Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Kol tai nėra sąmoningas trukdymas, viskas gerai. Bet šiaip greitkelis nėra vieta mokyti kitus vairuotojus. Jei atvažiuoja greitesnis, jį reikia praleisti, net jei jis pažeidžia KET, viršydamas greitį. (Na, dar galima paskambinti policijai.)
    Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.
      Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        Antra juosta magistralėse, autostradose skirta apsilenkti (apvažiuoti) lėčiau važiuojančius. Tad jeigu aš lenkiu (apvažiuoju) dviejų juostų kelyje, lėčiau važiuojantį, tai privalau daryti neviršydamas maksimalaus leistino greičio ir neprivalau praleisti viršijantį greitį jeigu aš manevrą jau esu pradėjęs, svarbu baigęs lenkimą (apvažiavimą) lėčiau važiuojantį/važiuojančius grįžtu į pirmą juostą kur tai galiu padaryti ir išlaikomas reikiamas atstumas tarp transporto priemonių.
        Hipotetinė situacija, leistinas greitis 90, trys eismo juostos - antrąja važiuoja visi besisaugantys kelkraščio duobių 80 kmh ir lėčiau, trečiąją važiuoja greitesni, bet kadangi tren jau važiuja Lettered - tenka pristabdyti iki 90 km/h. Ką daryt greitį megstančiam viršyti Nitro - sukam į pirmą juostą ir apvažiuojam visus, nes pirma juosta ką tik išasfaltuota ir ten nėr jokių duobių anei šulinukų (pastarieji trečioje eismo juostoje).

        Situacija išgalvota, visi atitikimai yra tik sutapimas.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

          Hipotetinė situacija, leistinas greitis 90, trys eismo juostos - antrąja važiuoja visi besisaugantys kelkraščio duobių 80 kmh ir lėčiau, trečiąją važiuoja greitesni, bet kadangi tren jau važiuja Lettered - tenka pristabdyti iki 90 km/h. Ką daryt greitį megstančiam viršyti Nitro - sukam į pirmą juostą ir apvažiuojam visus, nes pirma juosta ką tik išasfaltuota ir ten nėr jokių duobių anei šulinukų (pastarieji trečioje eismo juostoje).

          Situacija išgalvota, visi atitikimai yra tik sutapimas.
          Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.
            bet ir pirma juosta nevažiuoti negalima. Nesuprantu aš šito - nemoka vilniečiai važiuoti daugiau nei dviejų eismo juostų keliais

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Negalima lenkti pirma juosta, tai reikia šiuo atveju važiuoti trečia.
              Lenkimo nėra, nes nėra išvažiavimo į priešpriešinę, todėl apvažiuoti 1 juosta galima.

              Comment


                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
                O ką čia viešintis? Kažkokios problemos?
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  O šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
                  Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                    ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.


                    -

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                      Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
                      Nei tu žinai koks apvažiuojamos fūros greitis nei aš furistas, nepataikei. Fūrai, fūra lenkti nedraudžiama. Draudžiama viršyti greitį, nesilaikyti atstumo ir mirksėti šviesomis, važiuoti antrą ar kita juosta, jei laisva pirmą.
                      O man nesunku atspėti, kad su tokiu mąstymu esi kelių gaidelis. Tad jei ir būčiau fūristas, tai nieko gėdingo...

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                        O šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
                        Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
                        Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.

                        Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
                        Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.

                          Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
                          Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.
                          Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
                          Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.

                          Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).

                          Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.06.13, 01:43.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
                            Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.

                            Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).

                            Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
                            Dar susiprastų, jei mentai pradėtų chuliganišką vairavimą traktuoti atitinkamai, o ne priimti kaip gyvenimo normą.

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              Nei tu žinai koks apvažiuojamos fūros greitis nei aš furistas, nepataikei. Fūrai, fūra lenkti nedraudžiama. Draudžiama viršyti greitį, nesilaikyti atstumo ir mirksėti šviesomis, važiuoti antrą ar kita juosta, jei laisva pirmą.
                              O man nesunku atspėti, kad su tokiu mąstymu esi kelių gaidelis. Tad jei ir būčiau fūristas, tai nieko gėdingo...
                              Ok.

                              Comment


                                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                Kol tai nėra sąmoningas trukdymas, viskas gerai. Bet šiaip greitkelis nėra vieta mokyti kitus vairuotojus. Jei atvažiuoja greitesnis, jį reikia praleisti, net jei jis pažeidžia KET, viršydamas greitį. (Na, dar galima paskambinti policijai.)
                                Jeigu atvažiavęs greitesnis viršija greitį, jo praleisti nereikia. Jį reikia sustabdyti ir atimti teises.
                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                Iškart vaizdas prieš akis - viena fūra apvažiuoja kitą, kai pas vieną greitis 89, pas kitą 90. Pasiviešino ką tik toks fūristas
                                Ir? spaudimas sukyla kad negali lėkti ir tenka 2 minutes paskui fūrą važiuoti?
                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                O šiaip tai čia tipinė situacija keliuose, važiuoji automagistrale 130, privažiuoji koloną važiuojančią 120.
                                Užmeti greiti iki 135 ir pradedi apvažinėti. Iš galo prilekia ant 190 ubliūdkas, prikimpa per 2 metrus nuo galo ir pradeda mirksėti ilgosiomis.
                                Jis mirksėdamas mane akina, todėl aš lėtinu greitį link saugesnio. Pvz tokį pat kaip šalia važiuojanti kolona.

                                Comment


                                  Galiu dar pridėti prie eismo kultūros vieną naują, tai pastebėjau įsigyjęs automobilį su ACC (adaptive cruise control), užsistatai 130km/h autostradoje ir sau kruizini. Mano auto stebi priekį važiuojantį ir laikosi saugaus atstumo, priklausomai nuo greičio, tarp 25-50m. Iš galo dažnai prilekia per 5 metrus suvininkas ar kitokio bmw vairuotojas ir atlieka spaudimą, tipo traukis, bet nemato (nežiūri, nenori matyti), kad kolona priekyje, bando apvažiuoti po kiek laiko pirma juosta, jei randa minimaliausią tarpą. Aišku apvažiuoja, tada įlenda, į tą 25-50 m. tarpą. Nu va taip ir slenkuosi toliau po kiekvieno tokio apvažiavimo, jei kolona priekyje

                                  Mano auto dar stebi ir iš galo važiuojančius, tai jei pirmas apvažiavęs sumažina saugų atstumą, tai mano auto nestabdo staigiai, jei gale važiuoja kitas suvininkas presinguotojas.

                                  Tai pirma reikia dar suprasti, kad jei auto naujesnės su ACC, tai jos automatiškai nepresinguos tavęs važiuojančio priekyje, o laikysis didesnio saugaus atstumo ir tas priekyje turėtų suprasti, kad kol tu važiuojantis priekyje nepasitrauksi, tas su ACC ir važiuos 25-50m atstumu už tavęs susidurdamas su problemiukais presinguojančiais iš galo.

                                  Tai šiaip svarbu labai naudotis ir pirma juosta, arba važiuojant antra juosta važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. Bet realybė kitokia, tarp fūrų vienas kilometro atstumas, bet persirikiuoti iš antros į pirmą tame tarpe daug kam yra nesuvokiama.

                                  ACC tikrai nėra naujovė, auto 2015 m.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Kažkiek jaučiu įtakoja dangų būklės, kai pirma juosta prastesnė. Tada važiuoji antra ir mažiau kratiesi.
                                    Netgi ne konkrečios atkarpos, o tiesiog tavo visos kelionės vidutinė dangos būklė. Nelabai nori sukt galvą, kur ten kelias tvarkingas, o kur tik tvarkytinas. Kai kuriuose ruožuose ištisai gan prastos atkarpos kaip Kaunas-Raseiniai Klaipėdos kryptimi.

                                    Lenkijoje autostradų dangos geresnės. Tai važiuot antra juosta be reikalo tikrai nėra jokios priežasties iš vis. Nesitiki labai prastų atkarpų, nebent gal ir pasitaiko kur iki 2010 m. pastatyti ruožai (kurių gana mažai).

                                    Susitvarkytume ir prižiūrėtume pagaliau dangas A1 ir A2 turbūt apsiprastų vairuotojai vairavimo pirmoje juostoje.
                                    Būtent. A1 retai važiuoju, tai vis nustebina koks prastas kelias tarp Kauno ir Kryžkalnio. Tomis provežomis važiuot visiškai jokio noro, tai tenka "pažeidinėt" ir važiuot antra juosta. Aišku už vairo ne miegant, o stebint veidrodėlius ir greitesnius praleidžiant.

                                    Kai kelio danga tinkamai prižiūrima, tai nėra ir poreikio važinėt ne pirma juosta.

                                    Comment


                                      Kai valstybė tau suteiks įgaliojimus stabdyt ir baust, galėsi tą ir daryt.

                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Jeigu atvažiavęs greitesnis viršija greitį, jo praleisti nereikia. Jį reikia sustabdyti ir atimti teises.

                                      Comment


                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                        Kai valstybė tau suteiks įgaliojimus stabdyt ir baust, galėsi tą ir daryt.
                                        Viršyti greitį ir chuliganiškai vairuoti valstybė irgi nesuteikė įgaliojimų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Šitas yra vienas iš dalbajobiškumų, būdingų lietuviams vairuotojams, važiuojantiems lietuviškose autostradose.

                                          Kitas labai erzinantis Bangladeš-style dalykas, kurį daro lietuviški vairuotojai, tai važiavimas antra juosta kolona for no reason. Nors pirma juosta būna tuščia bent kilometrą į priekį, visa kolona važiuoja kokiu 110km/h antra juosta. Aš praėjusį savaitgalį net neiškenčiau ir aplenkiau kelis tokius prietrankas, važiuodamas pirma juosta, ir ne daugiau 120km/h, nes pirma juosta tiesiog buvo tuščia.
                                          Dar pastebėjau, kad Lenkijoje, kur vairavimo kultūra, šiaip, irgi yra dalbajobiška ir arguably net blogesnė, nei Lietuvoje, tokio durno elgesio autostradose/expresowkose yra mažiau. Net busy laikais, net Lenkijos Šiknaskylėse (Podlaskie ir pan), vairuotojai sugeba laikytis juostų disciplinos ir nevažiuoti ištisomis kolonimis antra juosta be priežasties ir stabdyti eismo, kai pirma juosta yra laisva.
                                          Taip yra labai intensyviose atkarpose (Vilnius-Kaunas), jei važiuoji maksimaliu leistinu greičiu, praktiškai visą kelią važiuoji antra juosta, nes pirma viena paskui kita važiuoja fūros, autobusai ir kiti iki 100 km/h. Jei trumpam grįžti į pirmą, tada ilgam užtringi, nes antra juosta važiuoja vienas paskui kitą. Tokių bėdų A2 ar A1 Kaunas-Klaipėda nėra.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X