Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nėra jokios įprastinės laisvės vairuoti transporto priemonę. Ją įgyti reikai turėti tam tikrų įgudžių ir suvokimo. Juos tikrina tik automobilių vairuotojams, todėl dažnai be tokių įgudžių vairuojami paspirtukai. Todėl juos reikia riboti ten kur jie kelia daugiausia pavojaus ir neša mažiausiai naudos.

    Elektriniai dviračiai ir paspirtukai savo principu nesiskliria nuo elektrinio mopedo. Jiems reikalavimai taip pat turėtu būti taikomi tokie pat.
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na toks skirtumas būtų labai pravertęs kai paspirtukininkas patrtrenkė kolegę, sulaužydamas koją, o tada tiesiog juokdamasis nuvažiavo. Policija net nebandė ieškoti - be šansu. Ir čia Gedimino prospekte.


    Taip pat niekas netikrina ir dviračių vairuotojų, kurie kitus žmones tanko, sukelinėja avarines situacijas ir patys lenda po ratais. Nematau čia skirtumo tarp dviračio ir paspirtuko.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Taip pat niekas netikrina ir dviračių vairuotojų, kurie kitus žmones tanko, sukelinėja avarines situacijas ir patys lenda po ratais. Nematau čia skirtumo tarp dviračio ir paspirtuko.
      Tai aš už kad ir elektrinius dviračius padarytu licenzijuojamus.

      Comment


        Šiaip net ir važinėjimui dviračiu reikėdavo išsilaikyti teises, jei norėdavai būdamas iki 12 metų juo važiuoti gatve. Nežinau, ar dabar dar taip yra. Pats būdamas vaikas važiavau į Saugaus eismo mokyklą Antakalnyje ir išlaikęs gavau dviračio teises. Be to, mokyklose būna saugaus eismo pamokos, per kurias mokiniams aiškina pagrindinius pėsčiojo, dviratininko eismo principus. Taip kad netiesa, kad apmokymų nebūna.

        Realiai apmokymų reikia visiems eismo dalyviams, ar tai yra pėstieji, ar fūrų vairuotojai. Klausimas tik kada, kaip ir kiek tų apmokymų pravesti. Kadangi pasipirtukai yra nauja, populiari ir gana pavojinga transporto priemonė, galbūt mokymų tvarką reiktų pergalvoti. Variantų čia daug. O tai, kad kažkas pažeidinėja KET net ir būdamas apmokytas ir turėdamas teises, nėra joks argumentas. Priešingai, tai argumentas tvarką griežtinti ar bent jau labiau kontroliuoti eismo dalyvius.
        Paskutinis taisė abruo; 2022.06.20, 11:06.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Tai aš už kad ir elektrinius dviračius padarytu licenzijuojamus.
          Elektrinis ir paprastas dviratis eismo saugumo atveju yra tas pats.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            Elektrinis ir paprastas dviratis eismo saugumo atveju yra tas pats.
            Nėra tas pats, nes tokių greičių nemokantis važiuoti idiotas negali išvystyti su klasikiniu dviračiu.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Šiaip net ir važinėjimui dviračiu reikėdavo išsilaikyti teises, jei norėdavai būdamas iki 12 metų juo važiuoti gatve. Nežinau, ar dabar dar taip yra. Pats būdamas vaikas važiavau į Saugaus eismo mokyklą Antakalnyje ir išlaikęs gavau dviračio teises. Be to, mokyklose būna saugaus eismo pamokos, per kurias mokiniams aiškina pagrindinius pėsčiojo, dviratininko eismo principus. Taip kad netiesa, kad apmokymų nebūna.

              Realiai apmokymų reikia visiems eismo dalyviams, ar tai yra pėstieji, ar fūrų vairuotojai. Klausimas tik kada, kaip ir kiek tų apmokymų pravesti. Kadangi pasipirtukai yra nauja, populiari ir gana pavojinga transporto priemonė, galbūt mokymų tvarką reiktų pergalvoti. Variantų čia daug. O tai, kad kažkas pažeidinėja KET net ir būdamas apmokytas ir turėdamas teises, nėra joks argumentas. Priešingai, tai argumentas tvarką griežtinti ar bent jau labiau kontroliuoti eismo dalyvius.
              Iš asmeninės patirties tai ne vaikai su dviračiais tranko pėsčiuosius, jų žala dažniausiai būna sau patiems... Matyt vaikams mokslai veikia, gaila kad suaugusieji negauna mokymų.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Nėra tas pats, nes tokių greičių nemokantis važiuoti idiotas negali išvystyti su klasikiniu dviračiu.
                25km/h nėra didelis greitis, jeigu žmogui yra virš 10 metų.

                Comment


                  Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

                  na ir kas kad tikrina vairuotojus? Vistiek lygiai taip pat nesilaiko KET (greičio ribojantys ženklai, parkavimas ir t.t.), vienintėlis gal skirtumas tai kad yra numeriai, pagal kuriuos lengvai galima identifikuoti pažeidėja.
                  Kai automobiliai pradės važinėti šaligatviais, tada gal šie jūsų sakiniai ir turės kažkokią prasmę

                  Comment


                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                    25km/h nėra didelis greitis, jeigu žmogui yra virš 10 metų.
                    25 km/h tikrai nėra greitis, kuriuo važiuoja didžioji dalis dviračių.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      25 km/h tikrai nėra greitis, kuriuo važiuoja didžioji dalis dviračių.
                      Dauguma dviratininkų lygioje vietoje važiuoja apie 20km/h, bet neretas ir 25km/h.

                      Comment


                        Išmint lygioj vietoj dažnas ir 30+ gali. Bet vidutinis ilgesnėj tiesiojoj retai viršija 20...

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Išmint lygioj vietoj dažnas ir 30+ gali. Bet vidutinis ilgesnėj tiesiojoj retai viršija 20...
                          Vidutinis, be abejo, nes skaičiuojam sustrojimus, sulėtėjimus ir t.t.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Vidutinis, be abejo, nes skaičiuojam sustrojimus, sulėtėjimus ir t.t.
                            Nu taip, būna mina 30+ 500m ir po to rieda, kad kvapą atgautų.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                              Elektrinis ir paprastas dviratis eismo saugumo atveju yra tas pats.
                              Visiška netiesa. Tiek transporto masė, tiek važiavimo greitis tiek reikalingi įgudžiai tokį greitį išvystyti yra skirtingi. Elektrinis dviratis avarijoje elgiasi taip pat kaip motociklas.
                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                              25km/h nėra didelis greitis, jeigu žmogui yra virš 10 metų.
                              Mechaniniu dviračiu dauguma tokį greitį pasiekia tik nuokalnėje.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Visiška netiesa. Tiek transporto masė, tiek važiavimo greitis tiek reikalingi įgudžiai tokį greitį išvystyti yra skirtingi. Elektrinis dviratis avarijoje elgiasi taip pat kaip motociklas.
                                Šaltinis? Vien jau nebūnant fizikos genijumi, nesunku suprasti, kad motociklo 50km/h+ ir 180kg yra ne tas pats, kas dviračio 25km/h ir 18kg.


                                Mechaniniu dviračiu dauguma tokį greitį pasiekia tik nuokalnėje.
                                Gerai, reiks ir man savo įpročius ribot, nes taip dėdė internete sakė.

                                Comment


                                  Matau, kad kalbant apie dviračius pastoviai maišomi du skirtingi dalykai: judėjimas dviračiu ir sportavimas su dviračiu. Skirtumas yra daugmaž toks kaip tarp ėjimo ar bėgimo. Būtų keista diskusijoje apie tai kad kilometrą iki parduotuvės užtrunka nueiti 12 minučių kalbėti apie tai kad galima kilometrą nubėgti per 5 minutes. Taip ir su dviračiais - yra normalus greitis judant su juo (realiai tai ėjimas su mechanine pagalba) kas yra apie ~17 km/h ir yra greitis sportuojant - 25 km/h+ pagal kiekvieno galimybes.

                                  Mano nuomone, sportavimas dviračiu kaip ir elektrinės transporto priemonės išvystančios panašius greičius yra nesaugu ten, kur įmanomas kontaktas su pėsčiaisiais, ir infrastruktūra neturėtų būti orientuojama į tai. Infrastruktūros ir taisyklių tikslas turėtų būti užtikrinti saugumą įprastinio judėjimo greičiais - tai yra iki +- 20 km/h.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    Mano nuomone, sportavimas dviračiu kaip ir elektrinės transporto priemonės išvystančios panašius greičius yra nesaugu ten, kur įmanomas kontaktas su pėsčiaisiais, ir infrastruktūra neturėtų būti orientuojama į tai. Infrastruktūros ir taisyklių tikslas turėtų būti užtikrinti saugumą įprastinio judėjimo greičiais - tai yra iki +- 20 km/h.
                                    Kaip ir su automobiliais, taip ir su dviračiais yra magistralės tranzitui ir vietinė infrastruktūra privažiavimui. Antru atveju +/-20km/h tinka. Bet pirmu atveju jei infrastruktūra bus nepatenkinama, gausis tas pats kaip užmiestyje pastačius kelią kuris neatitinka juo važiuojančių srautų.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Šaltinis? Vien jau nebūnant fizikos genijumi, nesunku suprasti, kad motociklo 50km/h+ ir 180kg yra ne tas pats, kas dviračio 25km/h ir 18kg.




                                      Gerai, reiks ir man savo įpročius ribot, nes taip dėdė internete sakė.
                                      Elektrinis dviratis yra ne 18 kg šiaip, o greičiu tuo pačiu važiuoti gali abu (taip, ir 50 km/h, tik baterijos gaila taip važiuoti būtų nebent perki galingesnį esant reikalui užmiestyje važiuoti).

                                      Žinokite jūs nesate vienintelis dviratininkas mieste ir ne visi važiuojant prioritetą teikia greičiui.

                                      Comment


                                        Skirkim dviratį nuo mopedo.

                                        <1kw ir <25km/h - dviratis, visa kita - mopedai arba motociklai nepriklausomai nuo variklio tipo (elektrinis ar benzininis).



                                        https://lkpt.policija.lrv.lt/lt/naud...u-vairuotojams

                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Elektrinis dviratis yra ne 18 kg šiaip, o greičiu tuo pačiu važiuoti gali abu (taip, ir 50 km/h, tik baterijos gaila taip važiuoti būtų nebent perki galingesnį esant reikalui užmiestyje važiuoti).

                                        Žinokite jūs nesate vienintelis dviratininkas mieste ir ne visi važiuojant prioritetą teikia greičiui.

                                        Comment


                                          Ar šiame video 0:48 dviratininką policija nubaudė už važiavimą per dviračių taką?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X