Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taigi rašo, kad važiuoja pirma juosta 90 km/h. Nes kitaip reiki nardyti nesaugiai su dideliais greičio pokyčiais.
150 km/h varo "stumėjai". Jų įprastinė pozicija kairiojoje juostoje. Bet dėl greičio jų "antraeilininkais" nevadina.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nereikia. Apvažiuojant fūrą 110 greičio keisti nereikia.-
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKuodis jau n metų feisbuke propaguoja skaičiavimus, kad padidinus greitį teoriškai sutaupomas važiavimo laikas neatperka išaugusių kuro sąnaudų, grėsmių eismo įvykio atveju ir t.t. ir pan.
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąKuro sąnaudų atsiperkamumas yra reliatyvus teiginys. Neįsivaizduoju pagal ką čia jis skaičiavo, bet tiems kurių laikas brangesnis už porą litrų kuro atsiperka.
Gal pasenau, bet nepritariu greičio didinimui. Kuras, tarša, saugumas, ilgaamžiškumas. Kažkur mačiau palyginimą kad padangos 80 vs 120 kmh dyla dvigubai lėčiau.
Vienintelis lėto važiavimo neigiamas dalykas - ima miegas.-
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąKuro sąnaudų atsiperkamumas yra reliatyvus teiginys. Neįsivaizduoju pagal ką čia jis skaičiavo, bet tiems kurių laikas brangesnis už porą litrų kuro atsiperka.
Comment
-
Lėtinti greitį mūsų magistralėse būtų nebent racija jei nesugalvoji kaip kitaip keleiviais apkrauti geležinkelius ir autobusus
Padangos, kuras, rizika gyvybėms - tas ateina su greičiu, bet aš labiau už tai, kad investuoti į infrastruktūrą, kuri minimizuoja rizikas. Patys automobiliai (kalbant apie vidaus degimo variklius turinčius) yra gerokai ekonomiškesni nei anksčiau, stabdžiai geresni, nauji automobiliai - turi automatinio stabdymo funkcijas ir pan. Įsivaizduokit kuro "valgymą" prieš 10-20 metų pagamintam benzinui/dyzelinui ir naujo/apynaujio automobilio. Atsiranda jau akustinis asfaltas, kuris net ir triukšmą mažina - tai tokiam kontekste eiti ant greičio mažinimo tai yra, mano nuomone, kaip minėjau - apkrauti viešąjį transportą nebent, nes kitu atveju tiesiog mažini tarpmiestinio bendradarbiavimo patrauklumą.
Beje, žmonės jau ir taip supratingi - pažiūrėkit kaip pasikeitė sitaucija išaugus kuro kainoms. Anksčiau vasaros metu važiuojant 130 km/h buvai vienas lėtesnių, o dabar ties 130 km/h labai dažnai turi lenkti ir judėti į antrą juostą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąLėtinti greitį mūsų magistralėse būtų nebent racija jei nesugalvoji kaip kitaip keleiviais apkrauti geležinkelius ir autobusus
Padangos, kuras, rizika gyvybėms - tas ateina su greičiu, bet aš labiau už tai, kad investuoti į infrastruktūrą, kuri minimizuoja rizikas. Patys automobiliai (kalbant apie vidaus degimo variklius turinčius) yra gerokai ekonomiškesni nei anksčiau, stabdžiai geresni, nauji automobiliai - turi automatinio stabdymo funkcijas ir pan. Įsivaizduokit kuro "valgymą" prieš 10-20 metų pagamintam benzinui/dyzelinui ir naujo/apynaujio automobilio. Atsiranda jau akustinis asfaltas, kuris net ir triukšmą mažina - tai tokiam kontekste eiti ant greičio mažinimo tai yra, mano nuomone, kaip minėjau - apkrauti viešąjį transportą nebent, nes kitu atveju tiesiog mažini tarpmiestinio bendradarbiavimo patrauklumą.
Beje, žmonės jau ir taip supratingi - pažiūrėkit kaip pasikeitė sitaucija išaugus kuro kainoms. Anksčiau vasaros metu važiuojant 130 km/h buvai vienas lėtesnių, o dabar ties 130 km/h labai dažnai turi lenkti ir judėti į antrą juostą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai ką, pavyzdžiui, olandai daro blogai, mažindami greitį autostradose iki 100km/h dienos metu? Ar jie turėtų sekti Lietuvos pavyzdžiu ir didinti leistiną greitį iki 130-140km/h?
Taip pat geležinkeliai, darau prielaidą, patogiau išvystyti.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o kitų gyvybės atsiperka?
Parašė gerietis Rodyti pranešimąKieno laikas tikrai brangus, pats nesėdi už vairo ir gali kažką veikti kelionės metu.
Gal pasenau, bet nepritariu greičio didinimui. Kuras, tarša, saugumas, ilgaamžiškumas. Kažkur mačiau palyginimą kad padangos 80 vs 120 kmh dyla dvigubai lėčiau.
Vienintelis lėto važiavimo neigiamas dalykas - ima miegas.
Su padangomis tas pats argumentas kaip ir su kuru - ne "valdžiažmogių" reikalas, kaip tu dėvi savo padangas. Tu nori, tau "apsimoka" - tai dėvėk kiek nori.
Aš neargumentuoju už tai, kad greitis būtų pakeltas esamame kelyje - turbūt daugumai aišku, kad tą padaryti esamomis sąlygomis būtų nesaugu. Bet ilgalaikėj perspektyvoj, greitesnis susisiekimas tarp didžiausių ekonominių centrų yra gera siekiamybė.
Asmeniškai, su Rail Baltica, tikiuosi A1 galėsiu užmiršti.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o kitų gyvybės atsiperka?
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąPaskaičiuokit kiek uždirbat per tą laiką, kurį sutaupytumėte važiuojant greičiau ir palyginkit su sudeginto kuro kaina.
O kas dirba, atlėkęs 10 min greičiau, tas minutes prie darbo laiko prisideda ir gauna daugiau pinigų?
Galimą dar parinkti koeficientą, kuris įvertintų tai, kad tas praleistas laikas yra "metalinėj mirties dėžėj", o ne kažkur komfortabiliai, tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Arba, jei tuo metu nedirbat, tai įvertinkit savo poilsį pinigais. Žmonės moka 10+ eur už tai, kad nueitų į kino teatrą, t.y. ~5 eur/h. Aš lygiai taip pat, kažkokią sumą sumokėčiau, kad man nereiktų mašinoj sėdėti.
O jau sėdėti geležinkelio dėžėj tarp bandos - bus komfortas? Kiekvienam savo.-
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
Manau to priežastis nėra tik ekologija - pas juos dėl šalies tankio automagistralėse eismo intensyvumas yra tikriausiai kelis kartus didesnis nei pas mus, tai greičio mažinimas labiau dėl saugumo.
Taip pat geležinkeliai, darau prielaidą, patogiau išvystyti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne dėl saugumo, o būtent dėl ekologijos ir taršos.
Comment
-
Internete teko skaityti, kad Nyderlanduose priežastis ribojimų gudri, tokio labai technokratinio pobūdžio.
Žodžiu yra susirūpinimas azoto tarša, kuri dėl eismo ir jo greičio padidėja, bet naktį jį mažesnė. Didelę dalį vis tiek naudoja agrokultūra, bet jų nepamenu ar ją riboja. Berods ne.
Tai nuspręsta ribot iki 100 km/h tarp 6 ir 23 val., kad nors dalį azoto taršos sumažint. Toks truputį europinių covid ribojimų vaibas, kur tik grežinėlį problemos sprendžia, bet ne viską.
https://www.energymonitor.ai/policy/...ail-to-step-upPaskutinis taisė PoDV; 2022.11.10, 19:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąInternete teko skaityti, kad Nyderlanduose priežastis ribojimų gudri, tokio labai technokratinio pobūdžio.
Žodžiu yra susirūpinimas azoto tarša, kuri dėl eismo ir jo greičio padidėja, bet naktį jį mažesnė. Didelę dalį vis tiek naudoja agrokultūra, bet jų nepamenu ar ją riboja. Berods ne.
Tai nuspręsta ribot iki 100 km/h tarp 6 ir 23 val., kad nors dalį azoto taršos sumažint. Toks truputį europinių covid ribojimų vaibas, kur tik grežinėlį problemos sprendžia, bet ne viską.
https://www.energymonitor.ai/policy/...ail-to-step-up
Comment
-
NL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.
----
The Dutch prime minister, Mark Rutte, has taken what he has described as the “rotten measure” of cutting the maximum speed limit on roads in the Netherlands to 100km/h (62mph) after being ordered by the courts to cut pollution.
The reduction from the current limit of 130km/h followed a Dutch court ruling earlier this year that found government policies breached EU rules in regard to the protection of nature reserves from ammonia and nitrous oxide.
https://www.theguardian.com/world/20...-air-pollution
----
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąNL greitis ribojamas dėl teismo sprendimo. Vyriausybė tiesiog pralošė bylą prieš visuomenę ir nesugalvojo kito kovos su NOx būdo.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai uždrausti dyzelius ne paprasčiau?
- 1 patinka
Comment
Comment