Parašė Nitro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tu irgi pabandyk antra eile pralėkti, pagerės sveikata
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Tui gal KET pasiskaityk, ypač tą dalį apie transporto priemonių išsidėstymą kelyje.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Tai taip ir yra, kad užlindinėji Jei pirmoje juostoje jau įvykęs užtrauktukas, kuris natūraliai pasidarė anksčiau nei susiaurėjimas, tai tas kas ignoruoja eilę pirmoje juostoje ir varo per antrą (nes gi kam čia stovėti joje) daro ne ką kitą, o naglą įlindimą. Tada ir baigiasi judėjimas (nors ir lėtas).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Didžiausi automarozai yra ir didžiausi idiotai, kurie net nesupranta paprasto užtrauktuko principo ir rikiuojasi likus n km prieš susiaurėjimą. Kaip netikėta.... /s
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTeko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
Pagal šį punktą privaloma įleisti tik JEI susidarė eilė. Jei pirmoj eilėj yra eilė, o antroj nėra - nereikia... Nebent yra kitas punktas, kur tai parašyta aiškiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąPagal šį punktą privaloma įleisti tik JEI susidarė eilė. Jei pirmoj eilėj yra eilė, o antroj nėra - nereikia... Nebent yra kitas punktas, kur tai parašyta aiškiau.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTeko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?
Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.
Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Sėkmės, tik pakelk akis į temą... Vilnius Kaunas.. kokios sankryžos, koks užkimšimas?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Taip, užmiesty nėra prieš tai esančių sankryžų. Bet chaotiškas persirikiavimas išlieka ir jis pavojingesnis nei mieste.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O kaip atrodo tas chaotiškas persirikiavimas? Ar persirikiuoti tiesiog prilėtinant įleidžiančiajam yra taip nesaugu? Tai tada ir eilinis persirikiavimas magistralėje yra chaotiškas ir nesaugus?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kai vairuotojai kerta per stabdžius pamatę radarą - siaubingai nesaugu, bet kai kerta per stabdžius, kad įlįstų į besiformuojančią eilę, nors šalia visiškai laisva juosta - visiškai normalu ir saugu, ar ne?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O kas liepia kirsti per stabdžius? Koks asilas pamatęs kelio susiaurėjimo įspėjimo ženklą kerta per stabdžius? Ar čia iš savos praktikos?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Jie kerta per stabdžius ir dėl tokių kaip jūs, nes bijo važiuoti į priekį, kadangi bus laikomi "mandrais", o "chebra nenorės daryti užtrauktuko".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.
Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
O kaip manai kam yra ženklai iš anksto statomi pvz susiaurėjimas už 200 m ir panašūs? Gal, kad jau pradėtų žmonės rikiuotis? Pabandyk Vokietijoje taip vat jau ten kur buvo ženklas apie susiaurėjimą prasinešti per antrą juostą ir pačiame gale tik rikiuotis. Baudą gausi. Nerandu greituoju būdu per Youtube. Kažkada žiūrėjau laidą su Vokietijos kelių patruliais - iškart baudavo tuos, kurie dar po ženklo apie būsimą susiaurėjimą toliau mynė su tikslu aplenkti pirmos juostos lėčiau judančiuosius, kurie iš anksto jau buvo persirikiavę ir todėl vyko judėjimas į priekį.
- 1 patinka
Comment
Comment