Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Automobilistai: nutieskim dar daugiau juostų, platinkim gatves!
    Taip pat automobilistai: naah, šita juosta baigsis už poros kilometrų, nebesinaudosiu ja ir lysiu į pirmą taip prailgindamas kamštį

    O jei šiek tiek rimčiau, tai nelabai suprantu - tie, kurie užsiima vietą antroje juostoje, nes už poros km suks į kairę, tai lochai ir stabdo eismą. O tie, kurie užsiima vietą juostoje, nes už poros km kita juosta susiaurės, tai mldc?
    Paskutinis taisė Ignalina; 2023.11.17, 18:58.

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

      O kaip manai kam yra ženklai iš anksto statomi pvz susiaurėjimas už 200 m ir panašūs? Gal, kad jau pradėtų žmonės rikiuotis?
      Ankstyvam susirikiavimui ženklai yra statomi prieš kilometrą-du o ne 200 m iki susiaurėjimo

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Automobilistai: nutieskim dar daugiau juostų, platinkim gatves!
        Taip pat automobilistai: naah, šita juosta baigsis už poros kilometrų, nebesinaudosiu ja ir lysiu į pirmą taip prailgindamas kamštį

        O jei šiek tiek rimčiau, tai nelabai suprantu - tie, kurie užsiima vietą antroje juostoje, nes už poros km suks į kairę, tai lochai ir stabdo eismą. O tie, kurie užsiima vietą juostoje, nes už poros km kita juosta susiaurės, tai mldc?
        O Jums tamsta koks skirtumas? Juk Jums ir takelio per pieva pakanka, nepergyvenkit lochai nes jiems nusukus, toliau kelias nesibaigia...sunku suvokt? bet matau mokykla skaityt išmokė, teksto suvokimo pagailėjo

        Comment


          Čia manau, jog reiktų išskirti situacijas, kur yra laikini kelio susiaurėjimai, ir kur jie yra nuolatiniai.\
          Asmeniškai sakyčiau, kad jei susiaurėjimas laikinas (avarija, sugedusi auto, laikini darbai), ir apie jį nieko nežinai - važiuoji savo juosta iki galo ir užtrauktuku įsijungi į neblokuojamą eismą.
          Jei susiaurėjimas nuolatinis (Valakampių tiltas abejomis kryptimis piko metu), rikiuojiesi į reikiamą juostą iš anksto ir lauki su visais, nebent esi susireikšminęs idiotas, kurio laikas svarbesnis nei visų kitų. Šiuo atveju, Milašiaus g. ir yra kilometrinė, kur tikrai jokių kitų sankryžų toks elgesys neblokuoja, o "užtrauktukas" piko metu tiesiog iki nulio stabdo bet kokį eismą.

          Comment


            visiškai sutinku - jeigu tau reikia sukti į kairę o tu leki pirma juosta tai pats ir esi kaltas kad laiku nesugebi susirikiuoti.

            Comment


              Įnešiu savo penkias kapeikas - prieš gal ~6 metus A1, jau kažkur netoli Didžiulio CircleK Vilniaus kryptimi, buvo uždaryta antra juosta, tai prieš mane iš jos lindo labai naglas poršas. Nepraleidau, bet tas vistiek lindo taip, tarsi manęs nebūtų (signalinau, ne motais). Galiausiai, man kliuvo kairiam priekiniam sparnui, o jam gražiai pervažiavo per visą dešinį šoną. Dėl įvykio kvietėme policiją, tai ji nusprendė kad kaltas poršo vairuotojas ir išvažiavo, kai patikinome kad užpildysim deklaraciją patys. Dabar paskaičius forumiečių pastabas dėl 105 punkto matau, kad ne viskas taip vienareikšmiška, kaip tada galvojau.
              P.S. Geriausia ką galėjo sugalvoti poršo vairuotojas buvo iš serijos "tai negi jam buvo sunku sustoti, galėjo gi praleisti". Policininkas gi jam atsakė iš serijos kad "gal ir galėjo, bet neprivalėjo".

              Comment


                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                Įnešiu savo penkias kapeikas - prieš gal ~6 metus A1, jau kažkur netoli Didžiulio CircleK Vilniaus kryptimi, buvo uždaryta antra juosta, tai prieš mane iš jos lindo labai naglas poršas. Nepraleidau, bet tas vistiek lindo taip, tarsi manęs nebūtų (signalinau, ne motais). Galiausiai, man kliuvo kairiam priekiniam sparnui, o jam gražiai pervažiavo per visą dešinį šoną. Dėl įvykio kvietėme policiją, tai ji nusprendė kad kaltas poršo vairuotojas ir išvažiavo, kai patikinome kad užpildysim deklaraciją patys. Dabar paskaičius forumiečių pastabas dėl 105 punkto matau, kad ne viskas taip vienareikšmiška, kaip tada galvojau.
                P.S. Geriausia ką galėjo sugalvoti poršo vairuotojas buvo iš serijos "tai negi jam buvo sunku sustoti, galėjo gi praleisti". Policininkas gi jam atsakė iš serijos kad "gal ir galėjo, bet neprivalėjo".
                Priklauso ar buvo eilė, nes skamba lyg buvo neblogas greitis, plius pagal 105 jam galima važiuoti tik jei yra įsitikinus, jog praleidi. Taip pat kiltų klausimas gal tu jau vieną automobilį praleidai ir dabar tavo eilė važiuoti laisvąja juosta.

                Comment


                  105 galioja tik jei susidarė eilė, t.y. eismas bent jau sulėtėjo arba visiškai sustojo toje juostoje. Jeigu tai tiesiog eilinė persirikiavimo situacija - atsakingas tas, kuris rikiuojasi. Bet kokiu atveju visada reikia įsitikinti ar praleidžia.

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    Priklauso ar buvo eilė, nes skamba lyg buvo neblogas greitis, plius pagal 105 jam galima važiuoti tik jei yra įsitikinus, jog praleidi. Taip pat kiltų klausimas gal tu jau vieną automobilį praleidai ir dabar tavo eilė važiuoti laisvąja juosta.
                    Ne, jokio automobilio nepraleidau, poršas buvo vienintelis. Greitis buvo ghmz, gal 5 km/h.

                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    105 galioja tik jei susidarė eilė, t.y. eismas bent jau sulėtėjo arba visiškai sustojo toje juostoje. Jeigu tai tiesiog eilinė persirikiavimo situacija - atsakingas tas, kuris rikiuojasi. Bet kokiu atveju visada reikia įsitikinti ar praleidžia.
                    Tai vat dabar skaitau forumiečių komentarus ir galvoju, kad man visai pasisekė - tas poršo vairuotojas galėtų mane patampyti po teismus, jei netingėtų terliotis. O ten jau įrodinėk, ar buvo eismas sustojęs ar ne, ar galioja 105 ar ne. Kaip nekenčiu tokių kolizijų KET, kur turėtų viskas būti apibrėžta vienareikšmiškai. Jau antra tokia neapibrėžta man žinoma vieta.

                    Comment


                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                      Ne, jokio automobilio nepraleidau, poršas buvo vienintelis. Greitis buvo ghmz, gal 5 km/h.

                      Tai vat dabar skaitau forumiečių komentarus ir galvoju, kad man visai pasisekė - tas poršo vairuotojas galėtų mane patampyti po teismus, jei netingėtų terliotis. O ten jau įrodinėk, ar buvo eismas sustojęs ar ne, ar galioja 105 ar ne. Kaip nekenčiu tokių kolizijų KET, kur turėtų viskas būti apibrėžta vienareikšmiškai. Jau antra tokia neapibrėžta man žinoma vieta.
                      Tai o kaip Jums 4 ar 9 punktai? Vienareikšmiški? IMHO pagrindinės problemos ir kyla, kai vieni galvoja "negi sunku praleist", o kiti "taigi mano pirmenybė". Tačiau visada suveikia egocentrizmas, o ne 4 ar 9 punktai

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Tai o kaip Jums 4 ar 9 punktai? Vienareikšmiški? IMHO pagrindinės problemos ir kyla, kai vieni galvoja "negi sunku praleist", o kiti "taigi mano pirmenybė". Tačiau visada suveikia egocentrizmas, o ne 4 ar 9 punktai
                        iš dalies sutikčiau, savitarpio pagarbos pas mus aiškiai trūksta. Bet ta pagarbos trūkumas yra dvipusis - lįsti taip "vnagluju" net nesulėtinant ir neparodant posūkio, taip pat yra nepagarbos rodymas (vos ne ką jūs lochai, nepraleisit mano prabangios mašinos tai įvažiuosit, cha cha). Jei tas poršas būtų sustojęs, parodęs posūkį, tai greičiausiai būčiau įleidęs (paprastai vairuoju nekonfliktiškai). Bet čia tiesiog principas suėmė.

                        Comment


                          Va daugiau apie lochus su "visureigiais" ir jų "kultūrą":

                          Lazdynuose didelė avarija: susidarė didelės spūstys (video) - MadeinVilnius.lt - Vilniaus naujienų dienoraštis

                          Pranešama, jog Laisvės pr., važiuojant link Lazdynų, automobilis „BMW X5“ apvirto. Automobilyje yra prispaustų keleivių. Įvykio vietoje dirba ugniagesiai gelbėtojai.

                          Liudininkų teigimu, dideliu greičiu lėkęs „BMW“ automobilio vairuotojas nesuvaldė transporto priemonės ir apvirto. Pirminiais duomenimis vairuotojas ir keleiviai yra galimai neblaivūs.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Problema ne tame, kiek ten laiko užtruks, o kad ruožas ilgas ir kantrybės ne visiems užtenka laikytis ribojimo. Sumažinus leistiną, tik dar labiau išauga greičių skirtumas.
                            Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.
                              Kalbam apie absoliučią daugumą vairuotojų. Tad psichinės problemos galimai pandeminio lygio

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Kalbam apie absoliučią daugumą vairuotojų. Tad psichinės problemos galimai pandeminio lygio
                                Kai problema ignoruojama 30+ metų tai ji tikrai yra lėtinė.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.
                                  Tai gal galim išvengt bereikalingos gaišaties ir jūs tiesiog internetu diagnozuokite - manau galite.

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    Tai gal galim išvengt bereikalingos gaišaties ir jūs tiesiog internetu diagnozuokite - manau galite.
                                    Manau geriausia būtų diagnozuoti trikojo pagalba.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Jeigu neužtenka kantrybės laikytis ribojimo tai metas atsisakyti vairavimo ir eiti pas psichiatrą.
                                      Tos avarijos priežastis greitis, ar neaiškus / nepakankamas žymėjimas ir priešpriešinių srautų fizinis neatskyrimas?

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                        Tos avarijos priežastis greitis, ar neaiškus / nepakankamas žymėjimas ir priešpriešinių srautų fizinis neatskyrimas?
                                        Abu.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Abu.
                                          O šiaip tada koks priežastinis kriterijus apsprendžia, kad kaltas greitis? Mašinos nesuvaldymas, akvaplanavimas ar dar kas? Ar tiesiog taip lengviau... nepasirinktas greitis - kaltas vairuotojas- byla baigta

                                          Comment

                                          Working...
                                          X