Kodėl negaudo? Tecghninės galimybės tam yra visiškai paruoštos jau dabar.
O kam stengtis, geriau eiti lengviausiu keliu. Pasižiūri statistiką konkrečiame kelyje. Kažkada kelio atkarpoje praeityje vienintelis eismo įvykis su žuvusiais, girtas už vairo, trys nauji kryželiai. Įbedi du sektorinio stulpus ir visiems po metų deklaruoji - sektorinis sumažino žūčių skaičių TRIS KARTUS Juk eismo saugumo gerinimo priemonė veikia?
Čia kita problema, kad toks lenkimas nėra traktuojamas kaip chuliganiškas vairavimas. UK ar kitose civilizuotose šalyse tai yra laioma dangerous driving ir paprastai reiškia teisių praradimą+didelę baudą. Lietuvoje toks vairavimas kažkodėl yra laikomas normaliu.
O ką keistų teisių atėmimas? Daugelis vairuotojų recidyvistų važinėja neturėdami teisių.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Tai nesupratote manęs. Nubaustųjų kiekis čia yra procentinė dalis nuo nusižengusių.
Idealiu atveju nusižengusiųjų tiek mažai, kad nėra prasmės jų gaudyti. Telieka priežiūra vardan pasirodymo, kad vis dar egzistuoja priežiūra. Kad nebūtų grįžta prie senų įpročių.
Idealiu atveju nusižengusiųjų tiek mažai, kad nėra prasmės jų gaudyti. Telieka priežiūra vardan pasirodymo, kad vis dar egzistuoja priežiūra. Kad nebūtų grįžta prie senų įpročių.
Toks mažas nusižengusiųjų kieks yra įmanomas pasiekti tik esant bausmės neišvengiamumui. Jeigu priežiūros nėra, nebus ir mažo nusižengusiųjų skaičiaus.
Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių. Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.
Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių. Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.
Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
pats istrauki is konteksto. 8 proc pesciuju, vat ir parasyta.
O siaip jau prasta smegenu bukle yra faktorius numeris vienas. Patarimas, neteisink debilu, nes teisindamas pats tokiu save pasidarai.
nesipusk, nebuk erelis. Matai, kad visus nervina tavo blondiniska nuomone. Ir ne del to, kad ji isskirtinai bloga, o, kad kartoji kaip putpele garde
Jei vaidenasi, žegnokis Jau pastebėjau, kad čia toleruojami neliečiamieji "diagnozių specialistai".... mane irgi kai kas nervina, bet savo nervus pasilieku sau. Nervina tekstas APEIK, turi ką replikuoti - replikuok. Ačiū už suteiktą dėmesį man asmeniškai
Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių. Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.
Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
Čia kalbama ne apie didinimą, o kad dabar nėra visiškai baudos už greičio viršijimą.
Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.
Comment