Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Ssakyčiau kartais reiktų susimąstyti, jeigu visi aplinkui tave yra "lochai" (čia kur akmenys mėtomi Lietuvos vairuotojams), ar kartais pats visgi toks nebūsi. Čia bendras pasiūlymas, niekam konkrečiai neskiriamas. (Šiek tiek ne į temą - BMW vairuotojai visada bus lochai, čia yra gyvenimo aksioma).
    Galiausiai labai stebina daugumos perdėtai poliarizuotos laikysenos. Atrodo žmogus yra arba pėstysis, arba vairuotojas, bet niekad negali būti abu. Tiesiog toks juntamas empatijos trūkumas kitai eismo dalyvių grupei.
    Nope, toks sufleravimas manęs jau nebeįtikins. Kai pabūni skirtingose vietose su kitokiu požiūriu ir įpročiais, tai supranti, kad visgi yra sričių, kur ne pats esi lochas, bet geras gabalas aplinkos yra lochai (konkrečiai - apie nemažos dalies vairuotojų požiūrį ir elgseną). Pats, beje, esu vairuojantis, bet mieste - daug daugiau dviratį, o ne automobilį.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Tai reikia tikslesnių duomenų, ar žuvo nes vairuotojai prastai vairuoja tamsoje ir nutrenkė automobiliu žmogų, ar pats žmogus kažkaip žuvo (gal atsitrenkęs į medį, ar suklupęs ir prasikėlęs galvą) vairuotojui nedalyvaujant.
      Pėstysis... eismo įvykis... atsitrenkęs į medį... žuvo... wow.. stipru kaip penktadieniui

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Pėstysis... eismo įvykis... atsitrenkęs į medį... žuvo... wow.. stipru kaip penktadieniui
        Tai ar ne toks tavo buvo klausimas? Gi svarstei, nuo ko čia tie pėstieji žūsta, ar vairuotojai nutrenkia, ar kažkaip patys miršta.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė 1252 Rodyti pranešimą

          Nope, toks sufleravimas manęs jau nebeįtikins. Kai pabūni skirtingose vietose su kitokiu požiūriu ir įpročiais, tai supranti, kad visgi yra sričių, kur ne pats esi lochas, bet geras gabalas aplinkos yra lochai (konkrečiai - apie nemažos dalies vairuotojų požiūrį ir elgseną). Pats, beje, esu vairuojantis, bet mieste - daug daugiau dviratį, o ne automobilį.
          Na, aš pats daug daugiau vairuoju, negu vaikštau. Ir man yra absoliučiai nesuprantami kitų vairuotojų kliedesiai apie "netikėtai" į perėją išėjusius pėsčiuosius ir panašios nesąmonės. Artėju prie perėjos, įsitikinu, ar nėra pėsčiųjų, važiuoju toliau. Jei šviesu, matomumas geras, galbūt galima įsitikinti nelėtinant. Galbūt tamsu, lyja, gatvės neapšviestos, tada reikia stipriai sulėtinti, kad įsitikinti jog niekas neina per perėją.

          Visiškai taip pat, kaip važiuojant šalutiniu keliu. Jei artėjant prie sankryžos su pagrindiniu keliu matai po 1 km į kiekvieną pusę, ir ten tuščia, tai leki nestabdęs. Jei sankryžoje matomumas prastas, tada prilėtini iki visiškai mažo greičio, įsitikini kad automobilių nėra, ir važiuoji.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Kol nebuvau perskaitęs šitos diskusijos, naviai tikėjau, kad argumentą "ką lengviau sustabdici, 2 tonas metalo ar savo subyne??" naudoja tik visiški automarozai FB ir Delfi komentatoriai, dažnai persidengiantys su anti-Lietuvos radarų direkcininkais ir maršajobais, o didžioji dauguma nevykdo pareigų pėstiesiems dėl išsiblaškymo/naršymo telefone/nuovargio ar dar kažko. Deja, kėglių auklėjimas, panašu, įtrauktas į Regitros programą ir vyksta masiškai...

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              man yra absoliučiai nesuprantami kitų vairuotojų kliedesiai apie "netikėtai" į perėją išėjusius pėsčiuosius ir panašios nesąmonės.
              Aš pats daugiau važinėju dviračiu mieste, nei automobiliu ir galiu pasakyti, kad daugumai pėstieji tikrai netikėtai pasirodo perėjoje ar išvažiavimuose iš kiemo ar teritorijos prie kelio. Nes vairuotojai paprasčiausiai arba sulindę į telefonus, arba važiuodami link perėjos ar dviračių tako susikirtimo su išvažiavimu iš kiemu žiūri tik į tą pusę iš kurios atvažiuoja mašinos. Kasdien važiuoju dviračiu pro čia nuo Akropolio ir praktiškai visada vairuotojai žiūri tik į kairę net nesidairydami. Ir kai aš jau privažiuoju prie pervažos tada jiems aš "netikėtai" ir atsirandu. Važiuojant į kitą pusę tokių problemų niekada nėra buvę.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                Na, aš pats daug daugiau vairuoju, negu vaikštau. Ir man yra absoliučiai nesuprantami kitų vairuotojų kliedesiai apie "netikėtai" į perėją išėjusius pėsčiuosius ir panašios nesąmonės. Artėju prie perėjos, įsitikinu, ar nėra pėsčiųjų, važiuoju toliau. Jei šviesu, matomumas geras, galbūt galima įsitikinti nelėtinant. Galbūt tamsu, lyja, gatvės neapšviestos, tada reikia stipriai sulėtinti, kad įsitikinti jog niekas neina per perėją.

                Visiškai taip pat, kaip važiuojant šalutiniu keliu. Jei artėjant prie sankryžos su pagrindiniu keliu matai po 1 km į kiekvieną pusę, ir ten tuščia, tai leki nestabdęs. Jei sankryžoje matomumas prastas, tada prilėtini iki visiškai mažo greičio, įsitikini kad automobilių nėra, ir važiuoji.
                as irgi prie vairo praleidziu vidutiniskai puse savo darbo dienos, nes vazineju po objektus, kartais po Baltijos salis, Suomija ir man nesuprantama siu asmenu argumentai. Yra pereja, visada nuimi tapke, suletini, jei bent kazkas is toli eina privalai sustoti

                ir cia nera nachaliskas elgesys, o labiau abejingumas ir polinkis i savidestrukcija, kaip ir gerimas, rukymas, cukraus vartojimas ir taip toliau. Musu zmones dar vangiai supranta kas yra atsakomybe, gyvenimas bendruomeneje, sveikata ir taip toliau

                Comment


                  Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                  Musu zmones dar vangiai supranta kas yra atsakomybe, gyvenimas bendruomeneje, sveikata ir taip toliau
                  Tiesiog Lietuvoje dar pakankamai mažai civilizacijos ir kultūros, lyginant su Vakarų Europa. Dominuoja prigimtinė, džiunglių įstatymų teisė, todėl voditeliai tiek čia, tiek delfio komentaruose nuoširdžiai stebisi - tai gi aš su mašina, aš stipresnis, kodėl aš turiu nusileisti silpnesniam. Tuo pačiu ir nemaža dalis šitoje paradigmoje užstrigusių pėsčiųjų lygiai taip pat stebisi - taigi gali užmušti.... nesaugu, aš geriau sustosiu tą didesnį ir stipresnį praleisiu.

                  Gera žinia yra ta, kad mes po truputį tolstam nuo šito primityvizmo, artėjame prie civilizacijos. Kažkiek dar užtruks, bet progresas yra labai ženklus, palyginus su kokiais 2000-aisias.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                    Nope, toks sufleravimas manęs jau nebeįtikins. Kai pabūni skirtingose vietose su kitokiu požiūriu ir įpročiais, tai supranti, kad visgi yra sričių, kur ne pats esi lochas, bet geras gabalas aplinkos yra lochai (konkrečiai - apie nemažos dalies vairuotojų požiūrį ir elgseną). Pats, beje, esu vairuojantis, bet mieste - daug daugiau dviratį, o ne automobilį.
                    Taip, būna važiuoju, ir aiškiai matau, kad naglas vairuoja: per VT juostą; per geltoną pagazuoja, kad ką tik spėjus užsidegt raudonai per sankryžą 80 kmh praskrietų; telefoną prie sankryžos maigo, o užsidegus žaliam signalui vietoj stovi ir pan. Taip, būna tokių. Kas kartą išvažiavus, bent pora tokių pasitaiko - su registratoriumi važinėju, vienu metu galvojau, gal klipus pradėti čia kelti (dauguma būtų BMW), bet pagalvojau, kad gal keistai gausis su duomenų apsaugos reikalavimais. Bet tai kamon, 1-2 tokie vairuotojai, o likę 1000 su kuriais prasilenkiu - normalūs, praleidžia, įleidžia, tvarkingai važiuoja. Na bet kam hiperbolizuoti? Geras gabalas aplinkos lochai? Tikrai?

                    Na tai jei pats dviratį vairuoji, tai gali gal šiek tiek empatizuotis su vairuotojais; o kai auto vairuoji - empatizuotis su dviratininkais? Ir geru pavyzdžiu kitus pamokyti?

                    Man atrodo to ir trūksta - tie pavieniai blogi vairuotojai tiesiog savo burbule gyvena, ir kitos grupės nesupranta. Pats kai pabandai kokiu užmiesčio keliu pavažiuoti dviračiu, labai puikiai supranti, kaip svarbu lenkiant dviračius (kur nėra šalia kelio įrengto dviračių tako) aplenkti paliekant bent kokį metrą. Pats vairuoju, dviračiu važiuoju, riedučiais važiuoju (tame tarpe ir gatvėmis), vaikštau - ir todėl gerai suprantu kitas grupes.

                    Važiuodamas mašina plačiai dviratininkus apvažiuoju (nors užknisa plentininkai, kurie esant dviračių takams vis tiek gatve varo); vaikštant, jei neskubu, duodu pirmenybę auto, nes taip Ignalina , 2 tonas sustabdyti ir vėl pradėti važiuoti reikalauja daug daugiau išteklių, nei man sustoti nuo 5 kmh ir palaukti tas 2 sekundes. Ir man nuo to neskauda. Ir per perėją žingsnį paspartinu, ypač jei vienas kertu kelią, nes suprantu, kad kolektyviai 5-6 sustojusių mane praleisti vairuotojų laikas yra vertingesnis nei mano vieno laikas. Tai darau ne dėl to, kad nusižeminu, ar jaučiuos kažkoks varganas lochas (tuo metu ne tačkoje sėdintis, o kojomis einantis), o dėl to, kad į kiekvieną tokią situaciją žiūriu utilitariškai. Ir man tie visi spjaudymaisi, kuriuos čia pastarąją savaitę šioje temoje skaitau, tiesiog šlykštūs atrodo, tokie kaip paauglio maištavimai, susireikšminimai kažkokie.
                    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.11.10, 15:52.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Aha, labai gera situacija, kai mašinos tiesiog per raudoną bukai ištisomis kolonomis varo.
                      Varo, nes galvoja, kad posūkis į dešinę nereguliuojamas, o šviesoforas Žalgirio g. tik sukantiems į kairę. Panašiai kaip čia yra:

                      https://www.google.com/maps/@54.6551...8192?entry=ttu
                      https://www.google.com/maps/@54.7394...8192?entry=ttu

                      O čia kaip seniau būdavo ir Žalgirio g.:
                      https://www.google.com/maps/@54.7043...6656?entry=ttu
                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.10, 15:54.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                        Na, aš pats daug daugiau vairuoju, negu vaikštau. Ir man yra absoliučiai nesuprantami kitų vairuotojų kliedesiai apie "netikėtai" į perėją išėjusius pėsčiuosius ir panašios nesąmonės. Artėju prie perėjos, įsitikinu, ar nėra pėsčiųjų, važiuoju toliau. Jei šviesu, matomumas geras, galbūt galima įsitikinti nelėtinant. Galbūt tamsu, lyja, gatvės neapšviestos, tada reikia stipriai sulėtinti, kad įsitikinti jog niekas neina per perėją.
                        O kaip mokot savo vaikus, kad reikia dviračiu taku važiuojant pristabdyti prie įvažiavimų į kiemus ar apsidairyti einant per perėją, ar laikot, kad visi vairuotojai kaip jūs, važinėja atsakingai?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Varo, nes galvoja, kad posūkis į dešinę nereguliuojamas, o šviesoforas Žalgirio g. tik sukantiems į kairę.
                          Kaip jie gali galvoti tai, kai tiesiai į veidą šviečia šviesoforai (2 vnt)?

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Kaip jie gali galvoti tai, kai tiesiai į veidą šviečia šviesoforai (2 vnt)?
                            Nes "nemato", kaip ir nemato pėsčiųjų perėjose, dviratininkų takuose, net kitų automobilių kelyje, todėl ir avarijų ir sužeistų keliuose tiek daug.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Premier Rodyti pranešimą
                              koks ten greitis remonto ruože? ne 70kmh? neįsivaizduoju taip sudauzyti mašinas važiuojant saugiu greičiu...
                              taigi diagnozinė mašina kadre, kokie dar 70 kmh ?

                              Comment


                                Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                koks ten greitis remonto ruože? ne 70kmh? neįsivaizduoju taip sudauzyti mašinas važiuojant saugiu greičiu...
                                Ar 140 km/h (70+70) kalant į sieną bus nieko tokio? O čia gali būti dar blogiau nes važiuoja pzv po 80.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                  Ar 140 km/h (70+70) kalant į sieną bus nieko tokio? O čia gali būti dar blogiau nes važiuoja pzv po 80.
                                  greičių suma yra mitas iš televizoriaus. mašinai trenktis į sieną ant 70 yra tas pats kas dviem mašinom trenktis važiuojant ant 70.
                                  Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.11.12, 20:52.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    greičių suma yra mitas iš televizoriaus. mašinai trenktis į sieną ant 70 yra tas pats kas dviem mašinom trenktis važiuojant ant 70.
                                    Na siena ir automobilos skirtingi, tad lyginkime kitaip.
                                    70km važiuojant trenktis į priešpriešai stovintį automobilį lyginant su trenkimusi kai abu važiuoja ant 70?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Na siena ir automobilos skirtingi, tad lyginkime kitaip.
                                      70km važiuojant trenktis į priešpriešai stovintį automobilį lyginant su trenkimusi kai abu važiuoja ant 70?
                                      Važiuojant 70 km/h greičiu ir trenkiantis į stovintį automobilį smūgis bus mažesnis negu į nepajudinamą sieną.
                                      Važiuojant 70 km/h greičiu ir trenkiantis į tokį pat priešprieša 70 km/h greičiu važiuojantį automobilį smūgis bus lygus smūgiui į nepajudinamą sieną.
                                      Važiuojant 70 km/h greičiu ir trenkiantis į sunkesnį priešprieša 70 km/h greičiu važiuojantį automobilį smūgis bus stipresnis negu į nepajudinamą sieną.
                                      Bukai sudėti greičius yra visiška nesąmonė, automobiliai ir yra testuojami smūgiams į nepajudinamą sieną, t.y. į smūgį su tokiu pačiu greičiu važiuojantį tokį patį automobilį.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Važiuojant 70 km/h greičiu ir trenkiantis į tokį pat priešprieša 70 km/h greičiu važiuojantį automobilį smūgis bus lygus smūgiui į nepajudinamą sieną.
                                        Gal gana tų absurdiškų išvedžiojimų? Iš pagarbos nukentėjusiems.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          greičių suma yra mitas iš televizoriaus. mašinai trenktis į sieną ant 70 yra tas pats kas dviem mašinom trenktis važiuojant ant 70.
                                          Kažkas negerai su energijos tvermės dėsniu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X