Pataisiau:
"Ne greitis sukelia autoįvykius, o vairuotojo veiksmai pervertinant savo vairavimo įgudžius pasirenkant greitį"
Sutinku, tik didesnio tikslumo dėlei, dar reik šiek tiek pratęsti. Pervertinti savo vairavimo įgūdžius gali pasirenkant ne tik greitį, bet ir padangas, ir mašinos techninį stovį, ir savo savijautą ir netgi prisiimamą riziką, pvz. lenkiant
Sutinku, tik didesnio tikslumo dėlei, dar reik šiek tiek pratęsti. Pervertinti savo vairavimo įgūdžius gali pasirenkant ne tik greitį, bet ir padangas, ir mašinos techninį stovį, ir savo savijautą ir netgi prisiimamą riziką, pvz. lenkiant
Visgi blogas greičio pasirinkimas dažniausiai veikia kaip bet kokio blogo veiksnio daugiklis.
Ties nusukimu į Gariūnus iš A1 piko metu pirma juosta stovi dažnai iki Maxima bazės. Kaip visada, ten greitį numetu iki 50-60 km/h, nes būna, kad iš pirmos lenda į antrą. Šiandien debilas su balta amerikietiška Bmw nutarė, kad mano pasirinktas greitis yra per daug saugus ir informavo mane apie tai ilgosiomis šviesomis. Kadangi buvau apakintas, greitį numečiau iki 40 km/h, bet ir toliau buvau informuojamas apie Bmw vairuotojo nepasitenkinimą Morzės abėcele. Pravažiavus nusukimą, Bmw grįžo į pirmą juostą prieš mane, laukiau, kol pis ant stabdžių, bet nepiso.
Ties nusukimu į Gariūnus iš A1 piko metu pirma juosta stovi dažnai iki Maxima bazės. Kaip visada, ten greitį numetu iki 50-60 km/h, nes būna, kad iš pirmos lenda į antrą. Šiandien debilas su balta amerikietiška Bmw nutarė, kad mano pasirinktas greitis yra per daug saugus ir informavo mane apie tai ilgosiomis šviesomis. Kadangi buvau apakintas, greitį numečiau iki 40 km/h, bet ir toliau buvau informuojamas apie Bmw vairuotojo nepasitenkinimą Morzės abėcele. Pravažiavus nusukimą, Bmw grįžo į pirmą juostą prieš mane, laukiau, kol pis ant stabdžių, bet nepiso.
Įsirengi registratorius ir po to tokius "mokytojus" per epoliciją priduodi.
Įsirengi registratorius ir po to tokius "mokytojus" per epoliciją priduodi.
na sakyčiau morzės abėcėlės labai nėra kažkoks stebuklas, ypač kai net nepiso ant stabdžių. Toks per vidury - nelabai mandagus, bet ir ne asilas.
O vat kai BNV lenkia dvi fūras per kelkraštį, tada būna geresni registratoriaus rezultatai - pagal straipsnį turėjo atimti teises metams-dviem, bet pasirodo vairuotojas ir taip buvo be teisių, lygtais tada gręsia numylėto BNV konfiskacija
Iš įrašo matytųsi "mirgalinimas"? Ta vieta plius dar apšviesta.
Aš kai įsirenginėjau pas save, tai manęs servise paklausė, ar nenorėčiau ir antro, kad filmuotų per galinį langą. Gal reikėjo du paimti, na bet gal kada dar ateity prisiruošiu.
(Servise dariau, kad nekabėtų po to laidai, man per salono vidurį, tai jie gražiai pajungė ten prie elektros įvadų ties lubų lemputėmis, tai dabar visiškai vaizdo vairuojant neužstoja).
na sakyčiau morzės abėcėlės labai nėra kažkoks stebuklas, ypač kai net nepiso ant stabdžių. Toks per vidury - nelabai mandagus, bet ir ne asilas.
O vat kai BNV lenkia dvi fūras per kelkraštį, tada būna geresni registratoriaus rezultatai - pagal straipsnį turėjo atimti teises metams-dviem, bet pasirodo vairuotojas ir taip buvo be teisių, lygtais tada gręsia numylėto BNV konfiskacija
Tiesa, už paprastą mirgaliojimą gal ir neverta gaišt laiko, tikrai gali būti daug blogiau. Na bet kokiu atveju, registratorius yra būtinas "apsidrausti" nuo situacijų, kai kažkas "atsitinka", įrodymų nėra, vienas dalyvis sako viena, kitas dalyvis - kita.
Man tai įdomu, ar tie, kurie pristabdo eidami per perėjas taip pat pristabdo važiuodami per žalią šviesoforą? Nes nu tai gi nežinai, gal koks girtas atlėks per raudoną. Tai važiuoji, tau žalia, bet sustoji, pasižiūri, ar tiems, kuriems raudona, tikrai tave praleidžia. Jei praleidžia, važiuoji toliau. Taigi nesunku, laiko nesugaišti, o saugumo - gauni.
Vidury dienos su srautu turbūt neikas nepristabdo važiuojant per žalią. Bet naktį arba mažesnio intensyvumo gatvėse - būtinai. Kvaila būtų neprilėtinti, nes iš tikrųjų gali atlėkti girtas, užsimiegojes ir t.t.
Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.
Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
Užtrauktukas puikiai veikia, ypač mieste, kai susidaro netikėta kliūtis - pvz prie sankryžos buferiais susilietė du automobiliai, kam nors sugedo automobilis ir nebeužsiveda ir t.t. Turbūt dar nemačiau kad tokiu atveju tie kas stovi "užstrigusioje" juostoje būtų neileidžiami į kitą. Na gal kartais kažkas ir neįleis bandydamas paskutinis suspėt per žalią, bet tikrai veikia 10:9 santykiu. Problemos ir pykčiai prasideda tuomet kai užtrauktuko neva prisireikia vietose kur kažkas vyksta diena iš dienos (dažniausiai tai būtų kažkokie kelio darbai). Tokiais atvejais tolerancija dingsta. Dauguma vairuotojų kurie pro tą vieną važiuoja ne pirmą kartą iškart stos į teisingą juostą, nes "normalūs" žmonės nenori prašinėtis įleidžiami net jei jiems tas įleidimas ir priklauso. Kuo ilgiau trunka darbai tuo mažesnė tikimybė kad į neteisingą juostą patenka vairuotojai iš "nežinojimo", todėl noras juos įleisti dar labiau mažėja.
Dar būna išvis super situacijų kur kliūties vieta kas dien keičiasi - geras pavyzdys tunelio g. Kaune per paskutinius didelius remontus ši pavasarį/vasarą. Visos gatvės atkarpoje budavo 3-4 vietos kas dien vis kitoj vietoj kur reikia persirikiuoti tai į vieną tai į kitą pusę. Kelininkai sugalvojo puikią idėja kasdien pries kiekviena kliūtį iš anksto pastatinėti laikiną 627 tipo kelio ženklą, bet ne tokį kuris rodytų teisingą informaciją bet visiškai iš lempos, tiesiog dėl geltonos spalvos turbūt. Pvz. stovi ženklas sakantis kad reikia persirikiuot į pirmą juostą, visi rikiuojasi ir ten - kliūtis.
Panaši situacija jau turbūt daugiau nei mėnesį vyksta Minsko pl. Važiuodamas ryt niekad nežinai, ar šįkart pirma, ar jau antra juosta uždaryta. Gelbėja tai, kad stovi didelė mirksinti rodyklė, nurodanti, į kurią juostą reikia persirikiuoti, tai po kelių savaičių kamščių rytais ten nebebūna (bent jau man nebepasitaiko užtaikyt).
Comment