Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visu greičiu

    Tiek metų ramybės, taikos.
    Greit bėga kasdieniškas laikas.
    Miesteliai ir kaimai – šilkuos.
    Žaliuos autobusuose maigos.

    Įrodei, ką moku, galiu.
    Dabar galim eiti lenktynių...
    Kiek trūksta dar mums „Žigulių“,
    Kiek trūksta dar mums užkandinių!

    Įdiržę veidai ir delnai.
    Ak, žinoma, laimė ne aruos...
    Ir auga už tvartų kalnai
    Stiklinės nuo „rašalo“ taros...

    Visur ir prie visko greiti,
    Tik lekiam įraudę, laimingi...
    Asfaltas. Vainikai rudi
    Prie kryžkelių, šlaitų ir vingių...

    Alfonsas Maldonis, 1975

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Atvira Klaipėda 2025.01.09
      Magistralinėse Klaipėdos gatvėse laukia ženklūs pokyčiai
      https://www.atviraklaipeda.lt/2025/01/09/magistralinese-gatvese-laukia-zenklus-pokyciai/
      Įrengus Liepų – Jaunystės – Arimų gatvėje šviesoforinę sankryžą jau būtų galima padidinti maksimalų leistiną automobilių greitį Liepų gatvės atkarpoje tarp Klaipėdos miesto ribos ir tilto per Dangę iki 70 km/h.
      <...>
      „Su džiaugsmu pritariame“, – vienbalsį sprendimą palydėjo Kastytis Macijauskas, Savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktorius ir pareiškė, jog mieste reikėtų daugiau tokių ruožų, nes „kemšasi katalizatoriai, nėra kur jų prapūsti“.
      Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija

      Comment


        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
        Ypač pamačius vidutinio greičio matavimą - tautiečių smegenys ir KET žinojimas iškart išsijungia ir visi važiuoja ne leistiniu greičiu, o 70, ir dar dažniausiai kokia 5 km/h mažiau.
        Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
        Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Nežinau kokioje alternatyvioje visatoje gyvenu aš, tačiau vidutinio matavimo ruožuose su važiuojančiais gerokai lėčiau nei limitas susiduriu max 1 kartą iš 10 važiavimų. Likusius 9 visa kolona juda 85-90km/h (arba kitu leistinu greičiu) ir poreikio lenkti nebūna.
          Daug didesnė problema kai vietinės kamikadzės pasibaigus matavimo ruožui pradeda savo lenkimus.
          Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.

          Comment


            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

            Nu pavyzdžiui kelias Marijampolė - Vilkaviškis, važiuojant nuo Marijampolės. Kiek ten bevažiuoju, tiek būtinai kažkas velkasi ant 65, nes nežino, kad ženklas galioja iki sankryžos. Bet konkrečiai tame kelyje tai problemų nesudaro, nes nėra tų su**stų ištisinių, kur Molėtų plente pripaišė ir gali normaliai aplenkti.
            Reguliariai pravažiuoju Marijampolė-Vilkaviškis. Sakyčiau problemų labiausiai sumažėjo kai sutvarkė Marijampolė - Kaunas ir dar labiau sumažėjo dabar sutvarkius Marijampolės aplinkelį. Kam draskytis ir lakstyt jei po kokių 10min spausi 150km/h ir niekas netrukdys? Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Reguliariai pravažiuoju Marijampolė-Vilkaviškis. Sakyčiau problemų labiausiai sumažėjo kai sutvarkė Marijampolė - Kaunas ir dar labiau sumažėjo dabar sutvarkius Marijampolės aplinkelį. Kam draskytis ir lakstyt jei po kokių 10min spausi 150km/h ir niekas netrukdys? Arba ką tik atskridai ir šiaip ar taip tuoj būsi vietoj. Utena-Molėtai tuo tarpu neretai būna kelionės vidury kai dar likę n+k važiuot.
              Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.

              Comment


                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                Čia gi kalba ne apie lakstymą (aš pats nelakstau), čia buvo tik pirmas šovęs į galvą pavyzdys, kur pastoviai kažkas važiuoja ant 70, pravažiavus sankryžą. Suprantama, ne pats durniausias ruožas ir ne pats ilgiausias, bet tokių Lietuvoje pilna (nežinau kur reikia važinėti, kad to nematyti). Ir tai savaime nebūtų problema, jei ne tos kilometrus besitesiančios ištisinės juostos lygiame kelyje, kaip Molėtų plente padaryta, kur tu esi priverstas arba be priežasties vilktis iš paskos, arba pažeidinėti taisykles.
                Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
                  Jo, davai sukurkime visiems problemų lygioje vietoje. Pradžioje pripaišome ištisinių kur reikia ir kur nereikia, o tada vietoje to kad jas peržiūrėti (ir pagaliau sudėti ribojimus logiškai), išleiskime dešimtis tūkstančių kamerom, kad tą encofcinti. Nes viskas kas važiuoja daugiau nei 30 km/h yra nesaugu, o visi kas su tuo nesutinka yra automarozai.
                  Žinau visą tą, galite nesikartoti. Ne pirmą dieną forume.
                  Paskutinis taisė Maalinauskas; Vakar, 19:35.

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                    Taisyklių pažeidinėjimas = mirtis tau ir niekuo dėtiems aplinkiniams. Būtina pastatyti kuo daugiau vidutinio greičio matuoklių ir kamerų, kurios fiksuotų per ištisinę lenkiančius kamikadzes.
                    Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Matuokliai nepadeda jei lenkia 70km/h koloną.
                      Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Tada reikia kamerų, kurios fiksuotų pažeidėjus, išvažiuojančius į priešingą juostą ir automatiškai siunčiančius baudas.
                        Gal pigiau 2+1 nei padengt viską kamerom.

                        Comment


                          Vėl ir vėl ištisinių juostų perdaug/jos veltui etc. Gal galite ne palaidomis nuotraukomis, bet ant projekto brėžinių ar bent ant satelitinės nuotraukos nubrėžt šiuos savo teiginius. Dar jei argumentuotumet teisinėm/rekomendacinėm nuorodom kodėl ten jų nereikia, senai nebūtų jokių prisikabinėjimų prie jūsų tekstų. Tiek postų ir tiek praleistų galimybių įrodyt savo tiesą..

                          Comment


                            Neseku įdėmiai šios diskusijos, bet kažkas lyg rašė, kad ištisinės, be kita ko, paliktos ten, kur anksčiau buvo eismo įvykiai. Jei čia rimtai, tai ką aš žinau...Tai juk pertvarkė kelią kapitaliai, tai kodėl daryti išvadą, kad ir pertvarkius ten pavojinga ir reikia ištisinės? Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.

                            Comment


                              Kameros keliuose su numerių atpažinimu kėsinasi asmens privatumą. Nereikia jų daugiau.

                              Yra tik du sprendimai - nežymėta nuolatinė policija (labai efektinga Balstogės fūrų kelyje nuo Augustavo) ir kito vairuotojo registratoriumi fiksuotas pažeidimas su siuntimu policijai.

                              Comment


                                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                Primena policijos požiūrį, kad absoliuti dauguma eismo įvykių yra dėl greičio viršijimo, tingint gilints į tikrąsias priežastis.
                                Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Paporinkit plačiau apie "tikrąsias priežastis". Juoda katė? Balti arkliai?
                                  Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                    Mažai priežasčių gali būti? Here some: slidi kelio danga, iššokęs žvėris, netvarkingas automobilis, girtas už vairo, nelegalios lenktynės, grįžęs čikenfaktorius, norintis pasirodyti. Maža dėl ko gali įvykti eismo įvykis.
                                    Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės.
                                      Labai vienpusis požiūris, viską perdėm supaprastinantis. Žvėris pavyzdžiui, neaptvertame kelyje gali iššokti bet kada (net važiuojant 50 km/h), ar tai reiškia kad norint kad greitis būtų saugus reikia visuose neaptvertuose keliuose važiuoti tik 50 km/h, o gal dar lėčiau? IMHO ar saugu ar ne priklauso nuo pavojingos situacijos prognozavimo. Jeigu nėra kažkokių pavojaus požymių (kaip pvz, važiuojant šalikelėje matai kokią stirną, kuri po vieną retai vaikšto), saugus yra leistinas greitis. Nes kitaip galima nusiristi į absurdą ir pareikšti kad saugu yra iš viso tik stovėti vietoje, nes nebūtų judėjimo - nebūtų eismo įvykio. Bet judėti daugumai žmonių tiesiog būtina.

                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
                                      Lenkė koloną per ištisinę, nesužiūrėjo kad priekyje sankryža su salele (arba priešpriešoje kita kolona) - rėžėsi. Tikrai ne greitis yra pagrindinė priežastis, nes net jei būtų tą manevrą daręs leistinu greičiu, vis tiek greičiausiai būtų įsivožęs.
                                      Paskutinis taisė Maalinauskas; Šiandien, 08:42.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Jei būna nustatytas neblaivumas, tai tokia priežastis ir nurodoma. Visi kiti tamstos įvardinti faktoriai yra saugaus greičio nepasirinko pasekmės. Lenktynes įvardinti, kaip nesusijusias su greičiu - ką rūkom?
                                        "nepasirinko saugaus greičio ir atsitrenkė į priekyje ta pačia kryptimi važiuojantį automobilį „Opel Mokka“.... tokiam įvykiui užtenka ir 1km/h skirtumo, jei nesiimsi kitų veiksmų.... bet policijos suvestinėse, niekada nebus parašyta, kad gal užsnūdo, reguliavo radiją ar navigaciją, naršė telefone, dairėsi pro šoninį langą, nesilaikė saugaus atstumo ir t.t. Nes vairuotojas dažniausiai to ir neprisipažįsta. Tai kas tokiu atveju yra priežastis? Ar yra saugus greitis naršyti telefone?
                                        Tik nesinervuok ir nebeapsiverk... nes vėl temą užrakins

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                          Labai vienpusis požiūris, viską perdėm supaprastinantis. Žvėris pavyzdžiui, neaptvertame kelyje gali iššokti bet kada (net važiuojant 50 km/h), ar tai reiškia kad norint kad greitis būtų saugus reikia visuose neaptvertuose keliuose važiuoti tik 50 km/h, o gal dar lėčiau?
                                          Jei greitis bus 5 km/h, tai retas žvėris atsitrenks. Arba pasekmės bus labai neskaudžios.
                                          Nors, pvz. pažįstamo auomobilį elnias aplamdė stovintį

                                          O šiaip tai panašiais orais kaip vakar iš viso bet koks greitis skirtingas nuo 0 km/h bus nesaugus su nedygliuotomis padangomis nebarstytuose keliuose .
                                          Klausimas, o kaip pati policija važiuoja?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X