Parašė Kecal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
- 9 patinka
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.
Situacija išgalvota, visi atitikimai yra tik sutapimas.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Hipotetinė situacija, leistinas greitis 90, trys eismo juostos - antrąja važiuoja visi besisaugantys kelkraščio duobių 80 kmh ir lėčiau, trečiąją važiuoja greitesni, bet kadangi tren jau važiuja Lettered - tenka pristabdyti iki 90 km/h. Ką daryt greitį megstančiam viršyti Nitro - sukam į pirmą juostą ir apvažiuojam visus, nes pirma juosta ką tik išasfaltuota ir ten nėr jokių duobių anei šulinukų (pastarieji trečioje eismo juostoje).
Situacija išgalvota, visi atitikimai yra tik sutapimas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristasIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
O šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.If a lion could speak, we could not understand him.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
-
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
O man nesunku atspėti, kad su tokiu mąstymu esi kelių gaidelis. Tad jei ir būčiau fūristas, tai nieko gėdingo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.
Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.
Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.
Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).
Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.13, 01:43.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.
Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).
Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Nei tu žinai koks apvažiuojamos fūros greitis nei aš furistas, nepataikei. Fūrai, fūra lenkti nedraudžiama. Draudžiama viršyti greitį, nesilaikyti atstumo ir mirksėti šviesomis, važiuoti antrą ar kita juosta, jei laisva pirmą.
O man nesunku atspėti, kad su tokiu mąstymu esi kelių gaidelis. Tad jei ir būčiau fūristas, tai nieko gėdingo...
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Kol tai nėra sąmoningas trukdymas, viskas gerai. Bet šiaip greitkelis nėra vieta mokyti kitus vairuotojus. Jei atvažiuoja greitesnis, jį reikia praleisti, net jei jis pažeidžia KET, viršydamas greitį. (Na, dar galima paskambinti policijai.)
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąO šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
- 7 patinka
Comment
-
Galiu dar pridėti prie eismo kultūros vieną naują, tai pastebėjau įsigyjęs automobilį su ACC (adaptive cruise control), užsistatai 130km/h autostradoje ir sau kruizini. Mano auto stebi priekį važiuojantį ir laikosi saugaus atstumo, priklausomai nuo greičio, tarp 25-50m. Iš galo dažnai prilekia per 5 metrus suvininkas ar kitokio bmw vairuotojas ir atlieka spaudimą, tipo traukis, bet nemato (nežiūri, nenori matyti), kad kolona priekyje, bando apvažiuoti po kiek laiko pirma juosta, jei randa minimaliausią tarpą. Aišku apvažiuoja, tada įlenda, į tą 25-50 m. tarpą. Nu va taip ir slenkuosi toliau po kiekvieno tokio apvažiavimo, jei kolona priekyje
Mano auto dar stebi ir iš galo važiuojančius, tai jei pirmas apvažiavęs sumažina saugų atstumą, tai mano auto nestabdo staigiai, jei gale važiuoja kitas suvininkas presinguotojas.
Tai pirma reikia dar suprasti, kad jei auto naujesnės su ACC, tai jos automatiškai nepresinguos tavęs važiuojančio priekyje, o laikysis didesnio saugaus atstumo ir tas priekyje turėtų suprasti, kad kol tu važiuojantis priekyje nepasitrauksi, tas su ACC ir važiuos 25-50m atstumu už tavęs susidurdamas su problemiukais presinguojančiais iš galo.
Tai šiaip svarbu labai naudotis ir pirma juosta, arba važiuojant antra juosta važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. Bet realybė kitokia, tarp fūrų vienas kilometro atstumas, bet persirikiuoti iš antros į pirmą tame tarpe daug kam yra nesuvokiama.
ACC tikrai nėra naujovė, auto 2015 m.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 8 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.
Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).
Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
Kai kelio danga tinkamai prižiūrima, tai nėra ir poreikio važinėt ne pirma juosta.
- 3 patinka
Comment
-
Kai valstybė tau suteiks įgaliojimus stabdyt ir baust, galėsi tą ir daryt.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu atvažiavęs greitesnis viršija greitį, jo praleisti nereikia. Jį reikia sustabdyti ir atimti teises.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKai valstybė tau suteiks įgaliojimus stabdyt ir baust, galėsi tą ir daryt.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.
Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.
- 1 patinka
Comment
Comment