Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Vilniuje kur labiausiai ir trūksta policininkų (net gauna 100 Eur priedą vien dėl darbo čia) lygiai prieš pusantrų metų važiavau prisipumpuot oro į ratus, prie degalinės šalia labai didelio ir atviro parkingo, kur net skirtingi aukščio lygiai. Kaip supratau per nuotolį, iš aukščio pastebėjo nežimėta mašina ir pradėjo sekti. Patikrino numerius ir pradėjo stabdyt.

    Iš antros juostos pervažiavau į pirmą, kad praleist juos, pamačius, kad nori stabdyti lėtėjau, bet stabdė ne pagal taisykles, tai tada šoviau įstrižai į 3-čią juostą nusukimui kairėn, kad spėčiau papulti į privatų parduotuvės parkingą, kad neatimtų mašinos nelegaliai buvusios kely. Pradėjo legaliai stabdyti, o jau buvau pasiekęs ištisinę ir šone jau pradėjo stoti mašinos prieš raudoną šviesoforą, tai leidau sau likti kairėj juostoj.

    Moralas: yra nežimėtų mašinų, tai dabar važiuoju į kitą degalinę, kur nėra apžvalgos aikštelės policininkams.

    P. S. Išrašė 30 Eur dėl TA nebuvimo, ir galimai melavo, jog išėjo įstatymas, kad negalima mokėti pusę min. baudos už TA, draudimą ir pan. Po dviejų sav. nufotkino fotikas, tai atsiuntė mokėti pusę minmalios. Suprask, kaip nori.
    Vilniuje stabdo dėl TA? Kaune vos į gatvę išvažiavus užfiksuoja kamera ar turi draudimą ir TA ir gauni automatinę sąskaitą į pašto dėžę
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.08.30, 15:12.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Vilniuje stabdo dėl TA? Kaune vos į gatvę išvažiavus užfiksuoja kamera ar turi drauimą ir TA ir gauni automatinę sąskaitą į pašto dėžę
      Labai pergyveno policininkas, kad jau 3,5 m. be TA. Na dar draudimo nebuvo ir jau oficialiai numeriai negaliojantys eisme. Po to dar pateikiau negaliojantį vairuotojo pažymėjimą (data ten kitaip rašėsi, nes užsienietiškas, galvojau iki pensijos galios ).

      Šiaip iki šios vasaros buvo galima Vilniuje išvengti tų vos 3 išmanesnių fotoaparatų. Dabar pradėjo strateginėse vietose stayti taip, kad pvz nenuvažiuosi į kitą miesto pusę, nes pastato ant tilto. Dabar galiu tik į pačius artimiausius rajonus nuvažiuot, bet viso miesto nepervažiuosi arba labai pavienėmis kryptimis reiktų pasiplanuoti stipriai per aplinkui smulkiausiomis gatvytėmis.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        tai važinėji per raudonas, su mašina kuri be draudimo, be galiojančios registracijos, be techninės apžiūros, ir be teisių. viskas su galva gerai? ar žuvų chemikalai norvegijoje smegenis išėdė?

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Labai pergyveno policininkas, kad jau 3,5 m. be TA. Na dar draudimo nebuvo ir jau oficialiai numeriai negaliojantys eisme. Po to dar pateikiau negaliojantį vairuotojo pažymėjimą (data ten kitaip rašėsi, nes užsienietiškas, galvojau iki pensijos galios ).

          Šiaip iki šios vasaros buvo galima Vilniuje išvengti tų vos 3 išmanesnių fotoaparatų. Dabar pradėjo strateginėse vietose stayti taip, kad pvz nenuvažiuosi į kitą miesto pusę, nes pastato ant tilto. Dabar galiu tik į pačius artimiausius rajonus nuvažiuot, bet viso miesto nepervažiuosi arba labai pavienėmis kryptimis reiktų pasiplanuoti stipriai per aplinkui smulkiausiomis gatvytėmis.
          Aš nesuprantu, tu čia giriesi, kad be TA ir be teisių važinėji?

          Comment


            Normalus bachūras, ko pristojot.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

              Aš nesuprantu, tu čia giriesi, kad be TA ir be teisių važinėji?
              Ne.

              P. S. Teisės vairuoti neturėjimas ir teisių pažymėjimo galiojimo pasibaigimas yra skirtingi dalykai.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                tai važinėji per raudonas, su mašina kuri be draudimo, be galiojančios registracijos, be techninės apžiūros, ir be teisių. viskas su galva gerai? ar žuvų chemikalai norvegijoje smegenis išėdė?
                Gi rašiau, kad per raudoną važiavau tarnybine mašina. Pats turiu sportinę, su kuria tiek galėčiau staigiai sustoti, tiek pasitelkęs kompresorių greitai šaut į priekį. Kompresorius nuolat veikia, mašina sveria 1104 kg, o ventiliuojami stabdžiai net per dideli, kurių diametrą net mažino gamintojas dar galingesnei tokiai pat mašinai.

                Gyvenau ne Norvegijoj, o Londone. Su mašina nepraeinu TA, nes įprasti servisai nepataiso dalykų.
                Paskutinis taisė dondc; 2023.08.30, 14:14.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  TA apžiūros nebuvimas važiuoti netrukdo.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    TA apžiūros nebuvimas važiuoti netrukdo.
                    Trukdo kitiems eismo dalyviams, lakstantys be protektoriaus, stabdžių kitus žmones užmuša, plius dūmija ir teršia orą.
                    Flickr

                    Comment


                      Kad jau užmotyvavot, nuėjau ta proga užsimest „klemos“. Nuo kovo mėn. stovėjo vietoj. Užsivedžiau iš 4-o tarto. Vaiką tik išgasdinau šalia ėjusį – bandau judėt, gazuoju, kompresorius švilpia, mašina linguoja. Stoviu vietoj dėl prikepusių kaladėlių. Vaikas bevesdamas dviratį pradėjo net bėgt jau ir taip būdamas už 20 m. Atsikabino kaladės, prasukau standartinį ratuką iki ratų pūtyklos. Pakeliui sutikau 1 žymėtą policijos universalą ir 1 grįžtant žymėtą furgoną. Esmė, kad ne tik policijos trūksta, bet jie skirstosi į 3 grupes ir kelių policininkai yra tik viena jų. Kitiems manau išvis neįdomūs automobilininkai.

                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Trukdo kitiems eismo dalyviams, lakstantys be protektoriaus, stabdžių kitus žmones užmuša, plius dūmija ir teršia orą.
                      Savo atveju galėčiau oficialiai išsiimti istorinius numerius. Per TA stabdžiai oficialiai yra visiškai netikrinami, o popierius duodamas 5 metams. Gali paaiškint kuo aš pavojingesnis be istorinių numerių ir TA, kurios metu nebūtų tikrinami stabdžiai visai?

                      P. S. Dūmijimas normoje. 3 padangos prieš 2 m. dėtos naujos. Raštas (ir modelis) ketvirtosios toks pats.
                      Paskutinis taisė dondc; 2023.08.30, 17:16. Priežastis: Kaladėlės buvo prikepusios. :)
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                        Taip, čia yra pats blogiausias variantas, kai kelias visiškai nesikeičia (įmanoma važiuoti 90 km/h be jokių pasekmių), o leistinas greitis dirbtinai sumažintas. Tai daugeliu atvejų arba reikia padaryti kelio iškreivinimą su salele, kad nebūtų įmanoma važiuoti 90 km/h, arba neriboti greičio.<...>
                        Bent jau susidaro toks įspūdis, kad užsienyje kitokie kriterijai. Vienas gyventojas nebus svarbiau už 1000 vairuotojų. T.y. dėl jo nedarys nei salelių, nei ribojimų nei gulinčių policininkų. Tas 1 ar net 10 vidury laukų gyvenančių žmonių gali nesunkiai sulaukti kol kelias bus visiškai tuščias ir jį pereiti. Čia turbūt tik mūsų LKAD nesupranta, jog žmogus gali ir be investicijų į kelią savo saugumu pats pasirūpinti.
                        Ko gero, kad tik mokykla prie kelio mažintų greitį. Nors ir tai, jei mokykla aptverta, po pamokų pasiima tėvai arba geltonas autobusiukas, tai irgi nėra ko riboti greitį.


                        Parašė PoDv
                        Kalneliai ar iš vis gulintys policininkai pagr. gatvėse yra sovietinė tradicija.
                        Tai kad jie atsirado kaip visiška naujovė po sovietmečio.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Bent jau susidaro toks įspūdis, kad užsienyje kitokie kriterijai. Vienas gyventojas nebus svarbiau už 1000 vairuotojų.
                          Teko skaityti apie atvejį Nyderlanduose. Miestelio pašone eina plentas. Greitis 90+, triukšmas ir t.t. Gyventojai kreipėsi į olandišką Kelių direkciją, kad bet jau apribotų greitį ženklais. Gavo atsakymą, kad kelio charakteristikos atitnka 90+ greitį, greičio ribojimas ženklais nebus efektyvus, todėl nedarysime nieko. Ateiyje, rekonstruojant kelio atkarpą bus pritaikytos inžinerinės priemonės greičiui sumažinti, tada atsiras ir ženklai.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            Net ir kaimuose, praeinančiuose pro krašto kelius, kalnelių nereikia. Jeigu kiekviename kaime kelio plotis būtų kaip realiose gyvenvietėse, ir būtų normalūs šaligatviai, tai važiuoti ant 90 neišeitų psichologiškai. Bet dabar tokie kaimai atrodo kaip iš dokumentikos apie sovietų sąjungą.
                            Nes jie ir yra sovietų sąjungos kurinys (dirbtinai kurtas kolūkis) kurie dabar egzistuoja tik todėl kad iš miestų skiriamas finansavimas.

                            Comment


                              Priklauso nuo situacijos, bet faktas, kad tiek vienu, tiek kitu atveju dauguma vairuotojų net nesidairo ir nebando nieko pastebėti. Man yra buvę atvejis, kai per raudoną ant manęs vos neužvažiavęs vadyla, dar bandė aiškinti, kad važiuodamas dviračių pervaža, degant žaliam dviračių signalui, turiu vestis dviratį

                              Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Priklauso nuo situacijos, bet faktas, kad tiek vienu, tiek kitu atveju dauguma vairuotojų net nesidairo ir nebando nieko pastebėti. Man yra buvę atvejis, kai per raudoną ant manęs vos neužvažiavęs vadyla, dar bandė aiškinti, kad važiuodamas dviračių pervaža, degant žaliam dviračių signalui, turiu vestis dviratį

                                Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
                                Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                  Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
                                  Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.

                                  Comment


                                    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

                                    Skirtumas tik tas, kad pėstysis nežinodamas KET tavęs nesutraiškys.
                                    Gatvės yra skirtos visiems. KET irgi numato teises ir pareigas visiems. Jei pėstysis nežino KET, tai rekomendacija būti vedžiojamam už rankos žinančiojo.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Namaža dalis vairuotojų neturi elementarių KET žinių, nepažįsta daugumos ženklų, nestebi aplinkos ir t.t. Reikalinga vairuotojų rengimo reforma, bet čia turbūt būtų politinė savižudybė bet kuriai valdžiai.
                                      Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                        Nemaža dalis pėsčiųjų neturi visai jokių KET žinių ir savisaugos instinkto.
                                        Pėstiesiems ir nereikai turėti KET žinių. Taip pat pėstieji nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams, skirtingai, nei automobiliai. Čia eismo saugumo 101, apie kurį turbūt net nėra ką diskutuoti.

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                          Kokia dar reforma? Kas 5 metai liepti visiems teorijos egzaminą perlaikyti? Nes tas nežinojimas ne todėl, kad blogai rengiami, o dažniausiai todėl, kad teorija kartu ir KET skaityta prieš 10-50 metų. Tai jeigu dar intelektualesni pasidomi bent jau per žiniasklaidą skelbiamomis KET naujovėmis, tai didesnioji dalis net nežino kokios spalvos KET viršelis nekalbant jau apie patį jų skaitymą.
                                          Daryti vairavimo kursus ir egzaminus ne tik formaliai uždedant varneles, bet realiai išmokant žmones vairuoti, skirti šviesoforo signalus, kelio ženklus ir t.t. Tai reikštų keliskart igesnį vairavimo pamokų kursą ir sudėtingesnį egzaminą. Atitinkamai kainuoti turėtų kur kas brangiau, nei kainuoja dabar.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X