O man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar pastebiu padidėjusį kiekį važinėjančių dieną be absoliučiai jokių šviesų. Ar čia tokia krizė, kad 0.1l/100km per lemputės kas metus ar du pasidarė per brangu? Subjektyviai kurį laiką praktiškai visi važinėjo su šviesom. Bet šiemet pavasarį kažkokia perdegusių lempučių epidemija.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąO man visada patinka daugelio automobilių pirkėjų argumentas, kam jiems reikia kuo galingesnės mašinos - kad galėčiau ramiai apsilenkti mašiną kely. Va ir prašom
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Čia kaip pažiūrėsi. Prisimenu pirmą automobilį su 55 kw. Sąmoningai pirkau tokį, kad nebūtų pagundos lakstyti pradžioje. Ką nors lenkti, ar net autostradoje persirikiuoti trumpam į antrą juostą, realiai baisu būdavo, ypač pilnai pasikrovus. Bet yra situacijų, kai būtina lenkti, ir tada menka variklio galia saugumo tikrai neprideda. Svarbiausia, manau, turėti galvą ant pečių, ir įtampos dėl asmeninių problemų nedeginti prie vairo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.Paskutinis taisė mantasm; 2023.04.18, 12:19.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKažkaip man 66 kW užtenka visiems norimiems lenkimo manevrams. Čia manyčiau reikėtų ne galingesnio variklio, bet galingesnio intelekto vairuotojo.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turėjau ir 155kw ir 55kw variklius turinčius automobilius - tikrai saugiau lenkti galingesniu automobiliu, nes prieš eismą važiuoji trumpesnį laiko tarpą.
Tik bėda, kad su 155kw kur kas dažniau lenki, nei vairuodamas negalingą kibirą
- 1 patinka
Comment
-
Ypač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąYpač provincijoje yra dar viena kategorija vairuotojų. Tokie, kurie visada važiuoja taip, lyg jie būtų vieninteliai eismo dalyviai ir iš šalutinio kelio į pagrindinį įvažiuoja nežiūrėdami kas jame vyksta.
Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
Nelinksma klausytis buvo.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.18, 12:50.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Girdėjau istoriją iš tų kraštų, kur pasakojo, važiavo važiavo pagrindiniu užmiesčio keliu, ir kažkas tiesiog iš šalutinio suko ir trenkėsi tiesiog va taip į juos, nespėjo pagrindiniu važiavęs nei pristabdyt nei ką. Išgyveno, bet gydytis reikėjo.
Pati istorija kažkur 7-10 metų senumo.
Nelinksma klausytis buvo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Tęsiant nebaudžiamumo temą:
Tragedija Lapių kelyje: senjorus pražudė žinomas kelių erelis
Vien pernai šis 41-erių metų Kėdainių rajono Truskavos gyventojas baustas už greičio viršijimą bei neapdraustą transporto priemonę, pirminiais duomenimis, dvylika kartų.
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...erelis-1121703Tragišką avariją Maišiagaloje sukėlęs jaunuolis neturėjo teisės vairuoti
Praeityje jis ne kartą buvo baustas administracine tvarka už transporto priemonės vairavimą neturint tam teisės.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=93105959
- 5 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTęsiant nebaudžiamumo temą:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąBaudos balai ar didžiulės baudos nepadės. Pilna tokių lakstančių be teisių, arba baudų turintys tūkstančiais, bet jų nemoka. Panašu, kad tik baudžiakas padėtų sustabdyti lakstančius be teisių, daugiau aš nesugalvoju nieko veiksmingo.
Yra visiškų ubliudkų gatvėse, kuriems jau niekas apart kaliūzės nepadės. Ten gali didinti baudas nedidinęs, jie jų vis tiek nemoka.
Bet yra nemaža dalis dirbančių/turto turinčių kelių gaidelių, kuriuos tikrai būtų galima atgrasyti nuo lakstymo didesnėmis baudomis. Dabar gi tokie lekia "leistinas greitis +30km/h", kartą ar du per metus pagauti susimoka 30€. Tai jeigu būtų pagauti ne 2, o 5 kartus per metus, ir mokėtų ne po 30€ o po 200€, tada greitai atšoktų noras lakstyti.If a lion could speak, we could not understand him.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai sodinti reikia, viešų darbų duoti. Ar tegu toliau žudo žmones?
Comment
-
Puiki naujiena!
Vilniuje atsiras vidutinio greičio matuokliai – aiškios judrios gatvės, kur jie fiksuos pažeidėjus - LRT
Sostinėje jau baigiama testuoti ir kalibruoti 16 naujų stacionarių greičio matuoklių. Anot savivaldybės, netrukus jie pradės fiksuoti pažeidėjus ir pastarųjų lauks baudos. Tačiau tai – ne vienintelė naujiena, laukianti vairuotojų netolimoje ateityje. Kaip LRT.lt informavo savivaldybės atstovas, jau numatytos vietos ir vidutinio greičio matuokliams, juos žadama įsigyti artimiausiu metu.
- 5 patinka
Comment
-
deja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:
Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimądeja, politinės valios griežtinti atsakomybę nėra ir tikėtina nebus:
Pastarosioms dienoms išaugus žūčių eismo įvykiuose skaičiui, premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad dar sunku įvertinti ar tai jau yra tendencija. Pasak jos, šiuo metu poreikio didinti baudas už kelių eismo pažeidimus poreikio nėra, o didžiausia problema yra nepagrįstas žmonių rizikavimas.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...blema-26767900
- 2 patinka
Comment
Comment