Parašė Auerswald
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Gal dėl to, kad nenulipo ir nepersivedė dviračio per perėją.
- 1 patinka
Comment
-
Paspirtukininko juk nebaudė, kuris irgi matosi video. Techniškai, pradėjo važiuoti per perėją, po to nusuko link dviračių tako.
Aišku, kalčiausia ta idiotiška taisyklė, kuri draudžia važiuoti per perėją. Prie kiekvienos perėjos reikia išanalizuoti, koks šviesoforas sumontuotas (su dviračių simboliu ar ne), koks ženklinimas ant kelio, etc... Policijai matomai irgi nelabai yra kuo užsiimt, tik reiduot dviračius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPaspirtukininko juk nebaudė, kuris irgi matosi video. Techniškai, pradėjo važiuoti per perėją, po to nusuko link dviračių tako.
Aišku, kalčiausia ta idiotiška taisyklė, kuri draudžia važiuoti per perėją. Prie kiekvienos perėjos reikia išanalizuoti, koks šviesoforas sumontuotas (su dviračių simboliu ar ne), koks ženklinimas ant kelio, etc... Policijai matomai irgi nelabai yra kuo užsiimt, tik reiduot dviračius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nebūtų taisyklės, kad negalima važiuot per perėją, atsirastų daug skraidūnų. Ir taip užtenka veikėjų kurie iš už krūmų/reklamų/žmonių išnyra ir gazas-dugnas varo per perėją. Bet kol kas tokį numušus bent nereiktų atsakyt kaip už gerą.
Pagal tą pačią logiką reikėtų įpareigoti automobilistus prie perėjos išlipt, užsigesint variklį, prastumti mašiną per perėją (rekomenduotina imant už durelių, kad būtų lengviau išokti atgal).
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tokių, kurie neria neįvertinus situacijos, yra ir dabar, taip pat kaip ir dabar didžioji dalis važiuoja per perėjas. Pakeitus šią taisyklę niekas labai nepasikeistų, didžioji dalis bet kuriuo atveju pristabdo ir įsivertiną situaciją prieš važiuodami.
Pagal tą pačią logiką reikėtų įpareigoti automobilistus prie perėjos išlipt, užsigesint variklį, prastumti mašiną per perėją (rekomenduotina imant už durelių, kad būtų lengviau išokti atgal).
Man kaip dviratininkui irgi norėtųsi mažiau tokių teisinių kabliukų. Bet matant krūvą debilų su paspirtukais ar elektriniais „dviračiais“... Nežinau kaip teisingiau surašyti ir pritaikyti taisyklę, kad perėjoje visos pusės būtų saugios.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dabar gaunasi „šiaip per perėjas važiuot negalima, tai bent pristabdysiu ir lėtai pervažiuosiu“. Panaikinus taisyklę įtariu atsirastų nemažai „tai gi galima važiuot, jei ką ožys už vairo kaltas“. Ir po to bus greičio matavimas iš registratorių ar ten įriedėjo, ar įskrido ant 30+.
Man kaip dviratininkui irgi norėtųsi mažiau tokių teisinių kabliukų. Bet matant krūvą debilų su paspirtukais ar elektriniais „dviračiais“... Nežinau kaip teisingiau surašyti ir pritaikyti taisyklę, kad perėjoje visos pusės būtų saugios.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dabar gaunasi „šiaip per perėjas važiuot negalima, tai bent pristabdysiu ir lėtai pervažiuosiu“. Panaikinus taisyklę įtariu atsirastų nemažai „tai gi galima važiuot, jei ką ožys už vairo kaltas“. Ir po to bus greičio matavimas iš registratorių ar ten įriedėjo, ar įskrido ant 30+.
Man kaip dviratininkui irgi norėtųsi mažiau tokių teisinių kabliukų. Bet matant krūvą debilų su paspirtukais ar elektriniais „dviračiais“... Nežinau kaip teisingiau surašyti ir pritaikyti taisyklę, kad perėjoje visos pusės būtų saugios.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Auerswald Rodyti pranešimąAr šiame video 0:48 dviratininką policija nubaudė už važiavimą per dviračių taką?
1) Jis įvažiavo ne į perėją.
2) Ddviračių šviesoforas jam negalioja, nes dviratininkas buvo iš dešinės ir priekyje šviesoforo (tikėtina atmynė taku Goštauto g., o ne Žvėyno tiltu, todėl šviesoforo negalėjo net matyti);
3) KET:63. Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra, – transporto šviesoforų signalų. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
Galėjo bausti nebent, jog neparodė posūkio. Nors, kai nesugeba net savo mašinos iki linijos pastatyti pagal taisykles, tai ko iš jų tikėtis. Aišku, su įjungtais švyrurėliais nors ir Seimo vartus galėtų taranuot legaliai...
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Visiems būtų saugiausia, kaip Ignalina sakė, jei automobilių vairuotojams būtų privaloma persivesti automobilius per pėsčiųjų perėjas. Jei automobilis per sunkus, tai turėtų arba padėti keleiviai, arba būtų negalima važiuoti tokia gatve, kurioje yra nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Man atrodo pats čia jau prisigalvoji. Turbūt didesnė dalis paspirtukininkų net nežino kokios taisyklės galioja. Prilėtinimas čia tiesiog iš savisaugos, kas yra įgimtas dalykas, o ne dėl to, kad taisyklė sako, jog negalima važiuot, tai aš bent prilėtinsiu dėl to...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Matomumas prie perėjų nėra pritaikytas, kad vairuotojas matytų 30km/h atvažiuojantį objektą ir spėtų jį praleist.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.07.02, 20:21.
- 2 patinka
Comment
-
Trumpa statistika.
Per savaitę keliuose sužeisti 7 paspirtukų vairuotojai, 11 pėsčiųjų, 15 dviratininkų
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1903416?copied
Pirminiais duomenimis, vienos pagrindinių eismo įvykių priežasčių:- Saugaus važiavimo greičio nepasirinkimas – 23 proc.
- Reikalavimo duoti kelią važiavimo pirmenybę turinčiai transporto priemonei nevykdymas – 19 proc.
- Dviračių vairuotojų padaryti pažeidimai – 18 proc.
- Vairuotojų pareigų dviračių vairuotojams nevykdymas – 12 proc.
- Vairuotojų pareigų pėstiesiems nevykdymas – 11 proc.
- Saugaus atstumo iki kitos transporto priemonės nesilaikymas – 8 proc.
- Manevravimo, lenkimo taisyklių, draudžiamojo šviesoforo signalo nepaisymas – 6 proc.
- Įvykiai viešajame transporte – 3 proc.
<...> Šiais metais Lietuvos keliuose eismo įvykiuose, pirminiais duomenimis, žuvo 51 žmogus (17, arba 25 proc., mažiau nei 2021-aisiais per tą patį laikotarpį). Tarp žuvusiųjų: 23 vairuotojai (5 motociklų), 13 keleivių (2 mažamečiai), 13 pėsčiųjų (8 – tamsiuoju paros metu, 2 – pėsčiųjų perėjose), 2 dviračių vairuotojai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Autobusuose ir troleibusuose sužalojami žmonės sudaro 15 proc. visų sužeistų keleivių, kurių daugumą sudaro vyresni nei 65 m. amžiaus žmonės. Tad eismo saugumo specialistai primena, kad važiuodami viešuoju transportu esant laisvai vietai atsisėstumėte, o pamatę senolius užleistumėte jiems savo vietą.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...saugo-5-kartus- Saugaus greičio nesilaiko 23 % – faktas, kad kalba apie vairuotojus, bet ne dviračius ar pėsčiuosius, o paspirtukų nu'chip'intų yra tik dalis;
- Pirmumo neužleidimas 19 % – tiem ir tiem galim taikyt;
- Vairuotojų pareigų dviračiams ir pėstiesiems nevykdymas yra didesnis (12 + 11 = 23 %) nei dviračių daromi nusižengimai 18 %;
- Saugaus atstumo nesilaikymas tikrai būdingas mašinom, o ne kitiem dalyviam (sudarytų gal kokį 1 % išimtys) 8 %;
- Manevravimas, šviesoforai ir sužalomai viešame transporte – gali būti kalti visi bendrai.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Būtent vairuotojai ir dominuoja tarp kaltininkų.- Saugaus greičio nesilaiko 23 % – faktas, kad kalba apie vairuotojus, bet ne dviračius ar pėsčiuosius, o paspirtukų nu'chip'intų yra tik dalis;
- Pirmumo neužleidimas 19 % – tiem ir tiem galim taikyt;
- Vairuotojų pareigų dviračiams ir pėstiesiems nevykdymas yra didesnis (12 + 11 = 23 %) nei dviračių daromi nusižengimai 18 %;
- Saugaus atstumo nesilaikymas tikrai būdingas mašinom, o ne kitiem dalyviam (sudarytų gal kokį 1 % išimtys) 8 %;
- Manevravimas, šviesoforai ir sužalomai viešame transporte – gali būti kalti visi bendrai.
Dėl kitų punktų galima iš esmės pritarti, nors tenka matyti ir dviratininkų nardančių tarp automobilių be jokio saugaus atstumo. Tiesa, isikimbančių dabar jau nebematau, matyt pradėjo bausti už tai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tikrai ne. Saugaus greičio nesilaiko tiek dviratininkai tiek paspirtukai, o paspirtukam labai lengva susižeisti jeigu užkliūni už kokios duobės nes per greitai lėkei. Taigi ta 23% grupė visiškai neašiku apie ką kalba.
.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet kad ataskaitoje atsirastų greičio nesilaikymas, reikia tą faktą pirma užfiksuoti. Kažin ar kas nors yra sėkmingai pamataves paspirtuko stabdymo kelio žymes.
Comment
Comment