Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kita vertus, debilai "mokytojai" užlindę kalantys per stabdžius turi būti baudžiami. Nes jie imituoja tiek avarinį stabdymą, tiek "baudžiamojo" distancijos nesilaikymą. Priedo parodo, kad realiai jie niekur neskuba. Įvykus avarijai be videoregistratoriaus dar gali likti ir kaltas.

    Tai reikia laikytis saugaus atstumo, ir joks priešais važiuojančio automobilio kalimas per stabdžius nebus baisu. Gal pamatė pamiškėje link kelio bėgančią stirną, gal miokardo infarktas, gal dar kažkas atsitiko dėl ko reikia stabdyti. Problema yra tik tada jei nesilaikoma saugaus atstumo. Važiuojant 130 kmh tai yra ~70 metrų.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą


      Tai reikia laikytis saugaus atstumo, ir joks priešais važiuojančio automobilio kalimas per stabdžius nebus baisu. Gal pamatė pamiškėje link kelio bėgančią stirną, gal miokardo infarktas, gal dar kažkas atsitiko dėl ko reikia stabdyti. Problema yra tik tada jei nesilaikoma saugaus atstumo. Važiuojant 130 kmh tai yra ~70 metrų.
      Auksinė taisyklė yra maždaug 3 sekundės visur ir visada: nulis, vienas, du, trys. Metrus pamatuoti greitkelyje sudėtinga

      Comment


        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

        Auksinė taisyklė yra maždaug 3 sekundės visur ir visada: nulis, vienas, du, trys. Metrus pamatuoti greitkelyje sudėtinga
        KET berods rašoma - 2 sekundės, kas važiuojant 130kmh yra 72 metrai
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Tai reikia laikytis saugaus atstumo, ir joks priešais važiuojančio automobilio kalimas per stabdžius nebus baisu. Gal pamatė pamiškėje link kelio bėgančią stirną, gal miokardo infarktas, gal dar kažkas atsitiko dėl ko reikia stabdyti. Problema yra tik tada jei nesilaikoma saugaus atstumo. Važiuojant 130 kmh tai yra ~70 metrų.
          "Mokytojai" gi užlenda arčiau reikiamos distancijos. Teoriškai turėtum irgi stabdyti avariniu arba sukti į avarinę juostą/griovį.

          O beje nuo 60 kmh reikiama distancija nėra lygi pačiam greičiui (ir tai sausu šiltuoju metu)? Bent jau mane taip mokė senovėje. Kas, esant 100 km/h būtų 100 m. "Mokytojai" tokiais atstumais neveikia

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            IMHO čia nereikia sureikšminti, kol nesudaromos stipriai avaringos situacijos.
            2/3 atvejų greitai skrendantys bolidai nemirksi ir nespaudžia, o pakankamai ramiai laukia, kol juos praleis ar bus galimybė apvažiuoti.
            Kita vertus, debilai "mokytojai" užlindę kalantys per stabdžius turi būti baudžiami. Nes jie imituoja tiek avarinį stabdymą, tiek "baudžiamojo" distancijos nesilaikymą. Priedo parodo, kad realiai jie niekur neskuba. Įvykus avarijai be videoregistratoriaus dar gali likti ir kaltas.
            2/3 iš kur tokia statistika? Greitai skrendantys bolidai? Aš sakyčiau gaideliai, kurie be automobilių yra lėti

            viršijantys greitį dažniausiai niekur neskuba, nebent į kapus. Tai parodo vidutinio greičio matuokliai, kai iki jų tai nerūpi nei ištisinės linijos, nei greitis. O kai privažiuoja vidutinio sektoriaus matuoklius, tada "prišiką" į kelnes ir greitis -10 nuo leidžiamo, pasibaigė zona ir vėl atitrūksta nuo grandinės ir atsimena, kad skubėjo į kapus.

            Jeigu įvažiuoji į galą, tai beveik visada esi kaltas, kalė jis per stabdžius ar ne, mirksėjai tu šviesom ar ne. Jei turėtum registratorių nufilmuotum, kad šviesomis akini priekį važiuojantį ir jis pradeda stabdyti, kas manai kaltas liktų? Stabdantis "mokytojas" ar mirksintis ir atstumo nesilaikantis debilas "mokytojas"?

            Comment


              "Pamačiau į kelią išbėgančią lapę, stabdžiau, įvažiavo iš galo važiavęs vairuotojas. Lapė nubėgo atgal į mišką."
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                2/3 iš kur tokia statistika?
                Nereprezentatyvi asmeninė statistika


                Jeigu įvažiuoji į galą, tai beveik visada esi kaltas, kalė jis per stabdžius ar ne, mirksėjai tu šviesom ar ne. Jei turėtum registratorių nufilmuotum, kad šviesomis akini priekį važiuojantį ir jis pradeda stabdyti, kas manai kaltas liktų? Stabdantis "mokytojas" ar mirksintis ir atstumo nesilaikantis debilas "mokytojas"?
                "Mokytojai" ir yra gaideliai, kurių tu nepraleidai. Čia gi mūsų kelių kasdienis debilizmas.

                Beje, neveltui YT įdėtų kone pusė (irgi nesiginčysiu dėl dalies) tokių barbariškų kelių situacijų anksčiau buvo iš RF.

                Comment


                  Važinėkite taip kad nereiktų jūsų mokyti nei gaideliams nei vištelėms.
                  Aną dieną važiuoju geležiniu vilku žemyn, antroje eilėje velkasi murzių 3,5t N1 kategorijos transporto priemonė atviru kėbulu, kurioje pakrauta betono maišyklė. Kąašžinau, gal jam už 2 kilometrų reikės į sukti kairę, bet tai elgtis nederėtų. Todėl susilyginau su juo ir važiavau greta tokiu pačiu greičiu. Malonu buvo stebėti murziaus blaškymąsį, kai gale pasirodė mokytojas mirksėdamas ilgomis.
                  -

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                    Įstatymų pažeidėjus tramdyti reikia. Įstatymų pažeidėjų nekvalifikuotas tramdymas gali būti traktuojamas kaip įstatymų pažeidimas. Gali - nes nebūtinai tai buvo būtinoji gintis, o kitų dalykų neesant tam tikrų profesijų atstovu tarnybos metu - imtis negali
                    Kievieno piliečio pareiga yra sustabdyti nusikalstamą veiką jeigu jis tokią mato ir turi galimybę.
                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                    Rūkančiam nepilnamečiui galima duoti per ausį ar iš jo jėga atimti cigaretę?
                    Per ausį duoti negalima, cigaretę atimti galima.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Per ausį duoti negalima, cigaretę atimti galima.
                      BK 178 str. 2 d., atviroji vagystė.

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        BK 178 str. 2 d., atviroji vagystė.
                        Nusikalstamos veikos užkardyme galimi tam tikri pažeidimai. Bet kokiu atveju būtų tik CK dėl mažos vertės.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Nusikalstamos veikos užkardyme galimi tam tikri pažeidimai. Bet kokiu atveju būtų tik CK dėl mažos vertės.
                          Ne CK, o ANK. Beje, kaip ir smulkūs teisės pažeidimai, kaip ir nepilnamečių rūkymas. Nusikaltimais paprastai vadiname BK kvalifikuojamas veikas.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Ne CK, o ANK. Beje, kaip ir smulkūs teisės pažeidimai, kaip ir nepilnamečių rūkymas. Nusikaltimais paprastai vadiname BK kvalifikuojamas veikas.
                            Visi įstatymų pažeidimai yra nusikaltimai. Tik pagal jų rūšį jie kitaip nagrinėjami.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Visi įstatymų pažeidimai yra nusikaltimai. Tik pagal jų rūšį jie kitaip nagrinėjami.
                              Ne, yra taip kaip Sula parašė. Yra nusikaltimai, nusižengimai ir (teisės) pažeidimai.

                              Comment


                                A1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš. Tokių, kad praeitų pro mane kaip pro stovintį, sunku net prisiminti, bet kartais būna. Tai šitie paistaliojimai, kad įdiegus matysime didesnį efektyvumą, kelia didelių abejonių.

                                Comment


                                  aš irgi pastebiu, kad automagistralėse, tikrai nemažai lengvųjų vairuotojų važiuoja netgi lėčiau už maksimalų leistiną greitį (100-120) arba apie130.

                                  ar tai taupo kurą, ar dėl tragiškos dangos būklės, arba naršo telefone
                                  bet manau kad tai vis tiek gera tendencija, kad lakstančių nėra tiek daug...
                                  o dar pamenu kai vienas garsus "ekonomistas" prašė sumažinti leistiną greitį automagistralėse, kad būtų taupomas kuras

                                  Comment


                                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                    A1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš. Tokių, kad praeitų pro mane kaip pro stovintį, sunku net prisiminti, bet kartais būna. Tai šitie paistaliojimai, kad įdiegus matysime didesnį efektyvumą, kelia didelių abejonių.
                                    Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.

                                    Comment


                                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                      A1 per metus nuvažiuoju apie 15 000 km. Važiuoju 140 km/h ant spidometro, tai kažkur 132 pagal GPS. Vienos kelionės metu Vln-Kns arba Vln-Klp mane aplenkia iki 10 mašinų. Dauguma mašinų lenkiu aš.
                                      Kai tokiu greičiu važiuoji Vilnius-Trakai ar Vilnius-Šumskas turbūt apskritai visus tik pats lenki.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                        aš irgi pastebiu, kad automagistralėse, tikrai nemažai lengvųjų vairuotojų važiuoja netgi lėčiau už maksimalų leistiną greitį (100-120) arba apie130.
                                        ar tai taupo kurą, ar dėl tragiškos dangos būklės, arba naršo telefone
                                        Nepaminėti besivelkantys elektromobiliai, kurie greit važiuodami sunaudotų savo baterijų resursą.

                                        Blogiausia, kad lėtai važiuojantieji dėl provėžų pirmoje juostoje velkasi antroje juostoje.
                                        Kaimyninėje Lenkijoje, kur greitkeliai yra nesenai nutiesti ir nėra jokių provežų, visi laikosi dešinės. Tačiau informaciniuose stenduose karts nuo karto primenama, kad reikia važiuoti dešine juosta. Nepakenktų tokie priminimai ir pas mus.
                                        Pas mus antraeilininkai lėtuviai (nuo žodžio "lėtas") jau tampa ne išimtimi, o taisykle.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Pats viršiji ir stebiesi kad niekas nelenkia Tu ir esi tas kuris lekia pro kitus.
                                          Laikant vairavimo egzaminą, važiuojant su Regitros egzaminuotoju, leidžiama važiuoti +10%, tai nelaikoma klaida. Kaip taip?
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X