Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
    Lenkimo pavojinguose ruožuose nepateisinu, tačiau suprantu tuos mikrobus, nes didžioji dauguma faunos sektoriniuose ruožuose važiuoja -10 ... -15 nuo leistino (dėl daugiau rodančių gamyklinių spidometrų ir apsidraudimo), o mikrobai nori važiuoti +9 pagal GPS. Ir kažkaip nesimato pakelėse pridaužytų tų mikrobų.



    -

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nes visada yra gaidžių, kurie pavojingai lenkia. Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
      nes baudžiama tik kai viršiji 13+, dar pridėkim kad kaikurie nežino savo GPS greičio todėl įsivaizduoja kad važiiuoja leidžiamu greičiu bet iš tikro važiuoja lėčiau ir gaunasi didelis greičių skirtumas...

      Comment


        Lenkia mikrobai net ir tuomet, kai važiuoja šiek tiek daugiau nei leistinas greitis, bet neviršijant tų 10 km/h, už kuriuos nebaudžiama. Bausti turi, kai viršijama virš 10 km/h. Kas čia per tolerancija 13 km/h?

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Lenkia mikrobai net ir tuomet, kai važiuoja šiek tiek daugiau nei leistinas greitis, bet neviršijant tų 10 km/h, už kuriuos nebaudžiama. Bausti turi, kai viršijama virš 10 km/h. Kas čia per tolerancija 13 km/h?
          Turbūt 10 dėl nuolaidžiavimo + 3 galima matuoklio paklaida. Tačiau reikia įvertinti kad matuoklis iš tiesų gali turėti paklaidą, ir yra teorinė rizika kad važiuojant +13 išmatuos +16.
          -

          Comment


            Paklaida 3 km/h yra per didelė. Čia turėtų būti rimtas klausimas tiems, kas perką tokį šlamštą ir leidžia naudoti tokius abejotinos kokybės aparatus... Tuo labiau sektoriniams greičio matavimams, kur praktiškai vyksta fotografavimas ir greičio skaičiavimas tarp dviejų nuotraukų... Laiko sinchronizacija ir fiksacija atliekama labai tiksliai, fokusavimas irgi žinomose kelio ruožo ribose atliekamas. Tarkime, 10 km ruože 3 sekundės duoda maždaug 1 km/h pokytį judant 90 km/h greičiu... Tai taip išeina, kad tie sektoriniai matuokliai yra visiškas šlamštas, jei leidžiamas 3 km/h paklaida...

            Kita kalba apie paprastus radarus.
            Paskutinis taisė Al1; 2024.12.08, 20:35.

            Comment


              Įranga turi gerokai mažesnę paklaidą. Tačiau visiems įrenginiams taikoma vienoda 3kmh paklaida vairuotojo naudai.

              Comment


                Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
                  Liberalizmas yra iš to, kad Lietuvoje Aukštadvario vingių ir kalnų kelias yra 90 km/h ir tiesusis Vilnius-Utena yra 90 km/h.
                  Bijo, oi bijo, kelio savininkas padidinti greičio. Geras pavyzdys - Kuršėnai-Šiauliai. 4 juostos ir 90 kmh.

                  Atitinkamai kontroliuojantys pradeda taikyti toleranciją.

                  Arba - A1 kovo 15 d. prie +15'c šviečiant saulei yra 110 km/h.
                  Austrijoje tokios pat sunkios sąlygos, sniegas (dėl kalnų) ir niekas nemažina greičio žiemos metu "laikinai". Tą gerai įrodo ir GPS, Waze, kurie nesupranta kaip atvaizuoti mūsų A1.

                  Comment


                    Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
                    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 19:25.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
                      Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.

                      Comment


                        Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                        Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.
                        Reikia papildomų kintamų ženkliukų su 805 lentele

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
                          Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.

                          Comment


                            Kitais metų laikais ne taip pavojinga.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.
                              Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.
                                Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.
                                  Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.
                                    Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.
                                      pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
                                        Ar vasarą po akvaplanavimo ant 130km/h verstis kaip ir legalu?

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
                                          Ir su laisvai 90 apsiverčia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X