Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    O tai jei kelyje, kur leidžiamas greitis 90 kmh tenka vilktis paskui transporto priemonę ant 20 kmh, tada gal galima skambinti - naudojantis integruota laisvų rankų įranga, be abejo, persižegnoju - kelių policijai, pranešti apie pavojingas vairavimo sąlygas sukeliantį dalyvį, kuris eisme dalyvauja reikšmingai lėtesniu greičiu nei nustatytas leidžiamas, taip sukeldamas avarinę situaciją?
    Negalima. Nes kuo lėčiau važiuoti - tuo esi saugesnis. Problema esi tu, o ne traktorius ar kombainas.
    Mano blogas

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

      Negalima. Nes kuo lėčiau važiuoti - tuo esi saugesnis. Problema esi tu, o ne traktorius ar kombainas.
      Čia sarkazmas?

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

        Čia sarkazmas?
        Ne, čia grįžęs į doros kelią užkietėjęs automarozas po forumo "KET šventosios brolijos" auklėjamųjų-pedagoginių pamokėlių

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Ne, čia grįžęs į doros kelią užkietėjęs automarozas po forumo "KET šventosios brolijos" auklėjamųjų-pedagoginių pamokėlių
          Mano blogas

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
            O tai jei kelyje, kur leidžiamas greitis 90 kmh tenka vilktis paskui transporto priemonę ant 20 kmh, tada gal galima skambinti - naudojantis integruota laisvų rankų įranga, be abejo, persižegnoju - kelių policijai, pranešti apie pavojingas vairavimo sąlygas sukeliantį dalyvį, kuris eisme dalyvauja reikšmingai lėtesniu greičiu nei nustatytas leidžiamas, taip sukeldamas avarinę situaciją?
            Autostradoje taip, paprastame plente važiuoti 20 km/h nedraudžiama.


            Comment


              Na ką tradicijos toliau tvirtos ir nepajudinamos. Via Baltica ties Pasvaliu.... Po kelių remonto, kelių technikos net statybos aikštelių nebėra, kelio pilnas vertikalus ženklinimas sudėtas, juostos išpieštos, net kelkraščiai jau žolyte apžėlę.. Eismoinfo irgi apribojimų neberodo.
              Ir spėkit ką turim? 8,8km su ženklu kelio darbai ir apribojimu 50km/h. Po 3km, net preciziškai važiavusiems suomiams su kemperiais trūko kantrybė ir pasileido plaukus... Per tris kilometrus pavirto automarozais

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                Na ką tradicijos toliau tvirtos ir nepajudinamos. Via Baltica ties Pasvaliu.... Po kelių remonto, kelių technikos net statybos aikštelių nebėra, kelio pilnas vertikalus ženklinimas sudėtas, juostos išpieštos, net kelkraščiai jau žolyte apžėlę.. Eismoinfo irgi apribojimų neberodo.
                Ir spėkit ką turim? 8,8km su ženklu kelio darbai ir apribojimu 50km/h. Po 3km, net preciziškai važiavusiems suomiams su kemperiais trūko kantrybė ir pasileido plaukus... Per tris kilometrus pavirto automarozais
                gal tuos tris km koks nors automorazas buvo prilipęs per 2 metrus? tik spėjimas...

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                  gal tuos tris km koks nors automorazas buvo prilipęs per 2 metrus? tik spėjimas...
                  Iš paskos važiavau pats... užtikrinu, išlaikiau "saugų" atstumą. O iš paskos dar didžiulė žiburėlių jūra vingiavo. Ir? Nuvyliau? Ar prilipimas ant "subinės" jau leidžia nesilaikyti ribojimo?

                  Bandė visi sukandę dantis taip važiuoti gilios minties beieškant. Deja ketvirtame kilometre... prasidėjo eilinis chaosas, agresyvūs lenkimai bet kaip ir nesaugiai. Lenkė estai, lenke latviai ir visi kiti keliautojai.. žodžiu kas netingėjo.
                  Bet matau pačiam juk viskas su kelio eismo reguliavimu norma. Nes sliekų ne ten ėmeisi ieškoti. Tai gal dar žinai kokio Via Lietuva parašiukio ant ADA trūksta, gal SF neišrašyta, kad tranzitiniame kelyje atstatyti normalų eismą.

                  Comment


                    tai aš net neabejoju, kad tu važiavai paskui...taip ir spėjau... nes važiuojant saugiu atstumu, galima perskaityti maksimum vienos mašinos numerius.

                    ar tikrai bandė VISI? ar tikrai 4 kilometre trūko kantrybė? o tu buvai tarp tų kur netingėjo ar kur tingėjo?

                    gal ir ne norma, bet jei ženklas stovi tai pasipiktinu, bet neviršiju (patingiu), nes aš ne specialistas spręsti ar ten jo reik ar ne ir kodėl ten jis vis dar stovi.

                    Kiek laiko sutaupei ar praradai savo gyvenimo? 1 min? Galėjai sutaupyti dar 1 min nerašydamas čia komentarų, o geriau paklausk LAKD

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                      Bandė visi sukandę dantis taip važiuoti gilios minties beieškant. Deja ketvirtame kilometre... prasidėjo eilinis chaosas, agresyvūs lenkimai bet kaip ir nesaugiai. Lenkė estai, lenke latviai ir visi kiti keliautojai.. žodžiu kas netingėjo.
                      Tai Eduardo Širono gerbėjai pasirodo esą kelių gaideliai?
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.
                        nei ten kas mirksi nei ką. jeigu velkas antra eile 90 kai galima 130, tai jau čia besivelkančio problema. aišku smagiausia tai su vilkikais - ženklai draudžia, bet pastoviai koks asilas lenkia kitą su 3 kmh skirtumu.
                        *censored*

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                          tai aš net neabejoju, kad tu važiavai paskui...taip ir spėjau... nes važiuojant saugiu atstumu, galima perskaityti maksimum vienos mašinos numerius.

                          ar tikrai bandė VISI? ar tikrai 4 kilometre trūko kantrybė? o tu buvai tarp tų kur netingėjo ar kur tingėjo?

                          gal ir ne norma, bet jei ženklas stovi tai pasipiktinu, bet neviršiju (patingiu), nes aš ne specialistas spręsti ar ten jo reik ar ne ir kodėl ten jis vis dar stovi.

                          Kiek laiko sutaupei ar praradai savo gyvenimo? 1 min? Galėjai sutaupyti dar 1 min nerašydamas čia komentarų, o geriau paklausk LAKD
                          Važiuojant saugiu atstumu puikiai galima skaityti lenkiančių automobilių numerius.... nežinojai? pabandyk
                          Kadangi kolona buvo ilga, tai VISI net ir norėdami nebūtų spėję, bet esant galimybei TAIP.
                          Kantrybė trūko 3852m 15 cm, jei labai aktualu ir ką nors keičia galima bus patikslinti
                          Pabuvau tarp tų tinginčių ir eilinį kartą įsitikinau, kaip tai yra NESAUGU.
                          Galėjai ir nereaguoti į komentarą, bet nesusilaikei... juk reik paadvokataut. Turėjai pakankamai laiko pasiklaust kokio parašiuko ten trūksta LAKD...

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Važiuojant saugiu atstumu puikiai galima skaityti lenkiančių automobilių numerius.... nežinojai? pabandyk
                            Kadangi kolona buvo ilga, tai VISI net ir norėdami nebūtų spėję, bet esant galimybei TAIP.
                            Kantrybė trūko 3852m 15 cm, jei labai aktualu ir ką nors keičia galima bus patikslinti
                            Pabuvau tarp tų tinginčių ir eilinį kartą įsitikinau, kaip tai yra NESAUGU.
                            Galėjai ir nereaguoti į komentarą, bet nesusilaikei... juk reik paadvokataut. Turėjai pakankamai laiko pasiklaust kokio parašiuko ten trūksta LAKD...
                            esmė tame, kad savo asmeninę tragediją 8,8km pavažiuoti labai ilgoje kolonoje 50km/h greičiu labai sureikšminai.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Šiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai
                              baik tu, tai būtų pasipinigavimas ir laisvių suvaržymas pažeidinėti KET.

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                esmė tame, kad savo asmeninę tragediją 8,8km pavažiuoti labai ilgoje kolonoje 50km/h greičiu labai sureikšminai.
                                Na jei tokie liapsusai pagrindiniame valstybę kertančiame kelyje yra tiesiog "mano asmeninė tragedija".... tai gal tada paprašysiu ignoruoti mano parašymus. Nes labai susireikšmini bandydamas replikuoti

                                Tai gal ir Vilniaus VT temoje pasiūlyk visiems susigyventi su "asmeninėmis tragedijomis"

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Šiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai
                                  Kiekvienas vairas turi konstitucinę teisę lenkt visus lochus, remonto ruože važiuojančius leistinu greičiu. Be KT sprendimo matuokliai negalimi.

                                  Comment


                                    Turėtų kompanijos mokėti Via Lietuva už kiekvieną greičio apribojimo dieną.
                                    Tada nebebūtų ženklų 50 km h savaitgaliais, jei kelio darbininkai nedirba (iki 50 eismas lėtinamas kur dirba žmonės).

                                    Ir tada būtų kompanijos reikalas ar mokėti kovo 15 d. - gruodžio 15 d. po tarkim 500 eur už dieną.
                                    Ar bent išmesti savaitgalius, savo atostogas (kelininkai pradėjo išsileisti atostogų ir vasarą). ir sutaupyti kelias dešimtis tūkstančių.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Turėtų kompanijos mokėti Via Lietuva už kiekvieną greičio apribojimo dieną.
                                      Tada nebebūtų ženklų 50 km h savaitgaliais, jei kelio darbininkai nedirba (iki 50 eismas lėtinamas kur dirba žmonės).

                                      Ir tada būtų kompanijos reikalas ar mokėti kovo 15 d. - gruodžio 15 d. po tarkim 500 eur už dieną.
                                      Ar bent išmesti savaitgalius, savo atostogas (kelininkai pradėjo išsileisti atostogų ir vasarą). ir sutaupyti kelias dešimtis tūkstančių.


                                      Jo darbininkų nėra, bet kelias perkastas, eismas susiaurintas, leidžiam skraidyti ereliams, atsiprašau gaideliams.

                                      Comment


                                        Taip primityviai aišku, kad ne. Bet kontraktų sąlygos, kurios motyvuotų mažint prastovas, greičiau pilnai paleisti atkarpas ir t.t. turėtų būti pakankamos, kad kelininkai norėtų stengtis. Kaip ir Grinda - optimizuoja pagal savo savikainas, o vairuotojų laikas/saugumas tipo nekainuoja.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą



                                          Jo darbininkų nėra, bet kelias perkastas, eismas susiaurintas, leidžiam skraidyti ereliams, atsiprašau gaideliams.
                                          Na turėtų būti koeficientas pvz. 90->70 sumažinimas yra sakykim 300 Eur / diena, 90->50 jau 500 Eur / d.
                                          Ir kelių bendrovė sprendžia kiek jai ten reikia.

                                          O dėl pajuokų:

                                          Išvažiuokite į užsienį, pažiūrėkite kaip ten sprendžiami kelio remonto klausimai.
                                          Austrija, pavyzdžiui, susiaurina antrą juostą iki 1,9 m. leidžia 90 km/h. Net baisu ja važiuoti. Bet kažkas vertino, skaičiavo ir aprobavo tokį siaurumą ir tokį greitį.

                                          Lietuvoje, jei tarkime paklotas asfaltas, pagal standartą 6-7 m. kelio, ir penktadienį eina du darbininkai su smala ir užpylinėja vidurio siūlę - mes turime vieną saugumo/pavojaus situaciją. Žmogui nejauku, jei pro šalį švilpia daugiau 50 km/h.
                                          Bet kai jie 1500 penktadienį nusiima ir iki pirmadienio 9 val. palieka 50 km/h. Jau visai kas kita.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X