Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Turime nemažai tokios "kultūros" gerbėjų ir pas mus forume:

    Kelių gaidelio manevrai gatvėse 230 km/val. greičiu šiurpina vairuotojus: apie instagramerį su „Audi A5“ policija jau žino

    Įdomiausia, kad šį ir panašius pažeidėjus iš esmės drausmina ne policija ir ne radarai, o sąmoningi piliečiai.
    Iš esmės keliuose judam link lynčo teismų. Bendra tendencija yra valstybės kaip institucijos erozija ir šiokia tokia anarchija. Pradedant švietimu ir sveikatos apsauga, nebaigiant kelių policija.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Iš esmės keliuose judam link lynčo teismų. Bendra tendencija yra valstybės kaip institucijos erozija ir šiokia tokia anarchija. Pradedant švietimu ir sveikatos apsauga, nebaigiant kelių policija.
      Šiaip iš tiesų keista, kad policija į viešosios tvarkos palaikymą reaguoja tik tada kai kažkas pateikia pranešimą.

      „Apie tokius incidentus kelyje policija gauna ir registruoja pranešimus. Kiekvienas atvejis ir gauta informacija, bei pateikti vaizdo įrašai yra vertinami ir analizuojami dėl administracinių teisenų pradėjimo. Dėl šios pateiktos informacijos policijoje buvo gautas ir registruotas pranešimas“, – pranešė policija.
      Gal galėtų tada šiaip gatvėse su savo trikojais ir greičio nematuoti, kol nėra gautas pranešimas, kad konkretus automobilis važiuoja greičiau nei leistina.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Šiaip iš tiesų keista, kad policija į viešosios tvarkos palaikymą reaguoja tik tada kai kažkas pateikia pranešimą.
        Kad net ir tada nelabai reaguoja. Užregistruoja ir tiek. Yra tekę skambint dėl debilų ant seno molėtų plento paišančio saulytes ir filmuojančių tiktokui ar utubei. „Jei bus laisvas ekipažas netoli, perduosim“.

        Comment


          policija išvis kažkur dingusi, labai mažai jų matosi keliuose, gatvėse... matyt trūksta pareigūnų, ir reaguoja vangiai, bet kokio iškvietimo laukti valandų valandas. O trikojo pastatyto išvis nemačiau kelis metus, gal kad rinkimų metai?

          grįžtant prie to straipsnio, man šypseną sukėlė policijos argumentai, neva jau tiriame ir greitai nustatysime vairavusį asmenį ir labai griežtai nubausime... bet esmė, kad realaus vairuotojo nenustatys, tiesiog auto savininkas nurodys kitą asmenį arba išgalvotą asmenį, ir liks nenubaustas. nes vairuotojas nenufilmuotas daug kas soacialiniuose tinkluose prisiima atsakomybę už kitus. įstatymų spragos politikų neryžtingumo pasekmės

          Comment


            Čia prie to paties, primenu, turbūt daug kas ir taip skaitė ar girdėjo:
            Šalyje trūkstant policijos pareigūnų, miestai ima juos vilioti priedais ir išmokomis - LRT

            Meras Valdas Benkunskas skaičiuoja, kad Vilniuje trūksta maždaug 400 pareigūnų. Dėl to savivaldybė Policijos mokyklą baigusius pareigūnus bando prisivilioti siūlydama 150 eurų priedą prie atlyginimo ir 10 tūkst. eurų vienkartinę išmoką.
            <...>
            Maždaug kas penkta policijos pareigūno darbo vieta Lietuvoje – tuščia. Tai reiškia didesnį darbo krūvį dabar dirbantiems pareigūnams, kuriems per praėjusius metus teko daugiau nei 330 tūkst. viršvalandžių. Pernai į Policijos mokyklą bandė patekti 800 kandidatų, tačiau atrinkta tik 140.

            Comment


              Lietuvoje greičio mėgėjams žada didesnes baudas, estai auklėja nusiraminimu šalikelėje

              Per pirmuosius devynis š. m. mėnesius Lietuvoje fiksuota daugiau nei 768 tūkst. Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų, iš kurių beveik pusę – 366 tūkst. – sudarė greičio viršijimas. Tai išlieka rimta problema šalies keliuose, kurią spręsti ketinama didinant pinigines baudas už greitį. Savo ruožtu kaimynai estai nusprendė žengti kiek kitu keliu ir įvedė alternatyvią nuobaudą – stovėjimą šalikelėje.

              Estijoje – laiko nuobauda skubantiesiems

              Kol Lietuvoje ketinama vairuotojus auklėti didesnėmis piniginėmis baudomis, estai dar 2019 m. nusprendė į problemą pažvelgti kiek kitu kampu. Kaip pasakojo LRT bendradarbis Estijoje Vaidas Matulaitis, vairuotojų įpročiams tirti ir pokyčiams įgyvendinti buvo sukurta speciali inovatyvi komanda, kuri 6 mėnesius bendravo su vairuotojais.

              „Pagrindinis tos iniciatyvos tikslas buvo labiau susikoncentruoti į Estijos vairuotoją ir suprasti jo elgseną. Kitaip tariant, išsivaduoti nuo linijinio mąstymo „pažeidimas – bauda“, bet apskritai suvokti, kas lemia tokį elgesį“, – sakė pašnekovas.

              Pasak V. Matulaičio, išanalizavus interviu metu surinktus duomenis išaiškėjo, kad vairuotojai Estijoje piniginės baudos už greičio viršijimą netraktuoja kaip baudžiamosios poveikio priemonės.

              „Jeigu tave užfiksuoja greičio matuoklis, tu automatiškai gauni į savo el. paštą informaciją apie pažeidimą ir baudos dydį. Tai žmonės neretai priima, kad tai yra tiesiog kaip sąskaita, visai kaip už elektrą ar kitas komunalines paslaugas. Ir tai nėra laikoma baudžiamuoju dalyku.

              Taip pat paaiškėjo, kas žmones erzina labiau nei bauda. Tai yra laikas, kurį jie turi praleisti pildydami protokolus, sėdėdami savo automobilyje ar stovėdami prie policijos automobilio. Ir antras dalykas – potencialus gėdos jausmas, kad kažkas iš pažįstamų, pro šalį važiuojantys kaimynai, draugai, kolegos, giminės, gali juos pamatyti, kad jie yra baudžiami policijos“, – pasakojo LRT bendradarbis Estijoje.

              Anot V. Matulaičio, tyrėjams išsigryninus, kad ne tik potencialus gėdos jausmas, bet ir sugaištamas laikas yra itin svarbus faktorius, buvo pasiūlyta vairuotojams įvesti alternatyvią bausmę – stovėjimą šalikelėje tam tikrą laiką.

              „Nuobauda laiku, arba vadinamasis tramdomasis sustojimas, yra alternatyvus pasiūlymas, ką gali gauti iš policijos pareigūno. Vairuotojas gali sumokėti piniginę baudą už greičio viršijimą arba gali pasirinkti alternatyvą pastovėti šalikelėje. Jei viršiji iki 20 km/h, tenka prastovėti 45 minutes, jei per 20 iki 40 km/h, tai stovėjimo laikas yra valanda.

              Tas alternatyvus būdas negalioja piktybiniams vairuotojams, kurie ne pirmą pažeidimą yra padarę. Be to, jeigu viršiji daugiau kaip 40 km/h, įsijungia standartinės procedūros ir jokių stovėjimo alternatyvų nėra“, – paaiškino pašnekovas.

              Naujovė pasiteisino

              2019 m. prasidėjęs kaip bandymas, Estijoje toks alternatyvus bausmės taikymas už greičio viršijimą tęsiasi iki šiol. Tiesa, kaip nurodė V. Matulaitis, dabar tai jau nėra eksperimentas. „2021 m. gegužę Estijos parlamentas jį įteisino ir patvirtino. Todėl vairuotojai iki šiol gali rinktis šią alternatyvą – piniginę baudą arba nuobaudą laiku“, – nurodė jis.

              Estijos patirtis parodė, kad maždaug 70–80 proc. pažeidėjų, kuriems pasiūloma tokia alternatyva, renkasi nuobaudą laiku, o ne piniginę baudą.

              „Todėl galima teigti, kad Estijos vairuotojai priėmė šią naujovę teigiamai ir ji pasiteisino. Tai yra labiau priemonė ne surinkti daugiau eurų į biudžetą, o įsigilinti į vairuotojų elgseną ir ją keisti“, – tikino LRT bendradarbis.

              Comment


                Jei stovint galima naudoti telefonu ir kompiuteriu, tai jokio laiko nuostolio.
                -

                Comment


                  Seniai sakiau, kad baudos apmokėjimas turėtų būti žiauriai nepatogus, t.y. tu turėtum važiuoti į kitą Lietuvos galą sumokėti baudą kaip pavyzdys, arba atlikti 600 klausimų testą, iš kurių 595 atsakyti teisingi turėtų būti.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    kai jie tą pastovėjimo laiką enforsina? Juk lietuvoje greičio viršijimą tikrina tik stulpiniai radarai ir trikojai radarai. Estijoje patruliai gaudo?

                    Comment


                      Tomčiau: maikę plėšei, kad reikia važiuoti pagal geltonas linijas: kaip važiuotum šitoj vietoj?
                      Attached Files
                      Mano blogas

                      Comment


                        Reiktų iš pirmos juostos mestis į antrą, o tada atsirėmus į kelio ženklus (gaireles) – ištiesinti trajektoriją pagal jas ir tęsti tiesiai (ne įstrižai).
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Reiktų iš pirmos juostos mestis į antrą, o tada atsirėmus į kelio ženklus (gaireles) – ištiesinti trajektoriją pagal jas ir tęsti tiesiai (ne įstrižai).
                          o jei važiuoji antra juosta, o šalia tavęs pirma juosta važiuojantis taip pasielgs ?

                          Comment


                            Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                            o jei važiuoji antra juosta, o šalia tavęs pirma juosta važiuojantis taip pasielgs ?
                            Thomčius sakė, kad gali pademonstruoti, kaip jis važiuotų pagal KET. Aš net siūliausi su dronu visa tai nufilmuoti.
                            Mano blogas

                            Comment


                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                              o jei važiuoji antra juosta, o šalia tavęs pirma juosta važiuojantis taip pasielgs ?
                              Antroj juostoj esantis turėjo užleisti iš pirmos važiuojantį, nes:
                              • pirmumas to, kuris iš dešinės ("dešinės rankos taisyklė" (kliūtis iš dešinės));
                              • reikia vadovautis geltonu žymėjimu – ištisinės kirsti negalima, todėl praleidžia tą iš pirmos juostos "įstrižinį".
                              "Įstrižinis" gali kirsti ištisinę jau pervažiavęs į antrą juostą, nes iki tada vadovaujamasi kelio ženklinimu, o atsirėmus į gaireles – kelio ženklus – reikia vadovautis jais. KET rašo, kad jie nurodo važiavimo trajektoriją, t. y. keičia geltoną žymėjimą.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                Thomčius sakė, kad gali pademonstruoti, kaip jis važiuotų pagal KET. Aš net siūliausi su dronu visa tai nufilmuoti.
                                Click image for larger version

Name:	ooohh-wow.gif
Views:	879
Size:	431,6 kB
ID:	2163896

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Antroj juostoj esantis turėjo užleisti iš pirmos važiuojantį, nes:
                                  • pirmumas to, kuris iš dešinės ("dešinės rankos taisyklė" (kliūtis iš dešinės));
                                  • reikia vadovautis geltonu žymėjimu – ištisinės kirsti negalima, todėl praleidžia tą iš pirmos juostos "įstrižinį".
                                  "Įstrižinis" gali kirsti ištisinę jau pervažiavęs į antrą juostą, nes iki tada vadovaujamasi kelio ženklinimu, o atsirėmus į gaireles – kelio ženklus – reikia vadovautis jais. KET rašo, kad jie nurodo važiavimo trajektoriją, t. y. keičia geltoną žymėjimą.
                                  Tai iki pilnos laimės tereikia antros gairelių eilės, nes per antrą juostą nebesimato gairelių trajektorijos?

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                    Tomčiau: maikę plėšei, kad reikia važiuoti pagal geltonas linijas: kaip važiuotum šitoj vietoj?
                                    Durną ir bažnyčioje muša
                                    Aš jau sakiau kaip tokioje vietoje pravažiuočiau, bet kaip jau supratau tau nieko neįrodysi tad duodu d...iui kelią.

                                    Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa, kurios ilgis gal 20 metrų.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      kai jie tą pastovėjimo laiką enforsina? Juk lietuvoje greičio viršijimą tikrina tik stulpiniai radarai ir trikojai radarai. Estijoje patruliai gaudo?
                                      Šį mėnesį pravažiavau mažiausiai pro du policijos ekipažus kurie matavo greitį su "fenais".

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa
                                        Tai visgi laikėtės taisyklių ir nekirtote geltonos ištisinės ar pademonstravote teisinį nihilizmą?

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          Durną ir bažnyčioje muša
                                          Aš jau sakiau kaip tokioje vietoje pravažiuočiau, bet kaip jau supratau tau nieko neįrodysi tad duodu d...iui kelią.

                                          Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa, kurios ilgis gal 20 metrų.
                                          Kaip jau be sau įprastų epitetų.. Tai važiavai pagal geltonas linijas, ar važiavai kaip tie, kuriuos automarozais ir durniais vadini?
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X