Fūros virš 90 važiuoja LABAI retai. Jeigu kažkam taip atrodo, tai turbūt dėl to, kad savo greitį vertina pagal spidometrą, kuris rodo nesąmones. Fūros dažniausiai važiuoja 85-90km/h ir labai labai retai viršija 90km/h. Greitį matuoju tik su GPS.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, eisme pagrindinis dalykas yra tinkamai vertinti aplinką. Reikia prisiminti kad maksimalus leistinas greitis yra maksimalus, o ne minimalus. Jeigu važiuodamas maksimaliu greičiu darai traukinuką tai ne tavo bėda.
Dėl maksimalių diskusija begalinė kur ir kiek tie greičiai adekvačiai nustatyti. Pvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kad nelabai gaunasi gerbt, jei tenka nuolat tampytis tai gazuojant tai stabdant. Vos tik įšoki antron juoston, dar net priekabos neprisivijus jau pareina žibintai subinėn. Aišku tiem, kas iš antros juostos niekad nesitraukia, gal nesuprasti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąPvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?
https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
-
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
Žemesne rase čia tu jautiesi nes kiti nevykdo tavo 6 punktų
Taip aš kalbėjau apie šviesų mirksėjimą 2+2 keliuose, jeigu mane akina, aš priverstas prilėtinti, o gal mane nori perspėti, kad kažkas netvarkoje su mano mašina, tai ir prilėtinu
Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.
Kažkaip ir labai abejoju kito forumiečio teiginiais, kad fūros kurios važinėja po Europą yra su neveikiančiais greičio ribotuvais.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?
https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
O va lietuviškas maksimalus leistinas greitis 50km/h 178 – „Google“ žemėlapiai:
Va todėl dažnai ir viršijamas maksimalus leistinas, kuris nustatomas iš "lempos".
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
su tavim ginčytis beprasmiška, nes kaltę verti kitiems tik ne sau. Išpradžių nervina kurie nevažiuoja maksimaliu leistinu greičiu (kiek suprantu, tu supranti kad maksimalus leistinas greitis reiškia kad tokiu visi turi važiuoti, ir jei važiuoja 85 (per lietų) kur leidžiama 90, tai jau vilkimasis)
Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.
Kažkaip ir labai abejoju kito forumiečio teiginiais, kad fūros kurios važinėja po Europą yra su neveikiančiais greičio ribotuvais.
Prie ko čia lietus, kur aš tai minėjau? Kalba apie normalias gamtines sąlygas ir apie tuos kurie neaišku kuo kelyje užsiima.
Ir apie kabėjimą ant užpakalio buvo kalba apie furas. Man padidinus ji jau nelabai turės iš ko didinti šiaip.
O Lietuva ne Europa? Čia be ribotuvų galima?
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Taip aš kalbėjau apie šviesų mirksėjimą 2+2 keliuose, jeigu mane akina, aš priverstas prilėtinti, o gal mane nori perspėti, kad kažkas netvarkoje su mano mašina, tai ir prilėtinu
Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimąPrilipėliais nusikratyti galima tik lėtinant greitį iki kol atstumas tarp mašinų tampa saugus esamam greičiui. Nesvarbu, ar kam nors tavo greitis yra problema ar ne, važiavimas neišlaikant saugaus atstumo visada yra blogai ir yra KET pažeidimas.
Vasara, šviesu, sausa. A1 link Kauno. Važiuoju pirma juosta maksimaliu leistinu 130km/h greičiu (sąlygos leidžia tą saugiai daryti). Priekyje važiuoja fūra, leistinu (ir apribotu jai 90km/h greičiu). Prieš ją važiuoja lengvoji, 80km/h greičiu. Gal žmogus nepabudęs, jis važiuoja pirma juosta, saugiu jam greičiu.
Aš kaip pareigingas vairuotojas, važiuodamas +40km/h nuo fūros saugiai iš anksto persirikiuoju į antrą juostą, kad aplenkčiau ją. Tos lengvūškės nematau, ją užstoja fūra. Man priartėjus prie fūros, fūra pasiveja lėčiau važiuojantį, ir (kas būdinga fūristams), pradeda lenkti. Mano greitis +40km/h nuo fūros. Avarinė situacija.
Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?
Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)
Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Beveik kassavaitinė situacija:
Vasara, šviesu, sausa. A1 link Kauno. Važiuoju pirma juosta maksimaliu leistinu 130km/h greičiu (sąlygos leidžia tą saugiai daryti). Priekyje važiuoja fūra, leistinu (ir apribotu jai 90km/h greičiu). Prieš ją važiuoja lengvoji, 80km/h greičiu. Gal žmogus nepabudęs, jis važiuoja pirma juosta, saugiu jam greičiu.
Aš kaip pareigingas vairuotojas, važiuodamas +40km/h nuo fūros saugiai iš anksto persirikiuoju į antrą juostą, kad aplenkčiau ją. Tos lengvūškės nematau, ją užstoja fūra. Man priartėjus prie fūros, fūra pasiveja lėčiau važiuojantį, ir (kas būdinga fūristams), pradeda lenkti. Mano greitis +40km/h nuo fūros. Avarinė situacija.
Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?
Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)
Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
Autostradoje minimalus greitis automobiliams ir motociklams 60 km/h, maksimalus 130km/h.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Norėčiau pamatyti kaip šia "taisyklę" taikai vidutinio greičio matavimo sektoriuose?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pirmiausia aš tai bandau diskutuoti, o jei Jūs nusiteikęs ginčytis, tai tada bendrų požiūrio taškų niekaip nesurasim. Tuomet tikrai beprasmiška. Tad pirmiausia siūlau atidžiau perskaityti, kas rašoma o ne matyt priešininką.
Prie ko čia lietus, kur aš tai minėjau? Kalba apie normalias gamtines sąlygas ir apie tuos kurie neaišku kuo kelyje užsiima.
Ir apie kabėjimą ant užpakalio buvo kalba apie furas. Man padidinus ji jau nelabai turės iš ko didinti šiaip.
O Lietuva ne Europa? Čia be ribotuvų galima?
"5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų."
Tai tik fūros tau baisios kurios nesilaiko atstumo?
Apie fūrų ribotuvus tai kai kas mato čia Lietuvoje skraidančias fūras didesniais nei 90 km/h greičiais, tai ir buvo retorinis klausimas ar tikrai?
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu. Šiuo atveju koks srauto greitis 90,100, 110, 120 ar 130 km/h?
Autostradoje minimalus greitis automobiliams ir motociklams 60 km/h, maksimalus 130km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Beveik kassavaitinė situacija:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu..
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąDaug važinėju autostradoj, nepamenu, kad teko kirsti per stabdžius dėl fūros,o va Lenkijoj, Vokietijoj per kiekvieną kelionę tokie fokusai.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kaip greitai pamiršti ką rašai 5 punktas, nemini lietaus? netgi pabrėži lietų
"5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų."
Tai tik fūros tau baisios kurios nesilaiko atstumo?
Apie fūrų ribotuvus tai kai kas mato čia Lietuvoje skraidančias fūras didesniais nei 90 km/h greičiais, tai ir buvo retorinis klausimas ar tikrai?
O šiaip tai gal apsispręskit kiek tos furos važiuoja? Ne daugiau 80, ne daugiau 90? Labai jau blaškotės
Vakar eilinė kelionė Via Baltica: fura priekyje, aš iš paskos. Spidometras 97km/h, navigacija 92km/h ir taip 20km. Matyt "ne į Europa" važiuoja. Ar dar kokių faktorių neįvertinau? Nuokalnių, saulės vėjų, mėnulio fazės?
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
jeigu aš važiuoju leistinu maksimaliu greičiu ir kiti prilipę prie užpakalio, tai ne aš problema.
-
Comment
Comment