Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
    Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.

    Comment


      Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

      Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.
      Gatvės yra skirtos visiems. KET irgi numato teises ir pareigas visiems. Jei pėstysis nežino KET, tai rekomendacija būti vedžiojamam už rankos žinančiojo.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
        Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

          Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
          Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.
            Daryti vairavimo kursus ir egzaminus ne tik formaliai uždedant varneles, bet realiai išmokant žmones vairuoti, skirti šviesoforo signalus, kelio ženklus ir t.t. Tai reikštų keliskart igesnį vairavimo pamokų kursą ir sudėtingesnį egzaminą. Atitinkamai kainuoti turėtų kur kas brangiau, nei kainuoja dabar.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Pėstiesiems ir nereikia turėti KET žinių. ....
              Nu nu.. vadovavimasis šviesoforo nurodymais, ne KET dalis? Ėjimas per perėją ne KET... Žinoma pėstieji nekelia pavojaus kitiems, jie kelia pavojų tik sau

              Comment


                LRT tam yra.
                Ne tas pačias laidas ir anonsus kartot, bet aktualiomis temomis rengti trumpas laidas - nuo darželinukų reikalų iki gynybos, KET.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
                  Visiems dalyvaujantiems eisme reikia turėti KET žinių. Pvz pėstieji turi žinoti, kad negalima vaikščioti dviračiu taku. Akivaizdu, kad nemažai to nežino.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.
                    Pėstieji sukelia avarines situacijas, kas kelia pavojų ir kitiems.

                    Comment


                      Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
                        Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi turimoms smegenų ląstelėms ir suvokimui kokį pavojų keli sau. Šitų dalykų gali nesuprasti tik durni, kurie eina visiškoje tamsoje be atšvaito, važiuoja dviračiu per perėją, išbėga į perėją, paknopstom "rauna" per raudoną" ir t.t. Nesisaugosi.. deja Dievas neapsaugos

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Daryti vairavimo kursus ir egzaminus ne tik formaliai uždedant varneles, bet realiai išmokant žmones vairuoti, skirti šviesoforo signalus, kelio ženklus ir t.t. Tai reikštų keliskart igesnį vairavimo pamokų kursą ir sudėtingesnį egzaminą. Atitinkamai kainuoti turėtų kur kas brangiau, nei kainuoja dabar.
                          Bent jau egzaminai tikrai nėra tik formalus varnelės uždėjimas. Bet taip ir nesupratau, ką tai pakeis vairuotojams kurie vairuotojo pažymėjimą gavo prieš 20-50 metų, kaip tai sustiprins jų žinias apie naujus kelio ženklus ir t.t.?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Galioja proporcingumo ir sveiko proto principai. Pėsčiąjam niekada nebus taikoma tokio pat lygio atsakomybė ir reikalavimai, kaip automobilio vairuotojui. Lygiai kaip automobilio vairuotojas niekada neneša tiek atsakomybės ir taisyklių žinojimo poreikio kaip traukinio mašinistas, lėktuvo pilotas ir t.t. Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi keliamam pavojui ir buvimui atsakingam už kitus žmones. Šitų dalykų gali nesuprasti arba juos neigti tik tie, kas yra arba visiškai durni, arba daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
                            Pagal tai, kaip pėstieji vaikšto per nereguliuojamas perėjas, tai apie 70% jų yra visiškai durni, daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.

                            Nežinau kaip pėstieji šokinėja perėjose prieš autobusus, bet jeigu prieš autobusą šoka taip pat nesidairydami kaip šoka prieš lengvikes, tai autobuso kirtimas per stabdžius gali traumuoti ir jame esančius keleivius.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Atsakomybė ir poreikis išmanyti taisykles yra proporcingi turimoms smegenų ląstelėms ir suvokimui kokį pavojų keli sau. Šitų dalykų gali nesuprasti tik durni, kurie eina visiškoje tamsoje be atšvaito, važiuoja dviračiu per perėją, išbėga į perėją, paknopstom "rauna" per raudoną" ir t.t. Nesisaugosi.. deja Dievas neapsaugos
                              Saldainės negavusio ir dėl to apsiverkusio keturmečio vaiko lygio argumentavimas. Labai blogai, jei tokia logika besivadovaujantys žmonės turi teisę vairuoti mašinas.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai.
                                Reikia,net KET nurodyta nemažai pareigų ir draudimų. Ir pavojų kelia tiek sau, tiek kitiems. Čia panašiai kaip sakyti, kad smart vairuotojams nereikia KET žinių ir pavojų kelia tik fūros.

                                https://automokyklos.lt/ket/keliu-ei...ciuju-pareigos
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Pakanka atsiversti 1 temos puslapį ir viskas išdėstyta kaip ant delno. Tiesiog ne visi moka suprasti.
                                  Kad tu nieko neišmanai apie eismo saugą - visi žino jau daug metų.
                                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                  Bent jau egzaminai tikrai nėra tik formalus varnelės uždėjimas. Bet taip ir nesupratau, ką tai pakeis vairuotojams kurie vairuotojo pažymėjimą gavo prieš 20-50 metų, kaip tai sustiprins jų žinias apie naujus kelio ženklus ir t.t.?
                                  Taisyklės pasikeitė. Greičiai kitokie, ženklai kitokie ir t.t. Kai aš šiemet laikiau egzą C+CE, tai sužinojau labai daug naujo.
                                  Paskutinis taisė Aleksio; 2023.10.05, 19:24.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                    Pagal tai, kaip pėstieji vaikšto per nereguliuojamas perėjas, tai apie 70% jų yra visiškai durni, daro tai tyčia, vedini kažkokių kitų motyvacijų.
                                    Manau kad yra durni, ir nežino, kad Lietuvoje vis dar galioja rusiškos džiungliu taisyklės - kas stipresnis, tas ir teisesnis. Kadangi važiuodamas su 2 tonomis sveriančia geležine dėže visada būsi stipresnis už pėstijį, tai būsi teisesnis, ergo, protingesnis.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Saldainės negavusio ir dėl to apsiverkusio keturmečio vaiko lygio argumentavimas. Labai blogai, jei tokia logika besivadovaujantys žmonės turi teisę vairuoti mašinas.
                                      Kai nelieka ką pasakyti, prasideda "rovimasis"? Turi kažką asmeniškai perduoti? kreipkis tiesiogiai, atsakysiu. Lygiai tokio paties lygio argumentus girdžiu. Nereik pėsčiųjų prilyginti briedžių intelektui ir suteikti žvėrių teisių keliuose. Labai blogai, jei tokia logika "jie silpnesni" pateisinamos visos pėsčiųjų nesamonės. Gal dar "gerbiamas" pone turėčiau pradėti atgailauti, kad išsilaikiau teises ir važinėju automobiliu?
                                      Paskutinis taisė PredatorGTR; 2023.10.05, 21:48.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Gal dar "gerbiamas" pone turėčiau pradėti atgailauti, kad išsilaikiau teises ir važinėju automobiliu?
                                        Ne, jei jau išsilaikei teises, ir turi automobilį, tai visi duchai, neturintys automobilio, turi tave gerbti, ir žinoti savo vietą.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Ne, jei jau išsilaikei teises, ir turi automobilį, tai visi duchai, neturintys automobilio, turi tave gerbti, ir žinoti savo vietą.
                                          Ir vėl s**dų malūnas? Ar čia tiesiog nori aštrinti kampą? Prašom pacituoti kur taip pasakiau ir pėsčiuosius verčiu mane gerbt?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X