Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ^^ Skelbiu kampaniją už teisybės atstatymą ir forumui naudingo Romo moderatoriaus statuso atkūrimą.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Įdomiausia, kad Naujininkuose, Vilniuje yra faktiškai vaikštoma įstrižai, nors perėja tą draudžia. Įdomu kokie tie kriterijai reikalingi taikyti minėtą išimtį įrengiant tokias perėjas.
      Pirmoji tokia perėja Lietuvoje, kur galima vaikščioti visomis kryptimis buvo Vilniuje dar sovietų laikais apie 1985 metus Cvirkos-Komjaunimo-Kapsuko ir dar kažkurio komunistinio veikėjo vardo gatvės sankryžoje (dab. Pamėnkalnio-Pylimo-Jogailos -Islandijos) g. kai buvo įrengtas šviesoforas su faze vien pėstiesiems; tik nebuvo nupaišytos tokios gražios įstrižos linijos.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Pirmoji tokia perėja Lietuvoje, kur galima vaikščioti visomis kryptimis buvo Vilniuje dar sovietų laikais apie 1985 metus Cvirkos-Komjaunimo-Kapsuko ir dar kažkurio komunistinio veikėjo vardo gatvės sankryžoje (dab. Pamėnkalnio-Pylimo-Jogailos -Islandijos) g. kai buvo įrengtas šviesoforas su faze vien pėstiesiems; tik nebuvo nupaišytos tokios gražios įstrižos linijos.
        Bet turbūt tai nebuvo įteisinta įstatymiškai? Tiesiog dėl šviesoforo fazės pėstieji galėjo eiti kaip norėjo.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Bet turbūt tai nebuvo įteisinta įstatymiškai? Tiesiog dėl šviesoforo fazės pėstieji galėjo eiti kaip norėjo.
          Ne, tiesiog ten sankryža gana savotiška, iš esmės - trikampė.

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą

            prieš porą dienų per lietų pirma juosta su provėžom buvo nesaugi žymiau daugiau atkarpų. Tai antra juosta tekdavo važiuoti grynai dėl saugumo gal 30-40 proc kelio.
            O kaip į tai žiūri policija? Nes formaliai - KET pažeidimas.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Tai tada jas riekėtu padaryti bent jau lennkiškos automagistralės kokybės. Tokios kokios yra dabar, net 110 pavojinga važiuoti gali būti.
              Vakar teko važiuoti Kaunas - Vilnius ryte ir galiu pasakyti, kad labai daug streso kelia važiavimas 110km/h. Optimalus važiavimas yra arba 90km/h, kad nereiktų apvažinėti furų antra juosta arba 130km/h ir daugiau, kad nereiktų rikiuotis į pirmą juostą ir praleidinėti greičiau važiuojančių. Antrą variantą dažniausiai ir naudoju, tikrai tokiu atveju mažiau streso, jokių papildomų rikiavimusi į pirmą juostą ir praleidinėjimų greičiau važiuojančių. Vasara ta pati logika tik 150km/h arba 90km/h.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Vakar teko važiuoti Kaunas - Vilnius ryte ir galiu pasakyti, kad labai daug streso kelia važiavimas 110km/h. .
                Kodėl?

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  gal nesiekia avaringumo?
                  A1 avarijų kur kas daugiau nei A2, bet ir eismo intensyvumas skiriasi.

                  https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d

                  Comment


                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                    Kodėl?
                    Nes reikia pastoviai laviruoti tarp juostų - pirma juosta važiuoja lėčiau, o antroje apstu lekančių greičiau, kuriuos reikia praleisti (nebent esi ant visko padėjęs antraeilininkas).

                    Comment


                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                      Kodėl?
                      Tai kad viską logiškai aprašė ir paaiškino.
                      Taip važiuoji arba 150kmh vasarą arba 130kmh žiemą, arba 90kmh pirma juosta.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        O kaip į tai žiūri policija? Nes formaliai - KET pažeidimas.
                        Aš geriau sumokėsiu baudą, nei naudosiu sveikatos/gyvybės draudimą dėl atsidūrimo griovyje Tas KET apie antrą eilę irgi neturi prieštarauti nuostatai tvarkingai važiuoti, pvz kai yra nemažai važiuojančių pirma eile, neturi nardyti vien tam, kad ten atsidurti. O šiuo atveju - jei ką, galima reikšti pretenzijas kelio savininkui (valstybei), kad nesudarytos sąlygos saugiai važiuoti pirma eile. Būtų įdomus precedentas, jei kam pavyktų tai įrodyt.

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                          Nes reikia pastoviai laviruoti tarp juostų - pirma juosta važiuoja lėčiau, o antroje apstu lekančių greičiau, kuriuos reikia praleisti (nebent esi ant visko padėjęs antraeilininkas).
                          Vokietijoje taip ir važiuojama, nieko naujo. O jei važiuoji 110 žiemą ir 130 vasarą ir lenki fūrą, nieko nereikia praleisti, nes tie atlenkiantys viršija greitį.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Esu kelis metus kone kasdien kursavęs Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai nepasakyčiau, kad kelias nesaugus, gal tik atkarpa ties Rumšiškėm link Kauno prastoka, visa kita, įskaitant eismo intensyvumą, lakstūnus, sakyčiau vienas geriausių LT kelių. 140km/h važiuodamas antra juosta, gan retai trauktis į pirmą juostą tekdavo.
                            Pats parodėte pavyzdį kodėl yra nesaugu - važiavote viršydamas greitį.
                            Parašė booraz Rodyti pranešimą

                            Vakar teko važiuoti Kaunas - Vilnius ryte ir galiu pasakyti, kad labai daug streso kelia važiavimas 110km/h. Optimalus važiavimas yra arba 90km/h, kad nereiktų apvažinėti furų antra juosta arba 130km/h ir daugiau, kad nereiktų rikiuotis į pirmą juostą ir praleidinėti greičiau važiuojančių. Antrą variantą dažniausiai ir naudoju, tikrai tokiu atveju mažiau streso, jokių papildomų rikiavimusi į pirmą juostą ir praleidinėjimų greičiau važiuojančių. Vasara ta pati logika tik 150km/h arba 90km/h.
                            Tokie važiuojantys 150 km/h stresą ir keliate.

                            Comment


                              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                              Vokietijoje taip ir važiuojama, nieko naujo. O jei važiuoji 110 žiemą ir 130 vasarą ir lenki fūrą, nieko nereikia praleisti, nes tie atlenkiantys viršija greitį.
                              Lyginti vokiečių ir lietuvių eismo kultūra - labai subtilus humoras

                              Comment


                                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                Vokietijoje taip ir važiuojama, nieko naujo. O jei važiuoji 110 žiemą ir 130 vasarą ir lenki fūrą, nieko nereikia praleisti, nes tie atlenkiantys viršija greitį.
                                Vokišku atveju, jei važiuoji 110 vasarą, tave vistiek įleis aplenkt fūrą. Ir palauks kol apvažiavęs fūras grįši į pirmą juostą. Pas mus perdegs posūkio lemputė kol įleis. O apvažiavus fūrą, jei yra nedidelis tarpas iki kitos fūros, dažnai atsiranda debilų, kurie bando pirma juosta tave aplenkt.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Vokišku atveju, jei važiuoji 110 vasarą, tave vistiek įleis aplenkt fūrą. Ir palauks kol apvažiavęs fūras grįši į pirmą juostą. Pas mus perdegs posūkio lemputė kol įleis. O apvažiavus fūrą, jei yra nedidelis tarpas iki kitos fūros, dažnai atsiranda debilų, kurie bando pirma juosta tave aplenkt.
                                  Lietuvišku atveju irgi įleis aplenkti fūrą. Dar pasitikrins ar tolimosios šviesos veikia kol laukia

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Lietuvišku atveju irgi įleis aplenkti fūrą. Dar pasitikrins ar tolimosios šviesos veikia kol laukia
                                    Kaip taisyklė kas įleis - tas nemirksės. Mirksi ta liaudis kurią sutinki tik kai pasiveja kol apvažinėji fūras.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Automagistrales aš kaip tik svarstyčiau daryti neribojamo greičio - eiti Vokietijos keliu arba link to. Jei riboti, tuomet bent pvz 150 kmh ribą pasiekti leistiną.
                                      Kaip taip žmonėms kyla tokios mintys??? tikriausiai net nesusimasto kodėl ten galima važiuoti neribotu greičiu, o čia ne. Tikriausiai nežino, kad Vokietijoje asfalto sluoksnis yra bent 70cm, kad nėra vietos autobane kurios medikai nepasiektų per 15min nelaimės atveju, ant kelio nerasi provėžų balų ir t.t.
                                      Kitas dalykas vokiečiai svarsto riboti greitį net ir turint tokias sąlygas.

                                      Comment


                                        Kuodis jau n metų feisbuke propaguoja skaičiavimus, kad padidinus greitį teoriškai sutaupomas važiavimo laikas neatperka išaugusių kuro sąnaudų, grėsmių eismo įvykio atveju ir t.t. ir pan.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Tokie važiuojantys 150 km/h stresą ir keliate.
                                          Taigi rašo, kad važiuoja pirma juosta 90 km/h. Nes kitaip reiki nardyti nesaugiai su dideliais greičio pokyčiais.
                                          150 km/h varo "stumėjai". Jų įprastinė pozicija kairiojoje juostoje. Bet dėl greičio jų "antraeilininkais" nevadina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X