Laikantis saugaus atstumo - ne problema. Problemos atsiranda prilipus prie šiknos arba stabdant 90-0. 90-70 ar net 90-60 laikantis atstumo tikrai jokių problemų nesukelia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei skaityti ir kramtyti mintis yra problema, nelabai kuo padėsiu. Toks jausmas, kad dalis lyg ka tik gimę. Ar jūs tik troleibusais važinėjate? Ar apskritai važiavęs apkrautais keliais, kad čia apie normalius atstumus svaigsti. 100 metrų iki ribojimo 70 kirtimas per stabdžius nuo 90 iki 60 yra ne problema? wow geriau jau kelyje nesusitikim tada.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu paspausti stabdžių pedalą yra problema, metas dėti teises į stalčių.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Aha pritariu, jei adresuoji mirksintiems "lakūnams"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš kelių
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Eilinio silpnapročio rant'as dėl gautos baudos už greičio viršijimą
Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš kelių
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei, per reidus pagauna sočiai važinėjančių be teisių.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai tada teisybės dėlei parašykit, kas už tai jiems būna
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nusikelia teisių atgavimas ir bauda. Tai faktiškai - nieko kas būtų įdomu didžiajai daliai to kontingento.
Dar įdomu kas būna jeigu pakartotinai vairuoji be teisių...
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
300-450 eurų baudos ir papildomos išlaidos už mašinos išvežimą į policijos aikštelę "buduliams" su BMW/Audi/VW už 1000-1500 eurų nėra kažkas nereikšmingo tokiam kontingentui.
Dar įdomu kas būna jeigu pakartotinai vairuoji be teisių...
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Eilinio silpnapročio rant'as dėl gautos baudos už greičio viršijimą
Labiausiai patiko ironiškas "nu tikrai kai bus daugiau greičio matuoklių taps mažiau budulių su BMW..." - em, jo, būtent, kad taps mažiau, nes bauda yra puiki pamoka, o jeigu buduliai nesimoko, teisių atėmimas juos fiziškai pašalina iš keliųAš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Baudos veikia tik labai mažą dalį nusižengti linkusių vairuotojų. Tos baudos ir tie matuokliai tikrai dzin recidyvui. Avarines situacijas dažniausiai ir sukelia recidyvai arba žiopliai. Tai manai tai padės sumažinti avaringumą? Žiopliams net tie gulintys mentai dzin, nes skina pėsčiuosius ir per gulinčius. Dabar nesenai visureigis ris vaikus nuskynė Šalčininkuose, tai ką ten greitis buvo didelis, ar šviesoforo nebuvo? Viskas ten įrengta ir šimtai tūkstančių automobilių tą sankryžą pravažiavo be įtampos, bet atsiranda žioplys, kuris nukala tris vaikus, tai ką daryti? Niekas nepadės, nes žmogus yra linkęs klysti prie bet kokių taisyklių. Padės tik savaeigiai auto, kai žmogaus faktorius bus eliminuotas fiziškai.
- 6 patinka
Comment
-
Austrijoj važiuojant per kaimelius neišeidavo važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes nematai kas už pusūkio ir pan. Tada suvoki, kad jei ten yra ribojimas, tai reiškia ten jau tikrai bus priežastis.
O pas mus važiuoji 90, nestaigus posūkis su 70. Privažiuoji kelių km atkarpą 70, nes stovi 3 trobelės, ir ten per 10 metų važiavimo nematei nei vieno žmogaus prie kelio. Aišku važiuoji kruiziniu greičiu nieko nekeisdamas. Ilgainiui susiformuoja požiūris, kad mūsų ženklai yra iš lempos, tik kabinetinio šūdbiurokračio parodymas kad dirba.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAustrijoj važiuojant per kaimelius neišeidavo važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, nes nematai kas už pusūkio ir pan. Tada suvoki, kad jei ten yra ribojimas, tai reiškia ten jau tikrai bus priežastis.
O pas mus važiuoji 90, nestaigus posūkis su 70. Privažiuoji kelių km atkarpą 70, nes stovi 3 trobelės, ir ten per 10 metų važiavimo nematei nei vieno žmogaus prie kelio. Aišku važiuoji kruiziniu greičiu nieko nekeisdamas. Ilgainiui susiformuoja požiūris, kad mūsų ženklai yra iš lempos, tik kabinetinio šūdbiurokračio parodymas kad dirba.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
Comment
-
Taip, manau, kad ženklinimas yra didesnė mūsų kelių ir gatvių problema nei dangų būklės.
Baisiau yra turėti ženklus į kuriuos nusispjaut, ir nesilaikyti įstatymų.
Tai yra visiškai atėję iš sovietinių laikų, kur viskas buvo daroma "ir taip sueis" principu.
Čia labai pavojinga tradicija, kurią reikia išgyvendinti. Manau, kad tai kerta ir mūsų šalies reputacijai kaip tokiai tiek vietiniams, tiek (nenustebčiau) ir užsieniečiams. Manau čia vienas iš dalykų, kas mus daro posovietiniu kraštu.
Reikėtų daug labiau investuoti į saleles, iškreivinimus, susiaurinimus. Pagal juos numatyti ženklinimą.
Čia vadinčiau mūsų kelių ir gatvių desovietizacija.
Kalneliai yra gerai, bet manau, kad jie turėtų būti 30 km/h gatvėse, o ne pagrindinėse gatvėse. Kalneliai ar iš vis gulintys policininkai pagr. gatvėse yra sovietinė tradicija.Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.30, 03:39.
- 5 patinka
Comment
-
Net ir kaimuose, praeinančiuose pro krašto kelius, kalnelių nereikia. Jeigu kiekviename kaime kelio plotis būtų kaip realiose gyvenvietėse, ir būtų normalūs šaligatviai, tai važiuoti ant 90 neišeitų psichologiškai. Bet dabar tokie kaimai atrodo kaip iš dokumentikos apie sovietų sąjungą.
- 5 patinka
Comment
Comment