Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nes praleisti turi ne važiuojantys tiesiai, o keičiantys važiavimo kryptį.
    Na, jeigu tau dega raudona, tai tu turi praleisti visus. Jeigu man dega žalia rodyklė į kairę, o kažkas iš priekio važiuoja per raudoną ir į mane atsitrenkia, tai negi aš būsiu kaltas dėl avarijos, o per raudoną pravažiavęs vairuotojas tik sumokės baudą už važiavimą per raudoną?

    Comment


      Kažkurią dieną praeitą savaitę, važiavau namo. Tamsu, beveik tipinis kamštis A5 nuo Akademijos iki nusukimo į Raudondvario pl. Važiavau link IX forto. Važiuoju antra juosta, nes kamštis ten pastoviai formuojasi dėl gudručių, kurie bando įlysti į nusukimą iš pirmos juostos, aplenkdami tuos, kurie stovi ir laukia per visą Meškinio tiltą.
      Jau visiškai ties nusukimu į Raudondvario plentą, susilyginu su policijos mašina (aš antroj juostoj, policija pirmoj). Prieš policiją toks gudrutis, kirsdamas ištisinę, bando įlysti iš pirmos juostos į nusukimą. Policija pristabdė, palaukė kol gudrutis įlys, ir nuvažiavo toliau į kalną. Beje nuvažiavo paskui kitą mašiną, kuri susidegusi ir trumpąsias, ir priešrūkines (priekines ir galines).
      Ką darė policija - nieko. 0.

      O paskui stebimės, kad lietuviai vairuoja kaip laukiniai...

      Beje toje vietoje gana dažnai būna avarijos - būtent dėl tokių gudručių, kurie aplenkdami kamštį, bando iš pirmos juostos įlysti į nusukimą. (ta pati situacija ir leidžiantis žemyn, link Meškinio tilto). Pravažiuoju tą vietą kasdien jau 14 metų - dar niekada nemačiau ten patruliuojančios policijos.
      Mano blogas

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

        Taip, kaltas ir važiavęs per raudoną asmuo, bet jis sumokės baudą tik už važiavimą per raudoną, o ne dėl avarijos sukėlimo. Jei jis neviršijo greičio, tai kaltu bus pripažintas tiesiai važiavusio automobilio nepraleidęs vairuotojas. Tokių bylų jau būta daugybės ir kartais net ženkliai greitį viršiję vairuotojai būdavo pripažįstami nekaltais dėl sukeltos avarijos. Nes praleisti turi ne važiuojantys tiesiai, o keičiantys važiavimo kryptį.
        Tai pala nori pasakyt, kad jei norėsiu pasikeist mašiną, tai tereik sustot prie raudonos ir kai sukantysis pradės užbaigimo manevrą spaudžiu tapkę per akseleratoriaus pedalą ir aš teisus prieš jį? wow... tai papasakok, kaip legaliai tada pasukt? išlipt ir nueit paklaust ar nespausi per raudoną? pagal vienus turi tarp geltonų linijų užstrigt, pagal kitus sankryžoj likt amžinai stovėt...

        Comment


          Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

          Na, jeigu tau dega raudona, tai tu turi praleisti visus. Jeigu man dega žalia rodyklė į kairę, o kažkas iš priekio važiuoja per raudoną ir į mane atsitrenkia, tai negi aš būsiu kaltas dėl avarijos, o per raudoną pravažiavęs vairuotojas tik sumokės baudą už važiavimą per raudoną?
          dziugas99, jei pačiam dega žalia rodyklė į kairę, tai tikrai neliksite kaltas. Bet čia, man atrodo, ne tas atvejis, nes žalios rodyklės nebuvo, todėl sukantys į kairę turi praleisti visus, važiuojančius tiesiai.

          PredatorGTR, su durniais nesiginčiju, sukite kaip išmanote.

          Comment


            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
            PredatorGTR, su durniais nesiginčiju, sukite kaip išmanote.
            O gaila, nes jei bandytum ginčytis - suprastum savo pozicijos nelogiškumą.

            Comment


              Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

              Jeigu man dega žalia rodyklė į kairę, o kažkas iš priekio važiuoja per raudoną ir į mane atsitrenkia, tai negi aš būsiu kaltas dėl avarijos <...>?
              Rodyklė reiškia apsaugotą posūkį, todėl nereikia galvoti apie pareigą praleisti (nebent šalutiniu važiuoji, kai pagrindiniame irgi turi rodykles apsisukant). Nagrinėjamoje sankryžoje blynas. Paaiškino teismų praktiką, tad dėl avarijos-remonto arba abu liksit kalti, arba pats sukantysis.

              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Tai pala nori pasakyt, kad jei norėsiu pasikeist mašiną, tai tereik sustot prie raudonos ir kai sukantysis pradės užbaigimo manevrą spaudžiu tapkę per akseleratoriaus pedalą ir aš teisus prieš jį?
              1) Pagal KET turi leisti pabaigti kitam pradėtą manevrą, todėl ir baudą gautum ir nuostolius "žaliam" atlygintum;
              2) pradėjus važiuoti po sustojimo prie raudonos ir pvz. apklausos metu ištardžius, kad tai darei tyčia – baudžiamasis kodeksas įsijungtų dėl pasikėsinimo / turto naikinimo visuomenei pavojingu būdu / sukčiavimo ir pan.
              Paskutinis taisė dondc; Šiandien, 09:43.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Rodyklė reiškia apsaugotą posūkį, todėl nereikia galvoti apie pareigą praleisti (nebent šalutiniu važiuoji, kai pagrindiniame irgi turi rodykles apsisukant). Nagrinėjamoje sankryžoje blynas. Paaiškino teismų praktiką, tad dėl avarijos-remonto arba abu liksit kalti, arba pats sukantysis.



                1) Pagal KET turi leisti pabaigti kitam pradėtą manevrą, todėl ir baudą gautum ir nuostolius "žaliam" atlygintum;
                2) pradėjus važiuoti po sustojimo prie raudonos ir pvz. apklausos metu ištardžius, kad tai darei tyčia – baudžiamasis kodeksas įsijungtų dėl pasikėsinimo / turto naikinimo visuomenei pavojingu būdu / sukčiavimo ir pan.
                Nuo kada įvažiavimas į sankryžos plotą, užsidegus raudonam signalui yra laikomas pradėtu manevru?

                Yra punktas apie geltoną, bet tikrai ne raudoną:
                Taigi esant geltonam šviesoforo signalui draudžiama įvažiuoti į sankryžą, išskyrus atvejus kai vairuotojas yra labai arti šviesoforo ir sustoti prieš sankryžą galėtų tik staigiai stabdydamas, tuomet jam leidžiama važiuoti toliau (KET 166 p.).

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Nuo kada įvažiavimas į sankryžos plotą, užsidegus raudonam signalui yra laikomas pradėtu manevru?

                  Yra punktas apie geltoną, bet tikrai ne raudoną:
                  Taigi esant geltonam šviesoforo signalui draudžiama įvažiuoti į sankryžą, išskyrus atvejus kai vairuotojas yra labai arti šviesoforo ir sustoti prieš sankryžą galėtų tik staigiai stabdydamas, tuomet jam leidžiama važiuoti toliau (KET 166 p.).
                  Nuo kada draudžiama įvažiuoti į sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui? Jūsų nurodytas KET punktas to nesako.

                  O dėl kaltumo, tai bet kuriuo atveju kaltas sukantis į kairę vairuotojas. Jis suka į kairę ir turi praleisti visas tiesiai važiuojančias transporto priemones. Jis nežino ir jam neturi būti svarbu koks signalas dega kitiems eismo dalyviams. O dėl važiuojančio per raudoną kaltės dalies jau tik teismas gali nuspręsti, manau.

                  Comment


                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                    Taip, kaltas ir važiavęs per raudoną asmuo, bet jis sumokės baudą tik už važiavimą per raudoną, o ne dėl avarijos sukėlimo.
                    Yra krūvą teismų srendimų, kur sukantys į kairę išteisinti, nes tie, kuriuos nukalė, viršijo greitį, nesilaikė saugių atstumų ir pan. Teismas žiūri bendrą vaizdą, o ne iškarpą tik pačio smūgio. Jeigu nebūtų viršytas greitis ir dar tuo labiau per raudoną, tai akivaizdu nebūtų ir avarijos. Pirmenybė galioja, kai važiuoja pagal KET ir dega žalias, o ne raudonas.

                    Antradienį vakare Alytaus apylinkės teismo Varėnos rūmai moterį išteisino. Teismas taip pat priėmė atskirąją nutartį ir įpareigojo tyrėjus atnaujinti tyrimą, kurio metu būtų įvertinti visureigio „Audi Q7“ vairuotojo veiksmus. 2014-ųjų lapkričio 1 dieną tragiška avarija įvyko kelyje Valkininkai-Daugai-Alytus. J.Jankauskienės vairuojamas „Toyota Avensis“ suko į kairę, kai į jį rėžėsi ta pačia kryptimi nuo Vilniaus važiavęs „Audi Q7“ visureigis.

                    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...isino-17348772
                    Teismų praktika tokia, kad jei viršyji greitį, tai gali gauti baudą, net jei važiuoji per žalią, o į ką atsitrenki per raudoną, o čia viršytas greitis + raudona, tai spėkit iš naujo, kas kaltininkas.
                    Degant žaliam šviesoforo signalui per sankryžą važiavęs ir joje draudžiamu metu atsidūrusį sportininką mirtinai sužalojęs lengvojo automobilio vairuotojas yra kaltas dėl tragiškai pasibaigusio eismo įvykio.

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith...forui-93001277
                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                    Jis nežino ir jam neturi būti svarbu koks signalas dega kitiems eismo dalyviams.
                    Užtat žino policija/teismas. O tam, kuris atlekia per raudoną svarbu, kas dega kitiems, ar ne? Jam pagrindinis kelias galioja, kai dega žalia, o kai raudona, visus turi praleisti, ar jie yra sukantys į kairę, ar skersai važiuojantys per žalią jam neturi būti svarbu, nes važiuojant per raudoną neturi pirmynybės prieš nieką. Beje, dar vienas niuansas, kad ne tik įlėkė per raudoną ir viršydamas greitį, bet ir juostas keitė viduryje sankryžos, nes jei būtų važiavęs ta pačia irgi nebūtų atsitrenkęs.
                    Paskutinis taisė Lettered; Šiandien, 11:11.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Nuo kada draudžiama įvažiuoti į sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui? Jūsų nurodytas KET punktas to nesako.
                      Nuo tada kai įsigaliojo KET taisyklės:
                      73.7. geltonas signalas draudžia eismą (išskyrus Taisyklių 29 ir 166 punktuose nurodytus atvejus) ir informuoja, kad šviesoforo signalai pasikeis;

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Nuo kada įvažiavimas į sankryžos plotą, užsidegus raudonam signalui yra laikomas pradėtu manevru?

                        Yra punktas apie geltoną, bet tikrai ne raudoną:
                        Taigi esant geltonam šviesoforo signalui draudžiama įvažiuoti į sankryžą, išskyrus atvejus kai vairuotojas yra labai arti šviesoforo ir sustoti prieš sankryžą galėtų tik staigiai stabdydamas, tuomet jam leidžiama važiuoti toliau (KET 166 p.).
                        Tsakant, "pzda", nesitikėjau, kad su tavim teks kada nors sutikti, bet vat.
                        Iš principo nesuprantu diskusijos, kur žmonės aiškina, kad kažkas turėjo praleisti automobilį, kuris į sankryžą įvažiavo degant raudonam signalui. Apie kokius manevrus kalba? Tip-top diletantų (tikrąja to žodžio prasme) diskusijos.

                        Comment


                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                          Tsakant, "pzda", nesitikėjau, kad su tavim teks kada nors sutikti, bet vat.
                          Iš principo nesuprantu diskusijos, kur žmonės aiškina, kad kažkas turėjo praleisti automobilį, kuris į sankryžą įvažiavo degant raudonam signalui. Apie kokius manevrus kalba? Tip-top diletantų (tikrąja to žodžio prasme) diskusijos.
                          Kažkaip irgi įšokote į diskusijas, neįsigilinę, kas apie ką.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                            Tsakant, "pzda", nesitikėjau, kad su tavim teks kada nors sutikti, bet vat.
                            Iš principo nesuprantu diskusijos, kur žmonės aiškina, kad kažkas turėjo praleisti automobilį, kuris į sankryžą įvažiavo degant raudonam signalui. Apie kokius manevrus kalba? Tip-top diletantų (tikrąja to žodžio prasme) diskusijos.
                            Tiesiog kai kurie žmonės turi ribotą siaurą mąstymą arba jei tesininkai, tai teisę išmokę sovietiniais laikais, tai viską reikėdavo daryti pagal teisinius punktus, bet ne galintis, apie ką tie punktai. Čia panašiai kaip Masiulio byloje, žemos instancijos teismas išteisino, nes formaliai korupcijos nėra, Masiulis nepadarė kaip tarnautojas jokios paslaugos Kurlianskui, bet kai byla nuėjo į aukštesnį teismą, kur dirba kompetentingesni teisėjai ir plačiau pažiūrėjo į bylą, bendrą paveikslą, tai ir sprendimas atitinkamas buvo.
                            Flickr

                            Comment

                            Working...
                            X