Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kažkas negerai su energijos tvermės dėsniu.
    Mythbusteriai darė apie tai seriją.
    Pagal fizikos dėsnius jei vienodos masės auto/vienodi, tai gaunasi kaip abu į sieną, o ne 70+70=140.
    Prieš ginčijantis pasidomėkit:
    https://gregladen.com/blog/2017/10/1...on-collisions/

    Comment


      Parašė Premier Rodyti pranešimą

      koks ten greitis remonto ruože?
      Priklausomai nuo to yra radaras ar ne.
      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Kažkas negerai su energijos tvermės dėsniu.
      Viskas gerai, mašinoms esant tokio pat svorio energija pasiskirsto abiems automobiliams.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        Gal gana tų absurdiškų išvedžiojimų? Iš pagarbos nukentėjusiems.
        šitą pseudomokslinį mitą reikia išaiškinti kiekvieną kartą kai jis pasirodo, nes tikėjimas tokiomis nesąmonėmis pražudo žmones.

        Kartu iš tokių išsigalvojimų gimsta teorijos kaip kaktomušos yra pavojingiausios avarijos, dėl to vairuotojai sugalvoja pakeisti trajektoriją ir trenktis į priešpriešą automobilį kampu (t. y. sumažina kontakto plotą ir dėl to užmuša smūgio kampe sėdėjusį žmogų) arba iš viso nuvažiuoja nuo kelio, o tada jau laimės dalykas ar mašina virs ir stogu plosis į medį ir užmuš visus, ar trenksis į atitvarą, nuo kurio vėl atšoks į priešpriešinę eismo juostą.

        Žinoma geriausia yra išvengti avarijos nepatiriant smūgio (pvz. nuriedėti į plyną lauką), bet kai vairuotojai sugalvoja „rinktis mažesnį blogį“ tai geriau per tas milisekundes neprisiminti tokių nesąmonių kaip greičio sudėjimas nes rezultatai neretai būna blogesni negu iš viso nieko nedarymas.

        Comment


          Parašė bička Rodyti pranešimą
          Aš visokeriopai už 1+1 juostas su fiziniais barjerais remontuojamame ruože. Šiuo atveju svarbiausia saugumas, o ne pralaidumas.
          Jei "užtrauktuko zoną" padaryti pakankamai ilgą, galima sumažinti kamščiavimąsi perėjime iš 2+2 į 1+1.

          Problema, kad LAKD tai visiškai nerūpi.
          Mano blogas

          Comment


            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

            Jei "užtrauktuko zoną" padaryti pakankamai ilgą, galima sumažinti kamščiavimąsi perėjime iš 2+2 į 1+1.

            Problema, kad LAKD tai visiškai nerūpi.
            Pradžiai apie susiaurėjimo tašką reikėtų bent jau informacinius ženklus iškabinti keleto km atstume, o ne likus 150-300m, kai dar nematai persirikiavimo ženklų, o pirma juosta šalia jau užpildyta važiuojančių ne pirmą kartą pro remonto ruožą.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Pradžiai apie susiaurėjimo tašką reikėtų bent jau informacinius ženklus iškabinti keleto km atstume, o ne likus 150-300m, kai dar nematai persirikiavimo ženklų, o pirma juosta šalia jau užpildyta važiuojančių ne pirmą kartą pro remonto ruožą.
              Tai jie patys durni kad susirikiavo anksčiau susiaurėjimo taško. Pravažiuoji antra ir tada užtrauktuką darai.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Tai jie patys durni kad susirikiavo anksčiau susiaurėjimo taško. Pravažiuoji antra ir tada užtrauktuką darai.
                Kodėl durni? Jei užtrauktuką formuoji ilgoje atkarpoje, tau greitį reikia mažinti minimaliai. Jei prie susiaurėjimo, tada praktiškai visi sustoja.. ir formuojasi kamštis. Va tie lekiantys iki susiaurėjimo pradžios, o ne besirikiuojantys žymiai anksčiau ir formuoja kamštį.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Tai jie patys durni kad susirikiavo anksčiau susiaurėjimo taško. Pravažiuoji antra ir tada užtrauktuką darai.
                  Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.

                  Comment


                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                    Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
                    Taip, čia yra tikra problema. Tas turėtų būti aiškiau pateikiama, tiek mokant KET, tiek pastatant apie tokį užtrauktuką informuojančius kelio ženklus.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                      Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
                      Tai taip ir yra, kad užlindinėji Jei pirmoje juostoje jau įvykęs užtrauktukas, kuris natūraliai pasidarė anksčiau nei susiaurėjimas, tai tas kas ignoruoja eilę pirmoje juostoje ir varo per antrą (nes gi kam čia stovėti joje) daro ne ką kitą, o naglą įlindimą. Tada ir baigiasi judėjimas (nors ir lėtas).

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Bėda, kad žmonės nelabai žino, kas tas užtrauktukas. Jei susiformuoja eilė pirmoj juostoj, atvažiavęs antra juosta nemaža dalis vairuotojų tavęs nenori įleisti, nes tu, matai, užlindinėji, bandai išlošti važiuodamas antra juosta.
                        Bėda, ne tame ar žino apie užtrauktuką, o naglume. Nes jei matai jau besiformuojančią koloną, tai ir rikiuokis. Tada žymiai labiau visi bus tolerantiški ir įleis. Bet jei tu naglai tai įgnoruoji, švilpi pro koloną iki paties galo ir nustatai kiaulės akis "įleiskit", kantriai laukusiųjų eilėje tolerancija jau būna žymiai sumažėjus.

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Bėda, ne tame ar žino apie užtrauktuką, o naglume. Nes jei matai jau besiformuojančią koloną, tai ir rikiuokis. Tada žymiai labiau visi bus tolerantiški ir įleis. Bet jei tu naglai tai įgnoruoji, švilpi pro koloną iki paties galo ir nustatai kiaulės akis "įleiskit", kantriai laukusiųjų eilėje tolerancija jau būna žymiai sumažėjus.
                          Tai aiškiai pats nežinot apie užtrauktuką. Optimaliausia rikiuotis paskutiniu momentu.

                          Comment


                            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                            Tai taip ir yra, kad užlindinėji Jei pirmoje juostoje jau įvykęs užtrauktukas, kuris natūraliai pasidarė anksčiau nei susiaurėjimas, tai tas kas ignoruoja eilę pirmoje juostoje ir varo per antrą (nes gi kam čia stovėti joje) daro ne ką kitą, o naglą įlindimą. Tada ir baigiasi judėjimas (nors ir lėtas).
                            Užtrauktukas ir yra formuojamas kuo arčiau susiaurėjimo, nes tuomet yra išnaudojamos abi juostos maksimaliai ir dėl to gerokai trumpėja automobilių eilė. Susirikiavimas likus kilometrui nėra užtrauktukas, čia tik visokie kurie galvoja kad „nebus dūxais ir neužlys“ padaro, nors nei ten užlindimas nei ką, po vieną privalo praleisti pagal 105 KET punktą.


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Kodėl durni? Jei užtrauktuką formuoji ilgoje atkarpoje, tau greitį reikia mažinti minimaliai. Jei prie susiaurėjimo, tada praktiškai visi sustoja.. ir formuojasi kamštis. Va tie lekiantys iki susiaurėjimo pradžios, o ne besirikiuojantys žymiai anksčiau ir formuoja kamštį.
                            Although motorists seem to believe that a single lane of traffic flowing into a work zone should flow through unrestricted and much faster without a slow down for merging traffic, this just does not happen in the real world of traffic hazards. Motorists slow down because of the uncertainty of the drivers’ actions ahead, poor visibility beyond, signs/drums/barricades and concrete barriers, unexpected temporary curves, construction equipment, and workers nearby. That slows down the rest of the line of traffic and the longer the queue (line of traffic) the more it slows down and a longer time before it regains speed. When traffic is heavy, a perfect line of drivers cruising through the work zone at safe highway speeds and spacing with no delay, is impossible to maintain.
                            Šaltinis

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Užtrauktukas ir yra formuojamas kuo arčiau susiaurėjimo, nes tuomet yra išnaudojamos abi juostos maksimaliai ir dėl to gerokai trumpėja automobilių eilė. Susirikiavimas likus kilometrui nėra užtrauktukas, čia tik visokie kurie galvoja kad „nebus dūxais ir neužlys“ padaro, nors nei ten užlindimas nei ką, po vieną privalo praleisti pagal 105 KET punktą.

                              Šaltinis
                              Obviously, when
                              traffic conditions are light and vehicles are traveling at highway speeds, it is best to make the merge maneuver as
                              soon as safely possible rather than leaving that merge maneuver to the last moment at high speed.

                              Ištrauka iš ten pat....

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                Obviously, when
                                traffic conditions are light and vehicles are traveling at highway speeds, it is best to make the merge maneuver as
                                soon as safely possible rather than leaving that merge maneuver to the last moment at high speed.

                                Ištrauka iš ten pat....
                                O tai mes nekalbame apie ilgas eiles ir piktą publiką stovinčią kamštyje? Jeigu iš viso nėra jokios eilės tai niekam ir nereikia sustoti ir praleisti, tikras mokslinis atradimas.

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  O tai mes nekalbame apie ilgas eiles ir piktą publiką stovinčią kamštyje? Jeigu iš viso nėra jokios eilės tai niekam ir nereikia sustoti ir praleisti, tikras mokslinis atradimas.
                                  Tai va jei grybą supjauname ir abi pusės savo laiku neatlieka savo pareigų, tai ir turime piktų dėdžių kamštį ir chaosą.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Užtrauktukas ir yra formuojamas kuo arčiau susiaurėjimo, nes tuomet yra išnaudojamos abi juostos maksimaliai ir dėl to gerokai trumpėja automobilių eilė. Susirikiavimas likus kilometrui nėra užtrauktukas, čia tik visokie kurie galvoja kad „nebus dūxais ir neužlys“ padaro, nors nei ten užlindimas nei ką, po vieną privalo praleisti pagal 105 KET punktą.
                                    Šitam forume labai gajus tas "privalo pagal KET".

                                    Tarp "privalo" ir "iš tikrųjų daro" yra ilgi metai komunizmo, kai pavogti, apgauti valstybę buvo garbės reikalas. Praeis labai daug laiko ir kartų kol galėsim parašyti KET punktą, ir tikėtis, kad vairuotojai (dauguma) taip ir elgsis.

                                    Po kol kas, jei nori, kad kažkas įvyktų, turi fiziškai užtikrinti, kad tik taip ir vyktų. Jei kelininkai suformuoja užtrauktuko zoną 45 laipsnių kampu, be išankstinių perspėjimų, tai dauguma taip ir elgsis: važiuos kol nebebus kur, tada sustos ir bandys persirikiuoti. Tada kažkas turės sustoti pirmoj juostoj, tada kamštis garantuotas.

                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                      Šitam forume labai gajus tas "privalo pagal KET".

                                      Tarp "privalo" ir "iš tikrųjų daro" yra ilgi metai komunizmo, kai pavogti, apgauti valstybę buvo garbės reikalas. Praeis labai daug laiko ir kartų kol galėsim parašyti KET punktą, ir tikėtis, kad vairuotojai (dauguma) taip ir elgsis.

                                      Po kol kas, jei nori, kad kažkas įvyktų, turi fiziškai užtikrinti, kad tik taip ir vyktų. Jei kelininkai suformuoja užtrauktuko zoną 45 laipsnių kampu, be išankstinių perspėjimų, tai dauguma taip ir elgsis: važiuos kol nebebus kur, tada sustos ir bandys persirikiuoti. Tada kažkas turės sustoti pirmoj juostoj, tada kamštis garantuotas.
                                      Tai aš nesitikiu kad publika staiga pradės važiuoti antra juosta. Tiesiog jų kalbos su savimi už vairo apie „užlendančius eilę“ kai jie patys tą savo eilę ir susigalvojo yra komedija.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Tai aš nesitikiu kad publika staiga pradės važiuoti antra juosta. Tiesiog jų kalbos su savimi už vairo apie „užlendančius eilę“ kai jie patys tą savo eilę ir susigalvojo yra komedija.
                                        Gal greičiau pačio pasvarstymai yra komedija.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          Tai aš nesitikiu kad publika staiga pradės važiuoti antra juosta. Tiesiog jų kalbos su savimi už vairo apie „užlendančius eilę“ kai jie patys tą savo eilę ir susigalvojo yra komedija.
                                          Kai klausaus rusų (pvz. Nebeznia JT posėdžiuose) atrodo kad jie kažkokioj paralelinėj Visatoj gyvena. Panašus jausmas apima skaitant pačio postus...
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X