Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Niekas neteisina žemai skrendančių (atskira kategorija), kalbu apie važiuojančius maksimaliu leistinu greičiu. Niekados nėra problema atleisti pedalą. O jei pats neskubu, tai apvažiuodamas visados paspaudžiu iki maksimalaus leidžiamo, besilaikantys taisyklių niekados neįsiremia į galą. Bet ir tiems kurie rieda furos greitis +5km/h, gal jau geriau likti paskui tą furą, nei kelti pavojų sau ir kitiems bandant loteriją lindimo į antrą juostą.
    Man irgi neįsiremia, bet lygiai taip pat suprantu važiuojančius mažesniu nei leistinas maksimalus, gal kažkam nesaugu (ypač, jei naktis ir lyja), gal blogai jaučiasi, nori važiuoti ekonomiškai ir pan.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Man irgi neįsiremia, bet lygiai taip pat suprantu važiuojančius mažesniu nei leistinas maksimalus, gal kažkam nesaugu (ypač, jei naktis ir lyja), gal blogai jaučiasi, nori važiuoti ekonomiškai ir pan.
      na tai jei važiuoji geru, NEprovėžuotu keliu dieną, esant sausai kelio dangai, tai gal geriau laikytis ne kairiausioje juostoje, jei važiuoji 30kmh lėčiau maksimalaus leistino

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

        na tai jei važiuoji geru, NEprovėžuotu keliu dieną, esant sausai kelio dangai, tai gal geriau laikytis ne kairiausioje juostoje, jei važiuoji 30kmh lėčiau maksimalaus leistino
        Niekas ir nesilaiko (per metus gal tik pora auto autostradose tenka lenkti pirma juosta važiuojant maksimaliu leistinu), bet jei pilnas kelias fūrų, kemperių, autobusų, tai taip ir gaunasi, kad antroje juoste daug važiuojančių įvairiu greičiu. Pvz. važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą skirtumas tarp važiavimo 130 ir 110 yra tik 25 min. Beto tik labai mažą kelio dalį reikia pristabdyti. Tai vien pakeliui degalinėse sustoję žmonės ilgiau užgaišta.
        Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.23, 09:50.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Niekas ir nesilaiko (per metus gal tik pora auto autostradose tenka lenkti pirma juosta važiuojant maksimaliu leistinu), bet jei pilnas kelias fūrų, kemperių, autobusų, tai taip ir gaunasi, kad antroje juoste daug važiuojančių įvairiu greičiu.
          Mano komentaras buvo daugiau apie tai, kad lyg ir vienodos magistralės, bet taip Katowice-Lodz pastoviai elgiasi, o Lodz-Varšuva visgi stengiasi pasitraukt dešiniau. Prie vienodų sąlygų

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Lygiai taip pat reikia kultūros lekiantiems numesti gazą, niekas neprivalo paskui fūrą vilktis keliolika min., kad kažkam teks numesti gazą ir pavėluos į Nidą atvažiuoti 5 minutes. Jei nelaiko nervai, tai reikia keliones planuotis ne pagal google maps navigaciją rodomą laiką.
            Man ne problema numesti gazą ir paspausti stabdžius, dėl to niekad nesiparinu, ypač, jei "užlenda" už automobilį sunkesnės transporto priemonės, išskyrus, aišku, jei gaunasi avarinė situacija lendant į 2 juosta, bet čia vienetai tokių atvejų. Kas parina ir užpisa ir ko nematau važinėdamas Vokietijoj, tai kai lengvasis, aplenkęs fūra, toliau savo 110-120 greičiu vejasi pirmoj juostoj važiuojantį kitą lengvąjį automobilį greičiu 105-115 km/h, o už tokio dar 2-3 tokie. Nu come on, aplenkei fūrą ir jei nėra daugiau fūrų, lįsk į 1, praleisk greičiau lekiančius, ir ramiai apsilenk. Bet ne, pasitraukimas iš 2 į 1 traktuojamas kaip kažkoks didžiausias pagaidinimas.

            Comment


              jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
              -

              Comment


                Tokiems žemai skraidančiams mirksėtojams reikia gerai pisti per stabdžius. Ką aš žinau, gal mirksi norėdamas įspėti apie pavojų priekyje.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
                  132kmh tai čia toks silpnas viršijimas...

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
                    Dar ir kaip mirksi, ir iš toli. Jei važiuodamas kokį 100-110 išlysi į kairę juostą, greičių skirtumas lengvai gali būti 100-150km.

                    Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni/priviligijuoti prieš važiuojančius greičiau (leistinu greičiu). Jūs ęsat tokie patys vairuotojai, su tokiom pat teisėm ir pareigom kelyje. Leistinu greičiu, bet greičiau už jus važiuojantys jokių taisyklių nepažeidžia, nereikia į juos su panieka žiūrėti.

                    9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Tokiems žemai skraidančiams mirksėtojams reikia gerai pisti per stabdžius. Ką aš žinau, gal mirksi norėdamas įspėti apie pavojų priekyje.
                      tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunk pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        tu pats nepisk, tiesiog priešrūką įsijunk pažiūrėk kaip greit neuronai aktyvuosis
                        Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.
                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Priešrūkinių jungti negalima jei nėra rūko ar lietaus. Priešrūkinių įjungimas aptariamu atveju prilygintinas chuliganizmui ir psichologiniam terorui.
                          Tokiu atveju užtenka priliesti stabdį, kad tik lemputės įsijungtų.

                          Comment


                            Tuo tarpu Skardinavijoje (Švedijoje), priešrūkines galima naudoti kaip DRL. Jei norime gyventi kaip skardinavai - irgi turėtume panašiu keliu eiti.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
                              Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.
                              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                              Tragikomiška situacija, kai pirmoj eilėj fūra, o antroj eilėj kolona su 10-15 mašinų, kad ją aplenkt, nors iki fūros dar pusę kilometro. Ir aplenkus ne iškart grįžtama į pirmą juostą, kad iš galo važiuojančius praleist, bet dar vejamasi pirmoj važiuojantį.
                              Tragikomiška sitaucija, kai greitį viršijantis bolidas verkia kad tenka prilėtinti iki 110 autostradoje, nes fūra žmonės lenkia.
                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                              Grįžinėjau vakar iš Katowice. Atkarpoje iki Lodz leistinas greitis 140kmh. Fūras apvažinėja ant 110-120kmh, t.y. žymiai lėčiau leistino greičio, ir net nebando pasitraukt
                              O kodėl turėtu pasitraukti apvažinėjantis fūrą? Jis turi tiek pat teisių ten važiuoti kiek ir tu.
                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Parašyta niekur nėra. Tiesiog reik turėt kultūros ir pasistengt kitiems kuo mažiau maišyti.
                              Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.
                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                              Aplamai, bent jau šitoj diskusijoj lėtai važiuojantys įsivaizduoja ęsantys geresni prieš važiuojančius greičiau (
                              Nes taip ir yra.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                                Taip, reikia turėti kultūros ir paspausti stabdžių pedalą.


                                Nes taip ir yra.
                                Tai aišku. Lėtai važiuojantys yra geresni vairuotojai, ne tie, kurie nepažeisdami KET važiuoja leistinu greičiu.

                                Kartais ne LAKD dirbi?
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Neleidžiama važiuoti +10%, ir tai laikoma klaida.
                                  Neleidžiama, bet ar iki +10 % ar km/h laikoma nekritine klaida, t. y. egzaminą išlaikysi. Atitinkamai ir iki -15 galima važiuoti lėčiau.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    jaučiu Vokietijoje gautum baudą jei vilktumeisi antroj / trečioj juostoj. Ten jei koks runkelis ir velkasi kairėje juostoje, greičiau važiuojantys nemirksi ir nespaudžia, atvirkščiai - laikosi pagarbaus atstumo, nes mano kad tas unikumas yra išprotėjęs.
                                    Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Tuo tarpu Skardinavijoje (Švedijoje), priešrūkines galima naudoti kaip DRL. Jei norime gyventi kaip skardinavai - irgi turėtume panašiu keliu eiti.
                                      galines? DRL?
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Ar Vokietijoje KET nurodyta, kokiu greičiu ir kiek laiko galima lenkti fūrą ir prieš kiek metrų reikia persirikiuoti prieš pradedant lenkti?
                                        Nežinau, kas nurodyta KET, bet:

                                        Labai daug autobanų yra 3 juostų - lėčiausi (geriausi) važiuoja pirma juosta, greitesni - antra, greičiausi - trečia. Net jei taisyklėse nenurodyta, kaip ir kiek laiko lenkti, aplinkiniai tau labai aiškiai parodys, kad lenki per ilgai. Jei išlysi prieš nosį, tai ko gero ir su policija artimiausiam poste pabendrausi. Nebent esi visiškas dalbajobas, indiferentiškas aplinkai.

                                        4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
                                        Mano blogas

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          galines? DRL?
                                          Aš neskaičiau diskusijos, maniau apie priekines kalba eina
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X