Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
UK eismo kultūra, kartu su Švedija, turbūt yra geriausia pasaulyje, kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau, nei Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose. Jeigu tai kažkam atrodo, kad tai "tragiška", vertėtų persišviesti galvą.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Savižudis būtum, jei žinotum, kad Rygos maksima tave užgrius, bet vistiek eitum, nes "statytojas liks kaltas". Arba liptum į lėktuvą žinodamas, kad jis nukris, nes "pilotas liks kaltas".If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na pagal tavo pasakojimus tai UK eismo kultūra tai pat tragiška. Švedijoje deja nesilankiau, norėčiau kada.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKad žmogus rašė, jog šoką į gartvę nesidarydamas, tai aišku kad toks elgesys yra buduliškas.
Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuojaIf a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAš darau taip, kaip ėjau greitai, taip ir priartėju prie pat pat perėjos, periferiniu matymu įvertinu ar lėtėja mašina ar ne. Negaudyt kontakto akim dar net geriau, nes mašinai greitai judant ji gali tikėtis, jog pagavęs tavo žvilgsnį bijosi įžengti, nes jis greitai važiuoja. Kai kontakto nemato, tai nežino ar stosi ar ne, tai tada jis jau staigiau stabdo.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar galvos peršvietimas kaip nors įtakos eismo saugumą? "kur pagarbos ir saugumo principai yra svarbiau" Taip tik yra vienas "bet" - pagarba nebūna vienpusė. Tik abipusis supratingumas veda link to.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Na ne, nereikia jokio abipusio supratingumo ar pagarbos pėstiesiems iš vairuotojų. Vairuotojams tereikia laikytis KET ir gatvėse bus daug saugiau. O kai pradedi vairuodamas dar galvoti, kad čia pėstysis turi taip elgtis, ten kitaip, čia turi jis pagarbą parodyti, kitoje vietoje aš turiu parodyti - tai ir gaunasi taip, kad skirtingai suprasdami tą pagarbą sukelia balaganą, kuriame nebūtinai visi žino kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. O juk vairuotojui tereikia laikytis KET - prilėtinti prieš kiekvieną perėją ir sustoti praleisti bet kurį artėjantį prie važiuojamosios dalies pėsčiąjį negalvojant, kad ai, jis čia lėtai eina, dar spėsiu prašokti, ar, ai, jis eina ir net nežiūri, tai gal aš jį pamokysiu. Ir t.t.
Apie KET reik ir tai pridėti
44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
O tai tu eidamas per per perėją visada žinai, kad vairuotojas tave užmuš?
Kokia problema?
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.
Kokia problema?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Problema tokia, kad vairuotojams formuojate įsitikinimą, kad ne visada reikia sustoti prie perėjos ir praleisti pėstįjį. Kas tame gero - nežinau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Aš visada stabteliu prieš perėją, ir jei važiuoja pavienės mašinos, VISADA jas praleidžiu. Man nesunku, aš laiko dėl to neprarandu. Saugumo - gaunu. Jei srautas ištisas, tada einu tik įsitikinęs, kad mašinos stoja. Jei reikia eiti per 2 juostas, žiūriu, ar antra juosta važiuojantis stoja.
Kokia problema?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kartais tenka susidurti su pėsčiaisiais (dažnai vyresnio amžiaus žmonės), kurie atėję prie perėjos ir akivaizdžiai besiruošiantys ja eiti, "praleidžia" mašinas. Kartais net ranka moja, maždaug važiuok. Tokiais atvejais sustoju ir laukiu, kol susiprotės, kad visgi reikia ne mojuoti ir trikdyti vairuotojus, o eiti per tą nelemtą perėją, kad jau iki jos atėjai.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Taip ir neatsakei, ar nebaisu tau įeiti į pastato vidų, gi gali stogas ant galvos užgriūti. Ar perki maistą tik atvirame turguje - gi nesunku, ir laiko neprarandi. O saugumo - gauni.
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Užknisa kai važiuoji su mašina, iki perėjos dar 100 metrų, ten stovi koks nors golfietis. Galėtų du kartus pirmyn atgal suvaikščioti, kol iki perėjos privažiuosi, bet ne, jie kantriai laukia, kol tu privažiuosi, sustosi, tada paknopstom skuos per gatvę. Jiems nesunku, jie laiko turi....Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.09, 20:26.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kiek pėsčiųjų per metus yra nutrenkiama ir ant kiek stogas ant galvos nukrenta?If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, pavyzdžiui nesenai Latvijoje stogas užkrito ant galvos 54 žmonėms. Pagal kai kuriuos čia forume jie patys kaip ir savižudžiai, nereikėjo eiti į tą Akropolį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Lietuvoje prioritetizuojamas gazo minkymas ir agresyvus buduliškas elgesys keliuose.
-
Comment
Comment