Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.

    Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
      Atmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.

      Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.
      Tai vistik paskutiniais metrais įjungei "sveiką protą" ir važiavai nesilaikydamas KET? O "paskutiniai metrai" tai čia kiek?
      Attached Files
      Mano blogas

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Tai vistik paskutiniais metrais įjungei "sveiką protą" ir važiavai nesilaikydamas KET? O "paskutiniai metrai" tai čia kiek?
        Na kadangi dar spaudos puslapiuose nesimatė straipsnio "įkalintas tarp geltonų linijų", išvada - kirto linijas pažeisdamas KET. Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui. Pasimelskime už suklydusį.

        Comment


          Apie kultūrą noriu padiskutuot, tai perkeliu iš A14 temos.
          Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
          Didžioji dalis vairuotojų dar pripratę stovėt kelkrašty su avariniu ir galvot, kad niekam netruko. Nors priežasties apart nusimyžimo nėra
          Galit mane suvartyti, bet tas noras belekur stot tai tikrai nervuoja. Kvepia kažkokiu grynu maroziškumu. Geriau į kokį šoninį keliuką geriau nusukt ir ten susižiūrėt. Lietuvoje netgi per daug tų nusukimų į keliukus, tikrai galima išsirinkti tokį kuris mažiausiai trukdytų, ypač trumpesniam sustojimui.

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Na kadangi dar spaudos puslapiuose nesimatė straipsnio "įkalintas tarp geltonų linijų", išvada - kirto linijas pažeisdamas KET. Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui. Pasimelskime už suklydusį.
            Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą
              Seniai sakiau, kad baudos apmokėjimas turėtų būti žiauriai nepatogus, t.y. tu turėtum važiuoti į kitą Lietuvos galą sumokėti baudą kaip pavyzdys, arba atlikti 600 klausimų testą, iš kurių 595 atsakyti teisingi turėtų būti.
              Šiaip jau didesnė problema yra baudų iš vis nemokantys, vairuotojo pažymėjimo, turto ir darbo neturintys nuolatiniai pažeidėjai, kurie ant tų nepatogumų nusišvilpt.
              Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
              Attached Files
              Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
              Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.11.12, 16:55.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Jei stovint galima naudoti telefonu ir kompiuteriu, tai jokio laiko nuostolio.
                Jei ir negalima būtų. 80-160 EUR bauda 31-40kmh viršijus.
                Tai tik idiotas (nekalbu apie veluojančius į lėktuvą, ar vestuves, ar egzaminą ir pan) nesirinktų valandos kai vidutiniška alga valandos Lietuvoje nesiekia 10 eurų.
                ​​​​​​

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas
                  O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.

                  Comment


                    Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

                    Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
                    Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
                    Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

                    Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

                    P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
                      Vienas pažįstamas pasinaikino "teistumą" už ištisinės kirtimą lenkiant traktorių, tuo pagrindu kad žymėjimas neatititiko teisės aktų. Nors realiai pačio pažeidimo tai niekaip neįtakojo - taip pat būtų kirsta ir "legali" ištisinė linija.
                      -

                      Comment


                        ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                          Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

                          Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
                          Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
                          Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

                          Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

                          P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
                          Kai pagalvoji, kiek "galimai" atsilupusių rašo šiame forume, nenuostabu, kad forumas virsta ambicijų, patyčių, įžeidinėjimų sąvartynu.
                          Kadangi vis dar čia komentuojame, (neužsiėmę eismo įvykio deklaracijomis, negulime ligoninėse, nesėdime už grotų ar nesiilsime kapuose) tai turbūt apie kažkokius kitokius atsilupusius mąstei?

                          Visų oponuojančių vardu atsiprašau tamstos, kad išdrįsome paklausti kaip įveikėte šią atkarpą. Supratom, valstybinė paslaptis. Kitą kart pasistengsim, kad atsakymas pats iki mūsų "daeitų", jei kelias bus netolimas

                          Kai jau prieš metus sakiau, kad prie KET "važiuojant reik įjungt ir sveiką protą" paties iškart užlipinta etiketė buvo - automarozas. Labai rimtas argumentas tam buvo ane? O dabar staiga ir pats sveiku protu bandai argumentuoti? Tai kodėl ir toliau kiekviename savo įraše oponuojantiems bandai lipinti menkinančias etiketes, lyg prie paties neliptų?
                          Apsidairyk, kur čia matai įsižeidusius?
                          Tiesiog nepagarbiai bendraujant, pagarbos neužsitarnausi. Na kokiu žodžiu sekantis įrašas prasidės? Įsižeidę gaideliai?

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.
                            Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
                              Nežinau niuansų, bet ne dėlto kad linija nusitrynusi būtų.
                              Galimai toks punktas galėjo būti pažeistas, nupaišius 30,1 m. ilgio ištisinę liniją, be jokio pagrindo viršijus 30 m ribą:

                              71. Persirikiavimo ribojimas taikomas tarp tų eismo juostų, kurios neturi nė vienos bendros krypties (išskyrus pagrįstus atvejus), taip pat prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tuo tikslu prieš pat sankryžą ženklinama siaura ištisinė linija 1.1, ne ilgesnė kaip 30 m. Pagrįstais atvejais (pvz., sankryža yra nepakankamo matomumo zonoje) persirikiavimo ribojimas gali būti taikomas ir ilgesnėje atkarpoje.
                              P.S. arba neužpiešta buvo artėjimo linija 1.6., arba jos ilgis buvo 3,9 m.

                              72. Prieš persirikiavimo ribojimą ženklinama artėjimo linija 1.6. Ne gyvenvietėje ženklinama ne trumpesnė kaip 8 m ilgio, gyvenvietėje – ne trumpesnė kaip 4 m ilgio (ne mažiau kaip vienas brūkšnys ir tarpas) artėjimo linija 1.6.
                              Paskutinis taisė gerietis; 2024.11.13, 19:08.
                              -

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
                                Nesuvokiu, teisės iš Madagaskaro atsiųstos, dar įlaminuotos

                                Gerai tada be išvedžiojimų aprašau kelio situaciją ir laukiu išdėstymo pagal KET punktus kaip jis turi būti įveikiamas:
                                Kelias po dvi juostas pirmyn atgal, ruošiamas remonto darbams - privažiuoji: matai ženklus "Kelio darbai, tarkim jau ir greičio ribojimas" Daugiau jokių vertikalių ženklų nėra. Staiga toliau kelyje pamatai šviežiai pripieštų geltonų linijų (būsimam juostų susiaurėjimui). Vėl nei papildomų kelio darbų gairelių, nei krypties, juostos keitimo ženklų nėra. Už kilometro geltonos linijos baigiasi žalioje vejoje. Primenu, ten irgi jokių vertikalių ženklų nėra.
                                Kur ir kokiais taisyklių punktais vadovausitės?
                                Gal taip visiems bus aiškiau.... tik nesakykit, kad vėl tokios situacijos mūsų keliuose nėra.

                                Comment


                                  Tik juokingiausia ir keisčiausia, kad net apsigynus ir nutraukus administracinę teiseną, t. y. tampant nekaltu – išsiėmus pažymą iš kokio Ryšių ir informatikos departamento už praėjusį laikotarpį apie administracinius pažeidimus, bus nurodyta, kad buvai kaltinamas (nors ir nurodyta, kad teisena nutraukta, o bauda nepaskirta).
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
                                    Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
                                    Attached Files
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
                                      Nereikėjo nuplėšti juodos plėvelės, liktų skiriamasis barjeras ir mersas sveiki.
                                      -

                                      Comment


                                        Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Dar iš Panerių gatvės. Kas galėjo pagalvot, kad turint gatvę su lygiu eksvaldu ir 6 metrų pločio juostomis ja visi skraidys?

                                          tai kas čia acitiko? praskrido kažkoks veikėjas per raudoną šviesą ir tiek, kuo čia dėtas asfaltas? toks veikėjas pralėktų ir lėkdamas 1,5 m pločio žvyrkeliu, melejonas vairuotojų važiuoja laikydamiesi taisyklių ir nori važiuoti normaliom gatvėm ir bandymai sunkinti eismo sąlygas tik prives prie daugiau nesąmoningų veiksmų
                                          tiesa nežinia dar kuo baigsis tas entuziastų už greičio mažinimą miestuose iki 30 km/h judėjimas, tai gal pakeis patį miesto veidą, nes kiek laiko užims kelionė į darbą judant 30 km/h? matyt visi reikalaus geresnio ir greitesnio VT, nes automobilis bus tik dekoracija
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X