLA!!!" ir „jej yra klymato atšylymas, taj kodiel šenden prisnygo, aa?!!"
                  Bet tai nekliudo kitaip manančius vadinti "automarozais", "buduliais", "kamikadzėmis"...

                  p.s. per visą gyvenimo dalį, kai galiu balsuoti, nesu balsavęs už kažką kitą nei TS-LKD. Taip kad apie lanzbergistaną ar rusų puolimą nereikia čia rašinėti...

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Jei greitis mažiau 50 kmh, neveikia ultragarso švilpukai...

                    Tai geriau 60 kmh važiuot nei 20 kmh...
                    Jie iš viso veikia?

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Jie iš viso veikia?
                      Tai aišku, kad ne (internete yra daug info, net su moksliniais tyrimais, kuriais nebuvo patvirtinta jokio efekto iš tų "švilpukų"). Bet ne tik dėl to reikia važiuoti greičiau nei 50 km/h. Specialistai iš Klaipėdos sako, kad važiuojant <50 km/h kemšasi katalizatoriai.

                      Comment


                        Švilpukas iš Norfos bent jau kelia girdimą triukšmą.
                        -

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Jie iš viso veikia?
                          Na čia turbūt kaip ir su šunimis... vienas nuo paleisto ultragarso skuodžia uodegą pabrukęs, kitas tiesiog sėdi ir žiūri arba visai nereaguoja. Nebent tas kurčias, bet maža tikimybė

                          Comment

                          Working...
                          X