Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kodėl negaudo? Tecghninės galimybės tam yra visiškai paruoštos jau dabar.
    O kam stengtis, geriau eiti lengviausiu keliu. Pasižiūri statistiką konkrečiame kelyje. Kažkada kelio atkarpoje praeityje vienintelis eismo įvykis su žuvusiais, girtas už vairo, trys nauji kryželiai. Įbedi du sektorinio stulpus ir visiems po metų deklaruoji - sektorinis sumažino žūčių skaičių TRIS KARTUS Juk eismo saugumo gerinimo priemonė veikia?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Čia kita problema, kad toks lenkimas nėra traktuojamas kaip chuliganiškas vairavimas. UK ar kitose civilizuotose šalyse tai yra laioma dangerous driving ir paprastai reiškia teisių praradimą+didelę baudą. Lietuvoje toks vairavimas kažkodėl yra laikomas normaliu.
      O ką keistų teisių atėmimas? Daugelis vairuotojų recidyvistų važinėja neturėdami teisių.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

        O ką keistų teisių atėmimas? Daugelis vairuotojų recidyvistų važinėja neturėdami teisių.
        Mašinos konfiskavimas, įkalinimas. Yra būdų.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Mašinos konfiskavimas, įkalinimas. Yra būdų.
          Būčiau siūlęs rankas kapoti. Apie kalėjimą kažkaip nepagalvojau Nors jei laisvės atėmimo bausmės būtų realios (5+ metų), gal ir padėtų.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Reikia. Norint kad būtų nubaustas bent koks reikšmingas pažeidėjų skaičius reikia. Todėl patruliai ir yra daug mažiau praktiškesnė priemonė.
            Aš labiau norėčiau, kad būtų ne nubaudžiamas „reikšmingas skaičius“, o pagerėtų eismo kultūra.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Aš labiau norėčiau, kad būtų ne nubaudžiamas „reikšmingas skaičius“, o pagerėtų eismo kultūra.
              Eismo kultūra gerėja tik baudžiant blogos kultūros skleidėjus.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Eismo kultūra gerėja tik baudžiant blogos kultūros skleidėjus.
                Kultūrai gerėjant kris nubaustųjų kiekis. Negerai.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kultūrai gerėjant kris nubaustųjų kiekis. Negerai.
                  Tai nesupratote manęs. Nubaustųjų kiekis čia yra procentinė dalis nuo nusižengusių.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tai nesupratote manęs. Nubaustųjų kiekis čia yra procentinė dalis nuo nusižengusių.
                    Idealiu atveju nusižengusiųjų tiek mažai, kad nėra prasmės jų gaudyti. Telieka priežiūra vardan pasirodymo, kad vis dar egzistuoja priežiūra. Kad nebūtų grįžta prie senų įpročių.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Idealiu atveju nusižengusiųjų tiek mažai, kad nėra prasmės jų gaudyti. Telieka priežiūra vardan pasirodymo, kad vis dar egzistuoja priežiūra. Kad nebūtų grįžta prie senų įpročių.
                      Toks mažas nusižengusiųjų kieks yra įmanomas pasiekti tik esant bausmės neišvengiamumui. Jeigu priežiūros nėra, nebus ir mažo nusižengusiųjų skaičiaus.

                      Comment


                        Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
                        9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
                        9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
                        8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
                        6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
                        6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
                        Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.

                        Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                          Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
                          9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
                          9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
                          8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
                          6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
                          6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
                          Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.

                          Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
                          pats istrauki is konteksto. 8 proc pesciuju, vat ir parasyta.

                          O siaip jau prasta smegenu bukle yra faktorius numeris vienas. Patarimas, neteisink debilu, nes teisindamas pats tokiu save pasidarai.

                          Comment


                            Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                            pats istrauki is konteksto. 8 proc pesciuju, vat ir parasyta.

                            O siaip jau prasta smegenu bukle yra faktorius numeris vienas. Patarimas, neteisink debilu, nes teisindamas pats tokiu save pasidarai.
                            Ačiū už diagnozę Kur pateisinu debilus? Ką traukiu iš konteksto?

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Ačiū už diagnozę Kur pateisinu debilus? Ką traukiu iš konteksto?
                              nesipusk, nebuk erelis. Matai, kad visus nervina tavo blondiniska nuomone. Ir ne del to, kad ji isskirtinai bloga, o, kad kartoji kaip putpele garde

                              Comment


                                Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                                nesipusk, nebuk erelis. Matai, kad visus nervina tavo blondiniska nuomone. Ir ne del to, kad ji isskirtinai bloga, o, kad kartoji kaip putpele garde
                                Jei vaidenasi, žegnokis Jau pastebėjau, kad čia toleruojami neliečiamieji "diagnozių specialistai".... mane irgi kai kas nervina, bet savo nervus pasilieku sau. Nervina tekstas APEIK, turi ką replikuoti - replikuok. Ačiū už suteiktą dėmesį man asmeniškai

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                  Didžiausią dalį, 33 proc. avarijų, pasibaigusių mirtimi, sukėlė saugaus greičio nepasirinkę ir leistiną greitį viršijantys vairuotojai.
                                  9 proc. mirtinų avarijų sukėlė vairuotojai nesilaikantys saugaus atstumo.
                                  9 proc. žūčių sukėlė nesilaikantys reikalavimo duoti kelią.
                                  8 proc. avarijų sukėlė KET nesilaikantys pėstieji. Didžioji dalis avarijų baigėsi būtent jų mirtimi.
                                  6 proc. mirčių sukėlė vairuotojai nepraleidžiantys dviratininkų.
                                  6 proc. avarijų atsitiko priešpriešinio susidūrimo avarijos metu. Įvykus tokio tipo įvykiui žūčių pavyksta išvengti itin retai.Tai – tik dalis mirtinas pasekmes sukėlusių eismo įvykių.
                                  Statistiką kelia ir pėstieji, pažeidžiantys KET taisykles naktį, ir prasta techninė automobilių būklė, ir gyvūnai kelyje ir net vairuotojų sveikatos būklės sutrikimai.

                                  Pasiimam sakinio dalį iš konteksto ir trimituojam kaip didžiausią, blogiausią. O matematiškai gaunasi tik trečdalis nuo viso kiekio. Dar papildomai norėtųsi patikslinimo nesuplakant, kiek dėl saugaus greičio ir kiek dėl leistino viršijimo.
                                  Čia praktiškai matematikos Nobeliu gresia
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1707045350697.jpg
Views:	272
Size:	106,1 kB
ID:	2108823
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      [ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":2108823}
                                      "Baudų didinimas nieko nekeičia"

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        "Baudų didinimas nieko nekeičia"
                                        Čia kalbama ne apie didinimą, o kad dabar nėra visiškai baudos už greičio viršijimą.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          Čia kalbama ne apie didinimą, o kad dabar nėra visiškai baudos už greičio viršijimą.
                                          Exactly, didinimas nuo esamo 0 Eur, iki, tarkim, 100 Eur, sure as hell, duotų milžinišką efektą. Žinoma, su sąlyga, kad būtų realiai veikiančios konreolės priemonės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X