Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Fūros virš 90 važiuoja LABAI retai. Jeigu kažkam taip atrodo, tai turbūt dėl to, kad savo greitį vertina pagal spidometrą, kuris rodo nesąmones. Fūros dažniausiai važiuoja 85-90km/h ir labai labai retai viršija 90km/h. Greitį matuoju tik su GPS.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Ne, eisme pagrindinis dalykas yra tinkamai vertinti aplinką. Reikia prisiminti kad maksimalus leistinas greitis yra maksimalus, o ne minimalus. Jeigu važiuodamas maksimaliu greičiu darai traukinuką tai ne tavo bėda.
      O tai aplinkos vertinimas ne tas pats? Jei blaiviai vertini aplinką ir atitinkamai reaguoji, tai tuo pačiu ir netrukdai kitiems. Kiek atvejų Via Baltica kai važiuoja koks pulsuojančiai 80-90, ir išeina fura ant lenkimo. Ar sunku atleist pedalą ir padėt saugiai baigt lenkimą? Nea tai raketų mokslas.

      Dėl maksimalių diskusija begalinė kur ir kiek tie greičiai adekvačiai nustatyti. Pvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
      Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Tai kad nelabai gaunasi gerbt, jei tenka nuolat tampytis tai gazuojant tai stabdant. Vos tik įšoki antron juoston, dar net priekabos neprisivijus jau pareina žibintai subinėn. Aišku tiem, kas iš antros juostos niekad nesitraukia, gal nesuprasti.
        Na nieks ir nesako, kad "lakūnus su paleistais viduriais" reik gerbt. Aš kalbu apie likusios didžiosios dalies vairuotojus ir jų elgesį.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
          Pvz. Austrija, apgyvendinta vietovė, žiedas, toliau išvažiavimas: 532 B168 – „Google“ žemėlapiai
          Paskaičiuokim koks ribojančių greičio ženklų miškas būtų pas mus?
          Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?


          https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
          -

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            "Lakūnų" kategorija atskira tema, ir į ją su +10 tikrai nedatempiu O ale "teisuoliai" ne ką mažiau pavojingi už lakūnus. Eisme pagrindinis dalykas - netrukdyk. Važiuoji lėtai, važiuok, kas reikės apsilenks. Matai, kad traukinuką darai, saugioj vietoj prilėtink, leisk aplenkt. Palik tarpą paskui tokį pat važiuojantį prieš tave. Tiesiog reik gerbt aplinkinius ir nereiks žemesne rase jaustis.
            su tavim ginčytis beprasmiška, nes kaltę verti kitiems tik ne sau. Išpradžių nervina kurie nevažiuoja maksimaliu leistinu greičiu (kiek suprantu, tu supranti kad maksimalus leistinas greitis reiškia kad tokiu visi turi važiuoti, ir jei važiuoja 85 (per lietų) kur leidžiama 90, tai jau vilkimasis)

            Žemesne rase čia tu jautiesi nes kiti nevykdo tavo 6 punktų

            Taip aš kalbėjau apie šviesų mirksėjimą 2+2 keliuose, jeigu mane akina, aš priverstas prilėtinti, o gal mane nori perspėti, kad kažkas netvarkoje su mano mašina, tai ir prilėtinu

            Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.

            Kažkaip ir labai abejoju kito forumiečio teiginiais, kad fūros kurios važinėja po Europą yra su neveikiančiais greičio ribotuvais.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              Kad pas mus šalia plento nuties ne suknistus dviračių takus sužvėrėjusiems dviratininkams, o normalius kelius vietiniams gyventojams važinėtis ir parkuotis, kaip Austrijoje?


              https://goo.gl/maps/SdSdmWSTbPN32YdQ6
              Na čia aš labiau akcentavau į tiesiog artėjimą prie žiedo ir kiek ir kokių ribojančių ženklų.
              O va lietuviškas maksimalus leistinas greitis 50km/h 178 – „Google“ žemėlapiai:
              Va todėl dažnai ir viršijamas maksimalus leistinas, kuris nustatomas iš "lempos".

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                su tavim ginčytis beprasmiška, nes kaltę verti kitiems tik ne sau. Išpradžių nervina kurie nevažiuoja maksimaliu leistinu greičiu (kiek suprantu, tu supranti kad maksimalus leistinas greitis reiškia kad tokiu visi turi važiuoti, ir jei važiuoja 85 (per lietų) kur leidžiama 90, tai jau vilkimasis)

                Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.

                Kažkaip ir labai abejoju kito forumiečio teiginiais, kad fūros kurios važinėja po Europą yra su neveikiančiais greičio ribotuvais.
                Pirmiausia aš tai bandau diskutuoti, o jei Jūs nusiteikęs ginčytis, tai tada bendrų požiūrio taškų niekaip nesurasim. Tuomet tikrai beprasmiška. Tad pirmiausia siūlau atidžiau perskaityti, kas rašoma o ne matyt priešininką.
                Prie ko čia lietus, kur aš tai minėjau? Kalba apie normalias gamtines sąlygas ir apie tuos kurie neaišku kuo kelyje užsiima.
                Ir apie kabėjimą ant užpakalio buvo kalba apie furas. Man padidinus ji jau nelabai turės iš ko didinti šiaip.
                O Lietuva ne Europa? Čia be ribotuvų galima?

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                  Taip aš kalbėjau apie šviesų mirksėjimą 2+2 keliuose, jeigu mane akina, aš priverstas prilėtinti, o gal mane nori perspėti, kad kažkas netvarkoje su mano mašina, tai ir prilėtinu

                  Jeigu tau prilipę prie užpakalio tai tavo išeitis didinti greitį, deja tokie nepasiduoda jei tu padidinsi greitį +10, jis ir padidins, tada jau gaunasi, kad jūs važiuojate didesniu greičiu, bet tokiu pat atstumu, o laikytis atstumo įspėjimas šviesomis manau yra pats tas.
                  Attached Files
                  Mano blogas

                  Comment


                    Prilipėliais nusikratyti galima tik lėtinant greitį iki kol atstumas tarp mašinų tampa saugus esamam greičiui. Nesvarbu, ar kam nors tavo greitis yra problema ar ne, važiavimas neišlaikant saugaus atstumo visada yra blogai ir yra KET pažeidimas.

                    Comment


                      Parašė kuk Rodyti pranešimą
                      Prilipėliais nusikratyti galima tik lėtinant greitį iki kol atstumas tarp mašinų tampa saugus esamam greičiui. Nesvarbu, ar kam nors tavo greitis yra problema ar ne, važiavimas neišlaikant saugaus atstumo visada yra blogai ir yra KET pažeidimas.
                      Beveik kassavaitinė situacija:

                      Vasara, šviesu, sausa. A1 link Kauno. Važiuoju pirma juosta maksimaliu leistinu 130km/h greičiu (sąlygos leidžia tą saugiai daryti). Priekyje važiuoja fūra, leistinu (ir apribotu jai 90km/h greičiu). Prieš ją važiuoja lengvoji, 80km/h greičiu. Gal žmogus nepabudęs, jis važiuoja pirma juosta, saugiu jam greičiu.

                      Aš kaip pareigingas vairuotojas, važiuodamas +40km/h nuo fūros saugiai iš anksto persirikiuoju į antrą juostą, kad aplenkčiau ją. Tos lengvūškės nematau, ją užstoja fūra. Man priartėjus prie fūros, fūra pasiveja lėčiau važiuojantį, ir (kas būdinga fūristams), pradeda lenkti. Mano greitis +40km/h nuo fūros. Avarinė situacija.

                      Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?

                      Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)

                      Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
                      Attached Files
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                        Beveik kassavaitinė situacija:

                        Vasara, šviesu, sausa. A1 link Kauno. Važiuoju pirma juosta maksimaliu leistinu 130km/h greičiu (sąlygos leidžia tą saugiai daryti). Priekyje važiuoja fūra, leistinu (ir apribotu jai 90km/h greičiu). Prieš ją važiuoja lengvoji, 80km/h greičiu. Gal žmogus nepabudęs, jis važiuoja pirma juosta, saugiu jam greičiu.

                        Aš kaip pareigingas vairuotojas, važiuodamas +40km/h nuo fūros saugiai iš anksto persirikiuoju į antrą juostą, kad aplenkčiau ją. Tos lengvūškės nematau, ją užstoja fūra. Man priartėjus prie fūros, fūra pasiveja lėčiau važiuojantį, ir (kas būdinga fūristams), pradeda lenkti. Mano greitis +40km/h nuo fūros. Avarinė situacija.

                        Pirmas klausimas: tas važiuojantis lėtai, saugiau jam greičiu prisideda prie eismo saugumo?

                        Antras klausimas: ar visas eismas turi lygiuotis į lėčiausiai važiuojančius? Ar lėčiausiai važiuojantys turi lygiuotis į srauto greitį (leistiną?)

                        Trečias klausimas: Kam tada sugalvotas ženklas 414?
                        Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu. Šiuo atveju koks srauto greitis 90,100, 110, 120 ar 130 km/h?
                        Autostradoje minimalus greitis automobiliams ir motociklams 60 km/h, maksimalus 130km/h.

                        Comment


                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                          jeigu aš važiuoju leistinu maksimaliu greičiu ir kiti prilipę prie užpakalio, tai ne aš problema. Neišprovokuosi manęs viršyti greičio, nes kaip ir minėjau greitis tik padidės, o atstumai nesumažės.
                          Norėčiau pamatyti kaip šia "taisyklę" taikai vidutinio greičio matavimo sektoriuose?

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                            Pirmiausia aš tai bandau diskutuoti, o jei Jūs nusiteikęs ginčytis, tai tada bendrų požiūrio taškų niekaip nesurasim. Tuomet tikrai beprasmiška. Tad pirmiausia siūlau atidžiau perskaityti, kas rašoma o ne matyt priešininką.
                            Prie ko čia lietus, kur aš tai minėjau? Kalba apie normalias gamtines sąlygas ir apie tuos kurie neaišku kuo kelyje užsiima.
                            Ir apie kabėjimą ant užpakalio buvo kalba apie furas. Man padidinus ji jau nelabai turės iš ko didinti šiaip.
                            O Lietuva ne Europa? Čia be ribotuvų galima?
                            kaip greitai pamiršti ką rašai 5 punktas, nemini lietaus? netgi pabrėži lietų

                            "5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų."

                            Tai tik fūros tau baisios kurios nesilaiko atstumo?

                            Apie fūrų ribotuvus tai kai kas mato čia Lietuvoje skraidančias fūras didesniais nei 90 km/h greičiais, tai ir buvo retorinis klausimas ar tikrai?

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu. Šiuo atveju koks srauto greitis 90,100, 110, 120 ar 130 km/h?
                              Autostradoje minimalus greitis automobiliams ir motociklams 60 km/h, maksimalus 130km/h.
                              Čia ir problema, kad kelias 2 juostų (ta pačia kryptimi), o leistinų greičių skirtumas 70km/h. Todėl ir reikalingos 3 juostos (prie tokių greičių skirtumų), kad fūra, važiuojanti 91km/h galėtų aplenkti kitą fūrą važiuojančią 89km/h, nesukeldama pavojaus važiuojantiems 130km/h greičiu. Jau nekalbu apie lochus, važiuojančius autotostrada 60km/h.
                              Mano blogas

                              Comment


                                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                Beveik kassavaitinė situacija:
                                Daug važinėju autostradoj, nepamenu, kad teko kirsti per stabdžius dėl fūros,o va Lenkijoj, Vokietijoj per kiekvieną kelionę tokie fokusai.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Avarinę situacija įžvelgiu tik fūros elgesį, ne lengvosios važiuojančios leistinu 80 km/h greičiu..
                                  Tik asilas su lengvąja važiuoja 80 km/h autostradoj dieną, geroms sąlygoms (išskyrus kažkokius gedimus).

                                  Comment


                                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                    Daug važinėju autostradoj, nepamenu, kad teko kirsti per stabdžius dėl fūros,o va Lenkijoj, Vokietijoj per kiekvieną kelionę tokie fokusai.
                                    Kasdien važiuoju autostrada nuo Babtų iki Kauno. Kaip ir rašiau, tokie bajeriai beveik kassavaitiniai. Važiuoja rytais apsimiegoję, o fūros blaškosi bandydamos aplenkti
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      kaip greitai pamiršti ką rašai 5 punktas, nemini lietaus? netgi pabrėži lietų

                                      "5. Jei nereikėtų važiuoti įsirėmus į furos galą 85km/h, dar geriau per lietų."

                                      Tai tik fūros tau baisios kurios nesilaiko atstumo?

                                      Apie fūrų ribotuvus tai kai kas mato čia Lietuvoje skraidančias fūras didesniais nei 90 km/h greičiais, tai ir buvo retorinis klausimas ar tikrai?
                                      sėkmės dar kart skaityt... aš tai nieko nepamiršau. Kodėl rašei apie lengvąją per lietų, o dabar pritempei iki mano teiginio apie furas? Furos nebaisios, o tiesiog pavojingesnės šiaip. ir nėra saugu ir patogu važiuoti jos sukeliamuose pursluose. Lengvoji, kad ir pasėdės ant galo, kažkuriuo momentu apsilenks, o fura ir "kabės" nes lenkimui "smarvės" nepakaks.

                                      O šiaip tai gal apsispręskit kiek tos furos važiuoja? Ne daugiau 80, ne daugiau 90? Labai jau blaškotės

                                      Vakar eilinė kelionė Via Baltica: fura priekyje, aš iš paskos. Spidometras 97km/h, navigacija 92km/h ir taip 20km. Matyt "ne į Europa" važiuoja. Ar dar kokių faktorių neįvertinau? Nuokalnių, saulės vėjų, mėnulio fazės?

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        jeigu aš važiuoju leistinu maksimaliu greičiu ir kiti prilipę prie užpakalio, tai ne aš problema.
                                        Įdomu kiek iš tikro važiuoja maksimaliu greičiu o kiek tik mato tokį skaičių spidometre

                                        -

                                        Comment


                                          Na taip, tau, matau, tenka pati gausiausia fūromis atkarpa (Via Baltica), tai dėl to ir patirtys skirtingos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X