Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nėra tas pats, nes tokių greičių nemokantis važiuoti idiotas negali išvystyti su klasikiniu dviračiu.
Comment
-
Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
na ir kas kad tikrina vairuotojus? Vistiek lygiai taip pat nesilaiko KET (greičio ribojantys ženklai, parkavimas ir t.t.), vienintėlis gal skirtumas tai kad yra numeriai, pagal kuriuos lengvai galima identifikuoti pažeidėja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
25km/h nėra didelis greitis, jeigu žmogui yra virš 10 metų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
25 km/h tikrai nėra greitis, kuriuo važiuoja didžioji dalis dviračių.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąIšmint lygioj vietoj dažnas ir 30+ gali. Bet vidutinis ilgesnėj tiesiojoj retai viršija 20...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vidutinis, be abejo, nes skaičiuojam sustrojimus, sulėtėjimus ir t.t.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Elektrinis ir paprastas dviratis eismo saugumo atveju yra tas pats.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
25km/h nėra didelis greitis, jeigu žmogui yra virš 10 metų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visiška netiesa. Tiek transporto masė, tiek važiavimo greitis tiek reikalingi įgudžiai tokį greitį išvystyti yra skirtingi. Elektrinis dviratis avarijoje elgiasi taip pat kaip motociklas.
Mechaniniu dviračiu dauguma tokį greitį pasiekia tik nuokalnėje.
Comment
-
Matau, kad kalbant apie dviračius pastoviai maišomi du skirtingi dalykai: judėjimas dviračiu ir sportavimas su dviračiu. Skirtumas yra daugmaž toks kaip tarp ėjimo ar bėgimo. Būtų keista diskusijoje apie tai kad kilometrą iki parduotuvės užtrunka nueiti 12 minučių kalbėti apie tai kad galima kilometrą nubėgti per 5 minutes. Taip ir su dviračiais - yra normalus greitis judant su juo (realiai tai ėjimas su mechanine pagalba) kas yra apie ~17 km/h ir yra greitis sportuojant - 25 km/h+ pagal kiekvieno galimybes.
Mano nuomone, sportavimas dviračiu kaip ir elektrinės transporto priemonės išvystančios panašius greičius yra nesaugu ten, kur įmanomas kontaktas su pėsčiaisiais, ir infrastruktūra neturėtų būti orientuojama į tai. Infrastruktūros ir taisyklių tikslas turėtų būti užtikrinti saugumą įprastinio judėjimo greičiais - tai yra iki +- 20 km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąMano nuomone, sportavimas dviračiu kaip ir elektrinės transporto priemonės išvystančios panašius greičius yra nesaugu ten, kur įmanomas kontaktas su pėsčiaisiais, ir infrastruktūra neturėtų būti orientuojama į tai. Infrastruktūros ir taisyklių tikslas turėtų būti užtikrinti saugumą įprastinio judėjimo greičiais - tai yra iki +- 20 km/h.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Šaltinis? Vien jau nebūnant fizikos genijumi, nesunku suprasti, kad motociklo 50km/h+ ir 180kg yra ne tas pats, kas dviračio 25km/h ir 18kg.
Gerai, reiks ir man savo įpročius ribot, nes taip dėdė internete sakė.
Žinokite jūs nesate vienintelis dviratininkas mieste ir ne visi važiuojant prioritetą teikia greičiui.
Comment
-
Skirkim dviratį nuo mopedo.
<1kw ir <25km/h - dviratis, visa kita - mopedai arba motociklai nepriklausomai nuo variklio tipo (elektrinis ar benzininis).
https://lkpt.policija.lrv.lt/lt/naud...u-vairuotojams
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Elektrinis dviratis yra ne 18 kg šiaip, o greičiu tuo pačiu važiuoti gali abu (taip, ir 50 km/h, tik baterijos gaila taip važiuoti būtų nebent perki galingesnį esant reikalui užmiestyje važiuoti).
Žinokite jūs nesate vienintelis dviratininkas mieste ir ne visi važiuojant prioritetą teikia greičiui.
Comment
-
Parašė Auerswald Rodyti pranešimąAr šiame video 0:48 dviratininką policija nubaudė už važiavimą per dviračių taką?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Gal dėl to, kad nenulipo ir nepersivedė dviračio per perėją.
- 1 patinka
Comment
-
Paspirtukininko juk nebaudė, kuris irgi matosi video. Techniškai, pradėjo važiuoti per perėją, po to nusuko link dviračių tako.
Aišku, kalčiausia ta idiotiška taisyklė, kuri draudžia važiuoti per perėją. Prie kiekvienos perėjos reikia išanalizuoti, koks šviesoforas sumontuotas (su dviračių simboliu ar ne), koks ženklinimas ant kelio, etc... Policijai matomai irgi nelabai yra kuo užsiimt, tik reiduot dviračius.
- 2 patinka
Comment
Comment