Dviratis važiuoja palei gatvės kraštą tiesiai. Automobilis judantis ta pačia kryptimi suka dešinėn. Kieno pirmenybė?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
103. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms (dviračiams ir kitoms).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Minijos gatvėje panaikins greičio ribojimą
https://ve.lt/gyvenimas/minijos-gatv...eicio-ribojima
Klaipėdos eismo saugumo komisija nusprendė panaikinti greičio ribojimą Minijos gatvės atkarpoje per Žvejybos uosto gyvenamųjų namų kvartalą.
Iki 40 kilometrų per valandą automobilių greitį ribojantys ženklai turėtų būti nuimti artimiausiu metu. Automobiliai šioje Minijos gatvės atkarpoje galės važiuoti 10 kilometrų per valandą didesniu greičiu.
Klaipėdos vicemeras Arūnas Barbšys sako, kad greičio ribojimo panaikinimas saugumui šioje gatvėje įtakos neturės.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Ačiū. Norėjau pasitikrinti, nes Vilniaus gatvėse vairuotojai vis dar galvoja, kad jie turi pirmenybę + pypsina.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąMinijos gatvėje panaikins greičio ribojimą
https://ve.lt/gyvenimas/minijos-gatv...eicio-ribojima
Klaipėdos eismo saugumo komisija nusprendė panaikinti greičio ribojimą Minijos gatvės atkarpoje per Žvejybos uosto gyvenamųjų namų kvartalą.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTai yra nenuginčijamas faktas, kad greičio limitai Lietuvoje yra nuolat pažeidinėjami. Daro taip praktiškai visi, na bent jau kokie 90% tai tikrai. Man tenka vairuot automobilį ir Lietuvoje, ir Švedijoje, ir Danijoje, tai sakyčiau tas kontrastas sugrįžųs į Lietuvą yra kaip juoda ir balta. Tiesiog kada nors pabandykit Vilniuje, kokioj platesnėje gatvėje, kurioje greičio limitas yra 50km/h įsijungti greičio limiter'į (na arba jeigu senesnė mašina, tai tiesiog pats nuolat konroliuokite, kad nei kiek neviršytumėte 50km/h) ir skaičiuokit kiek žmonių jus aplenks, kiek pamirksės iš galo, kiek piktai pažiūrės lenkdami ir t.t.
Lietuvis mato ženklą 50 - važiuoja 60. Ne, na žinot, +5-6km/h tai čia šventas dalykas, net policija neprikisikabins (nes greičiausiai ir patys tame pačiame sraute 60km/h važiuoja), o jeigu pasitaikys koks labai pedantiškas pareigūnas, na tai gi vistiek neišrašys jokios baudos, ten juk yra dar keli km/h paklaidai, ir išvis, pareigūnai, ką mes čia švaistom laiką dėl kažkokių menkniekių...
Kol nepavažinėjau Vakarų Europoje, galvojau, kad man kažkas su galva negerai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Prieš 8 metus laikiau vairavimo egzaminą Regitroj, tai priskyrė nekritinę klaidą už eismo stabdymą važiuojant 45-47 km/h zonoje, kur maksimalus greitis – 50 km/h. Nuo pat pradžių, kai mokiausi vairuoti, niekaip nesuprasdavau, ko iš manęs reikalauja ir ką realybėje reiškia tie ženklai, nes teoriškai yra vienaip, o realybėje maksimalaus greičio ženklai suprantami kaip minimalaus greičio ženklai, bet tas minimalus greitis iš tikrųjų bus nepakankamas, nes praktiškai visų galvose egzistuoja nematomi rekomenduojamo greičio ženklai, kurie yra +5-15 km/h nuo teoriško maksimalaus greičio.
Sprendimas būtų ženkliai padidinti baudas už greičio viršijimą, pradėti bausti viršijus bent 5 km/h (ir ne kokiais 15 €, o bent 50), greičio matuoklių toleranciją sulyginti su jų technine paklaida, bet tuo pačiu peržiūrėti esamus greičio ribojimus ženklus miestuose ir atitinkamai padidinti leistiną greitį. Jei šitie sprendimai būtų vykdomi kartu, visi liktų patenkinti (gal). Aišku, tai realiai neįmanoma, nebūtų politinės valios.Paskutinis taisė abruo; 2022.09.24, 15:40.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Reikėtų nepamiršti ir pačio gatvių dizaino. Pats kai sugalvoju pabandyt ant penkiasdešimt, tai jaučiasi baisus vilkimasis. O kitose gatvėse 50 neina pasiekti net ir vairuojant įprastai. Automobilis nėra aukštas - greičio pojūtis nėra „sumažintas“.
Gatvių plotis belekoks, juostų plotis belekoks. Vakarietiškas pasaulis kažkaip suprato, kad greičio ribojimai yra vykdomi ne ženklais. Bet pas mus dar nedaeina. Suprasčiau kur nors Telšiuose - bet pas mus didmiesčiuose eismo tvarka kaip Vokietijos „Telšiuose“.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąReikėtų nepamiršti ir pačio gatvių dizaino. Pats kai sugalvoju pabandyt ant penkiasdešimt, tai jaučiasi baisus vilkimasis. O kitose gatvėse 50 neina pasiekti net ir vairuojant įprastai. Automobilis nėra aukštas - greičio pojūtis nėra „sumažintas“.
Gatvių plotis belekoks, juostų plotis belekoks. Vakarietiškas pasaulis kažkaip suprato, kad greičio ribojimai yra vykdomi ne ženklais. Bet pas mus dar nedaeina. Suprasčiau kur nors Telšiuose - bet pas mus didmiesčiuose eismo tvarka kaip Vokietijos „Telšiuose“.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąReikėtų nepamiršti ir pačio gatvių dizaino. Pats kai sugalvoju pabandyt ant penkiasdešimt, tai jaučiasi baisus vilkimasis. O kitose gatvėse 50 neina pasiekti net ir vairuojant įprastai. Automobilis nėra aukštas - greičio pojūtis nėra „sumažintas“.
Gatvių plotis belekoks, juostų plotis belekoks. Vakarietiškas pasaulis kažkaip suprato, kad greičio ribojimai yra vykdomi ne ženklais. Bet pas mus dar nedaeina. Suprasčiau kur nors Telšiuose - bet pas mus didmiesčiuose eismo tvarka kaip Vokietijos „Telšiuose“.
Pats didžiausias kontrastas jaučiasi kai tik Klaipėdoje išvažiuoji iš kelto ir iki pačio miesto yra "gatvė", kuri iš esmės yra naturali autostrada, kurioje atkarpomis yra 70 ir 50 ženklai, bet visi bbdėję varo 80-90km/h ir visų pirma - to greičio visiškai nesijaučia, antra - pristabdęs iki nurodyto ženklais greičio tu visiškai neperdedant gali sukelti avarinę situaciją.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Yra nemažai tiesos, bet ne viskas vien gatvių dizaine. Pvz., važinėjant Ispanijoj, Prancūzijoj, Vokietijoj, kažkaip žymiai dažniau susidurdavau, kai tekdavo „vilktis“ už vietinių gyventojų, nors atrodė, kad gatvė pritaikyta didesniam greičiui. Ir šiaip jausdavosi, kaip vietiniai daug labiau paiso greičio ribojimo ženklus pro tankiau apgyvendintas vietas, mokymo įstaigas, nors pati gatvė praktiškai nepasikeitusi ir niekas kaip ir „neskatina“ fiziškai/vizualiai mažinti greičio. Daug dažniau pasitaikydavo ir tokių, kurie važinėdavo žymiai mažesniu nei maksimalus greitis be aiškios priežasties, bet kažkaip nepastebėjau, kad kas nors tokius „mokytų“.- duobė ant duobės
- kairė pilnai užparkuota
- dešinė pilnai užparkuota
- priešais mane mokyklos perėja
- perėjos nesimato per mašinas
Reikėtų kaip reikiant taisyti lėkimo kultūrą. Tas greičio pojūtis iš dalies yra ir „išugdytas“, t.y. įpratus važiuoti ant 60, nesinori „vilktis“ ant 50. Gi pirmąkart pradėjus važiuoti vairavimo mokykloje 50 atrodo kaip kosminis greitis...
- 4 patinka
Comment
-
Nematyta eismo naujovė: Kaune įrengta pirmoji Lietuvoje įstrižinė pėsčiųjų perėja
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...esciuju-pereja
Lengvesnis ir paprastesnis pėsčiųjų judėjimas, sklandesnis ir saugesnis eismas – pagrindiniai kriterijai, kuriais vadovautasi imantis šios naujovės.<...>
K. Donelaičio ir Maironio gatvių sankirtą baltomis punktyrinėmis linijomis paženklinę kelininkai jau įrengė ir specialius įstrižam judėjimui skirtus pėsčiųjų šviesoforus. Toks sumanymas naudojamas Australijos, Kanados, Japonijos, Liuksemburgo, Nyderlandų, Švedijos, Didžiosios Britanijos, JAV ir kitų valstybių miestuose. <...>
Kauno savivaldybė kreipėsi į Susisiekimo ministeriją su siūlymu detaliau reglamentuoti tokių perėjų įrengimą. Sulaukta atsakymo, kad tokia praktika naudotina tik išskirtiniais atvejais. Būtent toks šįkart identifikuotas ir Kaune. Pasak specialistų, toks sprendinys užtikrina visišką eismo dalyvių saugumą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 8 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNematyta eismo naujovė: Kaune įrengta pirmoji Lietuvoje įstrižinė pėsčiųjų perėja
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...esciuju-perejaPaskutinis taisė digital; 2022.10.19, 18:18.
- 2 patinka
Comment
-
Reikėtų perkelti į esamą temą Pėsčiųjų perėjos Kaune
https://www.miestai.net/forumas/foru...e8Paskutinis taisė Romas; 2022.10.19, 20:58.
Comment
-
Pritariu, bet čia kartu liečia ne tik Kauną, bet ir Lietuvą aplamai, nes pirma tokia perėja šalyje. Norėjau, kad daugiau kas pamatytų naujieną per bendresnę temą.
Temų rodyklę reiktų pakoreguot: Pėsčiųjų perėjų įrengimas Lietuvoje redirect'inama į [VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos, o šiaip tinkamiausia būtų [KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Kalbama apie galima įteisintą naujovę, tad netgi ir į šią temą tiktų: https://www.miestai.net/forumas/foru...taisykl%C4%97s
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮdomiausia, kad Naujininkuose, Vilniuje yra faktiškai vaikštoma įstrižai, nors perėja tą draudžia. Įdomu kokie tie kriterijai reikalingi taikyti minėtą išimtį įrengiant tokias perėjas.
Comment
-
Perėja su eismo kultūros tema mažai ką turi bendro ..
Kauno savivaldybė ėmėsi proaktyvių veiksmų ir investicijų ir jei viskas gerai suglavota, tai nėra sąlygų ir poreikio pažeidinėti taisykles
Parašė dondc Rodyti pranešimąPritariu, bet čia kartu liečia ne tik Kauną, bet ir Lietuvą aplamai, nes pirma tokia perėja šalyje. Norėjau, kad daugiau kas pamatytų naujieną per bendresnę temą.
Temų rodyklę reiktų pakoreguot: Pėsčiųjų perėjų įrengimas Lietuvoje redirect'inama į [VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos, o šiaip tinkamiausia būtų [KAU] Eismo tobulinimo pasiūlymai Kaune.
Tik, atrodo, nėra temos apie Lietuvos pėsčiųjų perėjas - kai temoje "Pėsčiųjų perėjų įrengimas Lietuvoje" buvo pranešimai vien apie Vinių tai ji ir buvo pervardinta į "Vilniaus pėsčiųjų perėjas"
Parašė Gator Rodyti pranešimąKalbama apie galima įteisintą naujovę, tad netgi ir į šią temą tiktų: https://www.miestai.net/forumas/foru...taisykl%C4%97s
Comment
Comment