Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
-
- 2 patinka
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes visada yra gaidžių, kurie pavojingai lenkia. Ypač pavojingi krovininiai mikrobai, ypač su visokiais "statybininkais", taip pat ir visokių Omniva, Itella ir kitokių siuntų kompanijų, kurios skaičiuoja minutes ir lenkia ruožuose po sektorinėmis kameromis tuos, kurie važiuoja, laikydamiesi greičio. Klausimas, kodėl jų nebaudžia? O gal yra kokie slapti susitarimai, kad kai kurių firmų nebausti?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkia mikrobai net ir tuomet, kai važiuoja šiek tiek daugiau nei leistinas greitis, bet neviršijant tų 10 km/h, už kuriuos nebaudžiama. Bausti turi, kai viršijama virš 10 km/h. Kas čia per tolerancija 13 km/h?
-
- 1 patinka
Comment
-
Paklaida 3 km/h yra per didelė. Čia turėtų būti rimtas klausimas tiems, kas perką tokį šlamštą ir leidžia naudoti tokius abejotinos kokybės aparatus... Tuo labiau sektoriniams greičio matavimams, kur praktiškai vyksta fotografavimas ir greičio skaičiavimas tarp dviejų nuotraukų... Laiko sinchronizacija ir fiksacija atliekama labai tiksliai, fokusavimas irgi žinomose kelio ruožo ribose atliekamas. Tarkime, 10 km ruože 3 sekundės duoda maždaug 1 km/h pokytį judant 90 km/h greičiu... Tai taip išeina, kad tie sektoriniai matuokliai yra visiškas šlamštas, jei leidžiamas 3 km/h paklaida...
Kita kalba apie paprastus radarus.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.08, 20:35.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas per liberalizmas? Ir taip iki 10 km/h viršijimas nebaudžiamas. O visi didesni - pats kaltas, jei viršiji...
Bijo, oi bijo, kelio savininkas padidinti greičio. Geras pavyzdys - Kuršėnai-Šiauliai. 4 juostos ir 90 kmh.
Atitinkamai kontroliuojantys pradeda taikyti toleranciją.
Arba - A1 kovo 15 d. prie +15'c šviečiant saulei yra 110 km/h.
Austrijoje tokios pat sunkios sąlygos, sniegas (dėl kalnų) ir niekas nemažina greičio žiemos metu "laikinai". Tą gerai įrodo ir GPS, Waze, kurie nesupranta kaip atvaizuoti mūsų A1.
Comment
-
Dėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 19:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Nelabai ir įmanoma tų kintamų ženklų įveiklinti, nes jie galioja tik iki artimiausios sankryžos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl žiemos aš nesutinku. 130 km/h kai kuriomis dienomis įmanomas, bet daugiau dienų yra prasto oro ir kelių gaidžiai nesirinks saugaus greičio, o spaus maksimumą ir dar viršys kokiais 20 km/h. Kitas dalykas, kad tarp Vilniaus ir Kauno pristatė tų kintamų kelio ženklų ir jie normaliai neįdarbinti... Galbūt žiemos metu dieną ir geram orui esant galima būtų leisti ir didesnį greitį... Bet tokių ženklų nėra tarp Kauno ir Klaipėdos ar tarp Vilniaus ir Panevėžio (neskaitant ten kelių ties sankryžomis).
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat prastas oras gali būti ir kitais metų laikais.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ar kitais metų laikais gali būti plikledis + pūga su 50m matomumu? Praėjusią žiemą tokiomis sąlygomis teko važiuoti du kartus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prieš/po 110 terminą - tikrai taip. Ir vasarą liūtis ne ką mažiau pavojinga. Arba ankstyvo rudens rūkai. Ir visom šitom sąlygom nėra esminio skirtumo tarp 110 ir 130. Saugus greitis neretai būna kokie 50-70.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nesutinku, tiek liuties tiek rūko metu yra daug mažesnis ratų nesukibimo su paviršiumi pavojus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nedaug iš to sukibimo jei matomumas nulinis. Bet kokiu atveju, 130 ar 110 tose sąlygose nieko nepakeis.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
pakeis kad nuslydus į skiriamaj zona apsiversi arba ne.
- 2 patinka
Comment
Comment