Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Gal greičiau pačio pasvarstymai yra komedija.
    Tu irgi pabandyk antra eile pralėkti, pagerės sveikata

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Tu irgi pabandyk antra eile pralėkti, pagerės sveikata
      Tui gal KET pasiskaityk, ypač tą dalį apie transporto priemonių išsidėstymą kelyje.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

        Tui gal KET pasiskaityk, ypač tą dalį apie transporto priemonių išsidėstymą kelyje.
        Gal būtų galima patikslinti? Permečiau akimis visus devynis šio skyriaus straipsnius, bet nemačiau nieko apie ką kalbėtumėt

        Comment


          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

          Tai taip ir yra, kad užlindinėji Jei pirmoje juostoje jau įvykęs užtrauktukas, kuris natūraliai pasidarė anksčiau nei susiaurėjimas, tai tas kas ignoruoja eilę pirmoje juostoje ir varo per antrą (nes gi kam čia stovėti joje) daro ne ką kitą, o naglą įlindimą. Tada ir baigiasi judėjimas (nors ir lėtas).
          Didžiausi automarozai yra ir didžiausi idiotai, kurie net nesupranta paprasto užtrauktuko principo ir rikiuojasi likus n km prieš susiaurėjimą. Kaip netikėta.... /s

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
            Bėda, kad daug kas ne užtrauktuką daro o būtent bando užlindinėti, todėl ir nuomonė apie tokius yra atitinkama.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Didžiausi automarozai yra ir didžiausi idiotai, kurie net nesupranta paprasto užtrauktuko principo ir rikiuojasi likus n km prieš susiaurėjimą. Kaip netikėta.... /s
              Sėkmės su tokia logika, tik susiaurėjimo pačiame gale po to nenutaisinėk graudžių akučių kai reik įleidinėti.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
                105. Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią.

                Pagal šį punktą privaloma įleisti tik JEI susidarė eilė. Jei pirmoj eilėj yra eilė, o antroj nėra - nereikia... Nebent yra kitas punktas, kur tai parašyta aiškiau.
                Mano blogas

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                  Pagal šį punktą privaloma įleisti tik JEI susidarė eilė. Jei pirmoj eilėj yra eilė, o antroj nėra - nereikia... Nebent yra kitas punktas, kur tai parašyta aiškiau.
                  Na jei eilės nėra, tai reiškia ir mašinų nėra - oro nepraleidinėsi. Atvažiuos dvi antroje juostoje ir stovės - jau reikės įleisti, nes susidarė eilė Šiaip čia eina kalba apie eilę pačiame kelyje, o ne konkrečioje eismo juostoje...

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
                    Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?
                      Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.

                      Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                        Na mieste šiaip tarp sankryžų kilometrinių atstumų nelabai būna, tad nereik sutirštinti. Ir pasikartosiu kuo blogai stovėjimas bendroje eilėje pirmoje juostoje? Aj teisingai... aš gi "mandras" atvažiuoju iš galo, matau eilutę, neriu į antrą juostą, minu iki susiaurėjimo, lenkdamas kantriai laukiančius ir opa: "Davaj chebra darom užtrauktuką". Taip gi KET parašyta... punktas būtent tokiems vadyloms?
                        Gal tuo, kad be reikalo sudaromas ilgas kamštis, galimai užkemšantis ir kitą ir dar kitą sankryžą, kai šalia yra visiškai laisva juosta? Gal galite parašyti, kokiu atveju pagal jus naudojamas užtrauktuko principas? (tik nereikia pasakoti apie kažkokį ilgą užtrauktuką vos pamačius, kad formuojasi eilė, nes tokio dalyko nėra).

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.

                          Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
                          Sėkmės, tik pakelk akis į temą... Vilnius Kaunas.. kokios sankryžos, koks užkimšimas?

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Sėkmės, tik pakelk akis į temą... Vilnius Kaunas.. kokios sankryžos, koks užkimšimas?
                            Taip, užmiesty nėra prieš tai esančių sankryžų. Bet chaotiškas persirikiavimas išlieka ir jis pavojingesnis nei mieste.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Taip, užmiesty nėra prieš tai esančių sankryžų. Bet chaotiškas persirikiavimas išlieka ir jis pavojingesnis nei mieste.
                              O kaip atrodo tas chaotiškas persirikiavimas? Ar persirikiuoti tiesiog prilėtinant įleidžiančiajam yra taip nesaugu? Tai tada ir eilinis persirikiavimas magistralėje yra chaotiškas ir nesaugus?

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                O kaip atrodo tas chaotiškas persirikiavimas? Ar persirikiuoti tiesiog prilėtinant įleidžiančiajam yra taip nesaugu? Tai tada ir eilinis persirikiavimas magistralėje yra chaotiškas ir nesaugus?
                                Kai vairuotojai kerta per stabdžius pamatę radarą - siaubingai nesaugu, bet kai kerta per stabdžius, kad įlįstų į besiformuojančią eilę, nors šalia visiškai laisva juosta - visiškai normalu ir saugu, ar ne?

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  Kai vairuotojai kerta per stabdžius pamatę radarą - siaubingai nesaugu, bet kai kerta per stabdžius, kad įlįstų į besiformuojančią eilę, nors šalia visiškai laisva juosta - visiškai normalu ir saugu, ar ne?
                                  O kas liepia kirsti per stabdžius? Koks asilas pamatęs kelio susiaurėjimo įspėjimo ženklą kerta per stabdžius? Ar čia iš savos praktikos?

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    O kas liepia kirsti per stabdžius? Koks asilas pamatęs kelio susiaurėjimo įspėjimo ženklą kerta per stabdžius? Ar čia iš savos praktikos?
                                    Jie kerta per stabdžius ir dėl tokių kaip jūs, nes bijo važiuoti į priekį, kadangi bus laikomi "mandrais", o "chebra nenorės daryti užtrauktuko".

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Jie kerta per stabdžius ir dėl tokių kaip jūs, nes bijo važiuoti į priekį, kadangi bus laikomi "mandrais", o "chebra nenorės daryti užtrauktuko".
                                      čia kažkas naujo ant Lietuvos... gal skirtinguose kraštuose gyvename... kuriems čia su X6, Q7 baimės jausmą sukėliau?

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Kaip matau su tokiu daugelio šio forumo lankytojų mąstymu, ir toliau užtrauktuko taisyklė neveiks. Tas bereikalingas pirmos eilės kimšimas iš anksto užkemša prieš tai esančias sankryžas, didina kamščius. Be to, nežinantis susiaurėjimo "antraeilininkas", bijodamas pasirodyti "mandras", kala ant stabdžių ir neprivažiavęs iki galo pradeda rodyti posūkį, kad jį įleistų, taip blokuodamas antrą juostą ir didindamas kamštį ir joje. Nors jeigu jau nespėjai persirikiuoti iš anksto, tai ir važiuok iki galo.

                                        Suvažiuojant vienodai į abi juostas ir po to užtrauktuko principu suvažiuojant į vieną eismas vyksta žymiai sklandžiau, nes maksimaliai išnaudojamas kelio plotas, o važiuojant užtrauktuko principu abi juostos juda vienodu greičiu. Bet kaip matau "pirmaeilininkų" požiūrį ir šiame forume į "antraeilininkus": "mandras", "davaj chebra darom užtrauktuką", tai artimiausiu metu nesitikiu porveržio. Sėkmės.
                                        O kaip manai kam yra ženklai iš anksto statomi pvz susiaurėjimas už 200 m ir panašūs? Gal, kad jau pradėtų žmonės rikiuotis? Pabandyk Vokietijoje taip vat jau ten kur buvo ženklas apie susiaurėjimą prasinešti per antrą juostą ir pačiame gale tik rikiuotis. Baudą gausi. Nerandu greituoju būdu per Youtube. Kažkada žiūrėjau laidą su Vokietijos kelių patruliais - iškart baudavo tuos, kurie dar po ženklo apie būsimą susiaurėjimą toliau mynė su tikslu aplenkti pirmos juostos lėčiau judančiuosius, kurie iš anksto jau buvo persirikiavę ir todėl vyko judėjimas į priekį.

                                        Comment


                                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                                          O kaip manai kam yra ženklai iš anksto statomi pvz susiaurėjimas už 200 m ir panašūs? Gal, kad jau pradėtų žmonės rikiuotis? Pabandyk Vokietijoje taip vat jau ten kur buvo ženklas apie susiaurėjimą prasinešti per antrą juostą ir pačiame gale tik rikiuotis. Baudą gausi. Nerandu greituoju būdu per Youtube. Kažkada žiūrėjau laidą su Vokietijos kelių patruliais - iškart baudavo tuos, kurie dar po ženklo apie būsimą susiaurėjimą toliau mynė su tikslu aplenkti pirmos juostos lėčiau judančiuosius, kurie iš anksto jau buvo persirikiavę ir todėl vyko judėjimas į priekį.
                                          Tai jei visiškai normalus eismas ir gali persirikiuoti iš anksto, tai be abejo reikia rikiuotis. Bet jei po įspėjamojo ženklo eismas itin didelis ir pirma juosta jau užimta ir neina pilnai nesustojus persirikiuoti, tai tikrai nereikia stoti kur šauna į galvą ir prašyti užleisti, nes taip stabdai eismą iš galo. Tada jau važiuok į priekį ir formuosis užtrauktukas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X