O man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom
Dar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
Boltai su supuvusiais Priusais beveik niekada su šviesomis nevažinėja. Geriausiu atveju su viena šviesa.
O man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom
Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.
Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.
Aš čia labiau apie tuos, kuriems 1,5l 110 kw yra ne variklis, nes realiai nevažiuoja mašina su tokiu
Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
Žiūrint kokio dydžio mašina ir kiek pasikrovęs. Teko važinėt su panašios galios fokusiuku tai kol vienas dar nieko. Pilna mašina + dviračiai ant stogo - labai liūdna...
Kažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
Būtent, taškosi kažkodėl pagrinde bmw su galingais varikliais, neprisimenu, kada kas užsimušė su kokia Yaris ir tai nebent, jei įlėkė tas pats bmw.
Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
Jeigu neviršijant greičio lenkimo metu, tai tas galios skirtumas duoda vaisių tik pačio įsibėgėjimo metu. Žinoma yra vairuotojų, kurie galvoja, kad viso lenkimo metu reikia gazą spaust iki dugno, ir lenkimo manevro pabaigoje vietoj leistino 90 spidometras rodo 120-130.
Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
Nelinksma klausytis buvo.
Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
Nelinksma klausytis buvo.
Nutaranuoti važiuojantį pagrindiniu keliu jau ekstremalus variantas (galimai kartais pasitaikantis), bet užkišimas iš šalutinio kelio ar tiesiog sodybos - daugiau mažiau norma.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Tragedija Lapių kelyje: senjorus pražudė žinomas kelių erelis
Vien pernai šis 41-erių metų Kėdainių rajono Truskavos gyventojas baustas už greičio viršijimą bei neapdraustą transporto priemonę, pirminiais duomenimis, dvylika kartų.
Baudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.
Baudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.
Tai čia gi nėra mutually exclusive dalykai.
Yra visiškų ubliudkų gatvėse, kuriems jau niekas apart kaliūzės nepadės. Ten gali didinti baudas nedidinęs, jie jų vis tiek nemoka.
Bet yra nemaža dalis dirbančių/turto turinčių kelių gaidelių, kuriuos tikrai būtų galima atgrasyti nuo lakstymo didesnėmis baudomis. Dabar gi tokie lekia "leistinas greitis +30km/h", kartą ar du per metus pagauti susimoka 30€. Tai jeigu būtų pagauti ne 2, o 5 kartus per metus, ir mokėtų ne po 30€ o po 200€, tada greitai atšoktų noras lakstyti.
If a lion could speak, we could not understand him.
Sostinėje jau baigiama testuoti ir kalibruoti 16 naujų stacionarių greičio matuoklių. Anot savivaldybės, netrukus jie pradės fiksuoti pažeidėjus ir pastarųjų lauks baudos. Tačiau tai – ne vienintelė naujiena, laukianti vairuotojų netolimoje ateityje. Kaip LRT.lt informavo savivaldybės atstovas, jau numatytos vietos ir vidutinio greičio matuokliams, juos žadama įsigyti artimiausiu metu.
Tik dabar vis labiau darosi aktuali kita problema: baudų neadekvatumas monetarine išraiška. Ypač po paskutinių dviejų metų infliacijos, faltinės baudos Lietuvoje už KET pažeidimus yra apgailėtinai mažos ir iš esmės skatina marozus žudyti kitus, nieko dėtus, eismo dalyvius.
deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:
Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.
deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:
Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.
Comment