Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Toks jausmas kad užaugo šiltnamio sąlygom auginta karta, kuri visiškai nemoka adaptuotis.
    Būtent! Užaugo mamyčiukų karta, po visokias geiropas važinėja, o po to ir Lietuvoje užsimanė civilizacijų. Nebemoka visai jaunimas gyventi džiunglių sąlygomis, kur tu esi arba didelis, arba negyvas. O jei nori gyventi, būk tyliai ir netrukdyk su savo vilosipiedais rimtiems dėdėms važinėti.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

      O varge...
      aha, nubrauk ašarėlę O realybė tokia, kad veidrodžiuose motociklas kažkodėl nematomas. Pypsinimus nereaguoja kai bando ant galvos persirikiuot, o va pergazavimas - labai padeda pabudinti autopilotu važiuojantį ofiso planktoną.
      *censored*

      Comment


        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

        aha, nubrauk ašarėlę
        Kuo dar dėl savo saugumo ir patogumo užsiimi? Eini nuo moco gliaudydamas siemkes, kad vėliau rastum kelią nuo durų iki moco?

        Comment


          zmogui pinigu neuztenka duslintuvo skyliu susivirinti ant savo tranto, matyt todel toks ir piktas

          Comment


            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
            Gal ką nors supainiojai? Kažkaip neišeina suprasti, per kurį galą čia blogas parkingas. Geriau būtų tik išvis be parkingo, ar be automobilių eismo.

            Comment


              Parašė 1252 Rodyti pranešimą

              Kuo dar dėl savo saugumo ir patogumo užsiimi? Eini nuo moco gliaudydamas siemkes, kad vėliau rastum kelią nuo durų iki moco?
              Greičiau parkuoja ant šaligatvio prie pat durų.

              Comment


                VYKSTA KARAS :O
                Visai šmaikštus straipsnis
                Greitų ir įsiutusių keliuose bus mažiau: policija stojo į kovą su nelegalių lenktynių dalyviais, nubausta apie 200 asmenų - LRT

                Policijos pareigūnai sudavė smūgį kelių chuliganams ir nelegalių gatvių lenktynių mėgėjams. Viešosios tvarkos biuro viršininko Vytauto Grašio teigimu, pastarąjį mėnesį vykdant specialiąsias priemones iš viso buvo užfiksuota daugiau kaip 200 grubių Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimo atvejų.

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                  aha, nubrauk ašarėlę O realybė tokia, kad veidrodžiuose motociklas kažkodėl nematomas. Pypsinimus nereaguoja kai bando ant galvos persirikiuot, o va pergazavimas - labai padeda pabudinti autopilotu važiuojantį ofiso planktoną.
                  Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.
                    Negalima. Reikia išsikviest traliuką, nes transporto priemonė su negaliojančia technine apžiūra eisme dalyvauti negali.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Ir tada pagazavus galima iš karto į garažą važiuoti nes techniškai netvarkingas variklis (višijantis garso normas) praranda technine apžiūrą.
                      Gal nereiktų šnekėti apie tai, ko visiškai nesupranti. Keliant apsukas, garso lygis didėja visoms transporto priemonėm su vidaus degimo varikliu. Ir tai toli gražu nereiškia, kad variklis yra techniškai netvarkingas, ar viršija garso normas. Fizika taip veikia jei ką.
                      Net Škodoms (tos kur su šleikom seniau Kaune važinėdavo), didėjant apsukoms, garso lygis didėja. Nors ten varikliai elektriniai buvo.

                      Comment


                        Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                        zmogui pinigu neuztenka duslintuvo skyliu susivirinti ant savo tranto, matyt todel toks ir piktas
                        Duslintuvas aftermarketinis konkrečiam motociklui ir technikinę po 2,5 metų praeis sava eiga be problemų. nes botanikai kaip tamsta nežino kad garso normos motociklams yra kitokios negu automobiliams Čia dar vienas pliusas sukelia nervinį tiką visokiem ekonaciam
                        *censored*

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Greičiau parkuoja ant šaligatvio prie pat durų.
                          va čia visų tokių kaip tamsta problema - visus pagal savo sugedimo lygį vertini. Akivaizdu kad mielai taip darytum, galvoj sukas, bet tiesiog bijai. O aš parkuoju ten kur skirtos vietos, ir niekada nematau paeit problemos kur toliau. Prekybcentrių parkinguos parkuoju toliausiam kampe kur nėra mašinų, nes banaliai "kultūringi" parkuotojai labai sėkmingai durelėm daužo kitas mašinas išlipinėdami ir kaiulės akis nustatę apsidairo ar kas nematė ir tepa mieles, Nesenai vienas toks daužytojas smagių reikalų su draudimu turėjo.
                          *censored*

                          Comment


                            Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                            Duslintuvas aftermarketinis konkrečiam motociklui ir technikinę po 2,5 metų praeis sava eiga be problemų. nes botanikai kaip tamsta nežino kad garso normos motociklams yra kitokios negu automobiliams Čia dar vienas pliusas sukelia nervinį tiką visokiem ekonaciam
                            mldc bachuras. jei visokem lopam ir mociutem nepatink mocuko garsus bezdejms ir riaugejms, tai lai kraustos in kaima gyvent

                            Comment


                              Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                              va čia visų tokių kaip tamsta problema - visus pagal savo sugedimo lygį vertini. Akivaizdu kad mielai taip darytum, galvoj sukas, bet tiesiog bijai. O aš parkuoju ten kur skirtos vietos, ir niekada nematau paeit problemos kur toliau. Prekybcentrių parkinguos parkuoju toliausiam kampe kur nėra mašinų, nes banaliai "kultūringi" parkuotojai labai sėkmingai durelėm daužo kitas mašinas išlipinėdami ir kaiulės akis nustatę apsidairo ar kas nematė ir tepa mieles, Nesenai vienas toks daužytojas smagių reikalų su draudimu turėjo.
                              Dėl tamstos nežinau. Bet neseniai mačiau kaip motociklininkas važiavo šaligatviu iki bankomato. Nes nu pasistatyt aikštelėj ir paeit 10m problematiška.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Dėl tamstos nežinau. Bet neseniai mačiau kaip motociklininkas važiavo šaligatviu iki bankomato. Nes nu pasistatyt aikštelėj ir paeit 10m problematiška.
                                o aš mačiau kaip dviratininkas aprėkė bobutę šaligatvių einančią. jo, visi dviratinikai balvonai beje - pagal ket motociklą galima stumt šaligatviu, ir parkuot ant jo, netrukdant praeiti pėstėsiems.
                                *censored*

                                Comment


                                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                  o aš mačiau kaip dviratininkas aprėkė bobutę šaligatvių einančią. jo, visi dviratinikai balvonai beje - pagal ket motociklą galima stumt šaligatviu, ir parkuot ant jo, netrukdant praeiti pėstėsiems.
                                  Balvonai motociklininkai koreliuoja su mėgėjais pergazuot. Bet taip, ne visi pergazuotojai važinėja šaligatviais.

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    pėstysis turi į kelią įžengti įsitikinęs, kad tai daryti saugu. Taip nesielgdamas pėstysis bus teisus, bet biški nebesveikas. Kam nuo to geriau?
                                    Kur ta riba tarp įsitikinimo, kad saugu ir postsovietinio pensininko paranojiškumo, bailumo ar paniatkių laikymosi, kai ratuotiems tiesiog moji ranka, rodydamas, kad praleidi ir „netrukdai“? Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę, Lietuvoje po pirmų kelių perėjų turiu iš naujo prisiminti, kad man vairuotojai perėjoje gali nors ir ant pėdų užvažiuoti prieš nosį? Ai, dar reikia prisiminti, kad pas mus reikia vos ne ristele per perėja prabėgti, nes kitaip kapotai pradės į šlaunis stumtis.

                                    Comment


                                      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                                      Kur ta riba tarp įsitikinimo, kad saugu ir postsovietinio pensininko paranojiškumo, bailumo ar paniatkių laikymosi, kai ratuotiems tiesiog moji ranka, rodydamas, kad praleidi ir „netrukdai“? Kodėl grįždamas iš praktiškai bet kokios Vakarų ar Centrinės Europos šalies ir apsipratęs, kad 99% vairuotojų smarkiai lėtina greitį už 100 metrų nuo perėjos, visada mane mato ir tikisi, kad bet kada nersiu į gatvę, Lietuvoje po pirmų kelių perėjų turiu iš naujo prisiminti, kad man vairuotojai perėjoje gali nors ir ant pėdų užvažiuoti prieš nosį? Ai, dar reikia prisiminti, kad pas mus reikia vos ne ristele per perėja prabėgti, nes kitaip kapotai pradės į šlaunis stumtis.
                                      Nėra viskas tuose Vakaruose puiku ir gerai, išskyrus galbūt Olandiją. Atkreipčiau dėmesį (pvz. Vokietija), kad ten eismo reguliavimas griežtesnis, žymiai daugiau zonų 30. Vaikščiojimas per gatvę ne per perėją pakankamai normalizuotas. Centrinės Europos šalyje Čekijoje su pėsčiųjų praleidimu per perėją situacija labai prasta ir Lietuvoje situacija tikrai geresnė. Net nesutikčiau, kad Lietuvoje situacija tokia, kaip aprašyta.

                                      Comment


                                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                        Nėra viskas tuose Vakaruose puiku ir gerai, išskyrus galbūt Olandiją. Atkreipčiau dėmesį (pvz. Vokietija), kad ten eismo reguliavimas griežtesnis, žymiai daugiau zonų 30. Vaikščiojimas per gatvę ne per perėją pakankamai normalizuotas. Centrinės Europos šalyje Čekijoje su pėsčiųjų praleidimu per perėją situacija labai prasta ir Lietuvoje situacija tikrai geresnė. Net nesutikčiau, kad Lietuvoje situacija tokia, kaip aprašyta.
                                        Nesakau, kad puiku. Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva. Aišku, idiotiška infrastruktūra irgi nepadeda „kultūrintis“. Šiaip ką išmokau per eilę metų, tai būti truputį „naglesniu“ pėsčiuoju: neskubinti žingsnio einant per perėją, nelaukti, kol mane kas nors „akivaizdžiai“ praleis, jei matau, kad vairuotojas pakankamai lėtai važiuoja, kad galėtų sustabdyti. Gal ir kiek rizikingiau elgiuosi (jaunesnis amžius, greitesnė reakcija irgi nepamaišo), bet kartais juokinga, kaip pensininkiškai atsargiai kai kurie bendraamžiai eina per perėjas. Ir net nevisada pavadinčiau tai atsargumu – greičiau kažkokiu indoktrinavimu, kad, neduok Dieve, sugaišinsi brangų vairuotojo laiką.

                                        Comment


                                          Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                                          Bet vairuotojų kultūra pėsčiųjų atžvilgiu pas mus yra visiška šūdų krūva.
                                          Netiesa. Yra kur tobulėti, bet tikrai ne "visiška šūdų krūva".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X